Tuolla tekstillä juurikin yritin sanoa, että vaikka koko vitun turvafirma olisi ollut juonessa mukana, niin tuo sinun skenariosi ei olisi mitenkään mahdollinen.
Niin kauan kuin tuo muuttuja on ihmiset, se on taysin mahdollista. Sina oletat asioita joita et voi tietaa. Yrita ymmartaa se.
Loppuajasta kun torneja olisi panostettu, koiria ei olisi käytännössä voinut tuoda koko torneihin. Kyllähän kaikki on mahdollista mutta jos kaikki olisi mennyt edes lähelle niin kuin sinä esität, niin salaliittolaisten määrä pelkästään tämän osalta olisi jo varmasti yli tuhat tai ainakin lähelle sitä... Hyvin pysyvät edelleen turvat kiinni...
Ei ne kiinni pysy, ne vaan julkaistaan ihan odotettuina ja normaaleina asioina eika "mukana olleet" tieda sen enempaa kuin oman osuutensa. Palapelin osat pitaa itse yhdistaa. Tuo on sita hajauttamista josta olen aiemminkin puhunut. Jos vasen kasi ei tieda mita oikea tekee eika kukaan voi yhdistaa sita johonkin tiettyyn tahoon joka suunnitelmallisesti liikuttaa seka oikeata etta vasenta, ei nahda sita kokonaisuutta.
September 11, 2001: Heightened Security Alert Had Just Been Lifted
"Daria Coard, 37, a guard at Tower One, said the security detail had been working 12-hour shifts for the past two weeks because of numerous phone threats. But on Thursday, bomb-sniffing dogs were abruptly removed."
Silla ei ole merkitysta mihin mina uskon ja kuinka vakaasti. Asia taytyy tutkia virkavallan toimesta ja selvittaa etta miten se tehtiin. Mina tiedan etta mahdollista se on, mutta minun on taysin mahdoton spekuloida sita miten se tehtiin ja kuinka monen ihmisen osallisuutta tarvittiin. Sinun on samalla tavalla mahdoton sita arvioida, mutta arvioit kuitenkin aivan tautisesti ylakanttiin ja pidat sita viela faktana jostain kumman syysta.