Menin eilen baariin "yhdelle". Nooh, siitäpä se homma lähti sitten ratiriin tielle. Lopulta olin 12 vuotta nuoremman kaverini ja hänen kaverinsa kanssa yhdessä sedulassa, osin johtuen siitäkin, että kaverini ei muka liiallisen päihtymyksen vuoksi päässyt 45:seen sisään. Haistakoot se poke. Ihan mulkku. Entinen poke kun meni kuolemaan ja oli näin ollen jokseenkin estynyt.
Sedulassa sitten jossain loppukohtaa sumeni muistipää. Seuraava muistikuvani on paikallisesta pizzeriasta kello neljän jälkeen. Olin siinä jonkun pitkähiuksisen blondin kanssa. mistä lie siihen ilmaantunut. Sitten saimme pizzamme kotipaketteihin ja lähdimme. Ulkosalla hän kysyi numeroani. Soitin siinä sitten puhelimeensa. Tänään tuo jotakin tekstasi ja sovimme, että näemme viikonloppuna.
Kannattaisiko tässä mainita hänelle, että en tiedä edes hänen nimeänsä? Etenkin naisväki voisi avustaa tässä eettisessä kysymykssä. Jos minä olisin nainen, Lady Käyttäjänimetön, niin en ehkä haluaisi tietää, että miesurpo ei muista edes nimeäni. Voihan se olla, ettei tuo ole edes kertonut nimeään, en voi olla varma. Finderissa ei hänen nimeään ollut, stalkkasin sen verran vain tuon vuoksi, että olisin (etu)nimensä saanut tietää. Tuo naisihminen on kännykässäni nyt nimellä "Aa". No, onhan siinä ehkä tiettyä ironiaa.
Toinen asia on tietenkin se, että onkohan tuo ruma. Pitkät vaaleat hiukset ja hoikan vartalon muistan, muuta en. Kai tuon kohdatessa tunnistan, ei tartte neilikkaa ehdottaa runtamuksiin. Illalla kaunis, aamulla ruma -efektiä peljätessä.
Sainko neidolta pillumoraalisia pisteitä, kun menin aamulla kuitenkin töihin, ja kerroin siitä neidolle, vaikka olin siis vielä kello 4.30 sen neidon kanssa kylillä?
Ei muuta ko kahvikupin ostoon sitten vain...