Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 714 671
  • 33 934

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Katson YouTubesta livenä Donald Trumpin tiedotustilaisuutta, ja hoksasin että ei hitto, Trump on ihan kuin Juhani Tamminen, ja päinvastoin. Eleet, puhetyyli, ääni, valheet, liioittelu, ego...the list goes on. En ole ennen tullut ajatelleeksi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Katson YouTubesta livenä Donald Trumpin tiedotustilaisuutta, ja hoksasin että ei hitto, Trump on ihan kuin Juhani Tamminen, ja päinvastoin. Eleet, puhetyyli, ääni, valheet, liioittelu, ego...the list goes on. En ole ennen tullut ajatelleeksi.
No pääasia että jälkimmäinen ei ole Suomen presidentti..
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hitsi minulta viedään taas ensi yöstä yksi tunti. No kyllä tästä taas selvitään...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuli katsottua tuota viimeisintä Tarzan filmatisointia jonkun verran. Jännittävästi siihen oli päätynyt kaksi ihan historiallista henkilöä, tosin vähän fiktiivisiä versioina itsestään. George Washington Williams (Samuel L. Jackson) ja Leon Rom (Christoph Waltz). Leon Rom on jopa muuallakin ollut esitettynä ehkä kun Joseph Conrad pohjasi eversti Kurtzin hahmon Leon Romiin joidenkin väitteiden mukaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Keskustassa liikkuu paljon häröjä. Tykkäätteks te kans hengailla friikkien kanssa?
Kertovat että narkkarit ja juopot liikkuvat.
Itse olen puolestaan huomannut, että hyvin moni liikkuu kävelylenkkeillen. No ei ihan keskustojen paalupaikoilla, mutta lähistöjen puistoissa ym sopivissa kävelypaikoissa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Häipyy vissiin aika tehokkaasti näkyvistä, eli suht. varmat tapaukset vain maton alle.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Näyttää, että asetuksista voi käydä palauttamassa ketjun esiin, jos alkoi harmittamaan piilotus.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ensin aattelin että noinkohan täällä nyt niin hirveästi on ketjuja joita ei tarvisi näkyä, mutta lähtihän sinne pimentoon sitten lopulta aika monta. Helvetti, vois luulla että tää on joku musiikkiaiheinen palsta, parilla ekalla sivulla varmaan kuusmiljoonaa musiikkiaiheista ketjua. Niiden osalta ainakin tuli karsimista. Ja tavusanalause yms. "pelit"...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nyt huomasin että tänne tosiaan tullut mahdollisuus piilottaa kokonaisia ketjuja. Saa kaikki turhat paskat piiloon siis, jes.
Loppuupahan ainakin se valittaminen. Itse tosin olen jo hyvän tovin ignorannut epäkiinnostavat ketjut silleen, etten edes avaa niitä. Mutta erittäin tervetullut ominaisuus niille jotka ei tuohon kykene.

EDIT: Samalla tavalla muuten ignoraan nykyisin uutisartikkelit, joita en halua lukea. Ihan kätevä tämä päänsisäinen filtteri.

Helvetti, vois luulla että tää on joku musiikkiaiheinen palsta, parilla ekalla sivulla varmaan kuusmiljoonaa musiikkiaiheista ketjua.
Tämähän ei itseäni musikaalisena ihmisenä haittaa lainkaan, päinvastoin! Noiden tavupelin ja yhdyssanapelin olen kylläkin salaa toivonut kuolevan jo pitempään. En kuitenkaan koe tarpeelliseksi (vielä) piilottaa niitä ja ihan kiva jos joku niistä saa edelleen iloa, ei se ole multa mitään pois.
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Itse tosin olen jo hyvän tovin ignorannut epäkiinnostavat ketjut silleen, etten edes avaa niitä.
Ignoroitko roskat kotona samalla tavalla, vai vietkö roskikseen?

Asiaan. Se onkin "In-A-Gadda-Da-Vida" eikä "In the Garden of Evil". Olen kyllä sitä mieltä, että mun versio biisin nimestä on rouheampi.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Bruce Willisin Jokikyttä-leffassa sekoileva Robert Pastorelli heittänyt lusikan nurkkaan niinkin kauan sitten kuin 2004, hieman alta viiskymppisenä. Oli jenkkilän Cracker.

Alkuperäinen Fitz ratkaisee, Robbie Coltrane täytti eilen pyöreät 70 v.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Keskustassa liikkuu paljon häröjä. Tykkäätteks te kans hengailla friikkien kanssa?
Tästä muistuu mieleen Joensuun yliopiston kahviokeskustelu vuodelta 2003. Eräs nuori opiskelukaveri, tyttö, päivitteli että hänelle yrittivät edellisiltana myydä huumeita baarissa. Kysyi sitten minulta, että kun sie olet jo kolmekymppinen ja asunut täällä jo pitkään, niin kai joku on sullekin halunnut myydä huumeita? Mie siinä aamukrapuloissani ja nahkarotsi päällä, tukka silmillä näytin ehkä vähän DeeDee Ramonelta. Totesin että ei niinkään, useimmat haluaa ostaa. Se tyttö ei enää sitten minulle puhunutkaan. Koskaan.

Asiaan. Se onkin "In-A-Gadda-Da-Vida" eikä "In the Garden of Evil". Olen kyllä sitä mieltä, että mun versio biisin nimestä on rouheampi.
Se on in the garden of evil. Se vaan kirjoitettiin levynkanteen noin. Ehkä haettiin jotain mystiikkaa. Mutta olet kuulokuvasi kanssa ihan oikeassa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Leon
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Inhimillisyys vaatii epäonnistumista. Sen hyväksyminen auttaa mua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös