Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 888 455
  • 34 590

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hän vain niin kovasti toivoi että biisissä olisi laulettu hänen omasta puutarhastaan.
Nimenomaan. Besides, I was very, very drunk at the time. Eikä Iron Butterfly muutenkaan ole ihan siellä ikisuosikkieni listan kärkipäässä... Lienenkö heiltä toista biisiä edes kuullut ikinä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liekö sulkeimisen takia tullut kiinnitettyä enemmän huomiota Uudenmaan keisarikunnan karttaan, mutta havaitsin käsittääkseni vasta tänään ensimmäistä kertaa, että Kerava ja Järvenpää eivät ole rajanaapureita.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tiedän että @nummenkallio on vitun cool. Hyväksyn sen. Vähän sama kuin hyväksyis sen että Alessandro Nesta on Rooman keisari. Ja sehän on. (Ja joo, olen nähnyt Lazion. Vanha italialaisen jalkapallon ystävä)

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Noniin noniin, kalsarikänniketjuun nämä hassuttelut.

Lazio voittanut paljon enemmän viime vuosina ja mennyt ohi pokaalien kokonaismäärässä, joten hyvää yötä kaupungin kakkoset!

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitäs muuta romanistat?

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Imekää nyt Roman kannttajat hirveä!
'

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mee nukkumaan. Ei täällä Roman kannattajia liene ruuhkaksi asti.

Minä olen Rooman Derbyssä aina ja iänkaiken Lazion kannattaja. Minä olen nähnyt Lazion. Revi siitä.

Ja vihaan mitäänsanomatonta paskaa romaa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy