Sistis kirjoitti:
Kerrotko sinä, mihin katosi tuon Pentagoniin törmänneen koneen matkustajisto?
No, kerroppas sää ensin ketä siellä oli kyydissä.
Minä olen nähnyt ja lukenut WTC:stä paljon kaikennäköistä, hajuista ja väristä enkä silti tiedä alkuunkaan mikä on homman nimi, eli siis yhtä paljon kuin noin 100% tämän ketjun kurnuttajista. Höpönlöpöä tunnutaan jauhavan rintamalinjan molemmin puolin niin paljon, ettei pirukaan ota enää selvää mikä on totta ja mikä tarua.
Itse seurasin ko. päivän tapahtumia lähes alusta alkaen -televisiosta käsin, tosin- ja jo ehtoolla alkoi tulla semmoinen kutina, että joku tässä nyt mättää. En tiedä johtuiko se liiasta Salaisten Kansioiden katselusta vai mistä mutta tuli kuitenkin. Pelkkien kutinoitten perusteella en vänkää mitään, mutta ihmettelen kovasti seuraavaa tapahtumaketjua: Kymmenen WTC:n aikaisen hallituksen jäsenen allekirjoittama "tarvitaan uusi Pearl Harbor, jotta saadaan vapaat kädet sotia" -lausunto -> WTC -> vapaat kädet sotia.
Aikas ihmeellinen sattuma, jota voisi melkein pitää raskauttavana todisteena. Edellyttäen tietenkin, että ensimmäinen väite pitää kutinsa.
Mutta loppujen lopuksi kaikkien näitten kivojen suburbaani legendojen ja tee se itse faktojen viidakossa olisi vaan kiva tietää mikä on se perimmäinen totuus.