holynordic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ex-Oulun Kärpät, Kadonnut vaatimustaso
Aikainen lintu madon nappaa.
Jaa yöketju. Tuntuu oudolta, että saa vaan kirjoittaa tiettynä aikana. Sitä paitsi maanantaina on taas aamuvuoro ja se tarkoittaa ennen viittä herätystä. Kirjoianko silloin tähän yöketjuun aamulla?
Huomisesta eteenpäin joutuu katselemaan suippokorvia koko loppuviikon ajan. Ja sekös harmittaa.
Länsirannikkolaisista osa varmaan pohtii, että kumpia tarkoitan. Enpäs kerro.
Siis hetkinen. Onko tässä jokin erityinen syy, miksi minä olen tässä? Ja hyvää huomenta vaan kaikille. Tuntuu oudolta kirjoittaa yöketjuun aamulla.Heinolan Alko. Älkää menkö, se on vaarallinen paikka. Lisättynä DNA-kaupalla (myyjä oli oikein kivannäköinen) ja Vuolenkosken kesätorilla. Naapurimökki se vasta vaarallinen onkin. Nuoret, älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan niinkuin minä sanon. (@SMT ). Öitä - onhan tässä kolme tuntia aikaa. Se ei vajaalle viiskympp... siis keski-ikäi.. ei kun just hyvälle iälle, ole aamulla kivaa. Teini en enää ole.
Ei. Olit hyvässä mielessä esimerkki, eli älä tee niinkuin minä. Tai tee, mutta sinun iässäsi. En enää tässä mun versiossa (no, sekin on sallittua, joskus harvoin). Varsinkaan kun pitää kestitä sukulaisia heti aamusta....Siis hetkinen. Onko tässä jokin erityinen syy, miksi minä olen tässä? Ja hyvää huomenta vaan kaikille. Tuntuu oudolta kirjoittaa yöketjuun aamulla.
Jaa jaa. Täällä jaellaan kyllä elämänohjeita silloin tällöin. Aina välillä viesti alkaa sanoilla: "Kuules poika" tai "sitten, kun pääset minun ikään" ihan, kuin jossain puhuttelussa :)Ei. Olit hyvässä mielessä esimerkki, eli älä tee niinkuin minä. Tai tee, mutta sinun iässäsi. En enää tässä mun versiossa (no, sekin on sallittua, joskus harvoin). Varsinkaan kun pitää kestitä sukulaisia heti aamusta....
Seison korjattuna. Tekisin, jos pystyisin kykenemään. Tai tällä kertaa tein, vaikka tiesin mitä tästä tuleman pitää. Ensioireet on jo.Jaa jaa. Täällä jaellaan kyllä elämänohjeita silloin tällöin. Aina välillä viesti alkaa sanoilla: "Kuules poika" tai "sitten, kun pääset minun ikään" ihan, kuin jossain puhuttelussa :)
Valvotaan nyt sitten, prkl.
Kyllä jännä toi sun unihomma. Jos et saa unirytmiä kuntoon, niin vaarana on se, että kohta olet kuin Jack Nicholsson elokuvassa hohto.
Taas tämmöinen yö, että väsyttää, mutta uni ei tule. Onneksi tänään ei tarvitse mennä töihin.