Kiitos, ihan hyviä pointteja. Voinko pyytää että koitat keskustella kuitenkin rauhallisesti ja hyökkäämättä niin on kivempi koittaa oppia noista mitä tarjoat?
Täytyy tutkia asioita lisää niin katsotaan saanko esitettyä muita kysymyksiä.
Pahoittelut, jos tyylini vaikuttaa hyökkäävältä, mutta olen ollut tässä show'ssa niin monta kertaa, että minulla on jo vakaa ennakkokäsitys siitä, miten tämä menee. Koska nuo asiat on tosiaan niin triviaalin helppo itse tarkistaa, haiskahti kysymyksesi siltä, että motiivi on jossain muualla, kuin niiden vastauksissa. Siis, miksei vain kirjoita Googleen 'United 93' ja vilkaise, mitä siitä sanotaan? On hyvin mahdollista, ettei tämä käsitys sinun tapauksessasi pidä paikkaansa, mutta näin se yleensä menee:
1. Kysymys/kysymyksiä joistain 9/11 -yksityiskohdista
2. Kysymyksiin vastataan
3. "No entäs sitten tämä...."
4. Siirry kohtaan yksi.
Tätä sanotaan maalitolppien siirtelyksi ja se on epärehellistä keskustelua. Koskaan en ole nähnyt salaliittoteoreetikon hyväksyvän yhtään näistä vastauksista. Siis kirjaimellisesti nolla kertaa. "Entäs sitten..." -kysymyksiä esitetään niin kauan, että vastakeskustelija ei osaa tai yksinkertaisesti jaksa enää johonkin kysymykseen vastata, jolloin kaikki siihen mennessä saadut vastaukset voidaan mitätöidä, koska eihän tuo edes tiedä, mistä se puhuu. Tämä rinki sitten jatkuu ad infinitum. Itse asiassa tämä ketju on elävä todiste tämän myllyn jauhamisesta. Samat ihmiset kysyvät samat kysymykset, joihin on vastattu jo aikaisemmin, joskus useaan kertaan. Jatkokysymyksiä sataa tasan niin kauan, kuin niihin osataan tai jaksetaan vastata. Mitään kuitenkaan tarjota todisteeksi, että miten esim. koneen osien puuttuminen viittaa salaliittoon, saati sitten mihin salaliittoon.