Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 919 042
  • 34 642

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edellisiä kirjoituksia lukiessa avautui, että täällä ei juuri tuota koiranpaskaongelmaa ole. Joskus olen ihmisten nähnyt keräävän koiriensa jätökset, mutta harvemmin. Täällä kyllä pyörii aika paljon tällaisia siivouspartioita (jotain työllistettyjä ilmeisesti) jotka katuja pitävät kunnossa ja kai nuo sitten ne koirien jätöksetkin vie.

Ja ei, kyse ei ole siitä että täälläpäin olisi niin paskaista että koiran läjätkin vain sulautuvat ympäristöön. Tämä on itseasiassa aika siisti kaupunki, yllättäen.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tokmannissa myydään Pink Floydin t-paitoja.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Just tänään mietin, että mitä sitten tehdään jos Ahtisaari nyt huokasee siihen koronavirukseensa. Noin niin kuin hautajaisten näkökulmasta.
Todennäköisesti saatetaan haudata jo, mutta itsessään hautajaiset järjestetään kaiketi tämän kaiken jälkeen.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Todennäköisesti saatetaan haudata jo, mutta itsessään hautajaiset järjestetään kaiketi tämän kaiken jälkeen.
No hyvänen aika sentään, kaivetaanko se ylös sieltä haudasta, jos hautajaiset sitten myöhemmin (uudelleen) järjestetään?

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mahoton tuuli täällä. Kävin vähän pihalla kävelemässä ja meinasi lähteä hiukset päästä... tai oikei, vähän liioittelen mutta huppu lähti päästä kuitenkin.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Moni on tällä hetkellä loukussa omassa kotonaan, mutta baarien sulkeutuminen tietänee ainakin @pettterille jonkin verran tavallista enemmän raitista ilmaa.

*badum tshhh*

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Baaris eka, baaris vika?

Oletkos muuten varautunut, kun kohta juottolat menee kiinni?
Mitä minä uskovainen mies. Puoli vuotta jo lähes raivoraittiina, paitsi joululomalla pikkaisen ja nyt viime viikon alussa duuni ilmoitti jostain kiinnimenoista ja mähän ehdin aloittaa putken ennen kuin pomo soitteli perään ettei nyt silleen meinannut. Sori juna meni jo. Kymmenen päivää moro.

Väärinkäsitys. Hitto kun oli vielä heti viikonlopun jälkeen ja itse taistelet himojas vastaan kuin raivo härkä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitä minä uskovainen mies. Puoli vuotta jo lähes raivoraittiina, paitsi joululomalla pikkaisen ja nyt viime viikon alussa duuni ilmoitti jostain kiinnimenoista ja mähän ehdin aloittaa putken ennen kuin pomo soitteli perään ettei nyt silleen meinannut. Sori juna meni jo. Kymmenen päivää moro.

Väärinkäsitys. Hitto kun oli vielä heti viikonlopun jälkeen ja itse taistelet himojas vastaan kuin raivo härkä.
Tässä musiikin muodossa alkoholin kotona valmistamiseen ohjeet. Pitäkää lapset siellä vastaanottimien ääressä huolta, että kaikkia näitä aineksia löytyy kotoa. Myös sitä fariinisokeria.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miehen lapsi ei ole tulossa tänä viikonloppuna meille koska (äitinsä mukaan) tuntee itsensä nuhaiseksi ja yskäkin meinaa vaivata. Voi olla ettei mies oli kovin hyvällä tuulella viikonloppuna. Pitäisi varmaan kehitellä jotain piristävää yhdessä tekemistä. No pitkälle metsälenkille ei voida ainakaan lähteä vaikka olisi kuinka hieno keli kun tuo minun nilkkani on vielä kipeä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy