Itse en jaksa uskoa mihinkään salaliittoihin, koska näin massiivisen salaliiton toteuttaminen olisi aivan liian vaikeaa. Kennedyn murhaaminen on pikku juttu verrattuna tähän. Muuttujia ja toimijoita on aivan liikaa. Tottakai tällaiseen tapaukseen liittyy paljon avonaisia kysymyksiä, mutta se on ihan luonnollista, koska kyseessä on niin suuren mittasuhteen tapahtuma. Ihan jokaista yksityiskohtaa ei pystytä millään selittämään, mutta se ei tarkoita automaattisesti, että taustalla on salaliitto.
Salaliitto on sanana varsin raiskattu termi, mutta minä näkisin asian juuri päinvastoin. 9/11 ei ollut mitenkään mahdollinen muutaman äärimuslimiterroristin tekemäksi, vaan sen toteuttaminen on vaatinut laajamittaista yhteistyötä valtaelinten huipulla. Miten Atta olisi voinut ohjata Boeing 767 koneen tornia päin, kun hän ei lennonopettajansa mukaan osannut laskeutua edes Cessnalla kiitotielle? Ammattilentäjätkään eivät usko voineensa osua tornieihin ilman hyvää tuuria. Sitten nämä terroristit onnistuivat tässä kahdesti!
Aikamoinen sattuma, että jenkkien ilmapuolustus oli down kyseisenä päivänä. Normaalioloissa hävittäjät olisivat lähteneet paikalle viimeistään ensimmäisen kaappauksen käytyä ilmi. Ilmavoimia ei näkynyt eikä kuulunut, sen sijaan kaaparit saivat rauhassa lentää toiseenkin WTC-torniin.
Mitä tapahtui lennonjohdossa? Yksi kaapatuista koneista oli matkalla Bostonista Los Angelesiin, joten miksi sen reitti kulki muutenkin ruuhkaisen NYCin ilmatilan kautta? Miksi lennonjohto ei hälyttänyt ketään, kun koneen lentokorkeus aleni epänormaalin alas reittipoikkeaman lisäksi? Bostonista Los Angelesiin matkaava kone ei lennä alle tuhannen jalan korkeudessa ihailemassa Manhattanin maisemia. Normaalitilanteessa ilmavoimat koputtaa siinä vaiheessa takasiipeen, vaan ei 9. syyskuuta 2001. Sen sijaan nämä oletetut kaapparit kaappasivat neljä letokonetta, joista kolme lennettiin kaikessa rauhassa iskukohteisiinsa. Miksi näin?
Onhan näitä kysymyksiä. Itse aloin alkujärkytyksestä toivuttuani kyseenalaistaa tapahtunutta ilmailun näkökulmasta, joka on itseäni lähellä oleva teema. Siitä se sitten lähti.
1. Ketkä ovat salaliiton takana? Siis ihan nimiä kehiin pliis.
2. Mitä tällä salaliitolla haettiin?
Minä olisin varmasti itse maailmanhallitsija jos osaisin sormella osoittaa yksittäisiä nimiä, mutta avatakseni asiaa, vastaan ensin kohtaan kaksi: 9/11 oli False Flag operaatio, jolla haettiin oikeutta aloittaa sotilaalliset operaatiot Afganistanissa ja Irakissa. Näiden operaatioiden tarkoituksena näyttää kokonaiskuvan kannallta olevan Uuden maailmanjärjestyksen / maailmanhallituksen / maailmanuskonnon ja uuden globaalin talousjärjestelmän aikaansaaminen. Monet geopoliittisesti merkittävät hahmot ovat puhuneet tästä jo vuosikymmeniä (mm. George Bush sr. ja Mikhail Gotbatchov). Viimeksi Ison-Britannian entinen pääministeri Gordon Brown antoi lausunnon, jossa hän suoraan totesi Saddam Husseinin olleen uuden maailmanjärjestyksen tiellä
Linkki
Albert Pike on todennut, että ihmiskunta on valmis maailmanhallitukseen (luopumaan kansallisesta suvereniteetista) kolmen maailmansodan koettemusten jälkeen. Kolmas on hänen mukaan oleva kristityn länsimaailman, Israelin ja muslimimaailman välinen sota. Myron Fagan varoitti maailmaa tästä suunnitelmasta jo vuonna 1968.
9/11, Irakin sota ja mahdollinen Iranin sota ovat kaikki merkkejä provokatiivisesta operaatiosta kiristää kristillisen ja islamistisen maailman välejä. Myös yleinen negatiivissävytteinen keskustelu maahanmuuttopolitiikasta ja kiristyvät asenteet viittaavat siihen, että suurempi yhteenotto kahden eri maailman välillä on tulossa. 9/11 loi tälle tarvittavan pohjan.
Uutta maailmanjärjestystä ajavia vaikutusvaltaisimpia henkilöitä ovat mm. Henry Kissinger, George Soros, Rockefellerit, Rotchildit muutamia mainitakseni.