Eli tarkoittaa tuo vuodatuksesi, jossa siis edelleen valehtelet ja panettelet minua (mikä saa sinut leimaamaan itsesi valehtelijaksi)
Jos et usko vertaisarvioituja teräsrakenteiden ominaisuuksiin ja kantavuuksiin perustuvia raportteja, niin millä sinun pääsi voisi muka kääntää? En usko, että voit ikinä ymmärtää mitä oikeasti tapahtui, koska vakaumuksesi sulkee pois tieteellisen selityksen.
Tämä on avoin haaste sinulle @psychodad . On oikein kyseenalaistaa, mutta kritiikin esittäjällä on todistustaakka. Lähetä kumoamattomat todisteesi vertaisarviointiin tai pyydä joku "tuhansista" arkkitehdeistä tai insinööreistä tekemään niin ja julkaiskaa todisteenne uskottavassa julkaisussa.
Mietippä vielä. Taisi kuitenkin olla niin, että minä osoitin olleeni oikeassa. Mikä tekee sinusta valehtelijan, kun jatkuvasti toistat valheelliseksi ja vääräksi osoitettu väitettäsi. Ja eikö tuo jatkuva omanarvon alentamisesi ole jo aika kyllästyttävää, sekä off topicia? Eikö meidän olekaan tarkoitus olla piittaamatta palstan säännöistä ja yrittää saada sinua ymmärtämään, että kritiikki vaatii todisteita, kuten tässä ketjussa on tehty satoja sivuja? Näin minä olen tulkinnut sinun haluavan tehtävän.Mina osoitin sinun valheesi.
Eli et ole lukenut tätä ketjua. Eipä yllätä yhtään. Eli vaikka väitit, että olet tutustunut todisteisiin puolelta ja toiselta, niin et edes tiedä mihin vertaisarvioituun raporttiin viittaan. Kerropa kuka nyt on valehtelija, valehtelija? Et voisi olla noin tietämätön, jos olisit edes alustavasti tutustunut mihinkään muuhun kuin foliohattujen sivuihin.Edelleen, mihin vertaisarvioituun raporttiin viittaat?
Taisi kuitenkin olla niin, että minä osoitin olleeni oikeassa.
Eli et ole lukenut tätä ketjua. Eipä yllätä yhtään. Eli vaikka väitit, että olet tutustunut todisteisiin puolelta ja toiselta, niin et edes tiedä mihin vertaisarvioituun raporttiin viittaan. Kerropa kuka nyt on valehtelija, valehtelija? Et voisi olla noin tietämätön, jos olisit edes alustavasti tutustunut mihinkään muuhun kuin foliohattujen sivuihin.
Mulla tuli mökkireissun jäliltä mielenkiintoisia oireita. Mun käteen ilmeisty sellaisia punaisia, suomumaisia kuvioita. Kärsin myös kouristeluista, vapinasta, huonosta olosta, päänsärystä ja kylmästä hiestä. Onkohan mahdollista että tietämättäni olisin sellainen vaaniva liskomies? Oon ollut huomaavinani myös vapaamuurareiden kolmio-symboleita viljeltynä ympärilläni mm lääkepaketeissa, alitajuisesti huomattavina.
Mun mielestä on mielenkiintosta että niin moni uskoo tälläsiin hihhulihommiin. Jostain kuulin et 6 miljoonaa ameriikkalaista uskoo tohon liskoihmishommaan, reptilianit tulee ja hyökkää. Obama, vanha liskokamu!
Mun mielestä ois jotenkin hienoa jos toi WTC ois sisäpiirihomma, on niin kyyninen kuva koko jutusta. En vaan millään jaksa uskoa siihen kunnolla, enkä varsinkaan tollai psykoisimäisellä vimmalla. Mut sanotaan et jos ton pystyis kunnolla todistaa ja se tulis julki niin en olisi yllättynyt.
Pee Daddyn jälleen esin nostama "tuhansia pilvenpiirtaja-arkkitehteja, rakennusinsinooreja, fyysikkoja jne. jne." edustava vuonna 2006 perustettu Architects and Engineers For 9/11 Truth -järjestö saavutti työssään pari kuukautta takaperin viimein merkittäviä tuloksia. Olen hämmästynyt, ettei arvon Iskä ole vielä valistanut kansaa asian suhteen.
Olen useaan kertaan nayttanyt miksi NIST:n WTC-7 raportti on roskaa, mutta ilmeisesti sina et naihin asioihin ole tutustunut kun niista on taallakin keskusteltu.
Onko sinulla jotain uutta, vertaisarvioitua paperia tarjota jossa romahdus selitetaan? Vai viittaatko siihen NIST:n raporttiin joka ei kestanyt tarkastelua ja on taysin arvoton?
Ja, jos Hitler olisi paennut Argentiinaan (joka näistä Hitler teorioista on mahdollisin), olisi piileskely ja siellä eläminen kiinnijäämättä ollut myös täysin mahdollista. Hyväksi esimerkiksi käy Josef Mengele (Josef Mengele – Wikipedia), joka pakeni Etelä-Amerikkaan ja ei koskaan saatu kiinni ja hän kuoli v.1979 Brasiliassa.
Et tosin ole todistanut miksi sinulla olisi suurempi kompetenssi rakenne- tai lujuusopissa kuin NISTn raportin tekijöillä, joten uskokoon kukin ketä haluaa
Kyllähän Hitler oli sen verran isompi kala ja naamavärkiltään tunnetumpi että sikäli vähän huono vertaus. Mengelenkin olosta Etelä-Amerikassa oli kai jonkin verran laaja tieto, mutta ei kai mikään tai kukaan olisi voinut vastustaa kiusausta jos edes pienikin vinkki olisi tullut että Hitler on elossa ja Etelä-Amerikassa. Kaikkien aikojen ihmisjahti.
Pitäisin Mengeleä aika isona kalana Natsi organisaatiossa. Historian yksi tunnetuimpia Natseja. Esimerkki siksi, että Mengeleä etsittiin sodan loppumisesta saakka ja oliko vain kertaalleen lähellä kiinnijääminen. Avun turvin piileskely onnistui.Toki Hitler omassa sarjassaan.
Mina en kylla havainnut mitaan merkittavia tuloksia. Koko ajan ne ovat tyota tehneet sen eteen etta asialle saataisiin nakyvyytta mutta ei tuossa nyt mitaan mainittavan arvoista menestysta mielestani ollut. Onhan ne joillekin senaattoreille ja kongressin jasenille lahetelleet esityksia myos mutta ei niistakaan yleensa mitaan ole tullut.
Kyllähän se nyt oli aika merkittävä tulos: totaalinen epäonnistuminenkin. En epäile hetkeäkään, ettetkö olisi tuutannut lujaa ko. äänestyksen tuloksia ja toitottanut sen merkittävyydestä, jos tulos olisi ollut päinvastainen.
Pitäisin Mengeleä aika isona kalana Natsi organisaatiossa. Historian yksi tunnetuimpia Natseja. Esimerkki siksi, että Mengeleä etsittiin sodan loppumisesta saakka ja oliko vain kertaalleen lähellä kiinnijääminen. Avun turvin piileskely onnistui.Toki Hitler omassa sarjassaan. Siksi teoriassa mainitaan kuoleman lavastus ja jos luullaan kuolleen, niin mahdollisuudet pakoiluun kasvaa. Ja kyllähän ulkoista olemusta voidaan muuttaa helposti. Vinkkejähän oli FBI:lla ja FBI ei koskaan uskonut Hitlerin kuolemaan Berliinissä täysin vaan asiaa tutkittiin vuosiakin sodan jälkeen.
Kukaan ei odottanut sen tuottavan mitaan muuta lopputulosta kuin tuon. Pelkkaa asian pinnalle tuomista. Sina ilmeisesti luet jotain tuosta tuloksesta.
Ja tottakai olisin, sehan olisi valtava askel oikeaan suuntaan. Mutta se asia ei kylla tule koskaan etenemaan tuota kautta.
Miksi muuten asia ei etene tuota kautta? Meillähän on kerrottu millainen kasa höyryävää paskaa NISTin tutkimukset on ja kuinka ne ovat täysin fysiikan lakien vastaisia. Lisäksi tiedetään että tuhannet arkkitehdit ja rakenneinsinöörit ovat mukana truther-liikkeessä vaatimassa uutta tutkintaa. Nyt tuolla oltiin kymmenen tuhannen dollarin standilla kertomassa faktoja huippuammattilaisten toimesta ja lisäksi nämä tuhannet jo asiasta tietoiset ovat varmasti informoineet ja keskustelleet kollegoidensa kanssa. Miksi siitä huolimatta vain 160 äänestäjää neljästä tuhannesta äänesti asian puolesta? Koska kyseessä on kuitenkin alansa huippuammattilaiset, jää vain kaksi vaihtoehtoa:
1) Salaliitto
2) Salaliitto
Näihin kahteen ensimmäiseen vaiheeseen voidaan asettaa mitä tahansa muutakin höpönlöpöä esim kreationismi, pyramidihuijaukset (viimesimpänä tämä oneCoin tjsp) ja sähköallergiat. Ei siis kauhean vakuuttava todiste minkään asian totuusarvosta."All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident."
Näihin kahteen ensimmäiseen vaiheeseen voidaan asettaa mitä tahansa muutakin höpönlöpöä esim kreationismi, pyramidihuijaukset (viimesimpänä tämä oneCoin tjsp) ja sähköallergiat. Ei siis kauhean vakuuttava todiste minkään asian totuusarvosta.
Voisitko kertoa missä kohtaa minä väitin sinun tarjonneen tuota todisteeksi jostain?Voisitko kertoa missa kohtaa mina tarjosin tata todisteeksi jostain?