Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 390 614
  • 1 652

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämä ehkä vähän reps-osastoa ja kuuluisi johonkin musiikki-ketjuun, mutta näin omistautunut olen musiikille.

Radiosta oli alkamassa Sielun Veljien Peltirumpu.

No minähän alan hyräillä näin:

Sä olet yksinäinen peltirumpu
Lastenhuoneen komerossa
Viritä se vastaanotin
Vastaanottamaan ne kaikki hei
Kuule mua, en tahdo unohtua
Odootan tällä taajuudella sua


Tuohon sekottui siis mainiosti Aknestikin Avaruuden Aikataulut.

Peltirummun sanat kyllä osasin, kun biisi alkoi.
Sama sointukiertohan siinä pyörii. Toinen hauska harrastus on laulaa Levottoman Tuhkimon kertosäkeen päälle Niskalaukauksen Surupukua, tai päinvastoin.
 

hege

Jäsen
Aamulla piti etsiä yhtä lähettyä mailia outlookista ja näpärästi kokeilin hakusanana sanaa "sent". Ainakin osumia tuli runsaasti mutta ei ihan heti löytynyt sitä oikeaa mailia.
Eilen olin myös lähellä kokeilla kahvin juontia coolisti ottamatta maskia ensin pois, kuppi oli jo ihan huulilla ennen kuin aivot muistutti asiasta. Onneksi luulen, että tämän joskus vielä onnistun tekemään.
 
Ei nyt kummonen aivojen "mitä vittua" tilanne, mutta äsken kun kävin kaupassa ja mietin että tilaan kassalta sinisen pall mall askin tupakkaa. Poltan vain kaljotellessa, niin piti hetki ennen tilausta harjoitella päässäni "yks sininen palmalli yks sininen palmalli yks sininen palmalli". Kassa veti ostokset läpi. Tupakkakaappi oli tytön takana auki ja siellä oli l&m tupakoita mitä zoomailin. Pyysin sitten reteesti muiden ostosten jälkeen "sit yks sininen älmälli". Omat posket punottaessa sain leveän hymyn lisäksi askin sinistä l&m:ää.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ollut vähän mahavaivoja viime viikkoina ja lääkäri määräsi käyttämään jonkin aikaa muutamia valmisteita. Yksi niistä on Pegorion, jonka osa varmasti tuntee.

No, tänään otin Pegorionia ja sitten päätinkin ex-tempore lähteä lenkille. Ei ollu elämäni onnistunein lenkki.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tunnustan eilen selanneeni livetuloksista Serie A:n sarjatilannetta ja pohtineeni hetken aikaa pääni sisällä, mistähän kaupungista AS Roma taas olikaan?

Toi ei ollut enää mikään aivopieru, vaan täysi aivoripuli! Herätys yläkerta...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Voi helkkari näitä taas... Tänään kokki pyysi minua muistuttamaan työvuoron lopussa että herneet pitää laittaa sitten likoomaan. Taisin varmistaen kysyäkin siinä vielä että onko huomenna sitten hernesoppapäivä? Toki,tämä taisl olla muutenkin jo itsestäänselvyys.

Mutta eipä siinä,menee korkeintaan viisi minuuttia kun kysyn jostain syystä että mitäs ruokaa huomenna on?
 

444

Jäsen
Vahvasti menee taas. Hirveä nälkä. Uuni päälle. Ruoka lautaselle. 15 min myöhemmin katsomaan, olisiko jo riittävän lämmintä. Ei ollut. Olisi pitänyt laittaa se lautanen vielä uuniin. No syödään sitten kylmää ruokaa. Kikkelis kokkelis vaan niin, mitäs läksit.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Parahimmat palstalaiset, älkää sairastuko neurologisiin diagnooseihin, jotkut aiheuttaa pahaa putkiaivoistumista.

Aamulla olin menossa suihkuun. No aivoni jäi miettimään ristikkoa, jota tein ensin. Suihkun piti olla pikainen, mutta ei, aloinkin pestä hiuksiani. Stnan ristikko.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aamulla olin menossa suihkuun. No aivoni jäi miettimään ristikkoa, jota tein ensin. Suihkun piti olla pikainen, mutta ei, aloinkin pestä hiuksiani. Stnan ristikko.
Mikä pähkinä askarrutti ristikossa?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tänään kirjoitin tuonne Koronavirus-ketjuun Ahvenanmaan maakunnan kohdalle yhden uuden koronatapaukseen Joroiseen. No luin viestini myöhemmin uudestaan ja aivoni nyt kyseenalaistivat tuon kohdan. Sehän olikin Jomala, eikä Joroinen. En tiedä sitten, vaikuttiko aiemmin kirjoittamani Joroinen Etelä-Savon maakunnan kohdalle tuohon aivopieruuni.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Missasin Pelicansin eilisen pelin todistamisen livenä, kun en villeimmissä unelmissanikaan tajunnut edes miettiä että se voisi alkaa "lauantaiaikaan".

Luulin jo välttyneeni kaikilta mahdollisilta spoilereilta. Miksiköhän tulin vielä illan tulosruudun jälkeen, jolta onnistuneesti käänsin pois ennen kuin oli myöhäistä, tänne jatkoaikaan. Tuollahan se tulos komeili hetken aikaa suoraan viimeisimmän artikkelin otsikossa.

Se siitä jännityksestä... No ainakin Pelicans voitti.
 
Viimeksi muokattu:

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Kävin kaupassa, maksoin ostokset ja otin kuitin, jonka laitoin kauppakassin pohjalle jonne latasin ostokset. Lähdin kohti ulko-ovea ja katsoin, että edessä lattialla oli kuitti. Ensimmäinen ajatus oli "hei onkohan tuo tippunut minulta?". No mitenköhän hitossa se kuitti, jonka äskön sain olisi jo ehtinyt ulko-ovelle. Menee nyt väsymyksen piikkiin tämä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Lähdin duunista ansiokkaasti ilman id:tä ja kulkuläpyskää. Sinne ne jäi työpöydälle.

Huomasin onneksi ulko-ovella ennen ulostautumista - ei kun takaisin. Vain muistaakseni hississä ettenhän mä kuudenteen kerrokseen pääse ilman sitä läpyskää. Reippaana setämiehenä portaita ylös vain siellä muistaakseni ettenhän mä porrasovesta pääse sisään ilman sitä läpyskää. Onneksi siellä oli se ainoa duunikaveri joka oli tänään toimistolla vielä mestoilla ja sain huidottua huomion itseeni ja sisälle.

Ei noilla nyt muuten mitään väliä (respantyttö toki ois antanut maanantaina lainaläpyskän), mutta en vieläkään muista ulkoa id:n numeroa ja sitä tarvitsen huomenna etäpäivää viettäessäni päästäkseni duunin verkkoon käsiksi.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Poistuin ostoskeskuksesta ja availin automaattiovia auton kaukosäätimellä...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Hain lasta päiväkodista. Ei näkynyt pihalla ja kysyin hoitajalta, että missäs lapsi on? Hänkin vähän huolestui, että ei tiedä. Mietin mielessäni, että miten niin et tiedä, mutten onneks sanonu mitään. Hän katsoi kännykästä, että lapsi on jo haettu. Siinä sitten oivalsin, että eihän mun tosiaan pitänytkään tänään hakea, ja poistuin paikalta pahoitellen aiheuttamaani ihmetystä ja väkinäisesti naurahtaen.






Ei ollu eka kerta...
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tiktokissa tuli vastaan video jossa oli seksikäs tyttö ja sitten ilmestyi teksti I have pet wussy. Tuntuu jälkikäteen uskomattomalta että luin tuon väärin, mutta olin kai yksi useista sadoista tuhansista. Aivot, mitä vittua nyt taas.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tiktokissa tuli vastaan video jossa oli seksikäs tyttö ja sitten ilmestyi teksti I have pet wussy. Tuntuu jälkikäteen uskomattomalta että luin tuon väärin, mutta olin kai yksi useista sadoista tuhansista. Aivot, mitä vittua nyt taas.
Mikä on tiktok?
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tiktokissa tuli vastaan video jossa oli seksikäs tyttö ja sitten ilmestyi teksti I have pet wussy. Tuntuu jälkikäteen uskomattomalta että luin tuon väärin, mutta olin kai yksi useista sadoista tuhansista. Aivot, mitä vittua nyt taas.
Arvaat varmaan miten luin viestisi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
80-luvulla oli kaikki paremmin. Vittu mie vihaan tätä kaikkea digitaalista paskaa. Sitäkin mitä itse kirjoitan. Onnellisempi olin ennen tätä digiyhteiskuntaa.
 

hege

Jäsen
Hitto, aamulla katsoin BBC lööpit ja näemmä matkustus Britanniasta on kielletty tai ainakin rajoitettu muuhun Eurooppaan. Ensimmäisenä tuli mieleen, että ei sitten Brexit ole mennyt viikonlopun aikana maaliin (tai sitten meni oikein hyvin). No koronaahan oikeasti pelattiin tässäkin jutussa, ihmeellisesti oli vain unohtunut.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun olen jotain ohjelmaa katsellessa ihmetellyt etteikö nuo yhtään välitä koronasta kun kättelevät ja halailevat... Hetkellisesti en vain tajunnut että kyseessä on fiktio ja/tai vanha ohjelma. Jotenkin tuo korona on mennyt ihon alle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös