Omat iltavuorot loppuu yleensä joko klo 21 tai 23 (jolloin kauppa menee kiinni) mut oon kyl itekin huomannut et jos oon töissä yhteentoista ja kotona vähän ennen keskiyötä, niin menee pitkälle yöhön ennen kuin alkaa ees nukuttaa.
Viime yön heikolla unen laadulla ei kyl ollut töiden kanssa tekemistä, vaan mulla oli joku ihmeellinen klöntti limaa nielussa, joka ilmeisesti häiritsi normaalia hengitystä nukkuessa ja aiheutti toistuvia heräämisiä, ja jonka tajusin räkäistä ulos vasta sit aamulla. Sen jälkeen nukuinkin ns. normaalia unta muutaman tunnin mutta pötköttelin lopulta lähes klo 13 asti.
No nyt kyllä nukuttaisi, mutta uskaltaako tässä enää käydä "yöunille" kun aurinkokin nousee jo kohta...
Töihin ei onneksi tarvi palata ennen sunnuntaita, joten ei täs sinänsä mitään ressiä ole.
Okei. Oma työaikani on oikeastaan melkein 24h, eli käytännössä ympäri vuorokauden, mutta onneksi mä pystyn itse päättämään omista työvuoroistani ja jopa työpäivistäni, joten se on todella hyvä juttu. Yleensä pyrin tekemään omat vuoroni siinä ajalla klo13-24 välisenä aikana, kun en tykkää aamuisin herätä aikaisin ja oon ollut aina enemmän just niitä ilta- ja yöihmisiä.
Näin lätkäfanina pistän tietenkin aina oman jengin pelipäivinä itselleni sen vapaapäivän, että saa nukkua rauhassa aamulla ja keskittyä vain siihen hallille menoon ja pelin seuraamiseen. Lisäksi seuraavalle päivälle pistän myös aina sen myöhäisen iltavuoron, kun oikeastaan aina silloin pelipäivinä se nukahtaminen on kovin vaikeaa, kun on nukkunut pitkään ja sitten jotenkin se kroppa käy vielä ns. "Ylikierroksilla" sen matsin jälkeen, vaikka se olisi ollut tällainen viime kauden kaltainen nyhjäysmatsikin.
Onhan se vaikea aina nukahtaa nopeasti, jos on kotiin vasta myöhään tullut, niin ei siinä varmasti ole himaan päästessä ekana se nukkumaanmeno mielessä.