Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 390 609
  • 1 652

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Onko joku joskus muistanut EasyParkissa / Parkmanissa lopettaa pysäköinnin, kun tarve loppuukin aiemmin kuin on ajatellut? Ei vittu ikinä. Miksei - ainakaan ensinmainittu - sovellus ehdota että lopetetaanko pysäköinti kun paikannus havaitsee että palaan autolle ja lähden liikkumaan yli 20km/h. Saatana.
Tuo ominaisuushan tuli jo varmasti lähemmäs kaksi vuotta sitten EasyParkiin. Parkmanista en tiedä kun en ole ikinä käyttänyt.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuo ominaisuushan tuli jo varmasti lähemmäs kaksi vuotta sitten EasyParkiin. Parkmanista en tiedä kun en ole ikinä käyttänyt.
No ihmettelinkin että miksei olisi tuollaista. Easyparkissa siis. Pitänee tsekata ilmoituasetukset ym.
 

Laha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Kiekko-Pojat, TPS
Onko joku joskus muistanut EasyParkissa / Parkmanissa lopettaa pysäköinnin, kun tarve loppuukin aiemmin kuin on ajatellut? Ei vittu ikinä. Miksei - ainakaan ensinmainittu - sovellus ehdota että lopetetaanko pysäköinti kun paikannus havaitsee että palaan autolle ja lähden liikkumaan yli 20km/h. Saatana.

Ei, mutta oon unohtanut laittaa easyparkista päälle pysäköinnin paikallisessa Sokoksen parkkihallissa. Tuolla on automaattinen kamera, kai sen sais automaattisesti sen aloittamaankin, lopettaa ainakin. Mutta jos ei aloita, niin lasku tulee perässä. 5e tais olla laskutuslisä. Kiva tommosessa euron pysäköinnistä..
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Aina kun katson Tampa Bay Lightningin pelien koosteita ja kun maalintekijänä on Point, niin jostakin syystä ensimmäisenä mieleeni tulee Brayden Pointin sijaan Colton Point.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aina kun katson Tampa Bay Lightningin pelien koosteita ja kun maalintekijänä on Point, niin jostakin syystä ensimmäisenä mieleeni tulee Brayden Pointin sijaan Colton Point.
Martin St. Louisille tulee luultavasti mieleen Preikking Point.

 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Käsiä pestessä tulee joskus sylkäistyä samalla lavuaariin. Niin tein äskenkin ja sitten tajusin, että mulla on maski naamalla.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Onko joku joskus muistanut EasyParkissa / Parkmanissa lopettaa pysäköinnin, kun tarve loppuukin aiemmin kuin on ajatellut? Ei vittu ikinä. Miksei - ainakaan ensinmainittu - sovellus ehdota että lopetetaanko pysäköinti kun paikannus havaitsee että palaan autolle ja lähden liikkumaan yli 20km/h. Saatana.
Minä onnistuin kerran jotenkin sohlaamaan sen sovelluksen kanssa sillä tavalla, että päätin sen parkin, vaikka todellisuudessa sitä piti jatkaa seuraavaan aamuun asti. No eihän siinä sitten auttanut, kuin ostaa uusi parkkiaika, ja luonnollisesti sitten maksaa täysi hinta molemmista...
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Onko joku joskus muistanut EasyParkissa / Parkmanissa lopettaa pysäköinnin, kun tarve loppuukin aiemmin kuin on ajatellut?

Lukemattomia kertoja. Siksi yritän mahdollisimman hyvin miettiä ja asettaa aina sen poistumisajan valmiiksi, niin ei tuu isoja lisälaskuja.

Tähän aiheeseen muuten sellainen, että olen muutaman kerran asettanut Parkmanilla väärän auton parkkiin, kun mulla on sovelluksessa kahden auton tiedot. Ei ole onneks napsahtanut virhemaksuja näistä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Tiedättehän Dolly Partonin biisin Jolene, ja sit sen kohdan, missä vedetään oikein kovaa ja korkeelta se JolEEEEEE-E-E-NEEE

No, ajoin tossa autolla kaupan parkkihalliin tämän biisin soidessa. Just kun vedin ruutuun ja sammutin auton oli tulossa toi kohta, ja siinä kun muutenkin lauloin mukana, niin ovea avatessa vetäisin tietysti vielä kovaa ja korkealta tuon kohdan. Sitten huomasin katsovani metrin päästä silmiin viereisessä autossa ikkuna avoimena istunutta naarasihmistä.

Seivasin tilanteen teeskentelemällä, että puhun puhelimeen korvanapilla.

Eikä mulla mitään korvanappia ollu..
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Sori @vastaantulija koin pienen reps-reaktion. Tosin tuttua minulle, hyräilen väärässä paikassa väärään aikaan todella usein.

Itseä vaivaa liiga-kierrosten aikaan se, että meinaan tsekata katsojamääriä, kun Turussa pelataan. Tänään TPS vielä laittoi surullisen videopätkän alkushowsta. Joo, punaistahan taustalla näkyi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Piti tehdä ihan vaan tomaattisosetta. Tein sit jostain syystä ketsuppia. Enkä edes käytä ketsuppia juuri mihinkään, toisin kuin 99 % muista junteista. No, makaronilaatikkoon joskus ja hodariin jos sellaista satun syömään. Pitää varmaan tehä sit sämpylöitä huomenna nakeille...
 

FortyTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin yöllä unta Joonas Donskoista ja hehkutin kaverille kuinka hyvä pelaaja hän on. Aamulla katson teksti-tv:stä, että hän on iskenyt hatun kolmeen minuuttiin.

Sekoilevatko aivoni vai olenko meedio?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Piti tehdä ihan vaan tomaattisosetta. Tein sit jostain syystä ketsuppia. Enkä edes käytä ketsuppia juuri mihinkään, toisin kuin 99 % muista junteista. No, makaronilaatikkoon joskus ja hodariin jos sellaista satun syömään. Pitää varmaan tehä sit sämpylöitä huomenna nakeille...

Lisää vahvaa tekemistä keittiössä. Perunat ollut uunissa puoli tuntia. Kiertoilma hyrräsi mukavasti, mutta lämpöä en näemmä viitsinyt kytkeä päälle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Liitteet

  • StonerStan.jpg
    StonerStan.jpg
    43,7 KB · kertaa luettu: 108
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jos jotain positiivista, niin ketsupista tuli varsin hyvää ketsupiksi. Sen verran vähän ehdin lorottaa etikkaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Perunat ollut uunissa puoli tuntia. Kiertoilma hyrräsi mukavasti, mutta lämpöä en näemmä viitsinyt kytkeä päälle.
Minulle on taas käynyt useamman kerran että laitan uuniin valot ja säädän lämmöt oikeiksi. Ei siinä kyllä mikään paistu pelkällä valolla. En tiedä miksi edes ovat laittaneet tuon pelkän valon tuohon namiskuukkeliin minun kiusaksi. Edellisessä uunissa eka kohta oli ylä- ja alalämpö eikä mikään "valot päälle".
 

Ikuri

Jäsen
En ollut pääsiäisen jälkimainingeilla yhtään valmiina työhön tänään, vaikka ihan arkiaamua kalenterin mukaan elelimme. Koronaväsymys ajaa käyttämään alkoholia, eikä aikuisviihteessäkään mitään pahaa ole, mutta onhan silloin liiallisuuden rajat ylitetty, kun näkee K-Supermarketin mainoksen ja sen tekstistä syöksyy siemenneste silmille. Aivoissa pyörii...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kävelin äsken vessaan, vetäisin vessan samantien ja siinä sit mietin, että kävinkö mä muka jo?

Menin äsken vessaan ja vedin sen. Siinä sitten veden kohinaa katsellessa mietin, että kävinks mä muka jo? No en käyny...
Veljellä on tätä vaivaa melko usein. Tai sitten vaan sinä pervosaatana tykkäät kertoo ihmisille kakkareissukertomuksia. Teuvo Emil ainakin tykkää. @Ulos T.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Veljellä on tätä vaivaa melko usein. Tai sitten vaan sinä pervosaatana tykkäät kertoo ihmisille kakkareissukertomuksia. Teuvo Emil ainakin tykkää. @Ulos T.

Ihanaa, kun sä muistat mun kakkajutut. Ei ollu tämäkään tosiaan eka kerta.

Mut ihminenhän viettää suuren osan elämästään vessassa. Siellä syntyy paljon kuningasajatuksia ja hämmentäviä hetkiä.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Mullon semmonen pieni, ruskea vihko, johon kirjaan aromikkaimmat jutut.
Päiväkirja... Muistelen että joku +10v sit oli jonkun kaverin "eeppinen kakkablogi" tms. netissä. Siis joku kuvasi tuotoksiaan ja pieni tarina kylkeen missä suoritus oli tapahtunut ja mitä oli syönyt + muuta analysointia. Mut tosta on niin kauan aikaa etten tarkemmin muista. Eikä ollut mun blogi :D
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kauppareissun aikana laitan silmälasit takin taskuun, kun maski on naamalla. No tänään kauppareissun jälkeen pistin kauppareissun jälkeen maskin roskikseen ja silmälasit takin taskusta takaisin kasvoille. Söin siinä kaupasta ostamani Karlfazer cream crunchyn. Sen jälkeen laitoin oikean käteni takin taskuun ottaakseni sieltä silmälasit ja ihmettelen, kun ne eivät ole siellä. Kerkesin jo pohtimaan, että ovatko ne pudonneet johonkin kauppareissun aikana, kunnes huomaan, että nehän ovat kasvoilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös