Naisasiat

  • 7 523 554
  • 26 580

Nuggumatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild
No juu... saatiin kaikki sovittua.
Hän ei ole missään ollut onnellinen... että ihan sama missä yönsä on viettänyt niin ei ole tuntunut hyvältä missään.
Ja käytiin toki läpi näitä "yöseikkailu" asioita ja minulla on sellainen tunne että siellä on pelkästään keskustelu mieltä painavista asioita... koska en usko hänen olevan psykopaatti tai näyttelijä.

Mutta siis erohan tässä tulee ei voi minkään... Hän ei ole enään kanssani onnellinen, eikä hän tunne onnellisuutta muutenkaan missään muodossa mistään asiasta - pieniä hetkiä silloin tällöin.

On mielestäni "hyvä" lopettaa nyt eikä kärvistellä tämän pidemmälle... vuosi tässä on mennyt ja samaa shaissea.
Yksissä tuumin erotaan ja siinä toisiamme tuemme :) niin perverssiltä kuin se kuulostaakin
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
No juu... saatiin kaikki sovittua.
Hän ei ole missään ollut onnellinen... että ihan sama missä yönsä on viettänyt niin ei ole tuntunut hyvältä missään.
Ja käytiin toki läpi näitä "yöseikkailu" asioita ja minulla on sellainen tunne että siellä on pelkästään keskustelu mieltä painavista asioita... koska en usko hänen olevan psykopaatti tai näyttelijä.

Mutta siis erohan tässä tulee ei voi minkään... Hän ei ole enään kanssani onnellinen, eikä hän tunne onnellisuutta muutenkaan missään muodossa mistään asiasta - pieniä hetkiä silloin tällöin.

On mielestäni "hyvä" lopettaa nyt eikä kärvistellä tämän pidemmälle... vuosi tässä on mennyt ja samaa shaissea.
Yksissä tuumin erotaan ja siinä toisiamme tuemme :) niin perverssiltä kuin se kuulostaakin

Lyhyesti sanottuna kuulostaa hyvin vahvasti siltä, että vaimosi kärsii depressiosta. Juuri tuo "onnellisuuden puuttuminen" ja onnellisuuden tunteen hakeminen muualta kuulostavat enemmän kuin tutulta. Taustalla kun vielä on mainitsemasi keskenmeno...

Olin itse hyvin samanlaisessa tilanteessa muutamia vuosia sitten, paitsi että se onneton olin minä. En ollut onnellinen mistään. En enää rakastanut vaimoani: en yksinkertaisesti jaksanut. Hain tukea ja ymmärrystä muilta ihmisiltä, koska luulin saavani siitä jotain, mitä vaimoni ei pystynyt mulle antamaan. Samalla vielä onnistuin sähläämään siinä määrin, että oli suoranainen ihme, ettei vaimoni lempannut mua kokonaan. Näin ei kuitenkaan käynyt. Sen sijaan hän käytännössä raahasi mut niskasta lääkäriin. Diagnoosi tuli nopeasti: vaikea masennus.


En tietenkään tunne tilanteenne taustaa tarkasti ja ehkä olen täysin väärässä, mutta tilanteenne voi olla vielä ratkaistavissa. Jos syy (tai edes osasyy) tapahtuneisiin asioihin on vaimosi mahdollisessa sairaudessa, asiat voivat muuttua positiivisempaan suuntaan, tavalla tai toisella.

Ei tästä sen enempää... Jos olen edes hiukan oikeilla jäljillä, lähetä vaikka yv:tä. Autan mielelläni, jos voin.
 

Nuggumatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild
On kyllä varmasti masennustakin jossain määrin... Hän on kertaalleen käyttänyt psyk.sh:n palveluja kun viimeksi tapahtui radikaalia hänen elämässään... ei näe sille tarvetta nyt.

Juu ja kokeiltu on moneen kertaa... että josko haettaisiin apua ulkopuolelta mutta eipä niin ei...
 
Onpahan aikamoisia otuksia nuo naiset, kyseisten olentojen ymmärtäminen on kyllä täysi mahdottomuus. Oma tilanne on se, että olen tässä nyt viettänyt aikaa erään neitosen kanssa, mutta kun en oikein ymmärrä hänen intressejään.
---CLIP---
Kaipa tässä täytyy vielä pari viikkoa katsoa, mitä tuleman pitää, sitten tehdä päätöksiä, vaivaa vain mieltä, että mitähän ihmettä neiti päässään suunnittelee.

Tuollaiset oli mietteet joku aika sitten, jo seuraavana iltana selvisi neidin intressit meikäläistä kohtaan, sen jälkeen asiat ovat menneet kyllä todella vauhdilla eteenpäin, eilen minut suostuteltiin jo mukaan pienimuotoiseen perhejuhlaan ja yhtäkkiä ei niin kuoleman vakavasta tapailusta tulikin jo muiden silmissä vakavaa seurustelua. No eipä siinä, näin hyvältä ei ole tuntunut aikoihin kenenkään kanssa tai ilman, nautitaan vielä kun voidaan ja katsotaan mitä se tulevaisuus tuo tullessaan, tällä hetkellä on kyllä loistava fiilis.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Nyt täytyy kysyä, että mistä tietää, että joku tytär saattaisi olla vaikka kiinnostunut sinusta? ;) Jos hän vähän vittuilee/piikittelee sinulle, mutta kuitenkin sitten nauraa sinun jutuille ja hymyilee takaisin, jos sattuu katsomaan häntä päin, niin onko nämä merkkejä siitä? Saattaisi nimittäin olla molemminpuolista ihastumista, jos hän noin ajattelisi. ;)

Enempää en aio tarinaa jatkaa tai tehdä mittän Jomppa_Koo:ita, kunhan vain kysyn. :)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt täytyy kysyä, että mistä tietää, että joku tytär saattaisi olla vaikka kiinnostunut sinusta? ;) Jos hän vähän vittuilee/piikittelee sinulle, mutta kuitenkin sitten nauraa sinun jutuille ja hymyilee takaisin, jos sattuu katsomaan häntä päin, niin onko nämä merkkejä siitä? Saattaisi nimittäin olla molemminpuolista ihastumista, jos hän noin ajattelisi. ;)
Niin, voihan se olla, että nainen pelaa jotain pelejä ja testailee miestä. Tai leikkii todella vaikeasti tavoiteltavaa. Osalle naisista on ihan mahdoton olla suora ja rehellinen näissä asioissa.

Itse henkilökohtaisesti en mitään kissa ja hiiri leikkejä juuri jaksa harrastaa. Enkä mitään vetkuiluja ja testailuja kiinnostuksen suhteen. Ei toki sitäkään, että neiti on aivan ylihelppo (paitsi puhtaasti seksijutut), mutta kuitenkin sellaista tiettyä suorasukaisuutta, että missä mennään, eikä tarvitse esim. arvailla, mitä mieltä toinen on. Sellaista aikuismaista touhua sanan hyvässä merkityksessä.
 

Remy Martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt tarvittaisiin hyviä neuvoja.

Eli, olen käynyt ulkona erään naisen kanssa noin kymmenisen kertaa. Yleensä ensin syömään ja sitten nightclubiin. Tyttö tuntuu pitävän minusta, koska aina pyytää uudestaan. Asustelemme kummatkin kaukana Suomesta, joten tyttö puhuu aina kuinka mukavaa on olla kanssani kun voi puhua suomea. Tyttö ei juo enää lainkaan alkoholia joten itsekin tulee otettua käsijarru tiukasti päällä, näin ei pääse tulemaan sellaista estotonta tunnelmaa. Itse en tanssi; ainakaan selvinpäin; ja tämä tytsy on muutaman kerran "vienyt" minut väkisin tanssimaan, ja antanut ehkä ymmärtää...

Sitten siihen kysymykseen. Huomenna lähdemme toiseen kaupunkiin, kuvion on tarkoitus olla sama eli ensin syömään; hänen lempipaikkaansa siellä; ja sitten "tanssimaan". Yötä pitäisi olla yhdessä hänen asunnoistaan. Olen luvannut tehdä hieman sähköhommia eräässä hänen toisessa asunnossa. Käyttääköhän tämä tyttö minua siellä vain sähköjen takia vai olisiko mahdollisuus muuhunkin? Kutsu yöksi on täällä päin maailmaa iso luottamuksen osoitus, jos yritän jotain niin petänkö tämän luottamuksen? Aina ennen tälläisissa tilanteissa on juottanut viinaa sekä itselle että naiselle ja homma on edennyt itsestään, miten helvetissä se aloite pitäisi selvinpäin tehdä?

Hyviä neuvoja otetaan vastaan. Tai oikeastaan, mitä tahansa neuvoja.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Käyttääköhän tämä tyttö minua siellä vain sähköjen takia vai olisiko mahdollisuus muuhunkin? Kutsu yöksi on täällä päin maailmaa iso luottamuksen osoitus, jos yritän jotain niin petänkö tämän luottamuksen? Aina ennen tälläisissa tilanteissa on juottanut viinaa sekä itselle että naiselle ja homma on edennyt itsestään, miten helvetissä se aloite pitäisi selvinpäin tehdä?
Lyhyesti sanoen, ei käytä vain sähköjen takia ja sinulla on mahdollisuus muuhunkin. Seuraavaksi tytön varmaan pitää vääntää sulle rautakangesta että pesää voisi olla joskus tarjolla.

Mistäs tyttö mahtaa tykätä ja mitä siellä yhdessä niistä asunnoista voisi tehdä? Puhut nätisti tytölle, muistat kehua hänessä parhaita puoliaan ja teet hänen olonsa mukavaksi. Onnistuuko simppeli kahvistelu ja niskahieronta? Sitten kiinni naiseen, tai nainen sinuun, siis tämän niskahieronnan tai vastaavan merkeissä. Lopun osaatte itse. Jos sinulle kuitenkin ehdotetaan tässä vaiheessa jotain platonisempaa ajankulua tai esimerkiksi kylppärin lattiakaivon avaamista seuraavana urakkana - mitä en kylläkään usko tapahtuvan - niin sitten kiität kauniisti mahdollisuudesta antaa asennusapua, sanot että nähdään taas joskus, ja annat akan pitää tunkkinsa. Toivotan kuitenkin menestystä, hommahan kuulostaa lupaavalta.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyviä neuvoja otetaan vastaan. Tai oikeastaan, mitä tahansa neuvoja.

Diih en tiedä onko hyvää vai huono neuvoo, mutta jokin neuvo ainakin.

- päätä mitä haluat tästä naisesta
- Jos haluat seksiä/tyttöystävän/ kaverin, niin pelkkä seksi alkaa olla liian myöhäistä tuon kanssa kun olette tavanneet niin monta kertaa jo, ellet ole todellinen pelimies, jota ei kiinnosta toisen tunteet.
- Jos haluat tyttöystävän, niin tee alotteita tilanteen mukaan, koska jos et tee mitään niin tulet olemaan vain kaveri jatkossakin ehkäkin luotettava sellainen. Mitä pidemmälle viet kaveri-touhun niin sitä pahemmin nainen tulee loukkaantumaan, kun ehkä kännissä yrität jotain.

Selvinpäin aloitteen tekeminen onkin vaikeaa, mutta yritä luoda tilanne mistä on hyvä jatkaa kotipesälle saakka. Jos menette tanssimaan, niin yllätä ja pyydä hitaille ja jos tunnelma on oikea niin katso naista silmiin ja koita suudella, mutta tunnelman pitää olla oikea - herkkä ja intiimi, sellainen tilanne missä tunnet että olette kaksistaan vaikka ympärillä olisi tuhatpäin tanssijoita.

Ehkä perinteisin ja tavallaan hieman tökerökin tapa, mutta helpoin on vuokrata lehva. Lehvan katselun lomassa odottaa sitä että hivuttautuuko nainen lähemmäs sinua, jos ei tee näin niin kokeile sinä hivuttautua lähemmäs ja seuraa hakeeko nainen tilaa vai kuinka reagoi. Tälläisessa tilanteessa koskeminen johtaa varmaankin 100% todennäköisyydellä seksiin, jos kumpikaan koskettaja eikä koskija pakene kosketuksen saatuaan. Jos ja kun saat kosketuksen niin on tärkeää, että et paniikin lauettua ja kosketukseen päästyäsi lohkaise vaan mitään tyhmää, koska se pilaa tunnelman hyvinkin helposti nolliin.

Tärkein asia kuitenkin on se, että et vapise kuin haavan lehti vaan olet itsevarma ja terästä kun yrität jotain. Toki toisiin naisiin saattaa sopia haavan lehtenä oleminen, kun se on niin "söpöö", mutta suurempaan osaan itsevarmuus on se mikä toimii, toki ei liiallinen varmuus koska näytteleminenkin paistaa läpi.

Lyhykäisyydessään:
1) päätä mitä haluat
2) luo tilanne
3) tee aloite
4) anna tilanteen viedä
 

Remy Martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Diih en tiedä onko hyvää vai huono neuvoo, mutta jokin neuvo ainakin.

Hyvältä neuvoltahan tämä vaikuttaa, ja kiitoksia muillekin opastaneille. Jotain peliliikkeitä tytön kanssa pitää tänään tehdä, raportoin alkuviikosta sitten miten kävi. Harvoin minä stressaan tai jännitän, mutta nyt on hieman, tai aika paljonkin, perhosia masussa. Pelottaa vaan kun olen niin helvetin hyvä ryssimään tämänkaltaiset jutut.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jotain peliliikkeitä tytön kanssa pitää tänään tehdä,
Kokeiles tätä, ei voi mennä pieleen.
Siinä vaiheessa ruokailua kun hän alkaa höpisemään tansseihin lähdöstä, katsot häntä kauniisti silmiin, otat ranteesta kiinni ja sanot: Nyt on niin sähköinen ilmapiiri, että sähkötyöt hoituvat pelkällä meidän huoneistossa ololla jos heti lähdetään.
Et tietenkään töksäytä repliikkiäsi ihan tuolleen, mutta jotain tuohon tapaan, pehmeästi ja tunnelmallisesti.

Terveisin koo
 

Veijari

Jäsen
Vittu pojat, kyllä se on vaan itse opeteltava vaikka sitten kantapään kautta.

Kukaan ei ole seppä syntyessään. Saattaa toki muutaman kerran tulla kylmä rätti vasten kasvoja mutta tekemällä oppii. Maailma on naisia täynnä eikä siinä mitään häviä vaikka itsestään idiootin tekeekin ehdottamalla naiselle rietasta seksiä. Mistäs sitä etukäteen tietää innostuuko nainen vai potkaiseeko munille ennen kuin sitä menee konkreettisesti ehdottamaan. Pelimies kyllä osaa itsensä puhua tuollaisestakin tilanteesta itsensä kuiville ja mahdollisille seuraaville treffeille jos tuleekin pakit.

Pahimmassa tapauksessa käy niin että sinä vässyttelet, käyt tekemässä vähän sähkötöitä etkä tajua että muija on sylinteri kuumana ja suorastaan ihmettelee kun äijällä ei ole yhtään pelimiehen vaistoa. Hän saattaa ajatella että sinä et koe häntä tarpeeksi viehättäväksi ja siirtyykin seuraavaan kohdalle osuvaan adonikseen. Sitten tulee joku suorasanainen moppitukka ehdottamaan sille muidulle vaakamamboa ja vie sun pirkon neitsyyden.
 

Schadowan

Jäsen
Mites pitäisi suhtautua siihen, että avopuoliso viettää paljon aikaa työkavereiden kanssa, joista n. 50% on ihastunut häneen? Tai siis tuo työporukka on se lähiystäväpiiri tällä hetkellä. Puolisoni on tietysti sanonut, ettei hänellä ole kuin kaverifiiliksiä näitä ihmisiä kohtaan. No, enhän mä mikään idiootti ole, mies ja nainen....aina siellä JOTAIN muutakin on, vaikka kavereita ollaan. Kyllähän sen itsekin tietää omista ajatuksistaan joihinkin naispuolisiin kavereihin, mutta en toki lähtisi mitään tekemään, koska parisuhteessa ollaan.

Taustalla tähän kysymykseen on se, että puolisoni on itse aikkas mustasukkanen, ja kaikenlaista paskaa on ollut matkan varrella (jos olen maininnut jonkun naisen nimen enemmän kuin 3 kertaa viikon sisällä niiin mustasukkasuuskohtaukset on lähtenyt käyntiin jne). Tiedän, että hän ei itse varmastikaan katsoisi hyvällä, jos hengaisin ihmisten kanssa jotka olisivat avoimesti ihastuneita minuun.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
No, enhän mä mikään idiootti ole, mies ja nainen....aina siellä JOTAIN muutakin on, vaikka kavereita ollaan. Kyllähän sen itsekin tietää omista ajatuksistaan joihinkin naispuolisiin kavereihin, mutta en toki lähtisi mitään tekemään, koska parisuhteessa ollaan.

Tätä asennetta minä en ymmärrä: "aina siellä JOTAIN muutakin on". Kaikilla nyt ei vaan ole, joten ei kannata yleistää. Minulla on lukuisia naispuolisia ystäviä ja vaikka olen sinkku ja osa heistä on sinkkuja niin mieleeni ei edes tule pilata ystävyyttä millään muotoa. Mahdollisuus tietenkin on aina olemassa, että jonkun kanssa tulee jotain muutakin mutta hommaa. Asiat käydään tuolloin läpi ja tehdään selväksi se, että muiden ystävien kanssa ei ole eikä tule mitään muuta. Silloin kun seurustellaan niin muiden kanssa ollaan ystäviä mutta ei muuta. Jos joku naispuolisista ystävistäni vaatii minua päättämään muut ystävyyssuhteet, koska hän pelkää "jotain" niin asiasta käydää keskustelu ja jollei hän ymmärrä sitä, että ystävät ovat ystäviä niin hän ei ymmärrä mutta minun ei ole pakko tällaisessa tilanteessa sietää minkään sortin epäluottamuslauseita tms.

Sama pätee mahdolliseen seurustelusuhteeseen, jos alan seurustelemaan jonkun kanssa (hyvin epätodennäköistä) ja jos hän vaatii minua jättämään ystäväni jotka ovat naisia niin tilanne on hyvin pian se, että tämä mahdollinen kumppani on välittömästi "ex.kumppani". Ystäväni ovat tärkeitä minulle ja jos joku "primadonna" vaatii minua jättämään heidät niin homma ei pelitä. Mielummin olen sinkku ja pidän ystäväni kuin olen suhteessa ja menetän tärkeimmät ystäväni.

vlad.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen muuten tuohon liittyen lisännyt naisvaatimuslistalle yhden simppelin kohdan. Marathon pitäisi mennä tai olla ainakin halu mennä 3.30. Se osoittaa sellaista sopivaa sekä fyysistä, että henkistä kovuutta.
Noin ihan mielenkiinnosta: mainitsit joskus aiemmin kirjoittavasi naisasioista kirjan. Missä vaiheessa tuo projekti on?
 

Veijari

Jäsen
Puolisoni on tietysti sanonut, ettei hänellä ole kuin kaverifiiliksiä näitä ihmisiä kohtaan.

Vaikka miespuoliset olisivatkin joskus yrittäneet iskeä häntä tai he olisivat joskus jopa olleet "sillai" niin ei avokkisi tietenkään sano sitä sinulle sillä silloinhan sinä alkaisit rajoittamaan hänen yhteydenpitoa ystäviinsä.

Muija kyllä pettää jos on pettääkseen, ei sinun kyttääminen tai menemisten rajoittaminen sitä estä. Olisit vaan tyytyväinen niin kauan kuin mitään sellaista ei tietoosi tule.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Kysäsenpä itsekin taas jotain...

Kannattaako tehdä aloite, jos pelkää vähän niinkuin vlad(tai siis ei kai vlad pelkää mutta..), että menettää hyvän kaveruuden jos menee edes kysymään jotain vakavamman suhteen aloittamisesta? Sillä jos tulee "pakit", niin sitten on varmaan vähän vaikea olla enää kovin läheisiä kavereita hänen kanssaan tai ainakin olisi kumminkin sellainen kiusallisuuden tunne.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kannattaako tehdä aloite, jos pelkää vähän niinkuin vlad(tai siis ei kai vlad pelkää mutta..), että menettää hyvän kaveruuden jos menee edes kysymään jotain vakavamman suhteen aloittamisesta? Sillä jos tulee "pakit", niin sitten on varmaan vähän vaikea olla enää kovin läheisiä kavereita hänen kanssaan tai ainakin olisi kumminkin sellainen kiusallisuuden tunne.

Riippuu niin paljon tapauksesta. Mitään patenttiratkaisua ei ole olemassa. Oletteko tunteneet toisenne kauan? Oletteko ihan "oikeita" kavereita vai kuulutteko "vain" samaan kaveriporukkaan, joka hengailee yhdessä? Jos näin on, oletteko kuitenkin muodostaneet "kahdenkeskisen" suhteen?

Jos olette tunteneet toisenne pitkään, onko joku olennaisesti muuttunut välillänne? Onko joku tapahtuma tai tapaus, jolloin olette saaneet toisiinne läheisemmän suhteen muodostettua? Ja nyt en tarkoita fyysistä suhdetta.

Kannattaa tarkkailla toisen käytöstä. Jos toinen on ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin, etkä saa mitään viboja siitä, että hänellä olisi tunteita sinua kohtaan, anna olla. Tai vähintäänkin odota ja tarkkaile lisää. Oma mielikin voi muuttua. Jos taas joku välillänne on muuttunut ja tuntuu, että olette lähentyneet toisianne, kannattaa harkita avoimesti asiasta puhumista. Tai sitten voit, jos osaat sen sujuvasti, muina miehinä puhua ihmissuhteista ylipäänsä ihan yleisellä tasolla. Jos tytön/naisen vastauksista on ongittavissa vihjeitä tai suoria tietoja, jotka voisivat liittyä teidän kahden välisiin suhteisiin, kannattaisi ehkä ottaa riski ja puhua mahdollisesta suhteesta suoraan.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Riippuu niin paljon tapauksesta. Mitään patenttiratkaisua ei ole olemassa. Oletteko tunteneet...

Kiitoksia neuvoista!

Joo ollaan tunnettu muutama vuosi, mutta vasta tänä vuonna ollaan tultu suht läheisiksi tutuiksi keskenämme. Saatan olla ehkä eniten hänen kanssaan tekemisissä oleva miespuolinen kaveri ja kyllä meillä käyttää juttu aika hyvin tai siis pystymme puhumaan keskenämme aika sujuvasti, ettei tule kiusallisia taukoja. Molemmat ollaan muutenkin kovia puhumaan.

En aio ottaa kovaa riskiä, joten täytyy tarkkailla vielä, mitä tyttö ajattelee. Mutta eikö se ole jo hyvä merkki, että kun ns. "katseemme kohtaa", niin molemmat alkaa hymyilemään toisille? :D
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En aio ottaa kovaa riskiä, joten täytyy tarkkailla vielä, mitä tyttö ajattelee. Mutta eikö se ole jo hyvä merkki, että kun ns. "katseemme kohtaa", niin molemmat alkaa hymyilemään toisille? :D

No, tuosta voisi vetää sellaisia lieviä johtopäätöksiä, että mahdollisuus on olemassa. Itse en ainakaan ala hymyilemään "sillä tavalla", jos katseeni kohtaa miespuolisen kaverin kanssa. Tokihan sitä nyt ihminen kaikille kavereilleen kai yleensä osoittaa jonkinlaisia positiivisia tunteita myös ilmein ja elein, mutta kyllä niissä on vissi ero kaverin ja "kaverin" välillä.

Kannattaa siis pitää anturit ylhäällä. Yksi vaihtoehto on myös se, että jos käytte yhdessä radalla tai jossain kotibileissä, niin jos muutaman alkoholiannoksen jälkeen näyttää selvästi siltä, että etsiydytte helpostikin toistenne seuraan tai jäätte usein kahdestaan ja tunnelma on ns. odottava, niin siirryt muina miehinä ihan tytön lähelle ja seuraat reaktiota. Mutta se on tehtävä niin, ettei tyttö koe itseään ahdisteltavan tai ajettavan nurkkaan. Mutta sillä tavalla viattomasti, jos ymmärrät, mitä tarkoitan. Siinä on sitten tytöllä mahdollisuus vaikka nojailla suhun ja jos näyttää ja tuntuu hyvältä, voit ottaa hänet vaikka kainaloon ja katsoa, eteneekö juttu tytön puolelta mihinkään. Jos mitään ei tapahdu, odotat seuraavaa kertaa ja jatkat ihan kaverilinjalla. Seuraavalla kerralla voi jotain jo tapahtuakin, kun tyttö on mahdollisesti miettinyt tahoillaan, että sinäkin saattaisit olla kiinnostunut hänestä. Pitää kuitenkin muistaa, että jos tytöllä on samat fiilarit kuin sulla, niin hän luultavasti ajattelee juuri nyt ihan samoja asioita.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Hän hymyilee, ehkä hieman sillai hämillään ja ehkä punastuu hieman, kun huomaa minun katselevan häntä.

Ihmeen hyvin ottaa suihkuhuone tirkistelysi. Meitsi on useimmin saanut kynttä ja pippurisumutetta. Nykyään panostan enemmän frisbee golffiin. Siinä häkki heilahtaa myös, mutta sillain paremmalla tavalla.

Mutta onnea vaan sinulle!
 

tutzba

Jäsen
Parisen vuotta on tässä ihmetelty elämää yhdessä ja nyt sitten ollaan muuttamassa saman katon alle. Perjantaina käytiin katsomassa mukavaa kaksiota ja viikonlopun aikana päätettiin ottaa se.

Pikkuisen mietityttää kuinka tuo lähtee rullaamaan jahka intti loppuu. Jonkinlainen kulttuurishokki lienee luvassa kun nyt on ollut yhdessä lähinnä viikonloput ja yhtäkkiä pitäisikin asua yhdessä. Eiköhän se kuitenkin ihan mukavasti suju.

Muutenkaan ei ole mitään valittamista hommien suhteen. Joskus muinoin tuli kaikki viihteelle menemisetkin hoidettua parina, mutta nyt en edes muista koska edellisen kerran oltaisiin lähdetty kaksin viettämään iltaa. Paremmin se tällain toimii, ainakin mielestäni.

Ai niin, ensimmäinen tappelu yhteisessä kämpässä tulee kuulemma siitä, että olen liikaa Jatkoajassa. Sen näkee sitten...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös