Captain Slow
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Alkoi soimaan päässä "tavikseet tahtoovat tosiiteeveen..." jne.Niin. Runkkirinkikerho on yks toki, mutta sielläkin pyörii vain tavikset.
Alkoi soimaan päässä "tavikseet tahtoovat tosiiteeveen..." jne.Niin. Runkkirinkikerho on yks toki, mutta sielläkin pyörii vain tavikset.
Tänään ajattelin nukkua noin neljä tuntia. Mitähän sitä kuuntelisi? Kertokaa joku hyvä musiikkiäänite.
Ei kannata tavoitella suuria summia. Kannattaa ostaa köyhien suosimaa paskaruokaa. Lihapiirakoita, halpoja hampurilaisia, ranskalaisia perunoita, roiskeläppäpizzoja. Ja niin edelleen. Pian alkaa maha pyöristyä. Aikansa pyöristyttyään voi varata matkan hevonvittumaahan, jonne meneminen onnistuu köyhältä suomalaiseltakin, jahka malttaa elää kurinalaisesti. Dyykkaaminen ja seurakuntien ilmaisateriat sekä työttömien yhdistysten halvat ateriat kannattaa käyttää hyväksi.
Ympäristöministeri omalla alallaan. Jatkoajan sääntö numero 13 kertoo: "Kaikki laissa kielletty toiminta ja siihen yllyttäminen tai kehottaminen on kiellettyä." En itsemoderoi, perustelen vaan, että miksi en mitään laittomuuksia viljellyt. Eikä myöskään seiso niin hyvin jos rehditön ketale on, omatunto meissä on. Siispä laillisesti möhömahaisuuteen.salakalastaa tammukoita... kannattaa silloin tällöin kähveltää myös poro....
Ei kannata tavoitella suuria summia.
Samaan aikaan 7000 euroa kuukaudessa tienaava suomalaisinsinööri tumputtaa itseään vaimonsa vieressä, vaimon, jolta saa kahdesti vuodessa ja kerran kesässä.
Sijoittaa joskus johonkin mistä on iloa pitkään, ja silloin kun on vaihdon välinettä ja sitä kuuluisaa lomaa, niin sitten tehdään sitä mitä halutaan ja jätetään järki oravanpyörän kolkkoon harmauteen.
Mut kyl mä uskon, että ihminen voi tehdä sitä mitä haluaa, pitää vaan käyttää mielikuvitusta ja hoitaa määrätyt pätevyysvaatimukset kuntoon.
Puhelet nimimerkki Jaws kuin periamerikkalainen konsanaan. On kuin heidän opaskirjastaan.
Jaahas. Ei se mitään, ellet halua kertoa, sillä se on myöhäistä jo. kuuntelin träppiä venytellessä. Kertomatta jättämisestä joudun kuitenkin määräämään rangaistukseksi yhden kuuntelun dronesia kaikille.Voin kertoa hyvän musiikkiäänitteen, mutta olit sen jo näemmä viimeisen päälle tänään arvostellut. Kyllä Drones totta vie on varsin hyvä lätty.
Mitä vikaa on kapitalismissa? Ei länsimualima pyöri hyvällä tahdollakaan.
tekstiä
"Kato, mulla on Porsche, vaikka yhtä lailla se mut tonne Raumalle kuljettaa kuin tuo BMW:kin."
Ei ihan samalla tavalla, BMW:ssä vilkku on lisävaruste, mistä johtuen ganalim barttaalle ei yhtä todennäköisesti matka yllä, eli riski täysin kimmottomaan törmäykseen toisen ajoneuvon kanssa kasvaa BMW:llä kuljettaessa.
Voi olla, ja on, ettei Jaws ymmärtänyt ollenkaan mistä edes kirjoitin, kun kirjoitin.
Juustopäät - Mä oon sekaisin (1995) - YouTubeTänään ajattelin nukkua noin neljä tuntia. Mitähän sitä kuuntelisi? Kertokaa joku hyvä musiikkiäänite.
Minä mitään autoista ymmärrä, mutta törmätessään Kimmo Timonen ei voi olla kimmottomassa törmäyksessä. Tällöin kyseessä on kimmollinen törmäys.
Juustopäät - Mä oon sekaisin (1995) - YouTube
PS. Kappale sopii mainiosti myös söpistelijöiden kuunneltavaksi.