World Trade Center ja salaliittoteoriat

  • 1 263 232
  • 11 333

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tosin sen verran huomautan aiempaan keskusteluun että nykyään fysiikka alkaa jo ala-asteella, joten täällä oli siltä osin virheellistä tietoa.
Pyydän nöyrimmästi anteeksi virheellisen tiedon levittämistä. Omana peruskouluaikanani fysiikan opetus alkoi yläasteella. Käytännön tasollahan tuo tarkoittaa sitä, ettei Diddyn fysiikantuntemus ole edes ala-asteen tasolla. Pyydän anteeksi kaikilta ala-asteelaisilta.

Mutta kuten totesin, ei 4 g kiihtyvyyskaan mikaan mahdottomuus ole, jos siis ihan rehellisesti vastataan fiiun vaitteeseen eika vittuilla.
Miten pitkään aiot jatkaa itsesi nolaamista?
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Voisiko joku selventää, että missä tässä casessa olikaan se 4 g ja miten se liittyy mihinkään?

4g on keskimääräinen hiirenpökäleen paino (vaiko massa, nyt tarkkana). Tämä on yhtä oleellinen tieto KIISTATTOMAN RÄJÄHDEPURUN kannalta kuin mikä tahansa muukin tänne postailtu.

Ehdottaisin kyllä pd:lle sitä systeemiä että laittaisi viestinsä scissorsille peer review prosessiin aina ennen tänne postaamista niin ainakin nämä nopeus/kiihtyvyys-sekoilut jäisivät pois.

Muuten ei voi sanoa kuin että paras ketju ikinä missään.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Pääsisit helpommalla, jos myöntäisit virheesi.

Voi hyva luoja. Kuinka moni tassa nyt aikoo kertoa minulle etta minun pitaisi "myontaa virhe" jota en tehnyt. Huomaa miten quottasin fiiua. En vastannut mihinkaan muuhun kuin siihen etta 4 g "nopeus" on mahdotonta, sanomalla etta on. Onhan se kiihtyvyyskin mutta minua ei kiinnostanut jatkokysymys ollenkaan joten jatin vastaamatta. Kyse oli puhtaasta nasaviisastelusta, kuten aluksi ymmarsitkin. Se etta jotkut jalkeenpain omassa mielikuvituksessaan, ilman minkaanlaista hyvaa syyta, kuvittelevat sita jonkinlaiseksi virheeksi ei siita sellaista tee. Mina tein selkean virheen sinulle vastatessani (huomaa nyt, minulla ei ole MINKAANLAISTA ongelmaa myontaa virheitani) mutta en Fiiulle vastatessani.

Toki paasisin aina helpommalla jos antaisin ihmisten vaan kertoa etta mita kulloinkin ajattelin kun kirjoitin mutta arvaapa tapahtuuko?

niin minun on vaikea uskoa, että tässä tapauksessa olisit huomannut Fiiun virheen ja vielä vastaillut useamman kerran viesteihin vedättämällä, vaikka termit oli jo korjattu paikalleen.

Ajattelit etta mina putoan jatkossakin johonkin nopeus-kiihtyvyys kuoppaan kun kerran olen saanut siita ihan turhanpaivaista vittuilua? Saivartelu toimii molempiin suuntiin, kuten newtonin kolmas. Kylla mina joskus olkiukkojakin rakentelen, vaikkei se niin systemaattista olekaan kuin eraiden virallisen teorian puolustajien osalla.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Hän haluaa vain huomiota itselleen. Kaveri suorastaan elää tähän ketjuun kirjoittelusta. WTCllä ei lopulta ole mitään merkitystä edes hänelle itselleen. Tärkeintä on vain saada ihmisten "jakamaton huomio" keinolla millä hyvänsä.

Sohvapsykologi ilmoittautuu paikalle. Eikohan siihen olisi helpompiakin tapoja. On toki sellaisiakin ihmisia jotka nauttivat negatiivisesta huomiosta. Mina en niihin kuulu.
 

Fiiu

Jäsen
Selkeästi olin siis väärässä kun puhuin 4 g:n nopeudesta sillä en tajua hevonhelvettiä fysiikasta. Oikeinhan se menee silloin kun puhutaan 4g:n kiihtyvyydestä kuten täällä on jo korjattu. Ja luulin että keskustellaan tästä samasta asiayhteydestä mutta huomasin että aika turhaa se on edes yrittää, pd haluaa väkisin vääntää keskustelun täysin huuhaahan.

Tarkoitukseni oli keskustella siitä että joku näistä (Szambot/Grabbe/joku muu) oli ilmeisesti ilmaissut 4g:n KIIHTYVYYDESTÄ yläosan putoamisen yhteydessä ja sehän ei ihan helposti onnistu ilman rakettimoottoreita tai kiihdytysautoja hissikuilussa. Sekin on kyllä jo aika haastavaa, onkohan sittenkin rakennettu kiihdytyshissejä koska eihän se auto paljoa siellä kuilussa auta.

Mutta oli kaikesta huolimatta hienoa nähdä että minkälainen käsi tässä jaossa pelataan. Tämä viimeinen kappale, johon tämäkin lausehirviö kuuluu, on siis ns. pokerihassuttelua eikä liity WTC-keskusteluun.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En vastannut mihinkaan muuhun kuin siihen etta 4 g "nopeus" on mahdotonta, sanomalla etta on. Onhan se kiihtyvyyskin mutta minua ei kiinnostanut jatkokysymys ollenkaan joten jatin vastaamatta. Kyse oli puhtaasta nasaviisastelusta, kuten aluksi ymmarsitkin.
En nyt ihan oikeasti niele tätä selitystä. Tuossakin vastauksessa on useita virheitä. Väitit nimenomaan 4 g:n nopeutta mahdolliseksi (saivarrellessasi kuten sanot). Tuossa yllä kirjoitat, että 4 g:n kiihtyvyys on mahdoton. Ei se ole. Lopuksi vielä väität, että jätit vastaamatta jatkokysymykseen, koska et ollut siitä kiinnostunut, vaikka oikeasti vastasit siihen ja teit siinäkin virheen.

Tämä keskustelu on täysin hedelmätöntä trollaamista.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Oletko saanut jotain muuta huomiota kuin negatiivista tässä ketjussa? Itseltä mennyt ohi...

Hyvin vahan. Kuvitteletko minun olevan masokisti?

Jos sinun on pakko analysoida ihmisten perimmaisia tarkoitusperia, voit varmaan lahtea purkamaan sita ajatuksella "Miksi ihminen kuntoilee?" tai "Miksi joku hymyilee nyrkkeilymatsin jalkeen?". Harvempi siksi etta he vaan nauttivat kivusta.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
En nyt ihan oikeasti niele tätä selitystä.

Asia selva. Maailma ei siihen kaadu.

Tuossakin vastauksessa on useita virheitä. Väitit nimenomaan 4 g:n nopeutta mahdolliseksi (saivarrellessasi kuten sanot)

Olet oikeassa, onhan siina tuollainen virhe. Mutta perimmainen ajatus ei siis ollut se etta sekoittaisin kiihtyvyyden ja nopeuden vaan yksinkertaisesti fiiun huonoon kommenttiin kiinniotto. Jos sinua nyt vielakin epailyttaa kyvykkyyteni myontaa virheita niin eikos tassakin vastauksessa tullut yksi lisaa? Kerropa siis, mika olisi motiivini olla myontamatta tuota kuvitteellista virhetta jota te yritatte vakisin minulle syottaa, kun pystyn varsin mainiosti myontamaan muut virheet jotka olet osoittanut? Onko tuossa mielestasi mitaan tolkkua?

Tuossa yllä kirjoitat, että 4 g:n kiihtyvyys on mahdoton. Ei se ole.

Jos niin kirjoitin, sitten tein selkean (kirjoitus)virheen. Aika useassa lauseessa mielestani sanoin oikein etta 4 g:n kiihtyvyys on MAHDOLLINEN. Eiko totta?

Lopuksi vielä väität, että jätit vastaamatta jatkokysymykseen, koska et ollut siitä kiinnostunut, vaikka oikeasti vastasit siihen ja teit siinäkin virheen.

Vaarin. Et tieda mika se jatkokysymys oli johon halusin valttya vastaamasta. Se oli tietenkin se etta miten se tuossa etelatornin tapauksessa tapahtuisi, ja siihenhan en olekaan vastannut koska minulla ei ole harmainta aavistusta.

Tämä keskustelu on täysin hedelmätöntä trollaamista.

Trollaamisesta ei ole kyse, mutta olisi ihan jees jos ihmiset miettisivat hetken ennen kuin yrittaisivat vakisin tunkea joitain virheita tekstiini tai olettaa niita ajatuksiini. Kylla niita tulee ihan ilman apuakin, ja ne pystytaan ihan aidosti myontamaan myos.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Mitaan sekoilua ollut. Nopeutta kysyttiin, siihen vastattiin. Oikeassa oltiin.

priceless. Tai oikeammin "the stuff that legends are made of". Mutta jatka toki kiihtyvällä nopeudellasi näitä vastauksia. 4g-verkon kännykälläkö näitä kirjoittelet?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
4g-verkon kännykälläkö näitä kirjoittelet?

Tarkoitatko nyt kiihtyvyytta vai neljannen sukupolven verkkoa?

Pakko olla tarkkana ettei taas tulla sanomaan etta sinahan teet VIRHEITA!
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos sinua nyt vielakin epailyttaa kyvykkyyteni myontaa virheita niin eikos tassakin vastauksessa tullut yksi lisaa? Kerropa siis, mika olisi motiivini olla myontamatta tuota kuvitteellista virhetta jota te yritatte vakisin minulle syottaa, kun pystyn varsin mainiosti myontamaan muut virheet jotka olet osoittanut? Onko tuossa mielestasi mitaan tolkkua?
Tätä ketjua jonkin aikaa seuranneena ja keskusteluun osallistuneenakin tuo motiivi on ilmeinen, vaikka en sitä itse ymmärräkään. Virhettä ei voi myöntää, koska se ilmeisesti jollain tavalla romahduttaisi koko teoriasi. Ei se noin mene. Jos jokin kohta oli väärin, niin harvemmin se koko korttitaloa kaataa. Keskustelu toimisi paljon paremmin, jos puolin ja toisin myönnettäisiin väärinymmärrykset yms.

Ei se virhe ole kuvitteellinen, jos alunperin alat saivarrella väärällä termillä ja jatkokysymyksessä se korjataan oikeaksi ja silti sama meno jatkuu. Jos huomasit sen alkuperäisessä kysymyksessä ja aloit sillä hersyttelemään, niin varmasti olisit huomannut, kun termi korjaantui. Silti jatkoit vänkäämistä.

Ei. Tässä ei ole mitään tolkkua.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt, siis NYT ollaan saavuttu tässä ketjussa jonkinlaiseen kliimaksiin. Tämä on mahtavaa! Keskustelu on noussut toiseen potenssiin ja nyt ollaan menossa nelinkertaisen putoamiskiihtyvyyden NOPEUDELLA kohti jonkinlaista loppua. Tästä olen varma.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Virhettä ei voi myöntää, koska se ilmeisesti jollain tavalla romahduttaisi koko teoriasi.

Eihan tuossa nyt ollut mitaan teoriaa joten tama on ihan paaton ajatus.

Ei se noin mene. Jos jokin kohta oli väärin, niin harvemmin se koko korttitaloa kaataa. Keskustelu toimisi paljon paremmin, jos puolin ja toisin myönnettäisiin väärinymmärrykset yms.

Kuten olen tehnytkin, kylla mina tuossa myonsin juuri kasan virheita mutta en voi myontaa sellaisia virheita joita en ole tehnyt. Siis virheita joita joku muu on minulle kuvitellut pelkastaan sen perusteella etta heista silta tuntuu. Osoitit tuossa muutaman virheen ja myonsin ne valittomasti. Jos tuo vastaus fiiulle olisi ollut virhe, olisin kuitannut sen myontamalla sen virheeksi, mutta kyseessa nyt oli puhdas nasaviisastelu joten silloin myonnan sen sellaiseksi. Ei oikeasti ole sitten minkaanlaista motiivia olla myontamatta virhetta joka on taysin irrallaan koko paa-asiasta. Paitsi se, etten tehnyt siina ajatusvirhetta ja nyt minulle yritetaan sita pakkosyottaa. Se ei onnistu. Myonnan virheet kun niita tulee, en myonna virheita joita muut minulle kuvittelevat. Kuten voisin myontaa rikoksia jos niita tekisin mutta en myontaisi sellaisia joita en ole tehnyt.

Ei se virhe ole kuvitteellinen, jos alunperin alat saivarrella väärällä termillä ja jatkokysymyksessä se korjataan oikeaksi ja silti sama meno jatkuu. Jos huomasit sen alkuperäisessä kysymyksessä ja aloit sillä hersyttelemään, niin varmasti olisit huomannut, kun termi korjaantui. Silti jatkoit vänkäämistä.

Huomasin kylla kun muut alkoivat tarkentamaan ja kysymaan jatkokysymyksia, siina kohtaa tietysti tein virheen kuten sinulle jo sanoin, eli en ollut tarkkana sinulle vastatessa. Mutta alunperin lahdin vittuilemaan siita "nopeudesta".

Sitten kun jengi alkoi innoissaan hyppimaan kimppuun, huomautin etta alunperin kysyttiin nopeutta. En mina niihin kiihtyvyyskyselyihin vastannut yhtaan mitaan.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tästä olen varma.

Yhta varma kuin virallisen teorian paikkansapitavyydesta?

Ehka sohvapsykologi fiksaa minun paani, ja sen jalkeen kaikki yhdessa tanssimme NCSTARIN loisteessa?

Kylla taa varmaan tasta!
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sitten kun jengi alkoi innoissaan hyppimaan kimppuun, huomautin etta alunperin kysyttiin nopeutta. En mina niihin kiihtyvyyskyselyihin vastannut yhtaan mitaan.

Alunperin kysyttiin nelinkertaisen putoamiskiihtyvyyden nopeutta ja sinä jumalauta laskit sen.

Upea suoritus.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Alunperin kysyttiin nelinkertaisen putoamiskiihtyvyyden nopeutta ja sinä jumalauta laskit sen.

Upea suoritus.

Ei ollut kovin vaikea laskutoimitus eika mitenkaan jarjellinen kysymys mutta kiitos nyt kuitenkin.
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Jaaha. g on 9.8 metria sekunnissa. Kerrot sen neljalla. 39.2 metria sekunnissa. 39.2 metria sekunnissa on 141 km/h.

Eipa ollut vaikea luoda sita nopeutta.

Tässähän tämä viesti on, mistä parhaiten käy ilmi kuinka pahasti kassalla psychodad on näiden mukaovelien vedätystensä kanssa. Otetaanpas perkele kohta kohdalta vielä kerran tämän hienon illan kunniaksi:

- g EI TODELLAKAAN OLE 9,81 m/s, kuten virheellisesti yllä olevassa viestissäsi itsevarmasti kerrot. Toisaalta taas g ON AIVAN VARMASTI 9,81 m/s²

- Kun g kerrotaan neljällä, tulokseksi saadaan 39,24 m/s², joka ei kuvaa nopeutta vaan kiihtyvyyttä. Sinä et yksinkertaisesti saa olla niin typerä, että sekoitat nopeuden ja kiihtyvyyden yksiköt keskenään.

Tajuatko muuten sitäkään, että olit alusta asti väärässä käydessäsi näsäviisastelemaan Fiiun kustannuksella. Fiiun alkuperäinen väittämähän oli, että neljän g:n nopeus on mahdoton. Sinä väitit Fiiun olevan täysin väärässä. Itse asiassa tuossakin kohtaa ainoa, joka on täysin väärässä, olet sinä. Itsehän tälle viisastelulinjalle lähdit.

Fiiun väittämä siis oli, että 4*g:n nopeus on täysin mahdoton ja se on täysin oikea väittämä, vaikkakin absurdi ja ilmeisestikin vahingossa tehty. Tuollaista nopeutta ei nimittäin tietenkään ole edes olemassa, koska g kuvaa kiihtyvyyttä, EI nopeutta. Ja tuosta sinä sitten aloitit surkuhupaisan ristiretkesi. Meniköhän vähän vituiksi?
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Huomasin kylla kun muut alkoivat tarkentamaan ja kysymaan jatkokysymyksia, siina kohtaa tietysti tein virheen kuten sinulle jo sanoin, eli en ollut tarkkana sinulle vastatessa. Mutta alunperin lahdin vittuilemaan siita "nopeudesta".

Sitten kun jengi alkoi innoissaan hyppimaan kimppuun, huomautin etta alunperin kysyttiin nopeutta. En mina niihin kiihtyvyyskyselyihin vastannut yhtaan mitaan.
Vastasit kiihtyvyyskyselyihin ja puhuit edelleen 4 g:n nopeudesta. Ensimmäinen kerta, kun myönsit "vittuilun" tapahtui vasta sen jälkeen, kun sinulle oli sitä mahdollisuutta täällä tarjottu. Jos olisit oma-aloitteisesti kertonut Fiiun alkuperäisen kysymyksen virheestä, niin selitys olisi paljon helpompi hyväksyä.

Tämä vääntö on nyt mennyt ilmeisemmin niin pitkälle, että et enää voi myöntää virhettäsi. Edelleen... se on pieni asia eikä murra teoriaa räjähdepurusta. Myöntäisit virheesi, niin päästäisiin jankkaamaan seuraavasta asiasta.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tässähän tämä viesti on, mistä parhaiten käy ilmi kuinka pahasti kassalla psychodad on näiden mukaovelien vedätystensä kanssa. Otetaanpas perkele kohta kohdalta vielä kerran tämän hienon illan kunniaksi:

- g EI TODELLAKAAN OLE 9,81 m/s, kuten virheellisesti yllä olevassa viestissäsi itsevarmasti kerrot. Toisaalta taas g ON AIVAN VARMASTI 9,81 m/s²

Tasta samaa mielta kanssasi.

- Kun g kerrotaan neljällä, tulokseksi saadaan 39,24 m/s², joka ei kuvaa nopeutta vaan kiihtyvyyttä. Sinä et yksinkertaisesti saa olla niin typerä, että sekoitat nopeuden ja kiihtyvyyden yksiköt keskenään.

En mina ollutkaan (tuossa tilanteessa, tosin myohemmin tein senkin kun trekolmestarille vastasin), tosin Fiiu oli mutta en ole nyt huomannut mitaan legioonaa hyppimassa hanen kimppuunsa. Mista sitten johtuu? On ihan totta etta mina vedin mutkia suoriksi esittaessani hanelle etta han kayttaa sanaa "mahdoton" ihan vaarassa paikassa, mutta reaktio siihen olikin sitten ihan jarjeton. Kukaan ei ole vaivautunut huomauttamaan (paitsi mina) Fiiulle etta 4 g:n kiihtyvyys on ihan mahdollinen, ei mahdoton.

Tajuatko muuten sitäkään, että olit alusta asti väärässä käydessäsi näsäviisastelemaan Fiiun kustannuksella. Fiiun alkuperäinen väittämähän oli, että neljän g:n nopeus on mahdoton. Sinä väitit Fiiun olevan täysin väärässä. Itse asiassa tuossakin kohtaa ainoa, joka on täysin väärässä, olet sinä. Itsehän tälle viisastelulinjalle lähdit.

Etkohan sina ymmarra mita mina siina ajoin takaa, nasaviisastele ihan rauhassa. Ei 4 g:n nopeus ole mahdoton, vaan sellaista termia ei yleensakaan ole, koko kasite on absurdi. Sita varmaan tassa haet takaa.

Fiiun väittämä siis oli, että 4*g:n nopeus on täysin mahdoton ja se on täysin oikea väittämä, vaikkakin absurdi ja ilmeisestikin vahingossa tehty. Tuollaista nopeutta ei nimittäin tietenkään ole edes olemassa, koska g kuvaa kiihtyvyyttä, EI nopeutta. Ja tuosta sinä sitten aloitit surkuhupaisan ristiretkesi. Meniköhän vähän vituiksi?

Niin juuri. Ja kylla mina ymmarsin etta se oli vahingossa/tietamatta tehty. Mutta kuten sanoin, minua ei ollenkaan kiinnostanut vastata siihen miten 4*g:n kiihtyvyys olisi tornissa saatu aikaiseksi koska minulla ei ole siita mitaan hajua. En mina mitaan ristiretkea tosin aloittanut. Se mita te siita sitten saitte aikaiseksi on ihan eri juttu.

Ihme touhua kylla, miten aikuiset ihmiset eivat huomaa miten kasittamattoman puolueellisesti voivat kayttaytya kun joku on jostain asiasta eri mielta. Siis ei oikeastaan kenellakaan ole koskaan minkaanlaista yritystakaan hyokata selkeiden virheiden kimppuun jos tekijana on "virallisen tarinan puolustaja" mutta jumalauta kun on hait haaskalla heti jos mina lahden vedattamaan jotain jostain vaarasta termista, kayttamalla itse sita vaaraa termia.

Miten pystyt itsellesi selittamaan sen ettet oikeasti hyppaa samalla intensiteetilla kiinni kaikkiin niihin torkeisiin virheisiin joita osoitan taalla lahes paivittain, osa viela sellaisia joita toistetaan jatkuvasti vaikka ne on kymmenia kertoja osoitettu taysin paikkansapitamattomiksi? Missa oli mafia tanaan kun Aatos ja txjokeri esitti ettei rajahdyksista ole mitaan nayttoa? Tai kun Stonewall on valehdellut ja toistanut varmasti valheeksi tietamiaan asioita ja olen ne osoittanut. Olen aiemminkin ihmetellyt asiaa mutta tama on mielestani koko ketjun mielenkiintoisin psykologinen ilmio. Ihmiset ovat niin helvetin putkikatseisia, etteivat pysty OLLENKAAN kriittiseen ajatteluun tai ainakaan kritiikin antamiseen jos kyseessa on loyhasti omia kantoja esittava henkilo.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Pääsi saattaa olla pian mennyttä kokonaan. Dick Cheney ja salaliittolaiset voivat olla ovesi takana hetkenä minä hyvänsä. Olethan lähes jo paljastanut heidät.

Oiskohan noin? Jos olisin itse salaliittolainen niin toivoisin juuri pd:n kaltaisia sankareita sitä tutkimaan. Koska kukaan ei halua leimaantua (no paitsi scissors) tällaisiin sankareihin niin kaikki vähänkään uhkaavat tutkijat pysyisivät poissa jäljiltä. Itseasiassa tämä ajatusmalli on niin vahva että se melkein itsessään todistaa että pd on oikeassa, SE OLI RÄJÄHDEPURKU. Pakkohan sen on oltava, onhan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös