Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 474 219
  • 5 184
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
En ole oikeastaan koskaan rakastunut tyttöön enkä ollut yhdessä kenenkään typyn kanssa, mutta silti rakkaus on yksi suurimpia suosikkejani lyriikassa. Nytkin kuuntelen balladia, Kissin tekemänä. Myös Mötley Crüen, Poisonin, Skid Row'n ja muiden kasaribändien lempeät luritukset ovat mieleisiäni. Olen viime öinä kirjoittanut kappaleen itsetuhoisesta henkilöstä ja takaa-ajetusta miehestä, mutta seuraava saa kertoa rakkaudesta. Ei ole yhtä ihanaa aihetta runoiluun kuin rakkaus, mä sanon. Mulla on yksi amerikkalainen tyttö Discord-kaverina, ja olen kirjoittanut hänelle kirjoittamisen ilosta lukuisia rakkausrunoja. Hän on pitänyt niitä upeina ja ihmetellyt, miksen muka omaa tyttöystävää. No en mä tiedä... ei ole ikinä sattunut kohdalle... mutta ehkä vielä jonakin päivänä. Myönnetään, että ajatus houkuttaa, ja on houkuttanut pidempään. Mutta etenen musiikin ja urheilun parissa kohti tulevaa, ja kaikki ihana otetaan vastaan. Myös mahdollinen kumppani. Oma maailmani ei kaadu siihen, jos elän mitättömän elämäni yksinäisenä runosieluna. Hällä väliä, kyllä tässä on tekemistä vaikka muille jakaa.
Hei.. mä rakastuin, tai no öö ainakin luulin rakastuneeni ensimmäistä kertaa 21-vuotiaana. Voin taata ja luvata että säkin rakastut vielä. Ja voin luvata senkin, että se tunne tulee aluksi olemaan kaunein helvetti mitä kuvitella saatat. Kuitenkin jos sinua lykästää, ja kun noin mukava heppu olet niin toivon että lykästäisikin, niin tämä rakkautesi kohde omaa myös samankaltaisia kohteita sinua kohtaan... Jolloin todellinen rakkaustarina potkaistaan aluille.

Mutta niinhän se on että me emme todella tiedä mitä rakkaus on, ennen kuin olemme kokeneet sen tuoman kauneuden sydämemme pohjassa. Siitä olen kanssasi ehdottomasti yhtä mieltä, että ei ole kauniimpaa aihetta runolle kuin rakkaus, se on kaikista maailman tunteista vahvin sekä pysyvin, rakkaus on se joka pitää meidät elossa. Ilman rakkautta sinäkään et olisi syntynyt tälle maapallolle. Muista se!

Niin, mä tosiaan runoilin tälle mun ensirakkaudelle rakkauden sävelin ja kerroin hälle, kuinka musta olisi ihanaa joskus nähdä aurinkolasku hänen kanssaan. Mitä sen jälkeen tapahtui, niin tulevan kesän aikana hän alkoi seurustelemaan minua "vahvemman" jätkän kanssa ikään kun minua ei olisi ikinä ollutkaan. Se sattui syvälle sieluuni, ja ajoi minut toviksi henkisesti pohjalle.

Rakkaus, niin upea tunne kuin se onkin, voi myös olla petollinen sika joka repii sydämesi riekaleiksi, mikäli päädyt rakastumaan väärään ihmiseen. Toisaalta kenties kaikkien meistä pitää kerran elämässä rakastua väärään ihmiseen löytääksemme "sen oikean". En tiedä, näin mä sen näen.

Olen jo 26v enkä itsekään ole ikinä ollut vakavassa seurustelusuhteessa, mikä kismittää ajoittain. Mutta jossain sisimmässäni sydämeni sopukoissa tiedän että tulen tapaamaan sen elämäni kumppanin vielä.. Milloin? Voi sen kuin tietäisi niin ei olisi niin yksinäinen olo. For now minä ja sinä @Punamusta ollaan kaksi yksinäistä runosielua odottamassa sitä kuningatarta, joka muuttaa kaiken.

Olkaamme siis iloisesti sinkkuja ja nauttikaamme nuoruudesta sekä vapaudesta. Rakkaudelle on aikansa. Aina.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Pitihän se arvata. Nälkä tuli ennemmin kuin väsy. Itseasiassa just äsken alkoi ensimmäistä kertaa tänä yönä pikkasen väsyttämäänkin, mutta eikös juuri silloin se nälkäkin pirulainen kummittele vatsani pohjalle. Voi huoh.. Käynpäs sitten hakemassa leipää ja katsotaan jos se uni sieltä tulisi edes seuraavan tunnin sisään.
 

Glove

Jäsen
Jahas, kello on yli puolen yön. Siitä on siis kohta kaksi ja puoli tuntia kun yritin mennä nukkumaan. Ei tullut uni. Nyt alkaa jo tästä pädistäkin loppua akku, loppuisipa itseltäkin, että saisi nukuttua. Pitänee pyytää lääkäriltä jotain muuta lääkettä tähän. Nykyistä jos ottaa yhden niin yleensä nukun kohtalaisen hyvin, jos otan kaksi niin nukun tosi hyvin, mutta aamupäivä menee ihan sumussa. Kävin tuossa pari kuukautta sitten sairaalassa toimenpiteessä, nukuttivat noin tunniksi. Olisi kiva jos sais kotonakin unen yhtä helposti. Piikki suoneen ja muutama sekunti ja ollaan unten mailla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Little Dreamer on Halenin parhaita biisejä, ja ensimmäinen albuminsa, jolta tuo on, on ylivoimaisesti bändin kovin. Vittumaisesti miksattu, tosin, kun kitara tulee toisesta kanavasta ja basso toisesta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joo, teikäläinenhän oli Sunrise Avenuen keikalla. Taisi olla viihtyisät oltavat. Hyvä homma.
Olen lukenut jostain, että tuollainen bändi on olemassa. Kuulemma kovasti suosittukin. En ole kuullut yhtään biisiä niiltä kuitenkaan. Enkä varmaan kuuntelekaan. Tuskin innostuisin, en ole tämän vuosituhannen nuorisomusiikin ystävä. Hyvä että soittavat kumminkin, voisi noilla nuorilla miehillä olla huonompiakin harrastuksia.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Mäkin olin ujo isoissa porukoissa vielä sun iässä @Punamusta . Väitän jopa että mun ujous ja sosiaalisen itsevarmuuden puute oli yksi ratkaiseva faktori siinä, miksi se potentiaalinen tyttö siellä ammattistarilla ei ollut kiinnostunut musta kuin "vaan kaverina". En oikein osannut vielä viisi vuotta sitten näyttää miehen elkeitä. Tai no mistä mä tiedän, ehkä mä en vain ollut hänen tyyppiään ja that's it.

Mut siitä ujoudestakin voi kasvaa pois, kun pikkuhiljaa vuosi vuodelta rohkaistuu aina vaan enemmän tekemään asioita, jotka ennen pelotti. Kun altistaa itsensä uusille tilanteille, jotka etukäteen jännittää tai kenties jopa pelottaa mutta päätät silti mennä rohkeasti, se on kasvua.

Mä en itse olisi vaikka just viisi vuotta sitten mitenkään pystynyt näkemään itseäni menossa rock-konserttiin ja vieläpä aivan yksin. Niin vaan rikoin taas omia rajojani ja menin viime kuussa suosikkibändini The Word Aliven konserttiin ja huikea tapahtuma olikin!

Anyways, totta puhut veli, että kotikontujen maisemat alkaa olee aika lailla nähty. Olenkin miettinyt, että ideaalitilanne mulle olisi sellainen, että pääsisin ensi vuonna AMK:hon joka olisi vieläpä jossain muualla kuin pk-seudulla. Uudessa kaupungissa asuminen jo itsessään olisi minulle uutta ja jännittävää ja hyvällä tuurilla toisi raikkaan tuulahduksen myös tuolla ihmissuhderintamalla.

Ajokortin hommaan jos hommaan siinä vaiheessa, kun en oikeesti enää pärjää ilman ja taskun pohjalla on toivottavasti vähän enemmän ylimääräistä.. Kyllähän tuo tietty helpottaisi elämää monella tapaa ja toisi sellaisen tietyn vapauden vetää vaikka satojen kilometrien road trippejä. Voiskin olla nastaa ajaa tyyliin Helsingistä vaikka Ouluun saakka kesällä. Kilsoja tossa tietysti kertyisi ja bensaa palaisi niin maan perkeleesti mutta kokemuksena tuo voisi olla aika siisti. Sitten yöpyisi vaikka pari-kolme yötä jossain paikallisessa hotelissa ja ihastelisi siellä parin päivän aikana vähän pohojoisen maisemia. Ehkä sitten joskus..

Nyt voisi alkaa katsomaan Uruguay-Ecudoria. Hemmetti, Uruguay näköjään tehnyt jo maalin ja täällä mä vaan kirjottelen. Nyt se on heips!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Miten ihmeessä väki pärjäsi joskus 80-luvulla ilman tätä kaikkea nykyistä teknologiaa? Kysyin tuota isältäkin jonkin aikaa sitten. Vastaus oli, että "hyvinhän me pärjättiin; ei voi ikävöidä sitä, mitä ei ole ollutkaan". Kun meikäläinen on elänyt ja kasvanut koko nuoruutensa puhelin taskussa ja läppäri pöydällä, en pysty kuvittelemaankaan elämää ilman niitä. Koko maailmaa ilman kyseisiä laitteita. Oma läppäri on luultavasti ollut vuodesta 2010 tai 2011 lähtien, älypuhelin taas 2014 lähtien. Ikinä en ole omistanut pöytäkonetta. Enkä oikein pelannutkaan mitään, lähinnä Minecraftia. Nykyinen älyluuri, kullankeltainen Huawei, on pian kolme vuotta vanha. Ei olisi tarkoitus ostaa uutta, ennen kuin tämä menee mäsäksi tai toimii niin kehnosti, ettei maksa nähdä vaivaa pitkittää yhteistyösopimusta. Tämä suojakuorikin alkaa olla jo melko risa.
Viisaita sanoja isäukoltasi "ei voi ikävöidä sitä, mitä ei ollutkaan." Ei ihminen oikeastaan edes psykologisesti kykene ikävöimään jotain sellaista, mitä ei ole itse elänyt. Välillä kyllä tulee mietittyä, että on tämä teknlogiavallankumous vaan ottanut melko jättimäisiä harppauksia etenkin viimeisten kymmenen vuoden aikana. Kaikki lähti jollain tapaa liikkeelle siitä, kun Steve Jobs lanseerasi vuonna 2007 maailman ensimmäisen iPhonen. Älypuhelinaikakausi sai joskus tuolloin alkunsa ja nykyisin mua melkein huolettaa, miten ihmiset on tuolla ulkonakin välillä aivan naamat kiinni luureissaan, eivätkä edes tajua vilkaista eteensä. Tänäänkin tuli nähtyä yksi tyttö jolla oli kuulokkeet korvilla ja katse kiinni puhelimessaan. Jouduin väistämään hänet pyörän kanssa ns. väärältä puolelta kun tämä ei yhtään katsonut, missä kävelee.

Mullakin on nyt Huawei ja viime vuoden malli P20 Lite mutta olen alkanut harkitsemaan vaihtoa takaisin iPhoneen, kun Huawein yhtiön ympärillä on viime aikoina leijunut synkkiä pilviä ja heidän puhelimiensa tulevaisuus ei näytä juuri tällä hetkellä kovin lupaavalta, kun Google-tuki on esim. poistumassa kokonaan tulevista Huawei-malleista. Näin ainakin huhutaan tuolla maailmalla tällä hetkellä.

Musiikki, ei mulla oikein muutakaan pyöri mielessä. Prätkäajelu yöllä, kaupungin kirkkaat valot, lavashow, maskeeraukset ja/tai hauskat puvut, oma bändi, soittaminen faneille pitkin yötä, rahaa riittää ja yhdessä koetaan hyviä aikoja. Kaikkea tällaista sinkoilee pään sopukoissa, etenkin öisin. Musiikista pidän yleisesti ottaen paljon. Klassista arvostan suuresti, mutta en oikein kuuntele sitä. Poppi on joskus ihan hyvää, mutta lähinnä pidän Michael Jacksonista. Sitten muut lajikkeet ovat aika pimennossa. Räppi on ainoa, mistä en välitä ollenkaan. Ylivoimainen suosikkini on metalli ja rock. Suosikkialalajit ovat heavy, thrash, progressiivinen, glam ja muu kevyempi kasarisetti. Tykkään niin Dokkenista ja Europesta kuin Metallicasta ja Panterasta. Blackista en oikeastaan pidä yhtään. Ei se sytytä. Sitten speed ja power ovat ihan hyvää kamaa, Helloween oli teininä väliaikaisia suursuosikkeja. Ja grunge... ööh, joo ei. En ole juuri kuunnellutkaan, enkä aiokaan. Yksi lysti.

Kotimainen musiikki... no ei se kyllä iske. Enemmistö suosikkibändeistä ovat Briteistä ja Yhdysvalloista. Suosikkiartisteja en edes omaa, kaikki kuuntelemani tuotanto on yhtyeiden tekemää. Niin raskaampi setti, totisemmat sanoitukset kuin silkka bailaamiseen sopiva glam toimivat kaikki.
Voi kuule.. kyllä se musiikkibisnes on usein etenkin alkuvaiheessa kaikkea muuta kuin rahaa ja gloriaa. Suurin osa bändeistä aloittaa tyyliin soittamisen autotallissa ja siinä saattaa kulua useampi vuosi, ennen kuin pystyvät elättämään itsensä muusikkoina. Jännittävältä ja kiinnostavalta tuo maailmaa kiertävän rokkarin villi elämä tietysti kuulostaa, mutta monella muusikolla se tie menestykseen on kivinen ja matkan varrelle saattaa mahtua mielenterveys- ja päihdeongelmiakin. Loppujen lopuksi tuo kiertuelämä ei sovi kovin monelle. Sen verran hektinen ja vauhdikas elämäntyyli se on. Ei siis ihme miksi monet musiikkimaailman isot nimet ovat poistuneet keskuudestamme aivan, aivan liian nuorena. "Live fast, die young" ja niin edespäin.

Kotimainen, tai tarkemmin sanottuna suomeksi laulettu musiikkki ei oikein innosta minuakaan. Mutta kyllä multa löytyy silti englanniksi laulavia suomalaisia bändejä joista isosti diggaan, kuten Poets of the Fall, Sunrise Avenue, Apocalyptica...

1. Jenkkibändit, 2. Aussibändit 3. Brittibändit. Siinä varmaan minun top 3. maanosittain. Tuota nykyajan hardcore-musaa kun sen monissa eri muodoissaan tulee isosti popitettua, niin niiden genrejen osalta aussibänditarjonta on oikeinkin mahtava. Northlane, In Hearts Wake, The Amity Affliction, Make Them Suffer, Feed Her To The Sharks... No jenkkien metalcore-valikoima on tietysti täysin omaa luokkaansa ja Amerikan mantereella on jopa ihan kyseiselle genrelle omistettuja festareita olemassa.

Kyllä mä sitten ihan alternatiivista metallia/rokkia sekä nu metalliakin kuuntelen. Muse, Flyleaf ja Linkin Park esimerkiksi nousevat erittäin korkealle bändeissä, joiden musiikista olen inspiroitunut ja jotka ovat soineet jo yli vuosikymmenen ajan meikäläisen kuulokkeista. Arvostus 80-luvun rock/metalli-suuruuksia kuten Iron Maiden, Kiss, Guns N' Roses, AC/DC jne. jne. on tietysti iso, mutta kuitenkin aktiivisesti kuuntelemani musiikki koostuu silti enimmäkseen nykyajan "moderneista" metallibändeistä. Vanhin pystyssä ollut bändi, jota aktiivisesti soitatan, lienee juurikin nu metalin suunnannäyttäjä KoRn. Niin joo, toki myös vuotta "nuorempi" bändi Disturbed on aktiivikuuntelussa.

Lisäksi tulee kuunneltua sillon tällön 90-luvun bilemusaa, eurodancea kuten esim. Scooteria sekä muita legendaarisia 90-luvun tanssihittejä. E-Typen "Angels Crying" esimerkiksi on aivan 5/5 kappale.

Hmm.. Tykkään siis nopeatempoisesta musasta, jollaiseksi varmaan suurin osa mainitsemistani suosikkigenreistä mielletään. Lisäksi metallimakuni on selvästi enemmän moderni kuin klassinen. Mutta kuten sanottu, arvostan silti rock- sekä metallimaailman tienraivaajat erittäin korkealle ja vaikka en heidän tuotantoaan aktiivisesti kuuntelekaan, niin kyllä esim. joku AC/DC on aivan hemmetin kova bändi!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Minecraftia voisi mennä pelaamaan, mutta mitähän mä sielläkin tekisin... no nyt soi taas vaihteeksi Crüe. Ehkä mun pitäisi mennä nukkumaan.
Mä en oo ikinä tajunnut Minecraftin viehätystä. Mikä siinä pelissä on niin jännää ja erikoista?

PS. Kokeilin Minecraftia kertaalleen juuri tuon ammattistarttivuoden aikana kun meidät "pakotettiin" :D Ei oikein auennut, mistä tuossa pelissä kuuluisi innostua. Pikseliukkoja, pikselirakennuksia ja pikseliesineitä....
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Tänään SM-liiga julkaisee lopultakin seuraavan kauden otteluohjelmansa. On odotettukin. Luvassa on tarkka ohjelman syynääminen Ässien osalta ja sarjataulukkolaskurin kanssa pelleileminen, mikäli se vain avautuu jo käytettäväksi. Toivon että avautuisi, koska sitä olisi antoisaa säätää yöaikaan musiikin pauhatessa. Vaan sitten ei ole mitään tekemistä. Ei sitten mitään. Pitää kyllä aivan tosissaan säästää pääomaa rumpusettiin. Jos mä jotakin kaipaan, niin sellaista. Isän työkaverilta oli yksi lainassa koko viime vuoden, mutta talvella se haettiin pois. Eikä kaikkein vähiten siksi, että äiti muutti paritalosta kerrostaloon. Ymmärrän kyllä, täällä on halvempaa elää.

No, onneksi elokuussa on synttärit ja heti perään kaverillakin. Siinähän sitä tekemistä tulee. Keilaamassa voisi muuten käväistä jokin päivä. Se on kuitenkin mukavaa viihdettä ja ajan tappamista. Mutta yksin se saattaisi olla vähän mälsää. Voisin kysyä muutamalta ystävältä, josko jaksaisivat tulla kaatelemaan keiloja tunniksi tai pariksi. Loppukesällä baarimaailma aukeaisi silmien eteen, mutta kuten todettua, olen aika ujo ihminen. En pitäisi kuitenkaan mahdottomana, jos nimimerkin @Smitty#41 tavoin kävisi niin, että persoona avautuisi vuosien kuluessa. Onneksi on ikää vasta hieman vajaa 18, koska aikaa on täten vaikka mille vaikka miten paljon. Tulevaisuus on toki suuri kysymysmerkki, niin oman elämän kuin koko ihmiskunnan kannalta.

Perheessä ei olla koskaan juotu olutta, mutta mä pidän sen mausta. Enkä nyt puhu pelkästään tästä pöydällä seisovasta alkoholittomasta versiosta, vaan tavallisesta kaupan tavarastakin. Etenkin juuri jääkaapista otettuna se on aika nannaa. Otan kyllä tavaksi vetäistä saunaolusia aikuisena, ihan ehdottomasti. Ja varmaan grillatessakin. Grillistä tuli mieleen makkara, ja nyt alkoi suu kostua lihan ajattelemisesta. Jääkaapissa olisi meetvurstia, mutta muuta ei ole. Ruuanlaittoakin voisi opetella, jotta voisi syödä nakkikastiketta ja makaronilaatikkoa silloin, kun mieli tekee ja vatsa kurnii. Hernekeittokin on erinomaista sapuskaa.

Muuta ei nyt pahemmin putkahda mieleen. Eli eiköhän tämä ollut sitten tässä.
Mä varmaan vilkaisen nopeasti tuota Pelsun otteluohjelmaa ja tutustun sitten tarkemmalla silmällä siihen vasta lähempänä syksyä ja kauden alkua. Miksiköhän muuten Pelicans ei ole vieläkään julkistanut harjoitusotteluohjelmaansa vai meinataanko, että Pitsin ja CHL:n lisäksi ei pelata siinä välissä yhtään lämmittelymatsia? Osa liigaseuroista on kuitenkin julkaissut harkkapeliohjelmansa ja hyvän aikaa sitten..

Keilaaminen on tosiaan hauskaa! Joskin olen aikas huono keilaaja :D Jep, nuoruus se on sun valttikortti! Tukka takana, elämä edessä kuten nuoret hevi-ihmiset tapaavat sanoa. Ylioppilaslakki, ajokortti ja matkustelu on tuon ikäselle ihan riittävän suuria tavoitteita. Rokkikukon elämää ehtii kyllä harjoittaa myöhemminkin, mikäli sattuu löytämään oikeisiin piireihin ;) Pitääpä koittaa muistaa onnitella sua syntymäpäivänäsi, kun sinäkin muistit minua omanani!

Ja ah, kyllä maar. Kylmä olut, aurinko ja hyvä musa, onko parempaa komboa edes olemassakaan? Grilliruokaa tuli täällä syötyä viimeksi juuri tänään. Kyllähän juurikin grillaaminen ja terassilla istuminen ovat niitä kesän eksklusiivisia nautintoja. Pitää nyt nauttia tästä kun voi, kohta on kuiteski taas jo syksy ennen ku huomaakaan..

Pitäsköhän mun säästää joskus omaan mikkiin, kun näistä musiikkiunelmista nyt alettiin puhumaan? Mulle laulaminen on yhtä suuri intohimo kuin sulle rummuttaminen. Olen itseasiassa opetellut karjumaankin.. tai no ainaki yrittäny kun kyseinen laulantatyyli kuuluu kuitenkin melko olennaisena osana tähän kuuntelemaani musaan. En sitten tiedä miten typerältä mun örinä kuulostaisi ulkopuolisen korvaan. Kenellekään kun en ole "rähissyt" vaan ihan itsekseni laulanut ja örissyt yksin kotona ja joskus metsässä tai yölenkillä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Jaahas. Pitäis vissiin taas tappaa tämä hillitön yönälkä ja käväistä tuolla keittiön puolella ennen kuin painun yöpuulle. On kyllä kiva nykyisin kirjoitella tänne yöketjuun aina niinä öinä kun kukun myöhään hereillä, kun täältä löytyy @Punamusta n muodossa muitakin musaihmisiä eikä tartte näin ollen ittekseen höpistä. Mutta jospa kävisin hakemassa ruisleipää ja sitten painuisin telkun ääreen ja katselen sitä kunnes nukahdan. TLC:ltä alkaa kohta Seksileikeistä ensiapuun -sarjan jakso. Kaikessa absurdiudessaan ja "ylidramaattisuudessaan" tuo on ollut jotenkin aina hauska sarja seurata. No mutta, nyt hakemaan sitä ruisleipää niin ei tartte taaskaan painua pehkuihin tyhjällä vatsalla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mihinköhän aikaan oon simahtanut. Puoli kaksitoista heräsin ja nyt valvotaan aamuun. Ihan hyvä näin. Kait tässä selviää, vai pitääkö taas pari ekaa tuntia pakoilla jossain takahuoneessa. Sammumisen ajoitus on tekniikkalaji. No viikko sitten epäonnistuin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
@Punamusta oikein meni Lehtisen suhteen. Mäkin oon ajan kanssa kasvanut tohon Dallasin nykyiseen logoon ja pidän siitä nykyisin enemmän kuin siitä alkuperäsestä. Canucksin finaalitappio 2011 oli tosiaan kirpaiseva. Sedinin kaksosille ja etenkin Luongolle sen pystin olisi kyllä suonut osuvan kohdalle. No ei voi mitään.

Mitä tulee Pittsburghiin ja gloryhunttaajiin niin yhtä lailla noita Chicagonkin faneja on haukuttu internetissä kunnianmetsästäjiksi.

Sitten vielä noista paidan vaakakirjaimista, Pelicansilla oli joskus kauan sitten tuollainen Rangers-tyylinen lauantaipaita. Etsinpä sulle vielä kuvan: https://www.jatkoaika.com/sites/def...ic/media/2007_01_13_kuva_Tuomas_Linna_013.jpg
 

Holik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames
Olisikohan aika rueta laskemaan lampaita saadakseni unta. Yhtenä iltana kun paluu reissusta venyi myöhästymisen vuoksi aamuyöhön, niin siitä kärsii monta päivää eteenpäin. Vielä kun loma päällä, niin saanut hyvällä omallatunnolla nukkua aamuisin myöhälle.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Siis missä punamusta? Toisesta ketjusta bongasin että kuukausi ilman tätä hienoa nuorta miestä. Ei ainakaan bannattu.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Noh, eihän siinä. Tokkopa pystyy moiseen, on tää ainakin itselle niin vahva huume ettei tulis kysymykseenkään. Toivotaan parasta!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Äh.. Malttaako sitä nyt edes nukkua kun odotan vaan huomisaamua. No ehkä mä kuitenkin koitan nukkua sen verran kun täpinöissäni kykenen. Little sleep is better than no sleep.
 

Nick Neim

Jäsen
Huomisesta eteenpäin joutuu katselemaan suippokorvia koko loppuviikon ajan. Ja sekös harmittaa.

Länsirannikkolaisista osa varmaan pohtii, että kumpia tarkoitan. Enpäs kerro.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei tarvitse olla kuin vuorokauden retkellä ja menee jo päivistä sekaisin. Pleijareita odotellaan, mutta eihän se nyt tänään ole. Ohikiitävän hetken ehti jo innostua. Odotellaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hyvää yötä. Nyt olen vihdoin päätynyt omaan parivuoteeseni. Tuli vähän vietettyä aikaa alakerrassa. Mies ei ole täällä joten hän on nukahtanut lapsensa huoneen sohvalla. Että hyvin meillä menee... kuten yleensä. Mutta nythän on juhannus... Ei mikään normiviikonloppu... Vaikka ei täällä ihmeellisiä suunnitelmia ole.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaa yöketju. Tuntuu oudolta, että saa vaan kirjoittaa tiettynä aikana. Sitä paitsi maanantaina on taas aamuvuoro ja se tarkoittaa ennen viittä herätystä. Kirjoianko silloin tähän yöketjuun aamulla?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Jaa yöketju. Tuntuu oudolta, että saa vaan kirjoittaa tiettynä aikana. Sitä paitsi maanantaina on taas aamuvuoro ja se tarkoittaa ennen viittä herätystä. Kirjoianko silloin tähän yöketjuun aamulla?

Jos ehdit aamulla kirjoittamaan ennen kuutta, niin kirjoita ihmeessä. Tämä on syystäkin yöketju, ei päivä- tai iltaketju, eli ketjun kirjoitusaika on jo otsikossakin.

Jotkut ovat tänne satunnaisesti kirjoittaneet kirjoitusajan ulkopuolellakin, mistä syvä paheksunta. Vaikkei ketjun viesteissä mitään yhtenäistä linjaa olekaan, niin juuri se on pointti, että tänne kirjoitetaan puolenyön ja aamukuuden välillä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Glove

Jäsen
Pitää vnkua ja valittaa. Menin nukkumaan kutakuinkin puoli kahdentoista aikaan ja sain unenkin aika nopeasti. Sitä autuutta kestikin peräti neljään saakka. Oi että olisi mukavaa kun pystyisi nukkumaan kunnolla, eikä yhtä hyvää yötä kohden olisi kahta tai kolmea huonoa. Tietää taas ettei saa iltapäivällä mitään aikaan kun väsyttää liikaa.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Täällä yritellään kääntää unirytmiä takaisin muotoonsa. Muksu nukkuu, emäntä nukkuu, minä en. Aamulla käynti sairaalalla, ja ensi viikolla pitäisi töihin vääntäytyä. Ei ole helppoa, ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös