Olen edelleen sitä mieltä, että mun versio olisi rouheampi.No ei todellakaan ole ihan oikeassa. Se on "in the garden of Eden".
Olen edelleen sitä mieltä, että mun versio olisi rouheampi.No ei todellakaan ole ihan oikeassa. Se on "in the garden of Eden".
Se on kyllä totta, mutta herra aina-oikeassa @Evil oli kuitenkin nyt väärillä jäljillä.Olen edelleen sitä mieltä, että mun versio olisi rouheampi.
Niin olin, sori. Muistin väärin.Se on kyllä totta, mutta herra aina-oikeassa @Evil oli kuitenkin nyt väärillä jäljillä.
Hän vain niin kovasti toivoi että biisissä olisi laulettu hänen omasta puutarhastaan.Se on kyllä totta, mutta herra aina-oikeassa @Evil oli kuitenkin nyt väärillä jäljillä.
Nimenomaan. Besides, I was very, very drunk at the time. Eikä Iron Butterfly muutenkaan ole ihan siellä ikisuosikkieni listan kärkipäässä... Lienenkö heiltä toista biisiä edes kuullut ikinä.Hän vain niin kovasti toivoi että biisissä olisi laulettu hänen omasta puutarhastaan.
Suhteellisuudentaju on hyve.Tiedän että @nummenkallio on vitun cool. Hyväksyn sen. Vähän sama kuin hyväksyis sen että Alessandro Nesta on Rooman keisari. Ja sehän on. (Ja joo, olen nähnyt Lazion. Vanha italialaisen jalkapallon ystävä)
Ei mitään. Rokataan hieman, tanssitaan hieman.Sillä väliä?
Ei mitään. Rokataan hieman, tanssitaan hieman.
No en.Haluukko tietää, oliko Maradona kotona, kun olin kattomassa Bocan peliä?
No en.
Vähän sama kuin hyväksyis sen että Alessandro Nesta on Rooman keisari. Ja sehän on.
Noniin noniin, kalsarikänniketjuun nämä hassuttelut.
Onneksi olkoon ja terkut sinne Roomaan.Lazio voittanut paljon enemmän viime vuosina ja mennyt ohi pokaalien kokonaismäärässä, joten hyvää yötä kaupungin kakkoset!
Mee nukkumaan. Ei täällä Roman kannattajia liene ruuhkaksi asti.Imekää nyt Roman kannttajat hirveä!
'
Mee nukkumaan. Ei täällä Roman kannattajia liene ruuhkaksi asti.
Onneksi olkoon. Miun joukkue on Athletic Club de Bilbao.Minä olen Rooman Derbyssä aina ja iänkaiken Lazion kannattaja. Minä olen nähnyt Lazion. Revi siitä.
Ja vihaan mitäänsanomatonta paskaa romaa.
Minä olen nähnyt Lazion. Revi siitä.