World Trade Center ja salaliittoteoriat

  • 1 263 464
  • 11 333

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kunnollisen salaliiton tuosta saa vasta kun Abbottin väitetään luoneen siirtolaistulvan. (Jos oikeasti ovat menneet maksamaan salakuljettajille, niin voiko noin tyhmä olla? Kyllä noille raha kelpaa, mutta eivät elinkeinoaan lopeta...)
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Eli tarkoittaa tuo vuodatuksesi, jossa siis edelleen valehtelet ja panettelet minua (mikä saa sinut leimaamaan itsesi valehtelijaksi)

Mina osoitin sinun valheesi. Sina voit tehda samoin jos mielestasi olen valehdellut. Vain "olet valehtelija" ei ole riittava naytto jonkun valehtelusta.

Jos et usko vertaisarvioituja teräsrakenteiden ominaisuuksiin ja kantavuuksiin perustuvia raportteja, niin millä sinun pääsi voisi muka kääntää? En usko, että voit ikinä ymmärtää mitä oikeasti tapahtui, koska vakaumuksesi sulkee pois tieteellisen selityksen.

Mistahan vertaisarvioidusta raportista mahdat puhua? Auttaisi jos selventaisit.

Tämä on avoin haaste sinulle @psychodad . On oikein kyseenalaistaa, mutta kritiikin esittäjällä on todistustaakka. Lähetä kumoamattomat todisteesi vertaisarviointiin tai pyydä joku "tuhansista" arkkitehdeistä tai insinööreistä tekemään niin ja julkaiskaa todisteenne uskottavassa julkaisussa.

Edelleen, mihin vertaisarvioituun raporttiin viittaat?
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Mina osoitin sinun valheesi.
Mietippä vielä. Taisi kuitenkin olla niin, että minä osoitin olleeni oikeassa. Mikä tekee sinusta valehtelijan, kun jatkuvasti toistat valheelliseksi ja vääräksi osoitettu väitettäsi. Ja eikö tuo jatkuva omanarvon alentamisesi ole jo aika kyllästyttävää, sekä off topicia? Eikö meidän olekaan tarkoitus olla piittaamatta palstan säännöistä ja yrittää saada sinua ymmärtämään, että kritiikki vaatii todisteita, kuten tässä ketjussa on tehty satoja sivuja? Näin minä olen tulkinnut sinun haluavan tehtävän.

Edelleen, mihin vertaisarvioituun raporttiin viittaat?
Eli et ole lukenut tätä ketjua. Eipä yllätä yhtään. Eli vaikka väitit, että olet tutustunut todisteisiin puolelta ja toiselta, niin et edes tiedä mihin vertaisarvioituun raporttiin viittaan. Kerropa kuka nyt on valehtelija, valehtelija? Et voisi olla noin tietämätön, jos olisit edes alustavasti tutustunut mihinkään muuhun kuin foliohattujen sivuihin.

Mutta samapa se. Haastan sinut valehtelun sijaan joko itse lähettämään todisteesi vertaisarvioituun julkaisuun tai pyydä jotakin arkkitehtiä tai insinööriä tekemään sen. Jos näitä on salaliittouskovien joukossa satoja tai tuhansia, kuten olet antanut ymmärtää, niin jollakin on asiaan kykyä. Ei ole väliä onko kyseessä tekniikan alan, arkkitehtuurin tai rakenneopin julkaisu, saatte itse valita. Jos todisteita on, mikä tahansa niistä tai jopa ne kaikki julkaisevat artikkelin niin että heilahtaa ja olet hetkessä maailman kuulu. Turhaa sinä täällä kinaat spekulaatioittesi kanssa. Useimmat uskovat tieteellisen prosessin läpikäyneitä raportteja, ja edellyttävät että niiden kritiikki alistetaan samalle käsittelylle. Muuten sinun ja muiden salaliittouskovaisten sanat ovat vain sanoja tuulessa, ilman mitään kummempaa todistuspohjaa tai uskottavuutta.

Toki voit tulla vaihtoehtoisesti tänne ketjuun oksentamaan pahaa oloasi nimittelemällä kanssakirjoittajia. Tai voit yksinäsi linkittää monta kertaa linkittämiäsi spekulointeja uudestaan, uudestaan, uudestaan, uudestaan ja uudestaan. Mutta niin kauan kuin räjähdepurun todisteet eivät läpäise tieteellistä prosessia, niin niillä ei ole mitään tieteellistä arvoa. En sano, että ovat kokonaan arvottomia, mutta toistaiseksi se arvo kohdistuu lähinnä viihteeseen ja kuten sanotaan, vitsi ei parane toistamalla, vaan päinvastoin.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Taisi kuitenkin olla niin, että minä osoitin olleeni oikeassa.

Tassa on nyt vuosia odoteltu sita etta sina todistaisit vaitteesi vaarennetysta videosta. Sita ei ole nakynyt eika tule nakymaan koska video on aito. Jostain syysta et ole koskaan pystynyt tata asiaa myontamaan.


Eli et ole lukenut tätä ketjua. Eipä yllätä yhtään. Eli vaikka väitit, että olet tutustunut todisteisiin puolelta ja toiselta, niin et edes tiedä mihin vertaisarvioituun raporttiin viittaan. Kerropa kuka nyt on valehtelija, valehtelija? Et voisi olla noin tietämätön, jos olisit edes alustavasti tutustunut mihinkään muuhun kuin foliohattujen sivuihin.

Olen useaan kertaan nayttanyt miksi NIST:n WTC-7 raportti on roskaa, mutta ilmeisesti sina et naihin asioihin ole tutustunut kun niista on taallakin keskusteltu.

Onko sinulla jotain uutta, vertaisarvioitua paperia tarjota jossa romahdus selitetaan? Vai viittaatko siihen NIST:n raporttiin joka ei kestanyt tarkastelua ja on taysin arvoton?
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Mulla tuli mökkireissun jäliltä mielenkiintoisia oireita. Mun käteen ilmeisty sellaisia punaisia, suomumaisia kuvioita. Kärsin myös kouristeluista, vapinasta, huonosta olosta, päänsärystä ja kylmästä hiestä. Onkohan mahdollista että tietämättäni olisin sellainen vaaniva liskomies? Oon ollut huomaavinani myös vapaamuurareiden kolmio-symboleita viljeltynä ympärilläni mm lääkepaketeissa, alitajuisesti huomattavina.


Mun mielestä on mielenkiintosta että niin moni uskoo tälläsiin hihhulihommiin. Jostain kuulin et 6 miljoonaa ameriikkalaista uskoo tohon liskoihmishommaan, reptilianit tulee ja hyökkää. Obama, vanha liskokamu!

Mun mielestä ois jotenkin hienoa jos toi WTC ois sisäpiirihomma, on niin kyyninen kuva koko jutusta. En vaan millään jaksa uskoa siihen kunnolla, enkä varsinkaan tollai psykoisimäisellä vimmalla. Mut sanotaan et jos ton pystyis kunnolla todistaa ja se tulis julki niin en olisi yllättynyt.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Mulla tuli mökkireissun jäliltä mielenkiintoisia oireita. Mun käteen ilmeisty sellaisia punaisia, suomumaisia kuvioita. Kärsin myös kouristeluista, vapinasta, huonosta olosta, päänsärystä ja kylmästä hiestä. Onkohan mahdollista että tietämättäni olisin sellainen vaaniva liskomies? Oon ollut huomaavinani myös vapaamuurareiden kolmio-symboleita viljeltynä ympärilläni mm lääkepaketeissa, alitajuisesti huomattavina.

Jos joku tassa maailmassa tietaa liskoihmisista niin se on Alex Jones. Kannattaisi varmaan kysaista hanelta etta sopivatko oireet?

Mun mielestä on mielenkiintosta että niin moni uskoo tälläsiin hihhulihommiin. Jostain kuulin et 6 miljoonaa ameriikkalaista uskoo tohon liskoihmishommaan, reptilianit tulee ja hyökkää. Obama, vanha liskokamu!

Onko se nyt niin kauhea ihme maassa jossa 77% aikuisvaestosta uskoo enkeleihin? Liskot? Thanks, Obama!

Mun mielestä ois jotenkin hienoa jos toi WTC ois sisäpiirihomma, on niin kyyninen kuva koko jutusta. En vaan millään jaksa uskoa siihen kunnolla, enkä varsinkaan tollai psykoisimäisellä vimmalla. Mut sanotaan et jos ton pystyis kunnolla todistaa ja se tulis julki niin en olisi yllättynyt.

Mun mielesta olisi erittain hienoa jos se olisi sita mita virallinen salaliittoteoria talla hetkella ehdottaa. Olisi itselleni paljon helpompi hyvaksya se etta ihmiset kuolivat ulkoa tulleesta hyokkayksesta, eika sisapiirista tulleesta maanpetoksesta.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Viimeisimpien huhujen mukaan jenkeissä sisäpiireissä suunnitellaan jo uutta salaliittohyökkäystä, jotta saadaan nämä piinaavat salaliittopuheet vihdoin vaikenemaan.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pee Daddyn jälleen esin nostama "tuhansia pilvenpiirtaja-arkkitehteja, rakennusinsinooreja, fyysikkoja jne. jne." edustava vuonna 2006 perustettu Architects and Engineers For 9/11 Truth -järjestö saavutti työssään pari kuukautta takaperin viimein merkittäviä tuloksia. Olen hämmästynyt, ettei arvon Iskä ole vielä valistanut kansaa asian suhteen.

Pitkäjänteisen ja päättäväisen ruohonjuuritason vaikutus- ja opetustyön seurauksena AE911Truth onnistui viimein pakottamaan Yhdysvaltain suurimman arkkitehtijärjestö American Institute of Architects:in (AIA) jäsenistön ottamaan kantaa World Trade Center 7 rakennuksen tuhoutumisen tiimoilta. Ja minkä muun järjestön jäsenistö olisikaan ammattitaitoisempaa, valistuneempaa ja uskottavampaa äänestämään tästä tuikitärkeästä asiasta?

Sometimes it really pays to be persistent.

That’s what Architects and Engineers for 9/11 Truth found out this week when the organization achieved something truly remarkable. It succeeded in getting a commitment from the largest association of architects in the U.S. to debate and vote on a resolution supporting an investigation into the destruction of World Trade Center Building 7 on Sept. 11, 2001.

The vote will take place at the annual convention of the American Institute of Architects, May 14-16, in Atlanta, GA. (If you’re not sure how much of a big deal this convention is, the keynote speaker is former president Bill Clinton.


AE911Truth:in kampanja oli ennennäkemättömän massiivinen:

Normally, our costs to rent a booth and send staff to the convention are around $15,000. But this year we’re upping the ante to $25,000 so that we can expand our activities to match the importance of this opportunity. That includes:
  • An expo booth twice the normal size and stationed near the entrance, which alone, with accessories, will cost over $10,000;
  • Covering airfare and lodging for five amazing AIA members — all of them co-sponsors of the resolution — to lead our on-the-floor educational efforts; and
  • A full-scale multi-media campaign both prior to and at the convention, which will include mailing this handsome WTC 7 AIA Convention pamphlet to all 300 local AIA chapters, and a special online landing page devoted to educating AIA members about the resolution
AE911Truth:n päätöslauselmaehdotuksen sisältöä tarkemmin:
  • The AIA’s belief that incidents involving the catastrophic failure of buildings and other structures must be investigated using the highest standards of science-based investigation and analysis in order to provide accurate and meaningful information in the development of model building codes;
  • The AIA’s recognition that many members of the architecture profession believe the NIST investigation into the complete collapse of 7 World Trade Center on September 11, 2001, did not adhere to the principles of the scientific method and, as a result, the conclusions of the NIST investigation are fatally flawed;
  • The AIA’s belief that this perspective merits further study; and
  • The AIA’s support for a new investigation into the complete collapse of 7 World Trade Center.
Ikävä kyllä merkittävästä panostuksesta huolimatta jannut naurettiin ulos ja tuloksena oli alle 4% yhteensä yli 4000:sta äänestä. Mikähän tulos olisi ollut, jos olisivat kehdanneet iskeä tiskiin järjestön vetäjänkin joka puolella pulputtamia salananoräjähdesekoiluja noiden varsin kilttien "uusi entistä tieteellisempi tutkimus?" -ympäripyöreilyjen sijaan.

Höyrypääjärjestö jatkaa kaikesta huolimatta toimiintaansa toimien samalla vetäjänsä Richard Gage:n ainoana tulonlähteenä. Jannulta kiellettiin jo vuosia sitten AIA:n logon käyttö moisen hölynpölyn yhteydessä.
 
Viimeksi muokattu:

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
Ehkä väliin jotain muutakin kuin näistä iänikuisista torneista...

Yksi salaliittoteoria on tietysti Hitlerin pako WW2:n lopussa. Tämä on siitä mielenkiintoinen, että se ei ole mitenkään uskomaton ehdotus. Käytännössä täysin mahdollinen, mikäli näin olisi haluttu toimia.
Hilerin kuolemasta ensimmäisenä ilmoitti Saksan radio, ei N-liittolaiset tai Liittouman joukot. Kun otetaan huomioon Natsien harhainformaation ja propagandan käytön laajuus, niin voi kysyä oliko tämäkään oikeaa informaatiota?
Neuvostoliitto väitti, että heidän hallussaan on Hitlerin jäämistöä parikymmentävuotta sodan jälkeen. Kallonpala, joka oli Neuvostoliiton hallussa osoittautui tutkimuksissa n.40-vuotisen naisen kallonpalaksi. N-liiton hallussa olleesta leuanosasta saatu hammasvertailu taas osoittaisi Hitlerin suuntaan. Ja, jos Hitler olisi paennut Argentiinaan (joka näistä Hitler teorioista on mahdollisin), olisi piileskely ja siellä eläminen kiinnijäämättä ollut myös täysin mahdollista. Hyväksi esimerkiksi käy Josef Mengele (Josef Mengele – Wikipedia), joka pakeni Etelä-Amerikkaan ja ei koskaan saatu kiinni ja hän kuoli v.1979 Brasiliassa.
Totean, että uskon kyllä Hitlerin kuolleen Berliinissä v.1945, mutta tapahtumat paosta Argentiinaan ja kuoleminen siellä 60-luvulla olisi ollut periaatteessa täysin toteutettavissa.

Joitain uudempia aineistoja (oman kriittisen ajattelun käyttäminen suositeltavaa lukiessa ja katsoessa). Kiinnostavaa jokatapauksessa:

Are these classified FBI files proof ADOLF HITLER escaped by SUBMARINE to Argentina? | Weird | News | Daily Express

Did Hitler ESCAPE Germany in 1945: Staggering new discovery points to huge Nazi cover-up | Weird | News | Daily Express

FBI: Hitler Didn’t Die, Fled To Argentina – Stunning Admission :Your News Wire

Revealed: Hitler in Argentina - YouTube

New Film Reveals Hitler Fled to Argentina - Noam Shalev - YouTube
 
Viimeksi muokattu:

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Pee Daddyn jälleen esin nostama "tuhansia pilvenpiirtaja-arkkitehteja, rakennusinsinooreja, fyysikkoja jne. jne." edustava vuonna 2006 perustettu Architects and Engineers For 9/11 Truth -järjestö saavutti työssään pari kuukautta takaperin viimein merkittäviä tuloksia. Olen hämmästynyt, ettei arvon Iskä ole vielä valistanut kansaa asian suhteen.

Mina en kylla havainnut mitaan merkittavia tuloksia. Koko ajan ne ovat tyota tehneet sen eteen etta asialle saataisiin nakyvyytta mutta ei tuossa nyt mitaan mainittavan arvoista menestysta mielestani ollut. Onhan ne joillekin senaattoreille ja kongressin jasenille lahetelleet esityksia myos mutta ei niistakaan yleensa mitaan ole tullut.

Ole huoleti, valistan kansaa heti jos jotain oikeasti merkittavaa tapahtuu. Hoyrypaatkin saavat varmasti tiedon.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Olen useaan kertaan nayttanyt miksi NIST:n WTC-7 raportti on roskaa, mutta ilmeisesti sina et naihin asioihin ole tutustunut kun niista on taallakin keskusteltu.

Onko sinulla jotain uutta, vertaisarvioitua paperia tarjota jossa romahdus selitetaan? Vai viittaatko siihen NIST:n raporttiin joka ei kestanyt tarkastelua ja on taysin arvoton?

Pienillä korjauksilla lausuntosi voisi kelvata. Eli olet monta kertaa spekuloinut, että miten NISTn raportti olisi voinut olla roskaa. Painotus toki siinä, että olet tehnyt sen monta kertaa. Mutta ei mennä turhaan siihen, kun asiasta ei ole mitään uutta kuulunut. Et tosin ole todistanut miksi sinulla olisi suurempi kompetenssi rakenne- tai lujuusopissa kuin NISTn raportin tekijöillä, joten uskokoon kukin ketä haluaa

Jaa, enpä taida laittaa suotta linkkejä rakenneopin asiantuntijoiden tekemiin WTC7n romahduksen mallintamisiinkaan. En nimittäin usko, että olet oikeasti millään ehdoilla valmis luopumaan sokeasta uskostasi. Perustan tämän tämän ketjun annille. Täällä on ollut ihan riittävästi todisteita, mutta käytät oikeuttasi jättää asiasi tyrmäävät todisteet huomiotta. Eikä siinä mitään. Joka tapauksessa todistustaakka on kritiikin esittäjällä, joten odotellaan, että joku saa räjähdepurkua käsittelevän artkkelin läpi tieteelliseen julkaisuun, ja riennetään sitten kilvan kommentoimaan sitä. Niin kauan kun trutherit eivät saa aikaiseksi jotakin uutta julkaistua, niin kaikki oleellinen on sanottu. Ja vielä moneen kertaan.
 
Ja, jos Hitler olisi paennut Argentiinaan (joka näistä Hitler teorioista on mahdollisin), olisi piileskely ja siellä eläminen kiinnijäämättä ollut myös täysin mahdollista. Hyväksi esimerkiksi käy Josef Mengele (Josef Mengele – Wikipedia), joka pakeni Etelä-Amerikkaan ja ei koskaan saatu kiinni ja hän kuoli v.1979 Brasiliassa.

Kyllähän Hitler oli sen verran isompi kala ja naamavärkiltään tunnetumpi että sikäli vähän huono vertaus. Mengelenkin olosta Etelä-Amerikassa oli kai jonkin verran laaja tieto, mutta ei kai mikään tai kukaan olisi voinut vastustaa kiusausta jos edes pienikin vinkki olisi tullut että Hitler on elossa ja Etelä-Amerikassa. Kaikkien aikojen ihmisjahti.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Et tosin ole todistanut miksi sinulla olisi suurempi kompetenssi rakenne- tai lujuusopissa kuin NISTn raportin tekijöillä, joten uskokoon kukin ketä haluaa

Ei tarvitse todistaa mitaan tuollaista, koska ongelma ei ole siina. Ongelma on siina etta NIST:n oma yhtalo ei toimi, ja tietysti myos siina etta he joutuivat muuttamaan todellisia olosuhteita sopimaan hypoteesiinsa, eli jattivat asioita tarkoituksella huomioimatta koska ne asiat tuhoaisivat hienon hypoteesin.

Minulla on siis ehka enemman tieteellista integriteettia kuin heilla, ei niinkaan parempaa osaamista rakenneopissa.

Minakin voin kehitella hypoteesin jossa pieni tuulenpuuska kaataa puhelintolpan, jos vaan jatan mainitsematta etta minun hypoteesissani puhelintolppaa ei ole kaivettu maahan tai kiinnitetty millaan tavalla mihinkaan. Joillekin tallainen sumutus kelpaa.
 

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
Kyllähän Hitler oli sen verran isompi kala ja naamavärkiltään tunnetumpi että sikäli vähän huono vertaus. Mengelenkin olosta Etelä-Amerikassa oli kai jonkin verran laaja tieto, mutta ei kai mikään tai kukaan olisi voinut vastustaa kiusausta jos edes pienikin vinkki olisi tullut että Hitler on elossa ja Etelä-Amerikassa. Kaikkien aikojen ihmisjahti.

Pitäisin Mengeleä aika isona kalana Natsi organisaatiossa. Historian yksi tunnetuimpia Natseja. Esimerkki siksi, että Mengeleä etsittiin sodan loppumisesta saakka ja oliko vain kertaalleen lähellä kiinnijääminen. Avun turvin piileskely onnistui.Toki Hitler omassa sarjassaan. Siksi teoriassa mainitaan kuoleman lavastus ja jos luullaan kuolleen, niin mahdollisuudet pakoiluun kasvaa. Ja kyllähän ulkoista olemusta voidaan muuttaa helposti. Vinkkejähän oli FBI:lla ja FBI ei koskaan uskonut Hitlerin kuolemaan Berliinissä täysin vaan asiaa tutkittiin vuosiakin sodan jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Pitäisin Mengeleä aika isona kalana Natsi organisaatiossa. Historian yksi tunnetuimpia Natseja. Esimerkki siksi, että Mengeleä etsittiin sodan loppumisesta saakka ja oliko vain kertaalleen lähellä kiinnijääminen. Avun turvin piileskely onnistui.Toki Hitler omassa sarjassaan.

Toki Mengele iso kala mutta viittasinkin tuohon minkä itsekin sanoit viimeisessä lauseessa.
 

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
Ymmärrän pointin. Ero on myös siinä ettei Mengelen tapauksessa ole salaliittoteoriaa kuolemasta/paosta. Enemmänkin siitä mitä hän teki paossa ollessaan. Hitlerin kohdalla s.l.teoriaan liittyy vahvasti kuoleman lavastaminen ja sitten pako/pakoilu kuolleeksi luultuna.
Mutta nämä on näitä. Voi pyöritellä maailman tappiin asti.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Hitlerhän on vasta 126-vuotias ja päihteitä vastustavana kasvissyöjänä varmasti ihan hyvässä kondiksessa vielä. Kannattaisi lähteä etsintäreissulle Argentiinaan.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mina en kylla havainnut mitaan merkittavia tuloksia. Koko ajan ne ovat tyota tehneet sen eteen etta asialle saataisiin nakyvyytta mutta ei tuossa nyt mitaan mainittavan arvoista menestysta mielestani ollut. Onhan ne joillekin senaattoreille ja kongressin jasenille lahetelleet esityksia myos mutta ei niistakaan yleensa mitaan ole tullut.

Kyllähän se nyt oli aika merkittävä tulos: totaalinen epäonnistuminenkin. En epäile hetkeäkään, ettetkö olisi tuutannut lujaa ko. äänestyksen tuloksia ja toitottanut sen merkittävyydestä, jos tulos olisi ollut päinvastainen.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Kyllähän se nyt oli aika merkittävä tulos: totaalinen epäonnistuminenkin. En epäile hetkeäkään, ettetkö olisi tuutannut lujaa ko. äänestyksen tuloksia ja toitottanut sen merkittävyydestä, jos tulos olisi ollut päinvastainen.

Kukaan ei odottanut sen tuottavan mitaan muuta lopputulosta kuin tuon. Pelkkaa asian pinnalle tuomista. Sina ilmeisesti luet jotain tuosta tuloksesta.

Ja tottakai olisin, sehan olisi valtava askel oikeaan suuntaan. Mutta se asia ei kylla tule koskaan etenemaan tuota kautta.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitäisin Mengeleä aika isona kalana Natsi organisaatiossa. Historian yksi tunnetuimpia Natseja. Esimerkki siksi, että Mengeleä etsittiin sodan loppumisesta saakka ja oliko vain kertaalleen lähellä kiinnijääminen. Avun turvin piileskely onnistui.Toki Hitler omassa sarjassaan. Siksi teoriassa mainitaan kuoleman lavastus ja jos luullaan kuolleen, niin mahdollisuudet pakoiluun kasvaa. Ja kyllähän ulkoista olemusta voidaan muuttaa helposti. Vinkkejähän oli FBI:lla ja FBI ei koskaan uskonut Hitlerin kuolemaan Berliinissä täysin vaan asiaa tutkittiin vuosiakin sodan jälkeen.

Mengele ei ollut iso kala natsi organisaatiossa. Hän oli vain yksi lääkäri muitten pahamaineisten natsi lääkärien joukossa. Julma raaka sadistinen paskiainen hän oli, mutta ei missään isossa osassa natsi organisaatiossa. Paljon pahempia natsiroistoja pääsi pakenemaan Etelä Amerikkaan kuten Eichmann ja moni tuhoamisleirien komentaja esimerkiksi Franz Stangl.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Kukaan ei odottanut sen tuottavan mitaan muuta lopputulosta kuin tuon. Pelkkaa asian pinnalle tuomista. Sina ilmeisesti luet jotain tuosta tuloksesta.

Ja tottakai olisin, sehan olisi valtava askel oikeaan suuntaan. Mutta se asia ei kylla tule koskaan etenemaan tuota kautta.

Miksi muuten asia ei etene tuota kautta? Meillähän on kerrottu millainen kasa höyryävää paskaa NISTin tutkimukset on ja kuinka ne ovat täysin fysiikan lakien vastaisia. Lisäksi tiedetään että tuhannet arkkitehdit ja rakenneinsinöörit ovat mukana truther-liikkeessä vaatimassa uutta tutkintaa. Nyt tuolla oltiin kymmenen tuhannen dollarin standilla kertomassa faktoja huippuammattilaisten toimesta ja lisäksi nämä tuhannet jo asiasta tietoiset ovat varmasti informoineet ja keskustelleet kollegoidensa kanssa. Miksi siitä huolimatta vain 160 äänestäjää neljästä tuhannesta äänesti asian puolesta? Koska kyseessä on kuitenkin alansa huippuammattilaiset, jää vain kaksi vaihtoehtoa:

1) Salaliitto
2) Salaliitto
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Miksi muuten asia ei etene tuota kautta? Meillähän on kerrottu millainen kasa höyryävää paskaa NISTin tutkimukset on ja kuinka ne ovat täysin fysiikan lakien vastaisia. Lisäksi tiedetään että tuhannet arkkitehdit ja rakenneinsinöörit ovat mukana truther-liikkeessä vaatimassa uutta tutkintaa. Nyt tuolla oltiin kymmenen tuhannen dollarin standilla kertomassa faktoja huippuammattilaisten toimesta ja lisäksi nämä tuhannet jo asiasta tietoiset ovat varmasti informoineet ja keskustelleet kollegoidensa kanssa. Miksi siitä huolimatta vain 160 äänestäjää neljästä tuhannesta äänesti asian puolesta? Koska kyseessä on kuitenkin alansa huippuammattilaiset, jää vain kaksi vaihtoehtoa:

1) Salaliitto
2) Salaliitto

PR kampanjahan tuo oli, jolla lisataan kiinnostusta ja tarjotaan materiaalia sellaisille jotka eivat asiaan ole tarpeeksi tutustuneet. Yleiseen hyvaksyntaan on niin helvetisti matkaa ettei tuota voi odottaa miltaan valtavalta organisaatiolta, sen pitaa tapahtua yksilotasolla ajan kanssa.

Ehka 5% aanestaneista kiinnostuu sen verran asiasta etta jopa katsovat naita ongelmakohtia joista tuskin ovat koskaan kuulleetkaan. Mita enemman asia on tapetilla, sita enemman ammattilaisia tutustuu siihen, ja pikkuhiljaa paine kasvaa. Mutta suurelle enemmistolle tuo on asia jonka kaivelemiseen ei ole mitaan kiinnostusta, siksi koska he uskovat sen olevan selvaa kauraa sen paremmin asiaan tutustumatta, ja osalle siksi etta taman asian kyseenalaistaminen on demonisoitu helvetin tehokkaasti, ja se on ihmisen luonto ettei kovin helposti haluta assosioitua ryhmiin joille valtavaesto tietamattomyyspaissaan naureskelee ja pilkkaa. Se vaatii tietynlaisen persoonan, Galileokin oli alussa lahes yksin sellaisen asian kanssa jota tana paivana lahes jokainen pitaa itsestaanselvyytena.

"All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident."
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
"All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident."
Näihin kahteen ensimmäiseen vaiheeseen voidaan asettaa mitä tahansa muutakin höpönlöpöä esim kreationismi, pyramidihuijaukset (viimesimpänä tämä oneCoin tjsp) ja sähköallergiat. Ei siis kauhean vakuuttava todiste minkään asian totuusarvosta.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Näihin kahteen ensimmäiseen vaiheeseen voidaan asettaa mitä tahansa muutakin höpönlöpöä esim kreationismi, pyramidihuijaukset (viimesimpänä tämä oneCoin tjsp) ja sähköallergiat. Ei siis kauhean vakuuttava todiste minkään asian totuusarvosta.

Voisitko kertoa missa kohtaa mina tarjosin tata todisteeksi jostain?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös