Mainos

Naisasiat

• 7 595 514
  • 26 632

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heh, ei kai parisuhteessa sen takia ollakaan, että saadaan pillua? Enemmänhän sitä sinkkuna saa, jos nyt ylipäätään on joku tarve saada pillua ylettömästi. Parisuhteessa on saatavana vain se yksi pillu ja sinkkuna se ja kaikki muut.

Molempia tapoja kokeneena voin kertoa, että parisuhteessa, siis toimivassa, seksi on paaaljoon parempaa.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Molempia tapoja kokeneena voin kertoa, että parisuhteessa, siis toimivassa, seksi on paaaljoon parempaa.

Olet niin oikeassa.

Onhan se pelkkä pillun saantikin hienoa ja tuntuu hyvältä, mutta kyllähän se on parasta, kun haluaa pillun sijasta sitä ihmistä(ja saa).

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)

Ihan ilman provoja, niin myös molempia kokeneena valitsen siltä ja väliltä, eli vakinainen mutta ei parisuhdetta. Eli kaikki edut, mutta ei haittoja. Makuja on monia...

Nuggumatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild
Ehkäpä kuitenkin nyt on niin, ettei sun muijas halua sua satuttaa ja sillä vaan ei ole selkärankaa sanoa, että tämä on nyt tässä.

Voipi olla että se on juurin näin!! ja juu, eipä tullut kotiin baarista... no mutta. En sillä nyt vaivaa sen enempää enään päätäni, enään ei uskallakaan välittää... lisää vaan tuskaa, itkua ja hammasten kiristelyä.

Kehityskeskustelu edessä... luultavasti heti kun tuloo kotio.
Huudot on huudettu, jäljellä tuntuu olevan vaan tyhjää... hiljaiseksi vetää.
Mutta kyllä tää pojat tästä... aikanaan!

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Paskapuhetta. Makuasioita tietenkin kuten sanoit, mutta kyllä se oikea rakastelu jonkun itselle tärkeän ihmisen kanssa on aika helvetisti paljon eri asia kuin vakipano... jonkin verran molempia kokeneena.

Kyllä mies tarvitsee sekä rakastelua että raakaa panemista. Tai tarkemmin ajatellen ilman ensimmäistä tulee toimeen.

Veijari

Jäsen
ja juu, eipä tullut kotiin baarista... no mutta. En sillä nyt vaivaa sen enempää enään päätäni, enään ei uskallakaan välittää... lisää vaan tuskaa, itkua ja hammasten kiristelyä.

Kehityskeskustelu edessä... luultavasti heti kun tuloo kotio.
Huudot on huudettu, jäljellä tuntuu olevan vaan tyhjää... hiljaiseksi vetää.
Mutta kyllä tää pojat tästä... aikanaan!

Jos ei muija taivu tahtoosi niin taulut jakoon vaan, turhaa sitä on itseänsä kituuttaa tuollaisessa helvetissä. Jotenkin minusta tuntuu ettei vaimoasi kauheasti häiritse vaikka ilmoittaisit että nyt tuli lähtö.

Mulle riittäisi tasan ensimmäinen kerta jos vaimo jättäisi tulematta kotiin yöksi.

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Jos ei muija taivu tahtoosi niin taulut jakoon vaan, turhaa sitä on itseänsä kituuttaa tuollaisessa helvetissä. Jotenkin minusta tuntuu ettei vaimoasi kauheasti häiritse vaikka ilmoittaisit että nyt tuli lähtö.

Mulle riittäisi tasan ensimmäinen kerta jos vaimo jättäisi tulematta kotiin yöksi.

Taitaa olla kaksi vaihtoehtoa. Joko ei kauheasti häiritse toisen lähtö tai sitten vasta herää, että on menettämässä jotain tärkeää ja korjaa tilanteen. Toivotaan Nuggumatin puolesta tuota jälkimmäistä.

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Toi Nuggumatin tilanne on kyllä jo niin käsittämätön, että en edes pysty kuvittelemaan sitä. Vaimo tulee ja menee miten haluaa ja missä vaan muualla paitsi kotona.

Nyt vaan mahd pian lusikat jakoon, niin pääsee molemmat jatkamaan elämää. Ei muuta kuin voimia sinne ja toivottavasti saat asiat järjestykseen.

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Jos vain mahdollista, niin itseäni kiinnostaisi tietää, miten sun tilanne etenee Nuggumatti.

Voimia!

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kyllä näitä tarinoita täällä välillä vituttaa lukea. Siis ei suinkaan sen takia, että ihmiset omista tilanteistaan kertoo vaan se, miten ihmiset toisiaan kohtelee parisuhteessa.

Voimia vaan Nuggikselle ja pidä vaimon kanssa palaveri.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ihan ilman provoja, niin myös molempia kokeneena valitsen siltä ja väliltä, eli vakinainen mutta ei parisuhdetta. Eli kaikki edut, mutta ei haittoja. Makuja on monia...

Joutuu komppaamaan. Tällä hetkellä tälläinen tilanne päällä, ja en kyllä ihan heti vaihtaisi pois. Hyvää seksiä usein, ja sen lisäksi gimma on vielä todella hyvä kaverikin jonka kanssa on mukava jutella ihan mistä vaan, eli tullaan loistavasti toimeen sängyn ulkopuolellakin.

Tilanne sopii molemmille loistavasti, ja itseasiassa oli tytön toive ettei tämä mene sen vakavammaksi. Meillä molemmilla on ero suhteesta noin vuoden takaa, ja kumpikaan ei oikein tunne mitään hinkua mihinkään seurusteluun sen kummemmin. Ei tietenkään ole pois suljettua, etteikö tämä voisi siihenkin suuntaan joskus kehittyä, mutta tällä hetkellä homma toimii loistavasti juuri näin. Olen todella todella tyytyväinen naisasioihini tällä hetkellä. Muunkin kokeilemiseen on lupa, tietyillä rajoitteilla tosin, eli ei tuttuja ja tietty varovaisuus mikä nyt on itsestään selvää, ettei tuo mukanaan mitään epämiellyttäviä yllätyksiä.

Nuggumatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild
No juu... saatiin kaikki sovittua.
Hän ei ole missään ollut onnellinen... että ihan sama missä yönsä on viettänyt niin ei ole tuntunut hyvältä missään.
Ja käytiin toki läpi näitä "yöseikkailu" asioita ja minulla on sellainen tunne että siellä on pelkästään keskustelu mieltä painavista asioita... koska en usko hänen olevan psykopaatti tai näyttelijä.

Mutta siis erohan tässä tulee ei voi minkään... Hän ei ole enään kanssani onnellinen, eikä hän tunne onnellisuutta muutenkaan missään muodossa mistään asiasta - pieniä hetkiä silloin tällöin.

On mielestäni "hyvä" lopettaa nyt eikä kärvistellä tämän pidemmälle... vuosi tässä on mennyt ja samaa shaissea.
Yksissä tuumin erotaan ja siinä toisiamme tuemme :) niin perverssiltä kuin se kuulostaakin

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
No juu... saatiin kaikki sovittua.
Hän ei ole missään ollut onnellinen... että ihan sama missä yönsä on viettänyt niin ei ole tuntunut hyvältä missään.
Ja käytiin toki läpi näitä "yöseikkailu" asioita ja minulla on sellainen tunne että siellä on pelkästään keskustelu mieltä painavista asioita... koska en usko hänen olevan psykopaatti tai näyttelijä.

Mutta siis erohan tässä tulee ei voi minkään... Hän ei ole enään kanssani onnellinen, eikä hän tunne onnellisuutta muutenkaan missään muodossa mistään asiasta - pieniä hetkiä silloin tällöin.

On mielestäni "hyvä" lopettaa nyt eikä kärvistellä tämän pidemmälle... vuosi tässä on mennyt ja samaa shaissea.
Yksissä tuumin erotaan ja siinä toisiamme tuemme :) niin perverssiltä kuin se kuulostaakin

Lyhyesti sanottuna kuulostaa hyvin vahvasti siltä, että vaimosi kärsii depressiosta. Juuri tuo "onnellisuuden puuttuminen" ja onnellisuuden tunteen hakeminen muualta kuulostavat enemmän kuin tutulta. Taustalla kun vielä on mainitsemasi keskenmeno...

Olin itse hyvin samanlaisessa tilanteessa muutamia vuosia sitten, paitsi että se onneton olin minä. En ollut onnellinen mistään. En enää rakastanut vaimoani: en yksinkertaisesti jaksanut. Hain tukea ja ymmärrystä muilta ihmisiltä, koska luulin saavani siitä jotain, mitä vaimoni ei pystynyt mulle antamaan. Samalla vielä onnistuin sähläämään siinä määrin, että oli suoranainen ihme, ettei vaimoni lempannut mua kokonaan. Näin ei kuitenkaan käynyt. Sen sijaan hän käytännössä raahasi mut niskasta lääkäriin. Diagnoosi tuli nopeasti: vaikea masennus.

En tietenkään tunne tilanteenne taustaa tarkasti ja ehkä olen täysin väärässä, mutta tilanteenne voi olla vielä ratkaistavissa. Jos syy (tai edes osasyy) tapahtuneisiin asioihin on vaimosi mahdollisessa sairaudessa, asiat voivat muuttua positiivisempaan suuntaan, tavalla tai toisella.

Ei tästä sen enempää... Jos olen edes hiukan oikeilla jäljillä, lähetä vaikka yv:tä. Autan mielelläni, jos voin.

Nuggumatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild
On kyllä varmasti masennustakin jossain määrin... Hän on kertaalleen käyttänyt psyk.sh:n palveluja kun viimeksi tapahtui radikaalia hänen elämässään... ei näe sille tarvetta nyt.

Juu ja kokeiltu on moneen kertaa... että josko haettaisiin apua ulkopuolelta mutta eipä niin ei...

Onpahan aikamoisia otuksia nuo naiset, kyseisten olentojen ymmärtäminen on kyllä täysi mahdottomuus. Oma tilanne on se, että olen tässä nyt viettänyt aikaa erään neitosen kanssa, mutta kun en oikein ymmärrä hänen intressejään.
---CLIP---
Kaipa tässä täytyy vielä pari viikkoa katsoa, mitä tuleman pitää, sitten tehdä päätöksiä, vaivaa vain mieltä, että mitähän ihmettä neiti päässään suunnittelee.

Tuollaiset oli mietteet joku aika sitten, jo seuraavana iltana selvisi neidin intressit meikäläistä kohtaan, sen jälkeen asiat ovat menneet kyllä todella vauhdilla eteenpäin, eilen minut suostuteltiin jo mukaan pienimuotoiseen perhejuhlaan ja yhtäkkiä ei niin kuoleman vakavasta tapailusta tulikin jo muiden silmissä vakavaa seurustelua. No eipä siinä, näin hyvältä ei ole tuntunut aikoihin kenenkään kanssa tai ilman, nautitaan vielä kun voidaan ja katsotaan mitä se tulevaisuus tuo tullessaan, tällä hetkellä on kyllä loistava fiilis.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Nyt täytyy kysyä, että mistä tietää, että joku tytär saattaisi olla vaikka kiinnostunut sinusta? ;) Jos hän vähän vittuilee/piikittelee sinulle, mutta kuitenkin sitten nauraa sinun jutuille ja hymyilee takaisin, jos sattuu katsomaan häntä päin, niin onko nämä merkkejä siitä? Saattaisi nimittäin olla molemminpuolista ihastumista, jos hän noin ajattelisi. ;)

Enempää en aio tarinaa jatkaa tai tehdä mittän Jomppa_Koo:ita, kunhan vain kysyn. :)

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt täytyy kysyä, että mistä tietää, että joku tytär saattaisi olla vaikka kiinnostunut sinusta? ;) Jos hän vähän vittuilee/piikittelee sinulle, mutta kuitenkin sitten nauraa sinun jutuille ja hymyilee takaisin, jos sattuu katsomaan häntä päin, niin onko nämä merkkejä siitä? Saattaisi nimittäin olla molemminpuolista ihastumista, jos hän noin ajattelisi. ;)
Niin, voihan se olla, että nainen pelaa jotain pelejä ja testailee miestä. Tai leikkii todella vaikeasti tavoiteltavaa. Osalle naisista on ihan mahdoton olla suora ja rehellinen näissä asioissa.

Itse henkilökohtaisesti en mitään kissa ja hiiri leikkejä juuri jaksa harrastaa. Enkä mitään vetkuiluja ja testailuja kiinnostuksen suhteen. Ei toki sitäkään, että neiti on aivan ylihelppo (paitsi puhtaasti seksijutut), mutta kuitenkin sellaista tiettyä suorasukaisuutta, että missä mennään, eikä tarvitse esim. arvailla, mitä mieltä toinen on. Sellaista aikuismaista touhua sanan hyvässä merkityksessä.

Remy Martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt tarvittaisiin hyviä neuvoja.

Eli, olen käynyt ulkona erään naisen kanssa noin kymmenisen kertaa. Yleensä ensin syömään ja sitten nightclubiin. Tyttö tuntuu pitävän minusta, koska aina pyytää uudestaan. Asustelemme kummatkin kaukana Suomesta, joten tyttö puhuu aina kuinka mukavaa on olla kanssani kun voi puhua suomea. Tyttö ei juo enää lainkaan alkoholia joten itsekin tulee otettua käsijarru tiukasti päällä, näin ei pääse tulemaan sellaista estotonta tunnelmaa. Itse en tanssi; ainakaan selvinpäin; ja tämä tytsy on muutaman kerran "vienyt" minut väkisin tanssimaan, ja antanut ehkä ymmärtää...

Sitten siihen kysymykseen. Huomenna lähdemme toiseen kaupunkiin, kuvion on tarkoitus olla sama eli ensin syömään; hänen lempipaikkaansa siellä; ja sitten "tanssimaan". Yötä pitäisi olla yhdessä hänen asunnoistaan. Olen luvannut tehdä hieman sähköhommia eräässä hänen toisessa asunnossa. Käyttääköhän tämä tyttö minua siellä vain sähköjen takia vai olisiko mahdollisuus muuhunkin? Kutsu yöksi on täällä päin maailmaa iso luottamuksen osoitus, jos yritän jotain niin petänkö tämän luottamuksen? Aina ennen tälläisissa tilanteissa on juottanut viinaa sekä itselle että naiselle ja homma on edennyt itsestään, miten helvetissä se aloite pitäisi selvinpäin tehdä?

Hyviä neuvoja otetaan vastaan. Tai oikeastaan, mitä tahansa neuvoja.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Käyttääköhän tämä tyttö minua siellä vain sähköjen takia vai olisiko mahdollisuus muuhunkin? Kutsu yöksi on täällä päin maailmaa iso luottamuksen osoitus, jos yritän jotain niin petänkö tämän luottamuksen? Aina ennen tälläisissa tilanteissa on juottanut viinaa sekä itselle että naiselle ja homma on edennyt itsestään, miten helvetissä se aloite pitäisi selvinpäin tehdä?
Lyhyesti sanoen, ei käytä vain sähköjen takia ja sinulla on mahdollisuus muuhunkin. Seuraavaksi tytön varmaan pitää vääntää sulle rautakangesta että pesää voisi olla joskus tarjolla.

Mistäs tyttö mahtaa tykätä ja mitä siellä yhdessä niistä asunnoista voisi tehdä? Puhut nätisti tytölle, muistat kehua hänessä parhaita puoliaan ja teet hänen olonsa mukavaksi. Onnistuuko simppeli kahvistelu ja niskahieronta? Sitten kiinni naiseen, tai nainen sinuun, siis tämän niskahieronnan tai vastaavan merkeissä. Lopun osaatte itse. Jos sinulle kuitenkin ehdotetaan tässä vaiheessa jotain platonisempaa ajankulua tai esimerkiksi kylppärin lattiakaivon avaamista seuraavana urakkana - mitä en kylläkään usko tapahtuvan - niin sitten kiität kauniisti mahdollisuudesta antaa asennusapua, sanot että nähdään taas joskus, ja annat akan pitää tunkkinsa. Toivotan kuitenkin menestystä, hommahan kuulostaa lupaavalta.

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyviä neuvoja otetaan vastaan. Tai oikeastaan, mitä tahansa neuvoja.

Diih en tiedä onko hyvää vai huono neuvoo, mutta jokin neuvo ainakin.

- päätä mitä haluat tästä naisesta
- Jos haluat seksiä/tyttöystävän/ kaverin, niin pelkkä seksi alkaa olla liian myöhäistä tuon kanssa kun olette tavanneet niin monta kertaa jo, ellet ole todellinen pelimies, jota ei kiinnosta toisen tunteet.
- Jos haluat tyttöystävän, niin tee alotteita tilanteen mukaan, koska jos et tee mitään niin tulet olemaan vain kaveri jatkossakin ehkäkin luotettava sellainen. Mitä pidemmälle viet kaveri-touhun niin sitä pahemmin nainen tulee loukkaantumaan, kun ehkä kännissä yrität jotain.

Selvinpäin aloitteen tekeminen onkin vaikeaa, mutta yritä luoda tilanne mistä on hyvä jatkaa kotipesälle saakka. Jos menette tanssimaan, niin yllätä ja pyydä hitaille ja jos tunnelma on oikea niin katso naista silmiin ja koita suudella, mutta tunnelman pitää olla oikea - herkkä ja intiimi, sellainen tilanne missä tunnet että olette kaksistaan vaikka ympärillä olisi tuhatpäin tanssijoita.

Ehkä perinteisin ja tavallaan hieman tökerökin tapa, mutta helpoin on vuokrata lehva. Lehvan katselun lomassa odottaa sitä että hivuttautuuko nainen lähemmäs sinua, jos ei tee näin niin kokeile sinä hivuttautua lähemmäs ja seuraa hakeeko nainen tilaa vai kuinka reagoi. Tälläisessa tilanteessa koskeminen johtaa varmaankin 100% todennäköisyydellä seksiin, jos kumpikaan koskettaja eikä koskija pakene kosketuksen saatuaan. Jos ja kun saat kosketuksen niin on tärkeää, että et paniikin lauettua ja kosketukseen päästyäsi lohkaise vaan mitään tyhmää, koska se pilaa tunnelman hyvinkin helposti nolliin.

Tärkein asia kuitenkin on se, että et vapise kuin haavan lehti vaan olet itsevarma ja terästä kun yrität jotain. Toki toisiin naisiin saattaa sopia haavan lehtenä oleminen, kun se on niin "söpöö", mutta suurempaan osaan itsevarmuus on se mikä toimii, toki ei liiallinen varmuus koska näytteleminenkin paistaa läpi.

Lyhykäisyydessään:
1) päätä mitä haluat
2) luo tilanne
3) tee aloite
4) anna tilanteen viedä

Remy Martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Diih en tiedä onko hyvää vai huono neuvoo, mutta jokin neuvo ainakin.

Hyvältä neuvoltahan tämä vaikuttaa, ja kiitoksia muillekin opastaneille. Jotain peliliikkeitä tytön kanssa pitää tänään tehdä, raportoin alkuviikosta sitten miten kävi. Harvoin minä stressaan tai jännitän, mutta nyt on hieman, tai aika paljonkin, perhosia masussa. Pelottaa vaan kun olen niin helvetin hyvä ryssimään tämänkaltaiset jutut.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jotain peliliikkeitä tytön kanssa pitää tänään tehdä,
Kokeiles tätä, ei voi mennä pieleen.
Siinä vaiheessa ruokailua kun hän alkaa höpisemään tansseihin lähdöstä, katsot häntä kauniisti silmiin, otat ranteesta kiinni ja sanot: Nyt on niin sähköinen ilmapiiri, että sähkötyöt hoituvat pelkällä meidän huoneistossa ololla jos heti lähdetään.
Et tietenkään töksäytä repliikkiäsi ihan tuolleen, mutta jotain tuohon tapaan, pehmeästi ja tunnelmallisesti.

Terveisin koo

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy