Uskooko joku täysin annetut viralliset selitykset? Ei valehtelua, peittelyä, vääristelyä jne? En minäkään.
Uskotko virallisen selityksen evoluution suhteen, entä kuulentojen? Ei valehtelua, peittelyä, vääristelyä jne?
Uskooko joku täysin annetut viralliset selitykset? Ei valehtelua, peittelyä, vääristelyä jne? En minäkään.
Niin kuin sanoin, en ota case Pentagoniin kantaa. Kysyin mielestäni aika suoraan vain että miksi tuolla sivulla on totuus, hörhöjen sivuilla propagandaa. Molemmat esittävät rakeisia ja suttuisia kuvia todisteena siitä että kone osui, tai että ei osunut. Silti 911debunker on selkeästi totta, mutta onko syynä muutakin kuin se että... no, että se on totta?
Uskotko virallisen selityksen evoluution suhteen, entä kuulentojen? Ei valehtelua, peittelyä, vääristelyä jne?
On se jännä. Mikäli yksittäinen kuva tukee virallista tarinaa, niin siinä ei ole mitään epäselvää. Mutta mikäli foliohattu sattuu linkittämään kuvaa, joka asettaisi virallista tarinaa outoon valoon, niin se ei riitä. Pitää selvittää kuka kuvan on ottanut, kuvaajan puoluekirja, onko kyseessä uskottava persoona ylipäätään ja mahtaako kuvakin saanut käsittelyä?
Vastaankin tuohon tässä ketjussa esiintyvälle keskustelulle tyypillisesti, että paikallinen vittumarko on käynyt monottamassa pylvään kumoon ja siinä on sitten taksisetäkin saanut osansa turhautuneesta kansalaisesta. Tämä kaikki siis juuri ennen ohjuksen iskeytymistä Pentagonin seinään. Hei mää tiedän nää jutut nääs.
Liittyvät asiaan jotenkin vai?
Jos nyt aiheesta sanon, niin totuus tässäkin tapauksessa on esittäjänsä näkemys totuudesta. Tietyt kriittiset todisteet omassa taskussa voi esitellä totuuksia, koska muut eivä voi niitä paremmilla todisteilla kumota. Ihan yllätyksenä en pitäisi sitä, että jenkit olisivat mukana 9/11-päivän organisoinnissa. Esim. Irakin sodan "oikeutuksen" todisteet olivat 100% varmat, mutta kuinkas kävikään?
Vittu-marko potki itse asiassa useita noita pylväitä sattumoisin juuri tuolta lentoreitiltä:
Toisekseen Boeing 757 on laskutelineet alhaalla ja takasiivele huomioiden korkeampi kuin Pentagon. Silti ns. sisäänmenoreikä jäi kovin pieneksi.
On se jännä.
Vittu-marko potki itse asiassa useita noita pylväitä sattumoisin juuri tuolta lentoreitiltä:
http://911debunker.livejournal.com/4467.html
[...] Itseäni kyllästyttää teknisistä yksityiskohdista jauhaminen viestistä toiseen. (Asiaa on kuitenkin tutkijoiden taholla selvitetty ihan riittävästi). Eniten kiinnostava asia sivuutetaan keskustelussa lähes täysin.
Etkö osaa vai halua lukea? Tähän toinen lause, ettei tule one-lineria.
No, niin here we go - eli oheiset linkit löytyivät pikaisella etsinnällä.
... Kysymys ei ole enää edes mielipiteenvaihdosta, kysymys on argumentatum ad nauseam -tyylisestä häiriöstä viestinlähettäjän ja -välittäjän päässä...
Miksi islamistit jatkuvasti haluavat hyökätä Yhdysvaltoja ja länttä vastaan?
mutta minkä helvetin takia nämä salahankkeilijat katsovat esim. Euroopan maiden olevan syypäitä hommaan?
Lisäksi joidenkin mielestä Bosnian sodassa Serbien tekemät muslimien joukkomurhatkin olivat jenkkien ja eurooppalaisten syytä.
On kyllä kammottavaa paskaa kaiken kaikkiaan nuo sivut. Kuten sanottua, ei eroa millään tavalla "salaliittoteorikoiden" sivuista. Kaikki omaa asiaa tukevat jutut kerrotaan absoluuttisena totuutena ja omaa asiaa vastaan todistavat jutut jätetään täysin mainitsematta.
Mitä? Vastasit jo kerran pätevin perusteluin, mitä mun tähän pitäisi vastata?
Löytyykös väittämälle "lentokoneen lentäminen kyseisellä tavalla on mahdotonta" jotain konkreettista matskua taakse? Jotain ihan kunnon linkkejä, ei mielellään mitään "mä joskus luin" tai "kaveri on lentäjä ja se sano". Mieluummin vielä jotain kunnollisia sivustoja kuin näitä "THESECRETTRUTHOF911".
Näinhän tuo propaganda menee. Vaan kun islamistitkin haluaisivat kaataa maalliset hallitukset. Eli liittouman hyökkäys Irakia vastaan sopi täydellisesti islamistien käsikirjoitukseen. (Ja kuten olen ketjussa aiemmin tuonut esille, on viitteitä siitä että islamistit edesauttoivat sodan syttymistä syöttämällä väärää tietoa Irakin joukkotuhoaseista). Ovat vain siitä katkeria, että Irak ei ole vielä perustanut uutta Islamilaista tasavaltaa.Yhdysvallat tukee erittäin läheisesti Israelia, jota taas radikaalit islamistit eivät siedä. Samoin Yhdysvallat käy tällä hetkellä kahta sotaa (itse luen Irakin vielä sodaksi) muslimienemmistöistä maata vastaan ja koetaan uhkaksi esimerkiksi Iranille. Tuossa on syitä vihalle ja loppujen lopuksi helvetin hyvä kasvualusta kunnon propagandalle.
Itse tuli katsottua tämä zeitgeist
ja täytyy sanoa, että oli kyllä mielenkiintoinen. Siinä menee myös uskonnot sekaisin ja salaliittoteoriat myös. Saattaa olla tässäkin ketjussa ollut jo, mutta mietteliääksi saa.
Offtopicia, mutta suomalaiset koittavat vissiin tehdä omaa versiota ja tästä löytyy traileria (youtube).