Kritisoin Ylen toimintaa. Kirjoitin aamulla ennen kuin yksikään mainitsemistasi poliitikoista oli kommentoinut mitenkään. Luen säännöllisesti Yleä, Hesaria, Aamulehteä, Hämeen Sanomia, Iltalehteä ja Ilta-Sanomia ja satunnaisesti useita ulkomaisia ja joitakin muita suomalaisia medioita. Mitkä näistä ovat persumedioita?
Olen Kokoomuksen pitkäaikainen jäsen. Olen liberaali siinä mielessä, että kukin saa minun puolestani olla juuri sellainen kuin on, kunhan ei vaadi sen perusteella etuoikeuksia ja pyrkii itse täyttämään jotenkin paikkansa yhteiskunnassa. Kannatan 100-prosenttisesti tasa-arvoa. Olen niin liberaali, että sallin jopa konservatiivien ilmaista mielipiteensä.
Oletko oikeasti sitä mieltä, että Yle hoiti tänään Trump-uutisoinnin hyvin? Saako Yleä kritisoida, vaikka ei ole persu?
Mieltäni et pahoittanut. Ihmettelin kuitenkin, miksi asiallisesti esitetty, perusteltu kritiikkini johti kummalliseen kategoriointiin ja leimaamiseen. Siitä olen pahoillani, että sorruin kohdallasi samaan. Tulin vastanneeksi turhan kärkevästi ja leimaavasti.