@Jaws kyselit tuossa, että miksi mä töissä olen.
Tarkkana!
"
Töihin? Mitä sinä töissä, kun toisessa ketjussa totesit, että mitä sinä rahalla, kun eihän sillä voi ostaa kuin bensaa ja semmoista."
Silloin toiseen ketjuun (en nyt millään jaksa muistaa, että mikä ketju se oli) kirjoittamassasi viestissä pohdiskelit rahan merkitystä, ja siinä oli toki totuuden siemen. En siis varsinaisesti kysynyt, miksi olet töissä, vaan naureskelin (hyväntahtoisesti) kehotuksellesi töihiin menemisestä, kun aiemmin olit kuitenkin todennut maallisesta mammonasta vähän ristiriitaisesti. Pikkiriikkinen ero, oli ihan pakko päästä tarkentamaan!
Kyllä minä muistan yhtä sun toista kirjoituksistanne.
@Vuokralainen on juonut tänään ainakin pullollisen punaviiniä, mikäli hänen sanansa pitävät paikkansa. Virvelipoika on veikkauksineen väärässä. Mutta pitäisi varmaan huolestua, kun muistaa näinkin epäolennaisia asioita.
Tänään muuten vahasin auton. Ihmettelen kovasti sitä, kuinka jotkut ihmiset, isäni mukaan lukien, viihtyvät autojen parissa. Siis kaikki se näpertely ja hinkkaus. Jestas miten tylsää! Enhän minä toki tiedä, mikä on esimerkiksi kardaaniakseli ja missä se sijaitsee (jos sellaista ylipäänsä on?). Osaan ajaa autoa, siihen on motoriikka hallussa, mutta en minä jaksa mitään ylimääräistä auton kanssa häärätä. Jotkut varmaan ihan ajan kuluksi hinkkaavat kosliaan. Tänään tuli televisiosta joku Grip, siinä juontaja höpisi autojargonia, en minä siitä mitään ymmärtänyt. Katsoin, että joo, punainen auto ja nyt se mies ajaa sillä. Etupenkillä oli saksalainen playmate Nina Schwake, se jäi jaksosta mieleen. Sitten ne menivät siellä radalla ja tämä juontaja jatkoi kertomustaan auton ominaisuuksista. Ihan yli hilseen meni.
Vasta ensimmäinen ja samalla viimeinen tälle illalle.
Eikös ne jotkut tamperelaiset opiskelijat käy pomppimassa siellä Turun torilla tarkoituksenaan irroittaa Turku muusta mantereesta? Ei mielestäni ollenkaan huono idea.
Hah, Hämeenlinnastako sitä siellä huudellaan! Muusta mantereesta ei Turun tarvitsisi irrota, mutta Suomesta voitaisiin itsenäistyä. Ei muu Suomi ansaitsisi tällaista sivistyksen kehtoa. Suomen jalkapallomaajoukkue muuten varmaan onnistuisi häviämään Turullekin.