Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 392 593
  • 1 683

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun olen jotain ohjelmaa katsellessa ihmetellyt etteikö nuo yhtään välitä koronasta kun kättelevät ja halailevat... Hetkellisesti en vain tajunnut että kyseessä on fiktio ja/tai vanha ohjelma. Jotenkin tuo korona on mennyt ihon alle.

Tässä toinen vaihtoehto on se, että ahdistuu ihmismassoista. Katsoin eilen Die Hard 2:sta joulun kunniaksi ja se kohta, kun väki alkoi ahtautua ulos lentokentältä. Aivot jumitti hieman samalla tavalla. Itsehän normaalisti viihdyn ihmispaljoudessa, mutta muuttaako tämä tuota jotenkin...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Osasin taas. Päätin kokeilla ekaa kertaa telkkarin USB-tallennusta puolijoutilaalla ulkoisella levyllä. Mulla on kaksi samanlaista, paitsi että toisessa on kapaa koko tera ja toisessa näköjään vain puolikas. Oli pakko tarkistaa ensin, kumpi on isompi ja kumpi turhake, kun tosta toisesta ei näe päälle, kuinka iso levy se on. Ja koska on vuodenvaihde, otin perinteisesti varmuuskopiot digikuvista sille isommalle, koska niitä on jo melkein se puoli teraa pöytäkoneessa. Ja sitten koeajastuksen pariin. Se on vielä menossa ja vilkaisin äsken sivulleni. Siellä on just samanlainen levy kuin mikä on kiinni telkkarissa. Arvaatte varmaan, kumpi sisälsi ne tuoreet varmuuskopiot ja kumpi on se turhake, millä voi kikkailla. Arvaatte varmaan myös sen, että formatoinko ton telkkarissa olevan levyn, jotta saisin kaiken kapasiteetin käyttöön.
 
Eilen iltateelle lämmitin kuusi karjalanpiirakkaa mikrossa vaimolle ja minulle. Siinä teetä odotellessa leikkasin kinkusta omille piirakoille valmiiksi kolme sopivan kokoista kinkkusiivua odottamaan teen valmistumista. Tee valmistui ja alettiin nauttimaan iltapalaa. Levitin kinkun päälle sinappia ja aloin syömään teen kanssa iltapalaa. Siinä juodessani hetki meni ennenkuin tajusin, että olin ottanut kinkkupinkan ja levittänyt sinapit. Olin vaan unohtanut piirakan ja söin pelkkiä kinkkusiivuja.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tulipa laitettua shampoota kainaloihin ja muualle kroppaan. Sitten tajusin että piti tuo laittaa hiuksiin kun pesin vartaloani.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Samaa saippuaa ne kaikki on, pakkaavat vain erilaisiin purkkeihin että saavat enemmän myytyä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Välillä mieleen juolahtaa eriskummallisia demariajatuksia. Kuten se, että jenkkiyliopistoista tulee parempia urheilijoita, kuin Suomesta, koska siellä ei saa lain puitteissa valtaosa 1.-3. vsk opiskelijoista repiä märkää. Toki ovat varmaan huonompia beerpongissa ja kyykässä. Pyrin aktiivisesti unohtamaan nämä tällaiset sekoilut, mutta tällä kertaa ehdin tänne raportoimaan ennen kuin unohdin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Selailin ohjelmatietoja. Leffa nimeltä Everybody Wants Some!!! ihmetytti. Ajatukseni meni jotenkin ”somestahan puhutaan Suomessa, miksi siinä näyttelee tuo ja tuo ja nimikin enkuksi”. Pitäisikö nukkua.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Selailin ohjelmatietoja. Leffa nimeltä Everybody Wants Some!!! ihmetytti. Ajatukseni meni jotenkin ”somestahan puhutaan Suomessa, miksi siinä näyttelee tuo ja tuo ja nimikin enkuksi”. Pitäisikö nukkua.
Niimpä. Piukat Paikat -leffasta tehdään uusintaversio. Sen nimi tulee oleen "Some diggaa siit hottina."
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Voitelin suksia terassilla ja noissa pikaluistovoiteissakin on melkoiset myrkyt, että ei passaa sisällä voidella ettei tule niitä höyryjä hengitettyä.

Ulkonakin kävi nenään sellainen tärpätin tuoksu ja mietin miten kätevä olisi jos olisi joku suun ja nenän eteen laitettava suoja...

Myöhemmin sisällä tuli sellainen aaaaaaa-hetki....
 
Viimeksi muokattu:

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Menin töissä hissiin ja painoin kerroksen nappia, jolloin sulkeutuvat hissin ovet avautu uudestaan. Painoin uudestaan haluamani kerroksen nappia ja taas sulkeutumassa olleet ovet avautu uudestaan. Vielä kolmannen kerran painoin, ja taas sama juttu.

Sitten tuli hissiin toinen ihminen, jolle sanoin, että tää ei nyt lähde liikkeelle. Hän kokeili vuorostaan painaa ja sitten se hissi lähti liikkeelle.

Siinä kohtaa tajusin itse painelleeni sen kerroksen nappia, josta olin lähdössä.

Totesin vaan kanssamatkustajalle, että tää hissi ei nyt näköjään tykännyt musta.

Terve vaan, jos tunnistat tästä
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
No mites usein te naputtelette sormella läppärin näyttöä, kun se näyttää ihan kosketusnäytöltä?

Tossa taas hetken meinasin hermostua, kun ei yhellä sivulla nappi toiminu sormella.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
No mites usein te naputtelette sormella läppärin näyttöä, kun se näyttää ihan kosketusnäytöltä?

Tossa taas hetken meinasin hermostua, kun ei yhellä sivulla nappi toiminu sormella.
Tulee sitä näppäiltyä joo, mut mun läppärissä oikeesti on kosketusnäyttö.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaupassa sanoin joskus paremmalle puoliskolle, et otetaanko tätä normi- vai täysjyväpaskaa. Onneks ei ollut lapsia lähellä.
Tämä tapahtui minulle muutama vuosi sitten... korjaan anonyymille tuttavallani. Hänen Eukkonsa on äärimmäisen hidas marketeilla eli kauppareissu saattaa kestää sporttipaitojen sovitusten kanssa yli kaksi tuntia, jonka parkkisakkojen maksaja tuntee vähintään tuplana.
Olimme viettämässä kuntoihmeeni kanssa pitkää iltaamme sportti/kuivaruoka -hyllystöillä. Narisevat verkkaiset saappaat kertovat hitaasta lähestymisestä, jolloin näytän kääntyessäni kuivapussia: "Otahan siitä hedelmämakeutettua jäniksenpaskaa hintaan 249 euroa kilo!"
Parikymppisen Leidin minuutilta tuntuva katse ei tuntunut imartelevalta.

Ei ottanut pussia mukaansa. Olenkohan huono mainosmies?
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
No mites usein te naputtelette sormella läppärin näyttöä, kun se näyttää ihan kosketusnäytöltä?

En, elän aika vanhan läppärin kanssa, rinnalla lähinnä älypuhelin. Jos olisi tabletti, voisi sekoittua herkemmin.

Tämä tapahtui minulle muutama vuosi sitten... korjaan anonyymille tuttavallani.

Onko tämä uusi "kaverin puolesta kysyn"?
 

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ajan autolla kotiini. Nousen autosta ja lukitsen ovet kaukosäätimellä. Kävelen kohti ulko-ovea ja painan samalla kaukosäätimen avausnappia. Eipä auennut kotioven lukitus tälläkään kertaa auton kaukosäätimellä. Selän takana sentään auton ovet napsahtivat auki..
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vaimo huikkaa työhuoneestaan kasviensa parista: "Juotaiskos kahvit tähän väliin?"
Minä loikoilen sohvalla ja totean: "Joo - käyn keittämässä..."
Kävelen keittiöön; katseeni osuu pariin likaiseen jälkiruokakuppiin, jotka panen kiltisti astianpesukoneeseen. Kastelen tiskirätin ja pyyhin tiskipöydän puhtaaksi olemattomista tahroista. Kas, ruokapöydälle on jäänyt tyhjä salaattiastia, joka sekin joutaa koneeseen...
Tyytyväisenä palaan sohvalle tablettini/tv:n pariin ja jatkan löhöilyäni. Kotvan päästä vaimoni tulee kahville ja nauraen toteaa: "Aha, taas näitä sinun kahvejasi..."

On se nyt saatana, etteivät aivoni jaksa pitää fokusta sovitussa tekemisessä edes viittä sekuntia! Tämä episodi toistuu turhan usein meidän huushollissa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Aamulla töihin menossa, Itäväylällä Kalasataman kohdalla katsoin, että nyt mennään liian kovaa, kun vilkaisin liikennemerkkiä "50". Siinähän on kohta kameratkin vastassa. Tarkemmin asiaa mietittyäni tajusin olevani metrossa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko joku joskus muistanut EasyParkissa / Parkmanissa lopettaa pysäköinnin, kun tarve loppuukin aiemmin kuin on ajatellut? Ei vittu ikinä. Miksei - ainakaan ensinmainittu - sovellus ehdota että lopetetaanko pysäköinti kun paikannus havaitsee että palaan autolle ja lähden liikkumaan yli 20km/h. Saatana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös