Mainos

Yöketju (klo 24:00–06:00)

• 495 288
  • 5 199

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ensimmäinen kerta melkein kuukauteen, kun tiedossa ei ole reissua jonnekin viikonlopun aikana. Voi vaan rentoutua ja tehdä rästityöt sekä siivota. Ei luulisi, että joku pikkuinen autoreissu Savoon voisi rasittaa näin paljoa, mutta kyllä se vaan niin on. Olavinlinnan ulkopuolella istuskeleminen noin neljän tunnin ajan voi olla rasittava kokemus, varsinkin jos on saapunut paikkakunnalle jo muutamaa tuntia aiemmin.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Langattoman yhteyden ääreltä pääsin raapustelemaan. On tää vaan soijasta touhua, pari lupaa heitettynä ja nyt jo ihan rikki. Onneksi sentäs pari kalaa tullut.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nainen ja punaiset hiukset. Rock-festareilla. Niitä oli kuusi. Vain punahiuksisia. Ekat kaksi olivat lähdössä mukaani, kaveruksia. Parikymppisiä. Kolmas ehkä 21. Kertoi, että anaaliseksi on parasta. Exäänsä oli pannut dildolla. Otti jo kädestä kiinni, että mentäis. En, jotenkin rahvasta. En jaksa persepanoja. Ja se oli vain n. 160 cm. Neljäs oli heti siinä 5 m päässä. Kysyin pituuden. 178 cm. Ja pitkät punaiset hiukset. Halusi luo ja pössistä jos vielä ois. En mä. Kaverit todisti vieressä, että eikö tuokaan. Kaverin nainen: joo, ehkä liian tsaijai. Viides jo ulkopuolella festarialueen. Oli jo silmäryppyjä, kun nauroi. Liian vanha, ehkä 39 v. Hyvä kroppa, timmi. Kuudes, pizzerian edessä. Se oli hyvä, tajusi ironiaa, ehkä 20 v. Punapäinen, kuten nuo kaikki. Sanoin, että huomenna sit, kaverit menee jo. Tunnissa nämä, alle jopa taisi.

Nyt kaverin sohvalla. Meitä seitsemän koisii. Muilla vaimot liki. Ehkä festareiden toisena päivänä sitten. Ja paperit kysyivät eilen Alkossa. Salmarin ostin, teinixijuoman. Join sen 0,35 L 25 minuutissa. Pikapohjat. Myi se sitten, nauroi, kun näki syntymän ajan. Luulisi tottuneen jo. No ok, 38 v. Kiitin ja sanoin, että tanssisin Still Loving You'n, mutta jono kun on. Silmissään oli aurinko, kun jo menin.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
^ Käyttis on näköjään hidastanut tahtia sitten parin vuoden takaiseen verrattuna. Onneksi tarinan kerronta on edelleen yhtä sulavaa kuin aina ennenkin.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Huonot perseet kuitenkin joissa ei Nobelander valu. Tai sitten valuu jotain tortun päälle?

Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Mä sanoin mutsille aina aamusta
sä et mitään työmiestä saa musta
Kunnes uus aikakausi alkaa
Hyppään pois järjestelmän hampaist
Tänään syttyy babylonin tornit
Ei enää koskaan rehellisii hommii

Juuri parhaillaan tulee kaiuttimista.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ei tästä nukkumisesta mitään tule. Kolme tuntia pyörinyt. Yöketjustakin loppuu jo aika. Mikä tässä nyt mättää? Viime yönä menin nukkumaan yhdeltä ja aamulla heräsin kahdeksalta. Ja nyt vielä kuudelta yritän saada unta. Voi voi.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
1.1.2013 menin ensimmäistä kertaa erään silloin lähes 21-vuotiaan neidon luo. Sanoin kaverilleni, että ei me mitään tehdä. No, olin neidon luona kylässä ehkä vähän päälle kolmisen tuntia ja lähetin kaverilleni viestin: Enää se nainen ei ole neitsyt.

Tänä viikonloppuna eräs 35-vuotias maisterinainen nainen tunnusti, että hän ei ole ikinä saanut orgasmia. Ensimmäisellä kerralla en vielä tiennyt tuosta. Toisella kerralla tiesin ja mietin, että kyllähän tuo saa, näkeehän sen. No nyt se on saanut orgasmin, olihan siinä nainen sen jälkeen maireana. Mitä te jätkät teette väärin, hä.

t. Käyttäjänimetön Entertainment Service

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
1.1.2013 menin ensimmäistä kertaa erään silloin lähes 21-vuotiaan neidon luo. Sanoin kaverilleni, että ei me mitään tehdä. No, olin neidon luona kylässä ehkä vähän päälle kolmisen tuntia ja lähetin kaverilleni viestin: Enää se nainen ei ole neitsyt.

Tänä viikonloppuna eräs 35-vuotias maisterinainen nainen tunnusti, että hän ei ole ikinä saanut orgasmia. Ensimmäisellä kerralla en vielä tiennyt tuosta. toisella kerralla tiesin ja mietin, että kyllähän tuo saa, näkeehän sen. No nyt se on saanut orgasmin, olihan siinä nainen sen jälkeen maireana. Mitä te jätkät teette väärin, hä.

t. Käyttäjänimetön Entertainment Service
Unohdit vielä yhden kohdan tarinastasi. 12.9.2015* joku n. 30-vuotias naisihminen sanoo sulle että "Olen lapseton, mennäänkö meille viettämään iltaa ja siemailemaan vähän lonkeroa ja viiniä?"

n. 2 viikkoa* ennen juhannusta armon vuonna 2016 hän onkin jossain keskussairaalassa synnyttämässä sinun lastasi...
(* = päivämäärissä saattaa olla heittoa..)

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mulla on kanssa käynyt noin, että nainen sanoi ettei oo kenenkään kanssa ennen saanut orgasmia, mutta mun kanssa sai. En sitten tiedä puhuiko paskaa, mutta kyllä mä luulen orgasmin tunnistavani. Oon aikamoinen härkä!

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, se voi olla naisten ovelin juoni, että ne sanoo miehille olevansa naisia, jotka ei ole koskaan saaneet orgasmia. Siten mies panee parastaan ja nainen saa muka ensimmäistä kertaa ison O:n.

Tuo lisääntymisjuttu on vanha juttu. Vuonna 2005 olin sopinut kahden lesbon kanssa lisääntymisestä, minulle ei tulisi velvoitteita. Ne oli silloin 21 ja 23 v. Ne tuli jostain Lapista Ilosaarirockiin, ja keskiviikkona nähtiin Joensuun Wanhassa Jokelassa. Oltiin jo siinä sovittu monenlaista, menin välillä tiskille ostamaan olutta. Kirjailija Turusen Heikki oli tiskillä ja kyseli kuulumisiani. No minähän kerroin tuoppia odotellessani tilanteen. Siinä se mölisi, että "älähän mene minnekään, heitä höpsöttämästä". Ja jäi minun kanssa juomaan olutta. Sinne ne lesbot jonnekin jäi sitten. En ole lesbojen kanssa sen jälkeen nähty, eikä kommunikoitu keskenämme.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
En sitten tiedä puhuiko paskaa, mutta kyllä mä luulen orgasmin tunnistavani. Oon aikamoinen härkä!

Joskus tais jossain Iltalehden jutussa olla että naiset valehtelevat usein sängyssä vain sen vuoksi, että se saisi miehen itsevarmemmaksi. Näin myös suorituskyky paranee. No eihän tuostakaan voi tietää, Iltalehti kun ei ole mikään kovin luotettava tiedonlähde ja satun olemaan mies.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Nyt ei muuta kuin päivän kokonaisfiiliksen mukaan:

"I feel like shit, but at least I feel something."

In Flames - Disconnected

Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Tänään iltapäivällä Lontooseen tyttöystävän kanssa, sanoisin että varsin mukavaa elämää. Toki tämä yöllinen unettomuus ei ole yhtä mukavaa mutta enköhän pysty sitten lentokoneessa nukkumaan, ainakin toivottavasti.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huvikseni katselin parit leffat. Kauhea kankkunen 3 ja After Earth. Ihan ok pätkiä.

Joo ei uni oikein tule. Tää on aina tätä kun pistää korkin kiinni.

Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Unirytmi ollut kesäloman aikana tahtia 5-10 aikaan nukkumaan ja 14-17 herätys. Pitäs sitä varmaan koittaa korjailla, kun koulutkin taas alkaa kohta.. Eri tekniikoita ja taktiikoita on hiottu ja kokeiltu, ei vain tunnu mikään toimivan. Kellään heittää mitään pro tipsiä ?

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
En missaa kun 38 minuuttia ja oon just menos unille. Soijaista on, ei mul täs muuta asiaa. Toivottavasti pääsis vielä elokuullakin reissuun.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Unirytmi ollut kesäloman aikana tahtia 5-10 aikaan nukkumaan ja 14-17 herätys. Pitäs sitä varmaan koittaa korjailla, kun koulutkin taas alkaa kohta.. Eri tekniikoita ja taktiikoita on hiottu ja kokeiltu, ei vain tunnu mikään toimivan. Kellään heittää mitään pro tipsiä ?
Kait soon vaan kärsittävä. Ite en ainakaan rupia millään lailla unirytmiä korvaamaan. Ihan vaan senkin takia että Nesterallissa yöt menee myöhälle ja aamulla herätyskello soi kaheksan maissa.. Siihen perään vielä toinen autotapahtuma jossa taatusti menee myöhälle...

En tiiä miten tää postaus liittyi alkuperäiseen postiisi, joten totean vaan et vittu miten pahaa kahvia ABC-asemilla myydään. Hail to the Neste (Oil), vielä jotain rippeitä sentään vanhasta huoltoasemakulttuurista jäljellä.

(Ei ollunna Nesteen maksettu mainos vaikka kahesti tuon sinivihreän brändin mainitsinkin)

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Meidän kerrostalossa on hissin rakentaminen ollut kesken sellaiset 4kk. Nyt viime aikoina työmiehet ovat alkaneet rillaamaan. Ei siinä mitään, ihan rauhassa saavat sitä tehdä. Mutta noin tunti sitten yhdestä hissikuilusta alkoi kuulumaan kuorsausta (luulin sitä ensin ukkoseksi). Ja nyt mietinkin nukkuuko siellä työmies, vaiko pummi. Yksi vaihtoehto on myös joku rikollinen, myöhään illalla tässä pyöri helikopteri valonheitinten kanssa sellaisen tunnin, ja haravoi pusikoita.
Tälläinen yöllinen meno täällä.

Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Meidän kerrostalossa on hissin rakentaminen ollut kesken sellaiset 4kk. Nyt viime aikoina työmiehet ovat alkaneet rillaamaan. Ei siinä mitään, ihan rauhassa saavat sitä tehdä. Mutta noin tunti sitten yhdestä hissikuilusta alkoi kuulumaan kuorsausta (luulin sitä ensin ukkoseksi). Ja nyt mietinkin nukkuuko siellä työmies, vaiko pummi. Yksi vaihtoehto on myös joku rikollinen, myöhään illalla tässä pyöri helikopteri valonheitinten kanssa sellaisen tunnin, ja haravoi pusikoita.
Tälläinen yöllinen meno täällä.
Tullut osittain totuttua, kun asuu pienen kaupungin lähiö-alueen halvimmissa kerrostaloissa. Nää on siis suurimmaks osiks opiskelijoille suunnatut, kun kummatkin opinahjot amis ja lukio tuossa ihan vieressä. Mutta sitten täällä on näitä juoppoja ja hörhöpäitä. Tallinnaan oli tuossa pari kuukautta sitten lähtö, ja heräsin kaksi tuntia ennen herätystä kun naapuri piti bileitä ovi auki, ja päättivät sitten mennä käytävään tappelemaan ja heittelemään toisia pitkin ovia. Takas kun Verginmaalta rantauduin, niin oli käytävä täynnä verisiä talouspaperin paloja. No, onneksi ei itelleen vielä tän vajaan kahden vuoden aikana ole mitään täällä tapahtunut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy