Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 678 833
  • 33 831
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Inhimillisyys vaatii epäonnistumista. Sen hyväksyminen auttaa mua.
Näin on. Ja kun ne epäonnistumiset oppii vielä ottamaan oppitunteina eikä rangaistuksina, elämä helpottuu kummasti. Epäonnistuminen on inhmillistä ja kipu kasvattaa. Onnistuakseen elämässä on ensin opittava epäonnistumaan ja kasvettava omien virheiden kautta.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Näin on. Ja kun ne epäonnistumiset oppii vielä ottamaan oppitunteina eikä rangaistuksina, elämä helpottuu kummasti. Epäonnistuminen on inhmillistä ja kipu kasvattaa. Onnistuakseen elämässä on ensin opittava epäonnistumaan ja kasvettava omien virheiden kautta.
Kerran kun ihmisen mieli herää, se ei halua enää nukkua.
Sä oot muute smitty ihan hieno mies
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Tää korona on siitä hyvä että näkee ketkä on pelkureita.
Fiksun ja hölmön yksilön kontrastikin on nyt huomattavasti tavallista selkeämpi. Nyt kun Uudenmaan rajatkin on laitettu säppiin, niin viimestään tässä kohtaa jokanen järkevä aikuinen tajuaa toivottavasti laittaa yhteisön tarpeet omiensa edelle eikä tahalteen hakeutua ihmispaljouteen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fiksun ja hölmön yksilön kontrastikin on nyt huomattavasti tavallista selkeämpi. Nyt kun Uudenmaan rajatkin on laitettu säppiin, niin viimestään tässä kohtaa jokanen järkevä aikuinen tajuaa toivottavasti laittaa yhteisön tarpeet omiensa edelle eikä tahalteen hakeutua ihmispaljouteen.
En mä ihmispaljouteen hae. Keskusta ja nää kauppakeskukset on hiljaisia. Ratikat ja muut myös. Näissä on kiva pyöriä. Nyt Triplan vessassa paskalla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rohkeuden hyötykin sitten siinä vaiheessa on niin ja näin, jos saa tartunnan ja sairastuu vakavasti..
Niin mutta ei kait normaalit sentään, tai tietty iltapäivälehdet kaivaa niitä "yksi sadastatuhannesta" blaa blaa. Ei pidä antaa pelolle valtaa eikä minkään skandaalilehtien tai mummojen uutisten anna vaikuttaa omaan tekemiseen. Eihän kukaan kaverikaan.

Viikon jos oot karenssissa niin varmaan jo toivot että mielummin korona.

Ja joku pieni flunssan tapainen mulla oli jo. Samasta kapakasta parilla muullakin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hän vain niin kovasti toivoi että biisissä olisi laulettu hänen omasta puutarhastaan.
Nimenomaan. Besides, I was very, very drunk at the time. Eikä Iron Butterfly muutenkaan ole ihan siellä ikisuosikkieni listan kärkipäässä... Lienenkö heiltä toista biisiä edes kuullut ikinä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liekö sulkeimisen takia tullut kiinnitettyä enemmän huomiota Uudenmaan keisarikunnan karttaan, mutta havaitsin käsittääkseni vasta tänään ensimmäistä kertaa, että Kerava ja Järvenpää eivät ole rajanaapureita.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tiedän että @nummenkallio on vitun cool. Hyväksyn sen. Vähän sama kuin hyväksyis sen että Alessandro Nesta on Rooman keisari. Ja sehän on. (Ja joo, olen nähnyt Lazion. Vanha italialaisen jalkapallon ystävä)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös