Ehkä tulit vastaan... ;-)Kävelin äsken vessaan, vetäisin vessan samantien ja siinä sit mietin, että kävinkö mä muka jo?
Ehkä tulit vastaan... ;-)Kävelin äsken vessaan, vetäisin vessan samantien ja siinä sit mietin, että kävinkö mä muka jo?
Tulipa laitettua shampoota kainaloihin ja muualle kroppaan. Sitten tajusin että piti tuo laittaa hiuksiin kun pesin vartaloani.
Niimpä. Piukat Paikat -leffasta tehdään uusintaversio. Sen nimi tulee oleen "Some diggaa siit hottina."Selailin ohjelmatietoja. Leffa nimeltä Everybody Wants Some!!! ihmetytti. Ajatukseni meni jotenkin ”somestahan puhutaan Suomessa, miksi siinä näyttelee tuo ja tuo ja nimikin enkuksi”. Pitäisikö nukkua.
Tulee sitä näppäiltyä joo, mut mun läppärissä oikeesti on kosketusnäyttö.No mites usein te naputtelette sormella läppärin näyttöä, kun se näyttää ihan kosketusnäytöltä?
Tossa taas hetken meinasin hermostua, kun ei yhellä sivulla nappi toiminu sormella.
Tämä tapahtui minulle muutama vuosi sitten... korjaan anonyymille tuttavallani. Hänen Eukkonsa on äärimmäisen hidas marketeilla eli kauppareissu saattaa kestää sporttipaitojen sovitusten kanssa yli kaksi tuntia, jonka parkkisakkojen maksaja tuntee vähintään tuplana.Kaupassa sanoin joskus paremmalle puoliskolle, et otetaanko tätä normi- vai täysjyväpaskaa. Onneks ei ollut lapsia lähellä.
No mites usein te naputtelette sormella läppärin näyttöä, kun se näyttää ihan kosketusnäytöltä?
Tämä tapahtui minulle muutama vuosi sitten... korjaan anonyymille tuttavallani.
Huomenta vaan. @Iisoppi kertoo faktoja toisessa ketjussa ja minä ihmettelen, että mitä helvetin alkoholistilaamoja?159 vuotta sitten perustettiin Bacardi, yksi maailman suurimpia alkoholitislaamoja Kuuban Santiago de Cubassa.
Tuo ominaisuushan tuli jo varmasti lähemmäs kaksi vuotta sitten EasyParkiin. Parkmanista en tiedä kun en ole ikinä käyttänyt.Onko joku joskus muistanut EasyParkissa / Parkmanissa lopettaa pysäköinnin, kun tarve loppuukin aiemmin kuin on ajatellut? Ei vittu ikinä. Miksei - ainakaan ensinmainittu - sovellus ehdota että lopetetaanko pysäköinti kun paikannus havaitsee että palaan autolle ja lähden liikkumaan yli 20km/h. Saatana.
No ihmettelinkin että miksei olisi tuollaista. Easyparkissa siis. Pitänee tsekata ilmoituasetukset ym.Tuo ominaisuushan tuli jo varmasti lähemmäs kaksi vuotta sitten EasyParkiin. Parkmanista en tiedä kun en ole ikinä käyttänyt.
Onko joku joskus muistanut EasyParkissa / Parkmanissa lopettaa pysäköinnin, kun tarve loppuukin aiemmin kuin on ajatellut? Ei vittu ikinä. Miksei - ainakaan ensinmainittu - sovellus ehdota että lopetetaanko pysäköinti kun paikannus havaitsee että palaan autolle ja lähden liikkumaan yli 20km/h. Saatana.