Mainos

Yöketju (klo 24:00–06:00)

• 495 250
  • 5 199

Glove

Jäsen
Tämmönen yö. Nukahdin varmaan jossain 22.30-23 välillä, mutta onhan tässä nyt tullut oltua pari tuntia hereillä. Vaadin nukkumattia heittämään tänä iltana tupla-annoksen unihiekkaa.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Uhrasin siis viime yön jenkkiurheilulle ja nukuin sen jälkeen ehkä noin 9:30 - 14:45

Kutkuttavaa nähdä milloin alkaa nukuttaa :D

Suosikkijoukkue
Se olis taas valvomishommia!

Klo 2 Orlando Magicin peli
Klo 4:30 Dallas Starsin peli

Koko yön edestä viihdettä. Ai että!

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Heräsin aamulla klo 6 ja nyt kello on herättämässä 1.30, koska lähtö lentokoneeseen. No, hittojako sitä lainkaan nukkumaan, ehtii sitä eläkkeellä sitten.

Suosikkijoukkue
Se on nyt semmonen homma että viikko sit valvotun yön (menin lopulta torkuille noin klo 10 aamulla) jälkeen on tullut kukuttua käytännössä joka yö vähintään aamuneljään asti, niin nyt valvon vaikka väkisin huomiseen iltaan saakka. Pitäs nimittäin torstaina herätä töihin viiden maissa. Niin mieluummin samoilla silmillä huomenna kuin torstaina töissä.

Glove

Jäsen
Olikohan nyt kolmas yö viikon sisään kun herään neljän aikoihin kuselle ja sitten en enää saakkaan unta. Vituttaa tämmöinen väsyneenä oleminen koko ajan.

Glove

Jäsen
Millehän sitä alkais kun ei unikaan tule? Onhan tässä toki se hyvä puoli, ettei aamulla tarvi olla lähdössä töihin tai mihinkään muuallekaan tietyllä kellonlyömällä. Eli sinänsä sama vaikka nukkuisi 04-12.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Harvemmin tässä. Nyt ollaan.

Linnut lauloivat lähes koko yön. Ei ollut kauan hiljaista.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

npc

Jäsen
Kuikka on rauhoittava ääni. Mutta kuullakseen sitä täytyy yleensä olla jossain mökillä mikä on rauhoittavaa jo itsessään. Miksi Pasilassa ei kuulu kuikka tai joku, edes kaiuttimista? Vai paneeko vituttamaan entistä enemmän? Kunhan pohdin.

Suosikkijoukkue
Tais mennä valvomishommiks tää yö ja seuraava päivä kun en tajunnut mennä ajoissa pehkuihin.

Suosikkijoukkue
Nukuin vaihteeksi viime yönä tosi sekavasti ja liian myöhään joten tässä sitä kuunnellaan (taas) Future Palacea nukkumisen sijaan. Edelliset allnighter-yritykset on päättyny siihen että oon nukkunut lopulta muutaman tunnin aamulla. Saas nähdä miten tällä kertaa.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No itse olin töissä iltavuorossa puoleen yöhön asti ja sitten himassa siinä noin klo1 yöllä, joten eipä tässä vielä oikein osaa rauhoittua nukkumaan käydä. Huomenna jälleen sama vuoro.

Paljon tulee just iltaisin töissä oltua, niin näin ollen hyvin paljon tulee myös kirjoiteltua tänne palstalle juurikin yöaikaan.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Nukuin vaihteeksi viime yönä tosi sekavasti ja liian myöhään joten tässä sitä kuunnellaan (taas) Future Palacea nukkumisen sijaan. Edelliset allnighter-yritykset on päättyny siihen että oon nukkunut lopulta muutaman tunnin aamulla. Saas nähdä miten tällä kertaa.
Näin se itselläkin taas meni valvomiseksi kun ei ole pakkoa mennä kampukselle tiettyyn aikaan huomenna vaan menen sitten kun parhaaksi näen. Silloin kun ei ole luentoa, niin pystyy itse säätelemään aikataulunsa.

Suosikkijoukkue
No itse olin töissä iltavuorossa puoleen yöhön asti ja sitten himassa siinä noin klo1 yöllä, joten eipä tässä vielä oikein osaa rauhoittua nukkumaan käydä. Huomenna jälleen sama vuoro.

Paljon tulee just iltaisin töissä oltua, niin näin ollen hyvin paljon tulee myös kirjoiteltua tänne palstalle juurikin yöaikaan.
Omat iltavuorot loppuu yleensä joko klo 21 tai 23 (jolloin kauppa menee kiinni) mut oon kyl itekin huomannut et jos oon töissä yhteentoista ja kotona vähän ennen keskiyötä, niin menee pitkälle yöhön ennen kuin alkaa ees nukuttaa.

Viime yön heikolla unen laadulla ei kyl ollut töiden kanssa tekemistä, vaan mulla oli joku ihmeellinen klöntti limaa nielussa, joka ilmeisesti häiritsi normaalia hengitystä nukkuessa ja aiheutti toistuvia heräämisiä, ja jonka tajusin räkäistä ulos vasta sit aamulla. Sen jälkeen nukuinkin ns. normaalia unta muutaman tunnin mutta pötköttelin lopulta lähes klo 13 asti.

No nyt kyllä nukuttaisi, mutta uskaltaako tässä enää käydä "yöunille" kun aurinkokin nousee jo kohta...

Töihin ei onneksi tarvi palata ennen sunnuntaita, joten ei täs sinänsä mitään ressiä ole.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Omat iltavuorot loppuu yleensä joko klo 21 tai 23 (jolloin kauppa menee kiinni) mut oon kyl itekin huomannut et jos oon töissä yhteentoista ja kotona vähän ennen keskiyötä, niin menee pitkälle yöhön ennen kuin alkaa ees nukuttaa.

Viime yön heikolla unen laadulla ei kyl ollut töiden kanssa tekemistä, vaan mulla oli joku ihmeellinen klöntti limaa nielussa, joka ilmeisesti häiritsi normaalia hengitystä nukkuessa ja aiheutti toistuvia heräämisiä, ja jonka tajusin räkäistä ulos vasta sit aamulla. Sen jälkeen nukuinkin ns. normaalia unta muutaman tunnin mutta pötköttelin lopulta lähes klo 13 asti.

No nyt kyllä nukuttaisi, mutta uskaltaako tässä enää käydä "yöunille" kun aurinkokin nousee jo kohta...

Töihin ei onneksi tarvi palata ennen sunnuntaita, joten ei täs sinänsä mitään ressiä ole.

Okei. Oma työaikani on oikeastaan melkein 24h, eli käytännössä ympäri vuorokauden, mutta onneksi mä pystyn itse päättämään omista työvuoroistani ja jopa työpäivistäni, joten se on todella hyvä juttu. Yleensä pyrin tekemään omat vuoroni siinä ajalla klo13-24 välisenä aikana, kun en tykkää aamuisin herätä aikaisin ja oon ollut aina enemmän just niitä ilta- ja yöihmisiä.

Näin lätkäfanina pistän tietenkin aina oman jengin pelipäivinä itselleni sen vapaapäivän, että saa nukkua rauhassa aamulla ja keskittyä vain siihen hallille menoon ja pelin seuraamiseen. Lisäksi seuraavalle päivälle pistän myös aina sen myöhäisen iltavuoron, kun oikeastaan aina silloin pelipäivinä se nukahtaminen on kovin vaikeaa, kun on nukkunut pitkään ja sitten jotenkin se kroppa käy vielä ns. "Ylikierroksilla" sen matsin jälkeen, vaikka se olisi ollut tällainen viime kauden kaltainen nyhjäysmatsikin.

Onhan se vaikea aina nukahtaa nopeasti, jos on kotiin vasta myöhään tullut, niin ei siinä varmasti ole himaan päästessä ekana se nukkumaanmeno mielessä.

Glove

Jäsen
Taas on menny vähän perseelleen tän nukkumisen kanssa. Joko en saa illalla unta tai sitten yleensä käy niin kuin nytkin. 3-4 aikoihin herää käymään vessassa ja sitten ei enää saakkaan unta. Että huomenta vaan kaikille.

Suosikkijoukkue
Kas kummaa ei nukuta, kun tuli herättyä tänään vasta siinä klo 14 jälkeen. Sen kerran kun en laittanut itelleni herätystä niin heti kävi näin. Tän yön strategia taitaa olla katsoa Starsin peli kännykältä ja sen jälkeen nukkua tosi lyhyet tirsat. Luulisi tällä taktiikalla ens yönä taas uni tulevan.

Suosikkijoukkue
Äsh. Otin tietoisen riskin ja vetäsin Puhdistamon energiajuoman iltavuoroni aikana. No eihän mua nyt sit oikein nukuta kunnolla vieläkään.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsh. Otin tietoisen riskin ja vetäsin Puhdistamon energiajuoman iltavuoroni aikana. No eihän mua nyt sit oikein nukuta kunnolla vieläkään.

Oon vaan itse niin armoton kofeiiniaddikti, ettei muhun edes vaikuta mitenkään mikään kahvin tai energiajuomien juonti siinä mielessä, että se koskaan veisi niitä yöunia. Enemmänkin vaan se unen saanti on vaikeaa, jos ei ole saanut sitä paria mukillista kahvia keskellä yötä, kun päätä alkaa särkemään kofeiinin puutteen vuoksi.

Just tässä itsekin vasta myöhäiset iltakahvit laitoin tulemaan ja oikein hyvältä maistuu kahvi vielä tähän aikaan. Pitää vielä lähteä pihalla röökillä käväisemään, kun nykyään ei saa enää edes parvekkeella polttaa, joka on musta aivan typerää.

Suosikkijoukkue
No niin, Dallasin peli loppui ja @Janneckykin näköjään herännyt, joten nyt on hyvä aika painua unille noin viideksi tunniksi. Öitä/huomenta!

Suosikkijoukkue
Krapula sanoo hyvää huomenta Breeze! Johan tässä ehtikin pari tuntia nu(o)kkua sohvalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy