Mee nukkumaan. Ei täällä Roman kannattajia liene ruuhkaksi asti.Imekää nyt Roman kannttajat hirveä!
'
Mee nukkumaan. Ei täällä Roman kannattajia liene ruuhkaksi asti.Imekää nyt Roman kannttajat hirveä!
'
Mee nukkumaan. Ei täällä Roman kannattajia liene ruuhkaksi asti.
Onneksi olkoon. Miun joukkue on Athletic Club de Bilbao.Minä olen Rooman Derbyssä aina ja iänkaiken Lazion kannattaja. Minä olen nähnyt Lazion. Revi siitä.
Ja vihaan mitäänsanomatonta paskaa romaa.
Minä olen nähnyt Lazion. Revi siitä.
Hän oli oikea hotten-Totti...Ja vihaan AS Romaa, tuota ikuisten häviäjien seuraa. Lazio voittaa aina!
Hän oli oikea hotten-Totti...
Jumankauta. Ootko ollut samassa tilaisuudessa kuin Rudi Völlerin räkäjarrut? Paljon arvostettavampi saavutus kun jokkut missien kellistelyt.Olen nähnyt myös Länsi-Saksan jalkapallomaajoukkueen stadionilla.
Eli jakakoon persettä niin paljon kun paikat jaksaa kuhan ymmärtää olla laskuttamatta?Mullahan on näitä kriteerejä emännälle: ei ole huora
Avautui että veli @nummenkallio :lta loppui joko viinakset tai kunto noin puali kahen korvilla viimeyönä.
Mitäs varottavaa minussa on... "Herttainen" nelikymppinen nainen joka viihtyy kotona ja on ihan hiton tylsä. Tai miten sen nyt kukakin kokee...Mutta veljet hyvät! Varokaa niitä ämmiä, joilla on ollut kymmeniä jätkiä.
ja sama varmaan koskee vuotta 2020. ;-)Evoluution mukana pitää kehittyä ja vuonna 2019 naiset ei ole enää ämmiä.