banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei mennyt putkeen tämäkään avoliitto, kesti hurjat puoli vuotta. Ei muuta kuin uusia suunnitelmia vaan pöytään ja katellaan, mitä tapahtuu.
Yksi asia, mikä mietityttää todella paljon, on tämän tytön lapsi. Hänellä on pian vuoden vanha tyttö...
Olen kuitenkin 21-vuotias vasta...
Hmm. Onko muille käyttäjillä kokemuksia vastaavanlaisista tilanteista?
Ajoitus on vaan ongelma. Olen kuitenkin 21-vuotias vasta. Ja lapsikin on alle vuoden. Hmm. Onko muille käyttäjillä kokemuksia vastaavanlaisista tilanteista?
Elä nyt v***u. 21v ja kaikki edessä, jos jämähdät tuohon niin huomaat kolmen vuoden päästä ettet mitään muuta olekaan tehnyt kun vaihtanut vaippoja ja ollut lapsenvahtina kun mamma on käynyt viikonloppuisin vähän tyttöjen kanssa ulkona.
Joo kyllähän tässä itsellänikin on yliopisto-opiskelut vielä edessä. Itsekin olen elänyt erilaisissa suhteissa aikasemmin, joten tällainen tasaisempi suhde ei olisi ollenkaan pahitteeksi. Täytyy kuitenkin ajatella järkellä, eikä vain tunteella. Parempi se on antaa olla ja elää sillon kuin on nuori. Hieman vain katkeralta tuntuu ajatella, että heittää loistavan tytön pois vain, koska hänellä on lapsi.
Tässä ei ole kuitenkaan vielä tapahtunut mitään ratkaisevaa, joten on mahdollisuus unohtaa koko juttu.
Ja jos jonkinlaista uraakin meinaa viritellä, niin nuorenahan sitä ehtii hyvin vaihtaa vaippoja ja sitten kolmevitosena painaa vaikka vähän tiukemmi hommia.
...Olen tavannut itseäni muutaman vuoden nuoremman naisen...
...Yksi asia, mikä mietityttää todella paljon, on tämän tytön lapsi. Hänellä on pian vuoden vanha tyttö...
...Olen kuitenkin 21-vuotias vasta...
Teiltä sain vahvistuksen ajatuksilleni tilanteen vaikeudesta. Hieno nainen, mutta niitä muttia on aika monta matkassa.
Ehkä täytyy antaa asian olla. Eihän tilanne sulje sitä, että myöhemmin jotain tapahtuisi. Teiltä sain vahvistuksen ajatuksilleni tilanteen vaikeudesta. Hieno nainen, mutta niitä muttia on aika monta matkassa.
Joo eihän tässä nyt mitään ratkaisuita ollakaan palstoilta hakemassa. Hyviä pointteja vaan tuli täältä.
Keskusteluja tulen luonnollisesti käymään naisen kanssa aiheesta. Vielä vaan ei ole viitsinyt ottaa asiaa puheeksi vakavasti, koska tilanne on niin tuore. Mitään vakavaa ei ole vielä tapahtunut suuntaan tai toiseen suhteen kannalta. Täytyy vain odottaa hieman, ettei puheilla karkoita naista kauemmaksi. Hain vaan täältä hieman pohjustusta ja näkökulmia omille ajatuksilleni.
Morgoth: Lapsi, teiniraskaus ja muualla asuva isä on kuitenkin aika suuria juttuja, jotka varmasti vaikuttavat mahdolliseen yhteiseloon. Vielä oma tilannekin täytyy ajatella.
Morgoth: Lapsi, teiniraskaus ja muualla asuva isä on kuitenkin aika suuria juttuja, jotka varmasti vaikuttavat mahdolliseen yhteiseloon. Vielä oma tilannekin täytyy ajatella.
Olimme tehneet selväksi tilanteen ja molemmat tiesi missä mennään tai ainakin niin minä luulin. Ihastuin tyttöön entistä enemmän ja meillä oli todella kivaa.
En oikeastaan tiedä mitä tehdä. Facebookissa kyllä juttelimme tänään suhteellisen normaalisti, mutta huomasi, että se entinen "sävy" oli kadonnut. Myös pari tekstiviestiä, joista selkästi huomaa, että välit ovat ainakin nyt vähän herkillä. Vaikea tilanne. Mitä pitäisi tehdä?
Olen tässä vajaan vuoden tauon jälkeen tavannut yhden todella mukavan naisen ja tapaillut reilun viikon ajan. Toisin sanoen, minut ajettiin puun takaa pystyyn. En mitenkään vakavasti ollut hänen peräänsä, mutta kun alettiin juttelemaan enempi, niin mielenkiinto kasvoi huimaa vauhtia kummallakin. Tällä erää näyttää siltä, että kohta on sinkkuilut sinkkuiltu toistaiseksi.
En mitenkään halua tulla tänne kerskumaan, kun muilla on paha olla. Lähinnä sitten vain kiinnostaa täältä tarkistella, kuinka pitkään meni, ennenkuin kaikki on taas päin vittua.
Tilanne oli se, että sovittiin että ei tarrauduta, koska hän ei ole valmis. Antoi monesti ymmärtää, että olisi valmis seurustelemaan, jos aika vain kuluisi nopeammin. Mutta eihän tästä voi syyttää kuin itseään. Olisi pitänyt pitää tunteet kurissa.Mikä se tilanne sitten on tai oli?
Tuollaiset tilanteet korjaa vaan aika. Jos et tilannetta halua pahentaa vaan lyhentää tarvittavaa aikaa, niin vähennä yhteydenpitoa satunnaisiin moimitäkuuluu-viesteihin äläkä missään nimessä ota mitään yhteyttä, jos olet alkomahoolin vaikutuksen alaisena.
Nytkin on tulossa vaikka minkälaisia kekkereitä, mihin kyseinen tyttökin on tulossa. Eli periaatteessa minun pitäisi jättää hemmetin hyvän ystäväni juhlapäivä, että en tapaisi tätä tyttöä.
Jeah :) Mietin tosiaan, että voisi ottaa ihan rauhallisesti. Näillä mennään!Eipäs pidä. Menet sinne, vaihdat kuulumiset tytön kanssa, keskityt juttelemaan muiden kanssa, juot maltillisesti ja poistut ennen kuin se viina nousee liikaa hattuun. Simple as that.
Jeah :) Mietin tosiaan, että voisi ottaa ihan rauhallisesti...
Joo. Aina on epäonnistumisen mahdollisuus. Täytyy vaan ottaa rauhallisesti. No tässä piakkoinha se selviää, miten käy.Kuuluisat viimeiset sanat ennen kuningashumalaa. Kannattaa tosiaankin olla melkolailla tarkkana, sillä pienessäkin jurrissa et välttämättä pysty vastustamaan kiusausta.
Kuuluisat viimeiset sanat ennen kuningashumalaa. Kannattaa tosiaankin olla melkolailla tarkkana, sillä pienessäkin jurrissa et välttämättä pysty vastustamaan kiusausta.
Yksi ajatus voisi olla esim. päättää, että niin ja niin monen kaljan jälkeen lähden tai siihen ja siihen kellonaikaan lähden, jos yhtään tuntuu, että "fiiliksen mukaan mut rauhallisesti" voi johtaa katastrofiin.