Vielä hereillä mutta just aikeissa mennä kokeilemaan unta.Muita hereillä? Unirytmi ns sekaisin, mutta eipä mulla oo väliä että milloin nukun.
Vähän tekis vielä mieli pelata jotain, mutta taidan itekin yrittää tuota nukkumista kohta. (suhteellinen käsite) Edit: 5.09, en saa perkele vieläkään unta :DVielä hereillä mutta just aikeissa mennä kokeilemaan unta.
PS. Tää on "normaali" nukkumaanmenoaika :)
Oli Porissa ainakin upea tähtitaivas. Pieni pakkanen ja kävely ulkona oli mahtava.Onpa hieno tähtikirkas yö. Bongattu (jos oikein tulkitsen) Jupiter, Aldebaran, Orionista ylimmät Betelgeuse ja Bellatrix, Sirius, myöhemmin Mars ja Kaksosten Pollux ja Castor.
Nää on näitä. Itse olisin mielelläni jatkanut unia mutta kun pitää mennä töihin. Ei mene tasan eikä koskaan ole hyvä.Taas mennään, eihän tässä uni tuu. Mutta minkäs sitä työttömänä, voi nukkua kun huvittaa, vaikka eihän se hyvää tee.
Kyllähän sitä olisi mieluummin jossain hommia painamassa, mutta minkäs teet kun nykymaailman tilanne on mitä on. Hakijoita enemmän kuin töitä. Tsemit kans töihin. Edit. Jaa niin, törmäsin exäänkin tänään päivällä, kun kävin automaatilla. Meinasin mennä samaan kauppaan, mutta totesin että ehkä se on molempien puolesta parempi, että ei mene. Ei olisi tullut kuin paha mieli.Nää on näitä. Itse olisin mielelläni jatkanut unia mutta kun pitää mennä töihin. Ei mene tasan eikä koskaan ole hyvä.
Säännöllisesti täällä on jollakin univaikeuksia, että ei tuo ihan harvinaista ole. Tsemppiä vaan kovasti!
Suosikkijoukkueesi Caneshan pelaa vajaan puolen tunnin päästä, jos siis satut omistamaan Viaplay-tilauksen ;)Päiväunilta heräsin reilu puolituntia sitten. Nyt aamukahvia ja odotellaan töihin lähtöä 4 tuntia. Onneksi on perjantai.
Ei kai nyt vielä, kun löysin vielä yhden keisarin, eli keskiketterän.Kaikki nukkuu? Aika hiljainen palsta siihen nähden, että on pe-la yö ja klo 2 lähenee.
Pari ois vielä jäljellä, pitäis kyllä kaikkea tehdäkin, muttei taida jaksaa :)Ei kai nyt vielä, kun löysin vielä yhden keisarin, eli keskiketterän.
Minä luovutin äänityksien kanssa ja nyt nukkumaan.Pari ois vielä jäljellä, pitäis kyllä kaikkea tehdäkin, muttei taida jaksaa :)