Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 390 211
  • 1 651

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olin tässä lähdössä pois täältä jatkoajasta. Vilkaisin vielä että kierrätyskeskukseen on joku @Iisoppi kirjoittanut juuri "ketjuun johon on pakko kirjoittaa...". Ajattelin vielä lukaista mitähän hän kirjoitti... Siis joo, minähän se Iisoppi itse olen. Tuli vähän hölmö olo...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olin tässä lähdössä pois täältä jatkoajasta. Vilkaisin vielä että kierrätyskeskukseen on joku @Iisoppi kirjoittanut juuri "ketjuun johon on pakko kirjoittaa...". Ajattelin vielä lukaista mitähän hän kirjoitti... Siis joo, minähän se Iisoppi itse olen. Tuli vähän hölmö olo...
Tuossa su illan ratoksi selailin paria ketjua mihin olen kirjoitellut. Tuli ihan @banaaninviljelijä n fiilis.
 

Liitteet

  • E77D98DE-9FF8-40D6-AEBC-D4F745035959.jpeg
    E77D98DE-9FF8-40D6-AEBC-D4F745035959.jpeg
    119,7 KB · kertaa luettu: 368
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuossa su illan ratoksi selailin paria ketjua mihin olen kirjoitellut. Tuli ihan @banaaninviljelijä n fiilis.
Se vetää miehen nöyräksi, kun puoli pyhää menee siihen, että karmeassa kanuunassa deletoit viikonlopun aikasia viestejä ennen kun modetiimi kerkiää antaan sakkoa, saatana.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Se vetää miehen nöyräksi, kun puoli pyhää menee siihen, että karmeassa kanuunassa deletoit viikonlopun aikasia viestejä ennen kun modetiimi kerkiää antaan sakkoa, saatana.
No en kele nöyrry poistamaan.
Tsekkailin parin vuoden takaisia juttuja. Siellä ne on.

Viime viikonloppuna en tainnut muutamaa viestiä lukuunottamatta tännekään mitään laittaa. Mut nekin oli niiden saunan marinoimien, kännisten, kuorsaavien, saunan ja karitsanlihalla kyllästetyn talkooporukan heteroiden syy. Ois antanut homon nukkua.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kävelin aika pitkään kaupassa aurinkolasit silmillä. Luulin, että mulla on silmälasit päässä.

Ehdin laittaa puhelimen näyttöäkin kirkkaammalle, kun se näytti niin tummalta.
Ja vissiin ne aurinkolasit oli edelleen päässä kun et meinannut kaupasta löytää serpentiiniä? Skarppaas ny, hyvä mies.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ja vissiin ne aurinkolasit oli edelleen päässä kun et meinannut kaupasta löytää serpentiiniä? Skarppaas ny, hyvä mies.

Ite otan aurinkolasit pois pilvisellä säällä taikka sisällä vaan siks, kun sillain ihmiset tekee. Jos olen itekseni esim. kalassa, niin aurinkolasit on päässä sataa tai paistaa siihen asti, kun on päivännäköä. Ei ne nyt niin paljon pimennä, ettei mitään näkis. No polarointi sotkee näyttöjen kattomista, niin silloin otan pois.

Itse asiassa syksyllä päivitin molemmat aurinkolasit, ja noissa uusissa on peilipinta. Tuntuu tulevan vähemmän valoa silmälle kuin ilman peilejä, tummentaa enemmän. Rillipäällä kuitenkin pääsääntöisesti jotkut lasit päässä, niin ei aina huomaa vaihtaa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kävelin aika pitkään kaupassa aurinkolasit silmillä. Luulin, että mulla on silmälasit päässä.

Ehdin laittaa puhelimen näyttöäkin kirkkaammalle, kun se näytti niin tummalta.
Tuo on tuttua täälläkin. Itse asiassa olen monta kertaa kulkenut ulkona hämärällä tai jopa pimeällä mustat lasit päässä, kun olen lähtenyt ulos vielä valoisalla ja jättänyt tavalliset lasit kotiin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ite otan aurinkolasit pois pilvisellä säällä taikka sisällä vaan siks, kun sillain ihmiset tekee. Jos olen itekseni esim. kalassa, niin aurinkolasit on päässä sataa tai paistaa siihen asti, kun on päivännäköä. Ei ne nyt niin paljon pimennä, ettei mitään näkis. No polarointi sotkee näyttöjen kattomista, niin silloin otan pois.
No joo, kyllä ne aurinkolasit unohtuu päähän turhankin usein. Ajaessa olen monesti havahtunut ajavani sateessa lasit päässä. Tai tosiaan kalassa tms. Kauppaan en varmaan ole ne päässä mennyt tai muuten sisätiloihin, kait.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Pesin hampaita ja peiliin heijastui hyllyltä hammastahnatuubi. Luin monta kertaa "Liniment" ja mietin, mitä halvatun tahnaa meillä oikein on. Sitten valkeni, että se on Limemint...

Vähän samanlainen kokemus kuin juuri lukemaan oppineen esikoisen oivallus, että Renaultissa on samat kirjaimet kuin Neutralissa.
 
En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta jonkinlaista ajatuskatkoa oli ilmassa. Läksin aamulla kaupassa käymään autolla. siinä alkumatkasta tuntui, että istuin on liian takana. Päätin siirtää sitä hieman lähemmäksi ja samalla jarrutin kun lähestyin risteystä. Voin sanoa, että tuoli liikkuu eteenpäin melko rivakasti, jos jarruttaa samalla. Vaikka vauhtia ei varmaan ollut kuin 20 km/h ja jarrutuskaan ei ollut kovin raju vaan varovainen hidastaminen. Pää kolahti tuulilasin yläreunaan silti kohtalaisen napakasti. Turvavyökin oli kiinni, mutta ei se estänyt sitä pientä yllättävää istuimen liikettä.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
No joo, kyllä ne aurinkolasit unohtuu päähän turhankin usein. Ajaessa olen monesti havahtunut ajavani sateessa lasit päässä. Tai tosiaan kalassa tms. Kauppaan en varmaan ole ne päässä mennyt tai muuten sisätiloihin, kait.
No mä olen aikanaan katsonut Hakametsässä vierasjoukkueen kannattajien katsomossa yhden pleijarimatsin aurinkolasit koko pelin päässä. Alkoholin osuutta tähän en kiistä. Ihmettelin vaan, miten on niin pimeä halli.

Nyt taas maskin päähän laittaessa aurinkolasit huurtuu heti, joten ei ole ongelmaa...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas kahvinkeittoklassikko. Napautin keittimen päälle ja ihmettelin, kun ei ruvennut kuulumaan porinaa. Toimii näköjään paremmin, kun laittaa vettä säiliöön.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta jonkinlaista ajatuskatkoa oli ilmassa. Läksin aamulla kaupassa käymään autolla. siinä alkumatkasta tuntui, että istuin on liian takana...

Hieman vastaava hämmennys. Lastasin henkilöautoon ylimittaisia rimoja, jolloin jouduin kääntämään puolikkaan takapenkin, etupenkin ja sullomaan pidempää tavaraa perskontin kautta läpi auton. Olin mitannut siirrettävän ja sopivasti purettavan hyllykön osia, jotka johdonmukaisen järkevästi asettelen jalkatilaan ja kartanlukijan penkkitasolle.
Olen viimein lastannut kuorman ja tyytyväisenä suoritukseen päätän lähteä liikkeelle. Kierrän takakautta kuskin puolelle, avaan oven ja istun penkille kiskoen turvavyötä.
Paitsi: joku oli siirtänyt ratin ja pedaalit etupenkille, auton kaukaiseen etuosaan!

Sisätilan täytti vieno nolostuksen ja aivopierun haju.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Biisien haeskelu -ketjussa mietittiin Leijat-biisiä. Tuo soi eräs aamu radiossa ja aivoni väitti sitkeästi, että tuo on Baddingia. Sekoitin ilmeisesti sanat Leijat ja Laivat. Hämmentävä tilanne, koska biisin osasin ulkoa.
 

hege

Jäsen
On vaikea ymmärtää miten yhdeksi ihmiskunnan haastavimmaksi tilanteeksi on muodostunut aamuinen kahvinkeitto ja ne lukemattomat mahdollisuudet tehdä siinä virheitä. Sinänsä käyttöliittymä on varsin yksinkertainen ja työvaiheita ei ole monia, mutta kyllä kokonaistoimenpiteessä olisi sijaa käyttäjäkokemuksen parantamiselle. Tänään kaikki meni muuten hyvin, mutta töpseli ei ollut seinässä eli laitoin kahvit ja kävin kusella mutta keitin ei ollutkaan tehnyt mitään; no käänsin keittimen katkaisijaa ja lähdin suihkuun olettaen toiveikkaana kahvin olevan valmista sen jälkeen. No ei ollut kun se töpseli ei ollut seinässä... No töpseli seinään ja kledujen laittoon ja hitto vieläkään ei onnistunut kun aikaisemassa vaiheessa oli laittanut katkaisijan off-asentoon eli nyt tuli kaikki kombinaatiot testattua katkaisijan ja töpselin osalta. Pitää vain ihmetellä miten ihminen on onnistunut pääsemään joskus kuuhun kun omat taidot eivät tahdo riittää kahvinkeittoon.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
On vaikea ymmärtää miten yhdeksi ihmiskunnan haastavimmaksi tilanteeksi on muodostunut aamuinen kahvinkeitto ja ne lukemattomat mahdollisuudet tehdä siinä virheitä. ...
Sulla meni pitkän kaavan kautta, meillä eilen hieman lyhyemmän, mutta kun aamulla kahville istahdimme, oli pannussa pelkkää kylmää vettä. No, eikun virta päälle, järsimään leipää kuiviltaan ja aikansa otettuaan kahvikin oli taas mustaa ja kuumaa.
Selvyyden vuoksi on kerrottava, että käytämme perkolaattoria kahvimme valmistukseen, joten kahvin kulloinenkin vahvuus paljastuu vasta sitä kuppiin kaadettaessa.
 
Tulin juuri oikaisemaan selkää sänkyyn mökillä. Kännykkä on tietenkin mukana ja itikoita varten myös sähköinen kärpäslätkä. Ininän kuuluessa hamusin lätkää käteeni vierestäni ja ensimmäisenä käteen osui tv:n kaukosäädin. Olin tuonut sen mukanani makuuhuoneeseen. Mikä oleellista, telkkari oli ollut kiinni koko aamun eli ei kaukosäädin ollut minulla edes käytössä ja huomasin vasta sänkyssä loikoillessani tuoneeni sen mukana.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
YouTube tarjoilee suosituksia eri kategorioissa, joista yksi on "Viimeisimmistä hauistasi". Sekunnin mietin, miten mun hauikset aiheeseen liittyy. Suomi on kaunis kieli.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Juuri äsken laitoin uunin sijasta hellan päälle.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Ajattelin aamusella olla oma-aloitteinen ja laittaa pesukoneen pyörimään, kun vaimo nukkui yövuoron jäljiltä. Ei muuta kuin mömmöt lokeroon ja kone päälle. Siinä sitten jonkin aikaa kummastelin ihmeellistä surinaa ja jurnutusta, joka ei yleensä kuulunut masiinan soundikirjoon, ja ehdin ajatella, nytkö tämäkin paska hajosi.

Sitten välähti: vesihana. Kiinnihän se oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös