Kysyit minulta, onko Hiltunen edistänyt liigan asiaa johtamalla tilannetta tähän pisteeseen. Minulle hiukan jää epäselväksi, miten minä voin arvioida osakkaiden ohi, kokevatko he hpj:n tekemän työn etunsa mukaisesti? Ja vaikka pitäisin Hiltusta täydellisesti epäonnistuneena, miten se vaikuttaisi siihen, miten osakkaat tämän työn kokevat? Ei mitenkään.En minä sellaista tehnyt. Kysyin kaksi kysymystä, joihin kumpaankaan sinulla ei ollut vastausta. Siitä ei keskustelua synny, joten jätetään tähän.
Useammassa olen työskennellyt. Miksi luulet, että hpj + hallitus on tähän asti nauttinut osakkaiden luottamusta?Suosittelen perehtymään yhteisyrityksiin, joissa on noin monta osakkeenomistajaa. HPJ:t eivät niissä ota tuollaista roolia koskaan. Hiltunen on omalla toiminnallaan aiheuttanut merkittävää vahinkoa liigalle ja liigaseuroille mm. mainehaitan muodossa. Eihän tuota sekoilua pitäisi katsoa minuuttiakaan pidempään.
En oikein saa kiinni, miksi osoitat kysymyksiä minulle tilanteessa, jossa osakkailla on mahdollisuus tuoda ilmi mahdollinen luottamuspula hallitusta + puheenjohtajaa kohtaan, mutta eivät ole niin tehneet?
Tämä ei ole mikään Hiltusen yhden-miehen-show, jossa hän tekee päätöksiä ja linjanvetoja ilman osakkaiden hyväksyntää. Viestinnästä, kommunikaatiosta ja esiintymisestä häntä voi kritisoida, mutta ei hän ole asemassa jossa pystyy tekemään yhtään päätöstä ilman osakkaiden halukkuutta.
Ja vaikka tällä ei ole mitään merkitystä pointtiini niin mainittakoon, että kannatan avointa liigaa.
Viimeksi muokattu: