Olin siis oikeassa. Sun vähätkin paukut on käytetty. Sama ilmiö joka kierroksella.
Kunpa koittaisikin paiva, jolloin sina olisit jossain asiassa oikeassa. Ehka henkilokohtaisessa elamassasi, mutta tassa ketjussa tuo "mental gymnastics" kylla menee taysin yli.
Joka kierroksella nykyaan on sama suunta. Mina esitan kiistattoman todisteen sen puolesta etta virallinen teoria on nykytiedon ja testauksen mukaan mahdottomuus. Siihen ei kellaan ole mitaan jarkevaa sanottavaa, ainoastaan totuuden kieltamista johonkin hyvalta kuulostaviin blogipostauksiin vedoten Uskovaiset nousevat kapinaan ja vaittavat etta olemassa olevat todisteet eivat ole olemassa, ja toistavat sita mantraa itselleen ja muille loputtomasti. Mina en tietenkaan hyvaksy sellaista keskustelua, jossa todistusaineisto sivuutetaan, joten turhaudun ja vittuunnun siihen etta niin monet ovat alle tarvittavan tason ja silti kommentoivat asioita joita eivat ollenkaan ymmarra.
Vähäkin keskustelun taito häipyy tuhkana tuuleen ja alkaa vittuilu ja keskustelukumppanien vähä-älyiseksi sun muuksi tituleeraminen.
Jossain vaiheessa taytyy laittaa stoppi irrationaaliselle ajattelulle ja kertoa ihmisille rehellisesti mita mielta olet heidan ajattelukyvystaan. Suhtaudun taysin eri tavalla esim. kyykaarmeen juttuihin, koska han kirjoittaa kuin vastuuntuntoinen aikuinen joka ei voi vaittaa mahdottomaksi asioita jotka ovat ihan mahdollisia. Se taito puuttuu monilta, joten kun tormaan sellaiseen taitamattomuuteen, en voi muuta kuin turhautua siihen etta kanssakeskustelijat eivat pysty riittavaan tasoon. Itse olen ihan aidosti tutustunut asiaan molemmin puolin, ymmarran ja olen tietoinen molempien puolien argumenteista, ja sitten jotkut asiaan eilen tormanneet tulevat mesoamaan minulle etta vastaa nyt vaikka siihen etta miten rajahteet olisi viety torneihin. Vitustako mina tiedan? Tiedan vaan sen, etta niiden jaanteita on loydetty tuhkasta, tiedan sen etta sulaa rautaa on loydetty tuhkasta jokaisen sita tutkineen lafkan puolelta.
Se on siis naytetty toteen, etta teras suli, ja se taas on itsestaanselva luonnontieteellinen fakta etta sita ei voi saavuttaa niissa olosuhteissa niilla polttoaineilla. Joten on PAKKO olla energianlahde sille ongelmalle. Typerykset, debiilit, idiootit eivat ymmarra etta tama ei ole mikaan "pieni yksityiskohta" vaan koko naurettavan hypoteesin totaalisesti romuttava fakta. Sille mina en voi mitaan etta typerykset, debiilit, idiootit eivat asioita ymmarra, mina en heidan geeneistaan tai koulutuksestaan ole vastuussa.
Keskittyisit vittuilun sijaan keskustelemaan ja vastaamaan sinulle sinun omia väitteitäsi koskeviin kysymyksiin.
Tuntuuko sinusta oikeasti silta etta mina en vastaa kysymyksiin? Rehellisesti?
Kaikkein typerimpiin ja lapsellisiin, miljoona kertaa toistettuihin kysymyksiin en ehka vastaa, mutta asiallisiin kysymyksiin olen vastannut jokaiseen. Jopa niihin typerimpiin kysymyksiin kuten "pitaa todistaa etta torneista valuva metalli on terasta" vaikka tuollaiselle vaatimukselle ei ole minkaanlaista tarvetta, se on helvetin lapsellinen tapa pitaa kiinni uskosta....se EI ole tieteellisesti falsifioitavissa koska meilla ei ole naytetta siita materiaalista (ainakaan niin etta tietaisimme) mita sielta tornista valui. Video kertoo toki sen lampotilasta, ja kertoo myos erittain hyvin siita mita metalleja se VOI olla (ei ainakaan alumiinia). Mutta tieteellisesti suhtautuvana en voi vaittaa, etta sita olisi testattu ja varmistettu. Kyseessa on mahdoton todiste, jota han VAATII koska se on mahdoton. Samalla han unohtaa, tai siis ei vaan halua hyvaksya, etta sula teras on taysin todistettu joten silla ei ole minkaan valtakunnan merkitysta todistaako joku sen tornista valuneen metallin olleen terasta. Sen voi todeta ainoastaan videolta, ja videolla nakyy sen vari paivanvalossa ja me voimme suoraan katsoa metallin lampokartoista mita kyseinen vari kertoo aineen kuumuudesta. Tai kysytaan asioista asiantuntijoilta.