Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 724 426
  • 33 947

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Moni on tällä hetkellä loukussa omassa kotonaan, mutta baarien sulkeutuminen tietänee ainakin @pettterille jonkin verran tavallista enemmän raitista ilmaa.

*badum tshhh*
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Baaris eka, baaris vika?

Oletkos muuten varautunut, kun kohta juottolat menee kiinni?
Mitä minä uskovainen mies. Puoli vuotta jo lähes raivoraittiina, paitsi joululomalla pikkaisen ja nyt viime viikon alussa duuni ilmoitti jostain kiinnimenoista ja mähän ehdin aloittaa putken ennen kuin pomo soitteli perään ettei nyt silleen meinannut. Sori juna meni jo. Kymmenen päivää moro.

Väärinkäsitys. Hitto kun oli vielä heti viikonlopun jälkeen ja itse taistelet himojas vastaan kuin raivo härkä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitä minä uskovainen mies. Puoli vuotta jo lähes raivoraittiina, paitsi joululomalla pikkaisen ja nyt viime viikon alussa duuni ilmoitti jostain kiinnimenoista ja mähän ehdin aloittaa putken ennen kuin pomo soitteli perään ettei nyt silleen meinannut. Sori juna meni jo. Kymmenen päivää moro.

Väärinkäsitys. Hitto kun oli vielä heti viikonlopun jälkeen ja itse taistelet himojas vastaan kuin raivo härkä.
Tässä musiikin muodossa alkoholin kotona valmistamiseen ohjeet. Pitäkää lapset siellä vastaanottimien ääressä huolta, että kaikkia näitä aineksia löytyy kotoa. Myös sitä fariinisokeria.



 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miehen lapsi ei ole tulossa tänä viikonloppuna meille koska (äitinsä mukaan) tuntee itsensä nuhaiseksi ja yskäkin meinaa vaivata. Voi olla ettei mies oli kovin hyvällä tuulella viikonloppuna. Pitäisi varmaan kehitellä jotain piristävää yhdessä tekemistä. No pitkälle metsälenkille ei voida ainakaan lähteä vaikka olisi kuinka hieno keli kun tuo minun nilkkani on vielä kipeä.
 
K

Kiekkokatsoja

Valtionvelka on tällähetkellä jokaista suomalaista kohden 19246 euroa. Tällähetkellä sen oletetaan nousevan 23552 euroa/ suomalainen. Mahdollisesti/ todennäköisesti enempäänkin.

Takaisin ne on joskus maksettava, veroina. Iso summa. Tiukka talouspolitiikka koronan jälkeen, olisi paikallaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miehen lapsi ei ole tulossa tänä viikonloppuna meille koska (äitinsä mukaan) tuntee itsensä nuhaiseksi ja yskäkin meinaa vaivata. Voi olla ettei mies oli kovin hyvällä tuulella viikonloppuna. Pitäisi varmaan kehitellä jotain piristävää yhdessä tekemistä. No pitkälle metsälenkille ei voida ainakaan lähteä vaikka olisi kuinka hieno keli kun tuo minun nilkkani on vielä kipeä.

Käytitkö nilkkaa lekurissa? Noi nilkkajutut on vittumaisia ja parantuminen kestää. Kännissä muljautin oikean nilkkani vuosikymmeniä sitten ja siitä pitäen sen kanssa ollut tarkkaa. No, kerran se on sittemmin murtunutkin, ei kun kahdesti. Seuraavan kerran kun muljahtaa niin nilvesiteet paskana, veikkaan. Mulla on muuten toinen lonkka terve, kun molemmat nilkat tohjona (myös vasen siis) ja polvet ihan käyttökelvottomat, mutta vasemmasta lonkasta saa olla onnellinen. Oikea on ihan paskana.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
K-Kauppajengi on paljon nynnympää kuin Alepajengi. Hirveät turvavälit ihmisillä ja väistelee toisiaan käytävän eri laitoihin. Ja ykskin tyttö oikein pysähtyi odottamaan että mä otan sen jonkun jutun ennen kuin tuli siihen. Kassoillakin ne maskit naamalla ja parilla asiakkaalla. Siis miten nössöt aina kehtaa?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Hippoksen ohi kävellessä avautui että LähiTapiolan logossa on LT.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Koittakaapa kävellä kilometri niin että reppu on täynnä kaljaa. Siis keuhkoissa tuntuu jännältä.
Tuosta tuli mieleen, että yläasteille voisi liikuntatunneille ottaa realistisia lajeja, ehkä teinit innostuisivat. Vaikkapa 800 m juoksu olutsalkku kainalossa ja kyttä kintereillä. Varastetun kännykän viskaaminen kolera-altaaseen ennen kuin rannerauta napsahtaa (tunnetaan myös nimellä todisteentuhoamisheitto). Korkeushyppy verkkoaidan yli varashälyttimen soidessa. Lipunryöstön tilalle käsilaukun nappaaminen.

Varttuneempi väki voisi sitten perehtyä nykyaikaiseen kolmiotteluun: yöjuoksu, lestinheitto ja syrjähyppy. Veteraanisarjassa mukaan otetaan myös 10 km katkokävely.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kuulehan @Turha Kaukalo. Keväällä 2001 juoksin ylämäkivetoja Muhoksella. Joo, siellä. Vasen akillesjänne tulehtui. Vieläkin se kipeytyy jos liikaa riuhtoo. Lääkäriin en ole sen takia mennyt. En ole nynny.

Minä olen nynny! Tämä vituttaa mutta ei voi mitään. Ai että olisi mukava juosta päivässä vaikka 30 kilsaa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kuulehan @Turha Kaukalo. Keväällä 2001 juoksin ylämäkivetoja Muhoksella. Joo, siellä. Vasen akillesjänne tulehtui. Vieläkin se kipeytyy jos liikaa riuhtoo. Lääkäriin en ole sen takia mennyt. En ole nynny.
Ehdottomasti ikimuistoisimmat kännit oon vetäny Muhoslaisten kanssa. Kiitos Köngäs ja se toinen jonka nimen varsin haluaisin muistaa. Kiitos Siilinjärvi kaikkinensa. Mulla on ihan ok jalat paitti polvet paukkaa ja lyö jumiin välistä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olitteko Muhoksella 2009 eräänä heinäkuisena sunnuntaina? Noin klo 15. Minä olin. Oltiin ryypätty suopotkupallokisoissa to asti. Su aamulla puhalsin 1,2 promillea Ukkohallan toimistolla. Mökki piti siistiä ja siinä oli hommaa. Istuin takapenkille ja kuski ajoi. Join kaljaa, lämmintä sellaista, ei se maittanut suuresti mutta joku T-paita roikkui päälläni ja bokserit jalassa olin autossa. Kuuma oli.

Muhoksella kauppaan. Auto siinä S-marketin lähellä. Koff yhdeasä ja tupakka toisessa kädessä menin liikennevalojen lähelle. Jostain syystä jonoa ainakin 100 m. Valo vaihtui vihreäksi. Pyörittelin kättä, että menkää menkää autot. Meni ne. Otin boksereissani hörpyt, tupakasta sauhun, vaikka en polta niinku silleen, ja kohta jatkoimme matkaa.

Minä siis olin se liikennepolliisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös