Kertovat että narkkarit ja juopot liikkuvat.Keskustassa liikkuu paljon häröjä. Tykkäätteks te kans hengailla friikkien kanssa?
Ilmeisesti tuo "jätä ketju huomioitta"?Nyt huomasin että tänne tosiaan tullut mahdollisuus piilottaa kokonaisia ketjuja. Saa kaikki turhat paskat piiloon siis, jes.
Nyt huomasin että tänne tosiaan tullut mahdollisuus piilottaa kokonaisia ketjuja. Saa kaikki turhat paskat piiloon siis, jes.
Loppuupahan ainakin se valittaminen. Itse tosin olen jo hyvän tovin ignorannut epäkiinnostavat ketjut silleen, etten edes avaa niitä. Mutta erittäin tervetullut ominaisuus niille jotka ei tuohon kykene.Nyt huomasin että tänne tosiaan tullut mahdollisuus piilottaa kokonaisia ketjuja. Saa kaikki turhat paskat piiloon siis, jes.
Tämähän ei itseäni musikaalisena ihmisenä haittaa lainkaan, päinvastoin! Noiden tavupelin ja yhdyssanapelin olen kylläkin salaa toivonut kuolevan jo pitempään. En kuitenkaan koe tarpeelliseksi (vielä) piilottaa niitä ja ihan kiva jos joku niistä saa edelleen iloa, ei se ole multa mitään pois.Helvetti, vois luulla että tää on joku musiikkiaiheinen palsta, parilla ekalla sivulla varmaan kuusmiljoonaa musiikkiaiheista ketjua.
Ignoroitko roskat kotona samalla tavalla, vai vietkö roskikseen?Itse tosin olen jo hyvän tovin ignorannut epäkiinnostavat ketjut silleen, etten edes avaa niitä.
Kyllä kierrätän, kiitos kysymästä.Ignoroitko roskat kotona samalla tavalla, vai vietkö roskikseen?
Otan osaa.Ei edes takaovesta päässyt kapakkaan. Täytyy huomenna kysellä tarkemmin.
Tästä muistuu mieleen Joensuun yliopiston kahviokeskustelu vuodelta 2003. Eräs nuori opiskelukaveri, tyttö, päivitteli että hänelle yrittivät edellisiltana myydä huumeita baarissa. Kysyi sitten minulta, että kun sie olet jo kolmekymppinen ja asunut täällä jo pitkään, niin kai joku on sullekin halunnut myydä huumeita? Mie siinä aamukrapuloissani ja nahkarotsi päällä, tukka silmillä näytin ehkä vähän DeeDee Ramonelta. Totesin että ei niinkään, useimmat haluaa ostaa. Se tyttö ei enää sitten minulle puhunutkaan. Koskaan.Keskustassa liikkuu paljon häröjä. Tykkäätteks te kans hengailla friikkien kanssa?
Se on in the garden of evil. Se vaan kirjoitettiin levynkanteen noin. Ehkä haettiin jotain mystiikkaa. Mutta olet kuulokuvasi kanssa ihan oikeassa.Asiaan. Se onkin "In-A-Gadda-Da-Vida" eikä "In the Garden of Evil". Olen kyllä sitä mieltä, että mun versio biisin nimestä on rouheampi.
Näin on. Ja kun ne epäonnistumiset oppii vielä ottamaan oppitunteina eikä rangaistuksina, elämä helpottuu kummasti. Epäonnistuminen on inhmillistä ja kipu kasvattaa. Onnistuakseen elämässä on ensin opittava epäonnistumaan ja kasvettava omien virheiden kautta.Inhimillisyys vaatii epäonnistumista. Sen hyväksyminen auttaa mua.
Kerran kun ihmisen mieli herää, se ei halua enää nukkua.Näin on. Ja kun ne epäonnistumiset oppii vielä ottamaan oppitunteina eikä rangaistuksina, elämä helpottuu kummasti. Epäonnistuminen on inhmillistä ja kipu kasvattaa. Onnistuakseen elämässä on ensin opittava epäonnistumaan ja kasvettava omien virheiden kautta.
Mä näkisin sut enemmänkin Ruke Keesbärinä.Ois ihanaa jos mun nimi ois Kiik Rousbärg