Mainos

Naisasiat

• 7 601 100
  • 26 641

Veijari

Jäsen
Vittu pojat, kyllä se on vaan itse opeteltava vaikka sitten kantapään kautta.

Kukaan ei ole seppä syntyessään. Saattaa toki muutaman kerran tulla kylmä rätti vasten kasvoja mutta tekemällä oppii. Maailma on naisia täynnä eikä siinä mitään häviä vaikka itsestään idiootin tekeekin ehdottamalla naiselle rietasta seksiä. Mistäs sitä etukäteen tietää innostuuko nainen vai potkaiseeko munille ennen kuin sitä menee konkreettisesti ehdottamaan. Pelimies kyllä osaa itsensä puhua tuollaisestakin tilanteesta itsensä kuiville ja mahdollisille seuraaville treffeille jos tuleekin pakit.

Pahimmassa tapauksessa käy niin että sinä vässyttelet, käyt tekemässä vähän sähkötöitä etkä tajua että muija on sylinteri kuumana ja suorastaan ihmettelee kun äijällä ei ole yhtään pelimiehen vaistoa. Hän saattaa ajatella että sinä et koe häntä tarpeeksi viehättäväksi ja siirtyykin seuraavaan kohdalle osuvaan adonikseen. Sitten tulee joku suorasanainen moppitukka ehdottamaan sille muidulle vaakamamboa ja vie sun pirkon neitsyyden.

Schadowan

Jäsen
Mites pitäisi suhtautua siihen, että avopuoliso viettää paljon aikaa työkavereiden kanssa, joista n. 50% on ihastunut häneen? Tai siis tuo työporukka on se lähiystäväpiiri tällä hetkellä. Puolisoni on tietysti sanonut, ettei hänellä ole kuin kaverifiiliksiä näitä ihmisiä kohtaan. No, enhän mä mikään idiootti ole, mies ja nainen....aina siellä JOTAIN muutakin on, vaikka kavereita ollaan. Kyllähän sen itsekin tietää omista ajatuksistaan joihinkin naispuolisiin kavereihin, mutta en toki lähtisi mitään tekemään, koska parisuhteessa ollaan.

Taustalla tähän kysymykseen on se, että puolisoni on itse aikkas mustasukkanen, ja kaikenlaista paskaa on ollut matkan varrella (jos olen maininnut jonkun naisen nimen enemmän kuin 3 kertaa viikon sisällä niiin mustasukkasuuskohtaukset on lähtenyt käyntiin jne). Tiedän, että hän ei itse varmastikaan katsoisi hyvällä, jos hengaisin ihmisten kanssa jotka olisivat avoimesti ihastuneita minuun.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
No, enhän mä mikään idiootti ole, mies ja nainen....aina siellä JOTAIN muutakin on, vaikka kavereita ollaan. Kyllähän sen itsekin tietää omista ajatuksistaan joihinkin naispuolisiin kavereihin, mutta en toki lähtisi mitään tekemään, koska parisuhteessa ollaan.

Tätä asennetta minä en ymmärrä: "aina siellä JOTAIN muutakin on". Kaikilla nyt ei vaan ole, joten ei kannata yleistää. Minulla on lukuisia naispuolisia ystäviä ja vaikka olen sinkku ja osa heistä on sinkkuja niin mieleeni ei edes tule pilata ystävyyttä millään muotoa. Mahdollisuus tietenkin on aina olemassa, että jonkun kanssa tulee jotain muutakin mutta hommaa. Asiat käydään tuolloin läpi ja tehdään selväksi se, että muiden ystävien kanssa ei ole eikä tule mitään muuta. Silloin kun seurustellaan niin muiden kanssa ollaan ystäviä mutta ei muuta. Jos joku naispuolisista ystävistäni vaatii minua päättämään muut ystävyyssuhteet, koska hän pelkää "jotain" niin asiasta käydää keskustelu ja jollei hän ymmärrä sitä, että ystävät ovat ystäviä niin hän ei ymmärrä mutta minun ei ole pakko tällaisessa tilanteessa sietää minkään sortin epäluottamuslauseita tms.

Sama pätee mahdolliseen seurustelusuhteeseen, jos alan seurustelemaan jonkun kanssa (hyvin epätodennäköistä) ja jos hän vaatii minua jättämään ystäväni jotka ovat naisia niin tilanne on hyvin pian se, että tämä mahdollinen kumppani on välittömästi "ex.kumppani". Ystäväni ovat tärkeitä minulle ja jos joku "primadonna" vaatii minua jättämään heidät niin homma ei pelitä. Mielummin olen sinkku ja pidän ystäväni kuin olen suhteessa ja menetän tärkeimmät ystäväni.

vlad.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen muuten tuohon liittyen lisännyt naisvaatimuslistalle yhden simppelin kohdan. Marathon pitäisi mennä tai olla ainakin halu mennä 3.30. Se osoittaa sellaista sopivaa sekä fyysistä, että henkistä kovuutta.
Noin ihan mielenkiinnosta: mainitsit joskus aiemmin kirjoittavasi naisasioista kirjan. Missä vaiheessa tuo projekti on?

Veijari

Jäsen
Puolisoni on tietysti sanonut, ettei hänellä ole kuin kaverifiiliksiä näitä ihmisiä kohtaan.

Vaikka miespuoliset olisivatkin joskus yrittäneet iskeä häntä tai he olisivat joskus jopa olleet "sillai" niin ei avokkisi tietenkään sano sitä sinulle sillä silloinhan sinä alkaisit rajoittamaan hänen yhteydenpitoa ystäviinsä.

Muija kyllä pettää jos on pettääkseen, ei sinun kyttääminen tai menemisten rajoittaminen sitä estä. Olisit vaan tyytyväinen niin kauan kuin mitään sellaista ei tietoosi tule.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Kysäsenpä itsekin taas jotain...

Kannattaako tehdä aloite, jos pelkää vähän niinkuin vlad(tai siis ei kai vlad pelkää mutta..), että menettää hyvän kaveruuden jos menee edes kysymään jotain vakavamman suhteen aloittamisesta? Sillä jos tulee "pakit", niin sitten on varmaan vähän vaikea olla enää kovin läheisiä kavereita hänen kanssaan tai ainakin olisi kumminkin sellainen kiusallisuuden tunne.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kannattaako tehdä aloite, jos pelkää vähän niinkuin vlad(tai siis ei kai vlad pelkää mutta..), että menettää hyvän kaveruuden jos menee edes kysymään jotain vakavamman suhteen aloittamisesta? Sillä jos tulee "pakit", niin sitten on varmaan vähän vaikea olla enää kovin läheisiä kavereita hänen kanssaan tai ainakin olisi kumminkin sellainen kiusallisuuden tunne.

Riippuu niin paljon tapauksesta. Mitään patenttiratkaisua ei ole olemassa. Oletteko tunteneet toisenne kauan? Oletteko ihan "oikeita" kavereita vai kuulutteko "vain" samaan kaveriporukkaan, joka hengailee yhdessä? Jos näin on, oletteko kuitenkin muodostaneet "kahdenkeskisen" suhteen?

Jos olette tunteneet toisenne pitkään, onko joku olennaisesti muuttunut välillänne? Onko joku tapahtuma tai tapaus, jolloin olette saaneet toisiinne läheisemmän suhteen muodostettua? Ja nyt en tarkoita fyysistä suhdetta.

Kannattaa tarkkailla toisen käytöstä. Jos toinen on ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin, etkä saa mitään viboja siitä, että hänellä olisi tunteita sinua kohtaan, anna olla. Tai vähintäänkin odota ja tarkkaile lisää. Oma mielikin voi muuttua. Jos taas joku välillänne on muuttunut ja tuntuu, että olette lähentyneet toisianne, kannattaa harkita avoimesti asiasta puhumista. Tai sitten voit, jos osaat sen sujuvasti, muina miehinä puhua ihmissuhteista ylipäänsä ihan yleisellä tasolla. Jos tytön/naisen vastauksista on ongittavissa vihjeitä tai suoria tietoja, jotka voisivat liittyä teidän kahden välisiin suhteisiin, kannattaisi ehkä ottaa riski ja puhua mahdollisesta suhteesta suoraan.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Riippuu niin paljon tapauksesta. Mitään patenttiratkaisua ei ole olemassa. Oletteko tunteneet...

Kiitoksia neuvoista!

Joo ollaan tunnettu muutama vuosi, mutta vasta tänä vuonna ollaan tultu suht läheisiksi tutuiksi keskenämme. Saatan olla ehkä eniten hänen kanssaan tekemisissä oleva miespuolinen kaveri ja kyllä meillä käyttää juttu aika hyvin tai siis pystymme puhumaan keskenämme aika sujuvasti, ettei tule kiusallisia taukoja. Molemmat ollaan muutenkin kovia puhumaan.

En aio ottaa kovaa riskiä, joten täytyy tarkkailla vielä, mitä tyttö ajattelee. Mutta eikö se ole jo hyvä merkki, että kun ns. "katseemme kohtaa", niin molemmat alkaa hymyilemään toisille? :D

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En aio ottaa kovaa riskiä, joten täytyy tarkkailla vielä, mitä tyttö ajattelee. Mutta eikö se ole jo hyvä merkki, että kun ns. "katseemme kohtaa", niin molemmat alkaa hymyilemään toisille? :D

No, tuosta voisi vetää sellaisia lieviä johtopäätöksiä, että mahdollisuus on olemassa. Itse en ainakaan ala hymyilemään "sillä tavalla", jos katseeni kohtaa miespuolisen kaverin kanssa. Tokihan sitä nyt ihminen kaikille kavereilleen kai yleensä osoittaa jonkinlaisia positiivisia tunteita myös ilmein ja elein, mutta kyllä niissä on vissi ero kaverin ja "kaverin" välillä.

Kannattaa siis pitää anturit ylhäällä. Yksi vaihtoehto on myös se, että jos käytte yhdessä radalla tai jossain kotibileissä, niin jos muutaman alkoholiannoksen jälkeen näyttää selvästi siltä, että etsiydytte helpostikin toistenne seuraan tai jäätte usein kahdestaan ja tunnelma on ns. odottava, niin siirryt muina miehinä ihan tytön lähelle ja seuraat reaktiota. Mutta se on tehtävä niin, ettei tyttö koe itseään ahdisteltavan tai ajettavan nurkkaan. Mutta sillä tavalla viattomasti, jos ymmärrät, mitä tarkoitan. Siinä on sitten tytöllä mahdollisuus vaikka nojailla suhun ja jos näyttää ja tuntuu hyvältä, voit ottaa hänet vaikka kainaloon ja katsoa, eteneekö juttu tytön puolelta mihinkään. Jos mitään ei tapahdu, odotat seuraavaa kertaa ja jatkat ihan kaverilinjalla. Seuraavalla kerralla voi jotain jo tapahtuakin, kun tyttö on mahdollisesti miettinyt tahoillaan, että sinäkin saattaisit olla kiinnostunut hänestä. Pitää kuitenkin muistaa, että jos tytöllä on samat fiilarit kuin sulla, niin hän luultavasti ajattelee juuri nyt ihan samoja asioita.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Hän hymyilee, ehkä hieman sillai hämillään ja ehkä punastuu hieman, kun huomaa minun katselevan häntä.

Ihmeen hyvin ottaa suihkuhuone tirkistelysi. Meitsi on useimmin saanut kynttä ja pippurisumutetta. Nykyään panostan enemmän frisbee golffiin. Siinä häkki heilahtaa myös, mutta sillain paremmalla tavalla.

Mutta onnea vaan sinulle!

tutzba

Jäsen
Parisen vuotta on tässä ihmetelty elämää yhdessä ja nyt sitten ollaan muuttamassa saman katon alle. Perjantaina käytiin katsomassa mukavaa kaksiota ja viikonlopun aikana päätettiin ottaa se.

Pikkuisen mietityttää kuinka tuo lähtee rullaamaan jahka intti loppuu. Jonkinlainen kulttuurishokki lienee luvassa kun nyt on ollut yhdessä lähinnä viikonloput ja yhtäkkiä pitäisikin asua yhdessä. Eiköhän se kuitenkin ihan mukavasti suju.

Muutenkaan ei ole mitään valittamista hommien suhteen. Joskus muinoin tuli kaikki viihteelle menemisetkin hoidettua parina, mutta nyt en edes muista koska edellisen kerran oltaisiin lähdetty kaksin viettämään iltaa. Paremmin se tällain toimii, ainakin mielestäni.

Ai niin, ensimmäinen tappelu yhteisessä kämpässä tulee kuulemma siitä, että olen liikaa Jatkoajassa. Sen näkee sitten...

Suosikkijoukkue
HIFK
Olen muuten tuohon liittyen lisännyt naisvaatimuslistalle yhden simppelin kohdan. Marathon pitäisi mennä tai olla ainakin halu mennä 3.30. Se osoittaa sellaista sopivaa sekä fyysistä, että henkistä kovuutta.
Fyysistä kovuutta ainakin, koska tuollaisella naisella luulisi olevan yllään pelkkää luuta ja nahkaa sekä kaksi nänniä. Pehmeyttä ei tartte pelätä. Kandee tsekata, olisko sulla mahkuja Annemari Sandelliin (lienee Sandell-Hyvärinen tätä nykyä), mainittu ehto täyttyy ja luulis olevan myös riittävän arjalainen albiinoneito.

scholl

Jäsen
Fyysistä kovuutta ainakin, koska tuollaisella naisella luulisi olevan yllään pelkkää luuta ja nahkaa sekä kaksi nänniä. .

Ei pidä paikkansa. En puhu 2.15 ratcliffeistä, vaan 3.30 ajoista. Jos olisi ollut juoksussa kamera mukana, mikä ei käytännössä ole oikein mahdollista niin olisin voinut kerätä todistusaineistoa. Juuri tuollainen kolmen ja puolen tunnin kunto kertoo, että ei ole mikään aivan luuseri tai överiläski, mutta toisaalta urheilu ei ole koko elämä. Jotenkin tuntuu, että sitä hitaampiin naisiin on turha satsata.

ferro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NY Rangers, Liverpool, 49ers
Lensi jogurtit näppikselle. Eli hiukan alle 5min/km täysi maraton? Voin sanoa että alle 50 minuutin menijöitä kympillä ei kovin montaa sadasta naisesta löydy.

Viime kesän Helsinki City Marathonilla naisten sarjassa 17/510 juoksijaa alitti schollin kriteerin (3.30), mikä tarkoittaa noin kolmea prosenttia osallistujista. Mihin lie prosentti tippuisi jos ottaisi huomioon kaikki naiset, kun juoksua harrastavistakaan siihen ei kyennyt kuin kolmisen prosenttia.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mihin lie prosentti tippuisi jos ottaisi huomioon kaikki naiset, kun juoksua harrastavistakaan siihen ei kyennyt kuin kolmisen prosenttia.
Huomattavan moni junakuormallinen mm. japanittaria ja etiopialaisia täyttää nämä kriteerit mennen tullen, mutta monikaan heistä ei taas hallitse saksan datiiveja. Kun kriteerejä on paljon ja osa niistä on erittäin rajaavia, ei matchia löydy helpolla vaikka populaatiosta kaavitaan isokin näyte.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mietin tuossa Schollin lisääntymismahdollisuuksia. Näkisin, että rima on aika korkealla, mikä sinänsä on ihan hyvä, mutta nyt kun tuo tuntuu roikkuvan jossain kolmessa metrissä ja seivästä ei ole käytössä, niin tuntuu hieman liian korkealta.

Oletan kuitenkin, että myös Schollilla käy joskus niin, että joutuu ihan luonnollisten tarpeiden tyydyttämiseksi ns. kastamaan kärkeään hieman vaatimattomampaan vakoon. Koska rotupuhtaus on kuitenkin hyve, niin käytössä on varmasti joku kuminen varmuusväline. Tästä tuli mieleeni kauhuskenaario missä kumi hajoaa tai nainen haluaa välttämättä lapsen Schollin kanssa ja vaikka käy tyhjentämässä kortsun sisäänsä Schollin huomaamatta tai jotain vastaavaa ja näin hankkiutuu tai tulee raskaaksi.

Scholl tietenkin saatuaan tietää tästä hakee oikeuden päätöstä epäpuhtaan sikiön abortoimiseksi. Jäin miettimään, että millaisia perusteita tuossa yhteydessä on oikeudessa syytä esittää?

scholl

Jäsen
Viime kesän Helsinki City Marathonilla naisten sarjassa 17/510 juoksijaa alitti schollin kriteerin (3.30), mikä tarkoittaa noin kolmea prosenttia osallistujista. Mihin lie prosentti tippuisi jos ottaisi huomioon kaikki naiset, kun juoksua harrastavistakaan siihen ei kyennyt kuin kolmisen prosenttia.

Meinaatko, että scholl tarvitsee useita naisia. Eikä se mene niin, että tällä hetkellä pitäisi mennä juuri sen rajan alle, vaan olla joku realistinen potentiaali. Siis se voi olla vaikka 3.39 nyt tai jopa heikompi, mutta aikataulu koska se menee. Fakta on vain se, että olen katsonut noissa juoksuissa niin tuota n. 5min/km vauhtia etenevät nuoret naiset vaikuttavat olevan ns. hyvässä kondiksessa ja eivät ole henkisesti aivan luusereita. Se on nimittäin iso ero, että onko sellainen tyyppi, jolle kaikki kelpaa vai sellainen, jolla on jotain tavoitteita, tekee asioita kunnolla elämässään ja on hyvä siinä, mitä kulloinkin tekee. Ja silloin voi lähteä kimpassa vaikkapa treenaamaan Espanjaan tms. 5min/km ei ole kuitenkaan rakettitiedettä.

Loppuun toteaisin, että suurin osa HCM:lle osallistuneista ei harrasta juoksua. Sinne mennään vain juoksemaan se kisa läpi.

scholl

Jäsen
Tästä tuli mieleeni kauhuskenaario missä kumi hajoaa tai nainen haluaa välttämättä lapsen Schollin kanssa

Itselläni ei ole mitään lisääntymistarkoituksia, koska en pidä lapsista ja toisekseen en hyväksy aviottomia lapsia, joten eiköhän se kaikille ole selvää, että tuollainen asia hoidettaisiin hyvällä tai pahalla. Tällä hetkellä tosin vietän selibaattikautta, jollaisia aina välillä vietän johtuen siitä, että minusta tuntuu, että naiset saavat paljon enemmän noista seksijutuista, koska minua on vain yksi, joten jos tilanne on jotenkin kohtuullinen niin silloin minun täytyy sanoa useimmille pyrkijöille ei kiitos, muuten tulee aika likainen olo itselleni. Kannattaakin miettiä mielessään lausetta "ilo on sinun puolellasi". Eriasia olisi se, jos hakijoiden taso olisi laadukasta. Suomessa valitettavasti on vain vaikea löytää laadukkaita. Kaduilla esim. näkee jonkun sykähdyttävän naisen ehkä kerran kymmenessä vuodessa ja silti voi olla niin, ettei sillä ole kauppakorkeakoulutaustaa tai edes Hankenia, oikista tai valtsikaa. Laajemmin reissaamalla tilanne on eri, koska otos on silloin suurempi ja sellainen neuvostoliittolainen halosmaisuus ei näy päälle, mutta siellä pyörimiseen ei yleensä ole niin paljon aikaa.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kaduilla esim. näkee jonkun sykähdyttävän naisen ehkä kerran kymmenessä vuodessa ja silti voi olla niin, ettei sillä ole kauppakorkeakoulutaustaa tai edes Hankenia, oikista tai valtsikaa.
Tämä saattaa olla totta, mutta mitä valtsika tekee tuossa listassa? Eikös sinne ainakin ennen päässyt, kun vaan selvisi Porthanian pyöröovista?

julle-jr

Jäsen
Kaduilla esim. näkee jonkun sykähdyttävän naisen ehkä kerran kymmenessä vuodessa ja silti voi olla niin, ettei sillä ole kauppakorkeakoulutaustaa tai edes Hankenia, oikista tai valtsikaa.
Niin ja sitten on vielä erikseen ne, joilla on myös TKK-tausta. TKK:n kasvatithan ovat luonnollisesti teitä peruskauppislaisia älykkäämpiä ja koska sinä haluat olla naistasi älykkäämpi, et voi hyväksyä ketään TKK:lla opiskellutta.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tämä saattaa olla totta, mutta mitä valtsika tekee tuossa listassa? Eikös sinne ainakin ennen päässyt, kun vaan selvisi Porthanian pyöröovista?
Joskus 30 vuotta sitten sanottiin, että valtiotieteellisessä sosiologian pääaineopiskelijoista yli 80 prosenttia oli kommunisteja tai ainakin kansandemokraatteja, miten vaan. Nämä tuskin olivat schollin mielessä, vaikka saatan erehtyäkin. Pyöröovista selviäminen voi riittää tilastotiedettä opiskelemaan pyrkiville, mutta johonkin viestintään sisäänpääsy on viime vuosina ollut aika tavalla haastavampaa.

Niin tai näin, valtsikan opiskelijat ovat aika heterogeenista porukkaa. Sosiaalipolitiikkaa opiskelee keskimäärin ihan eri profiilin väki kuin kansantaloutta. Itse olen valtsikassa harjoittanut pelkkiä sivuopintoja, mutta muutamankin kyseisen tiedekunnan naisen kanssa olen ollut suhteissa ja yhden kanssa parhaillaankin aviossa. Niin, aika erilaisia ovat valtsikan naiset myös tässä suppeassa otannassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy