Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Langattoman yhteyden ääreltä pääsin raapustelemaan. On tää vaan soijasta touhua, pari lupaa heitettynä ja nyt jo ihan rikki. Onneksi sentäs pari kalaa tullut.
Huonot perseet kuitenkin joissa ei Nobelander valu. Tai sitten valuu jotain tortun päälle?
Kunnes uus aikakausi alkaaMä sanoin mutsille aina aamusta
sä et mitään työmiestä saa musta
Unohdit vielä yhden kohdan tarinastasi. 12.9.2015* joku n. 30-vuotias naisihminen sanoo sulle että "Olen lapseton, mennäänkö meille viettämään iltaa ja siemailemaan vähän lonkeroa ja viiniä?"1.1.2013 menin ensimmäistä kertaa erään silloin lähes 21-vuotiaan neidon luo. Sanoin kaverilleni, että ei me mitään tehdä. No, olin neidon luona kylässä ehkä vähän päälle kolmisen tuntia ja lähetin kaverilleni viestin: Enää se nainen ei ole neitsyt.
Tänä viikonloppuna eräs 35-vuotias maisterinainen nainen tunnusti, että hän ei ole ikinä saanut orgasmia. Ensimmäisellä kerralla en vielä tiennyt tuosta. toisella kerralla tiesin ja mietin, että kyllähän tuo saa, näkeehän sen. No nyt se on saanut orgasmin, olihan siinä nainen sen jälkeen maireana. Mitä te jätkät teette väärin, hä.
t. Käyttäjänimetön Entertainment Service
En sitten tiedä puhuiko paskaa, mutta kyllä mä luulen orgasmin tunnistavani. Oon aikamoinen härkä!
Kait soon vaan kärsittävä. Ite en ainakaan rupia millään lailla unirytmiä korvaamaan. Ihan vaan senkin takia että Nesterallissa yöt menee myöhälle ja aamulla herätyskello soi kaheksan maissa.. Siihen perään vielä toinen autotapahtuma jossa taatusti menee myöhälle...Unirytmi ollut kesäloman aikana tahtia 5-10 aikaan nukkumaan ja 14-17 herätys. Pitäs sitä varmaan koittaa korjailla, kun koulutkin taas alkaa kohta.. Eri tekniikoita ja taktiikoita on hiottu ja kokeiltu, ei vain tunnu mikään toimivan. Kellään heittää mitään pro tipsiä ?
Tullut osittain totuttua, kun asuu pienen kaupungin lähiö-alueen halvimmissa kerrostaloissa. Nää on siis suurimmaks osiks opiskelijoille suunnatut, kun kummatkin opinahjot amis ja lukio tuossa ihan vieressä. Mutta sitten täällä on näitä juoppoja ja hörhöpäitä. Tallinnaan oli tuossa pari kuukautta sitten lähtö, ja heräsin kaksi tuntia ennen herätystä kun naapuri piti bileitä ovi auki, ja päättivät sitten mennä käytävään tappelemaan ja heittelemään toisia pitkin ovia. Takas kun Verginmaalta rantauduin, niin oli käytävä täynnä verisiä talouspaperin paloja. No, onneksi ei itelleen vielä tän vajaan kahden vuoden aikana ole mitään täällä tapahtunut.Meidän kerrostalossa on hissin rakentaminen ollut kesken sellaiset 4kk. Nyt viime aikoina työmiehet ovat alkaneet rillaamaan. Ei siinä mitään, ihan rauhassa saavat sitä tehdä. Mutta noin tunti sitten yhdestä hissikuilusta alkoi kuulumaan kuorsausta (luulin sitä ensin ukkoseksi). Ja nyt mietinkin nukkuuko siellä työmies, vaiko pummi. Yksi vaihtoehto on myös joku rikollinen, myöhään illalla tässä pyöri helikopteri valonheitinten kanssa sellaisen tunnin, ja haravoi pusikoita.
Tälläinen yöllinen meno täällä.
Onko meno samanlaista nykyäänkin?Tullut osittain totuttua, kun asuu pienen kaupungin lähiö-alueen halvimmissa kerrostaloissa. Nää on siis suurimmaks osiks opiskelijoille suunnatut, kun kummatkin opinahjot amis ja lukio tuossa ihan vieressä. Mutta sitten täällä on näitä juoppoja ja hörhöpäitä. Tallinnaan oli tuossa pari kuukautta sitten lähtö, ja heräsin kaksi tuntia ennen herätystä kun naapuri piti bileitä ovi auki, ja päättivät sitten mennä käytävään tappelemaan ja heittelemään toisia pitkin ovia. Takas kun Verginmaalta rantauduin, niin oli käytävä täynnä verisiä talouspaperin paloja. No, onneksi ei itelleen vielä tän vajaan kahden vuoden aikana ole mitään täällä tapahtunut.