World Trade Center ja salaliittoteoriat

  • 1 265 066
  • 11 333

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Edelleen, minua ei kiinnosta kuvan ottaja, sivusto missä se on tai mikään muu
asiaan liittymätön asia, vaan ihan pelkästään kuvan itsensä antama informaatio. Viittaan siis tähän kuvaan:
http://i101.photobucket.com/albums/m80/911debunker/pentagon-engine2.jpg
Minusta tuosta näkyy kiistatta selville osan koko ja noista sivun taulokosta olleista mitoista muiden lentokoneiden vastaavien osien koko, eli ne voidaan sulkea pois.
http://911debunker.livejournal.com/1146.html

En minä tästä jaksa enempää vääntää, jos joku on eri mieltä niin olkoon. Haluan vain kaikille lukijoille tarjota esimerkin, että millä pohjalla päätös silloin on..

Okei, nyt en itse ainakaan ole puhunut mistään yhdestä osasta, kyllä noilla "propagandasivuilla" muistakin osista jauhetaan. Muttamutta. Noin yleisesti, missä vitussa on kaikki osat ? Jos skenaario on se, että ne paloivat, miksi uutiskuvissa näkyy Pentagonin sisällä reiän kohdalla EHJÄ tietokoneen näyttö? Esimerkiksi tuollaiset epäkohdat mietityttää...

Joo kyllä minä kysyin, mutta suureksi yllätyksekseni en mitään vastausta saanut. Se lienee silti aika lailla mahdoton arvioida, että miten ihminen käyttäytyy kuullessaan jotain täysin odottamatonta (eikä nytkään tietoa ole kellään, että mitä GWB:lle tarkkaan ottaen kuiskattiin). Siksi ihmettelen tätä varmuutta, että väärin reagoitu.

Irakiin lähteminen, olisko mitään? Koko war on terrorism- skeida. En kyllä ole tarkoittanut tuota kyseistä (maailman koomisinta) tapahtumaa siellä floridalaisessa koulussa, eikä nyt mennä siihen vaikka mieli tekisi
Ja muuten, mistäköhän johtuu että kellään ei ole tietoa tuosta kyseisestä kuiskauksesta? ;)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Scissors; Tänks vastauksesta viestiini ja hyvinhän täällä keskustelu möyhii. Mielestäni tämän pitäisikin olla foorumi, jossa voidaan spekuloida erilaisista yksityiskohdista ja en minä ole mikään virallisen totuuden julkistaja. Mutta en näe tätä niin mustavalkoisena, että vastakkain ovat 1) Al Qaida yksin tai 2) Virallinen USA. Tähän väliin mahtuu aivan saatanasti erilaisia variaatioita, enkä itsekään voi välttyä ihmettelemästä Pentagon-konetta ja sitä tosiasiaa, että ohjaimissa oli epäpätevin näistä kaappareista. (HUHUU! Tai sitten kyseessä oli monissa sodissa meritoitunut lentäjä-ässä ja tämän on jokun tahon...vaikka Illuminaatin totuutta, että kaveri oli huono lentäjä). Olen käynyt Pennin koneen putoamispaikan muistomerkeillä ja siellä viimeistään tuli ihmeteltyä sitäkin, että miksi näillä kahdella tapahtumalla (Pentagon ja Pennsylvania) on pirun vähän silminnäkijöitä? Eivät ne niin persläpiä ole. Jos Suomessa putoaa armeijan kone klo 7 aamulla Rukan alueella, niin tällekin tapahtumalle löydetään lähes aina uskottava silminnäkijöiden / kuulijoiden ketju. Minä ihmettelen sitä, kuinka harva näki matalalla lentävät koneet ja varsinkin Pennin maahansyöksyn. Samoin matkustajakoneen hajoaminen täysin atomeiksi on...krhm....outoa. Mutta läheiseltä järvialueelta on löydetty jäänteitä "human remainsista", joten se ei liene totta, että kone onkin kaapattu Marsiin.

Tapahtumaa kannattaa lähestyä matemaattisesti, todennäköisyyksien kautta. Kun jotain näin järjettömän isoa tapahtuu, on mielestäni erittäin todennäköistä, että Al Qaida ei ole absoluuttisen yksin saanut tätä aikaiseksi. On hyvin todennäköistä, että tapahtumaan ont osallistunut myös erittäin usea USA:ssa asuva henkilö ja erittäin todennäköistä on sekin, että "USA:ssa asuva henkilö" pitää sisällään USA:n omia kansalaisia. USA on massiivinen suurvalta ja täynnä klikkejä eli tavallaan virallista USA:ta ei ole olemassakaan. FBI, CIA, NSA ja muut järjestöt salaavat toisiltaan tietoja aivan kybällä ja niinpä sekin on mahdollista, että tapahtumassa on osallisena useitakin hyvin korkeilla positioilla istuvia henkilöitä. Syyt voivat olla arkisia ja useimmiten pohjimmainen syy riittyy talouteen. USA:ssa on runsaasti tahoja, jotka hyötyivät kyseisestä iskusta: aseteollisuus, kansallinen kivääriyhdistys (kyllä!) jne..mutta että koko USA:n hallinto ja armeija? No way.

Olen käsittänyt, että tässä asiassa pitää ottaa jompikumpi puoli: Joko inside job tai AQ yksin ja jos mun näistä pitää valita, otan AQ;n yksin ja väitän, että koko USA:n hallinto katkeamattomana ketjuna ei ollut tästä tietoinen ja suunnittelussa mukana. Sen sijaan pidän erittäin todennäköisenä sitä, että useat amerikkalaiset ovat olleet tässä mukana ja osa heistä mitä todennäköisimmin istuu käsittämättömän korkeilla palleilla. Mutta tästä on pitkä matka siihen, että Valkoinen Talo, Pentagon, FBI ...the whole shabang olisi ollut kaiken takana järkkymättömin kivikasvoin. Tämä aihe ei myöskään saa olla kielletty spekuloinneilta, enkä ole löytänyt kummankaan osapuolen saiteilta mitään selkeän pomminvarmaa totuutta. Molemmat osapuolet ovat tehneet todella ison tutkimustyön ja joiltain ns. foliosaiteilta on selkeästi unohtunut, että todennäköisyyden laki pätee aina vaan: Kun jotain perkeleen isoa tapahtuu, on fakta, että koko kuvion sisällä on toteutunut ihan aidosti useita hyvin epätodennäköisiäkin asioita. Kun perusmassa on pirun iso, otetaan vaikka 100.000 yksittäistä tapahtumaa, on niiden joukossa peräti 2.000 kpl (!) yksittäisiä toteutumia, joiden todennäköisyys on vain 2%. Tarkoitan tällä sitä, että koko show koski ja kosketti niin järjettömän isoa henkilömäärää, että kyllä sinne sekaan mahtuu joitain uskomattomia tapahtumia (tyyliin WTC:ssa 20v ilman päivänkään poissaoloa työskennellyt kaveri ilmoittautuu juuri sinä aamuna sairaaksi), joiden takaa ei siltikään löydy sen kummempaa tekijää kuin sattuma.

Pentagoniin osunut kone: Vähän silminnäkijöitä, mutta se, että kone jättää "itseään pienemmän" reiän seinään, ei käsittääkseni ole mitenkään selittämätöntä. Kun sillä nopeudella kajauttaa kiinteään massaan, eivät mitkään koneen rakenteet kestä ja niinpä kone ei todellakaan painele sarjakuvamaisesti siivet levällään seinästä läpi. Ottakaa huomioon massa ja nopeus > esine (lentokone) junttautuu mahdollisimman kapeaksi ja siivet ovat ihan mehupillejä. Ne painuvat koneen kylkiä kohti. Tässä ei mielestäni ole mitään ihmeellistä. Siinä ehkä on, että tuhot jäivät käsittämättömän pieniksi ja lentokoneesta jäi, kuten Pennissäkin, hyvin vähän jäljelle.

Penn: Saako tästä foliohatun, jos pitää todennäköisenä sitä, että USA;n Ilmavoimat hävitti koneen, koska se oli suunnattu myöskin isoon kohteeseen? Niinpä koneen maahansyöksystä ja itse koneesta matkustajineen ei pahemmin jäänyt jäljelle. Vaikka tämä olisikin tapahtunut, se ei tee tapahtumasta Inside Jobia, vaan puolitotuuksilla varjellaan sitä salaisuutta, että USA:n armeija ei epäile nanosekunninkaan vertaa omien siviiliensä uhraamista, jos panokset ovat isot. Ja tämä ei oikein käy yksiin juhlapuheiden kanssa.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen käsittänyt, että tässä asiassa pitää ottaa jompikumpi puoli: Joko inside job tai AQ yksin

Itse haluaisin uskoa, että tällaisen takana on yksin Al-Qaida, mutta lainatakseni erästä henkilöä joka tähän aiheeseen on paneutunut kirjan muodossa ilman mitään propaganda-aatteita, "virallinen tutkimus Valkoisen talon 9/11-tarinasta jättää mainitsematta ja vääristelee niin monia faktoja, ettei sitä milloinkaan voida hyväksyä totena selontekona siitä, mitä syyskuun 11. tapahtui".

Yleisesti ottaen mun mielestä ei ole koskaan väärin hakea vastauksia asioihin jotka askarruttavat.

Ja mjr, kyllä tuo sinun lähestymistapasi on erittäin vajavainen, toitotat omaa mantraasi, hypetät aivan yhtä kyseenalaisten ihmisten tekemää yhtä kyseenalaista nettisivua, ja haukut vielä perään ihmisiä tyhmiksi siksi että kyseenalaistavat. Eikä kyse ole mistään omasta alakulttuurista tai keinotekoisesta todellisuuden piiristä, vaan ajatuksista ja niiden selvittämisestä, vastauksien hakemisesta sun muusta täysin inhimillisestä toiminnasta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Okei, nyt en itse ainakaan ole puhunut mistään yhdestä osasta, kyllä noilla "propagandasivuilla" muistakin osista jauhetaan. Muttamutta. Noin yleisesti, missä vitussa on kaikki osat ?
Et sinä ole, mutta nämä hörhöt ovat. En minä tietenkään voi tarjota luetteloa, että missä kaikki osat ovat. Heti räjähdyksen jälkeiset kuvat ovat täynnä savua ja tulta, joka peittää kaiken alleensa ja talojen sisältä otettuja kuvia ei ole julkaistu. Osa kuvista on otettu vasta myöhempinä päivinä, jolloin romuja oli jo siivottu pois.

Irakiin lähteminen, olisko mitään?
Ei oikein. Vanhempi Bush hyökkäsi Irakiin jo vuonna 1990, vaikka mitään iskuja ei ollut silloin tapahtunut. Todistettavasti siis Irakiin hyökkäämiseen ei tarvittu yhtään kuollutta amerikkalaista. Toisekseen sodan tavoite, eli Saddamin kukistaminen ei onnistunut, joten motiivi oli edelleen olemassa.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Et sinä ole, mutta nämä hörhöt ovat. En minä tietenkään voi tarjota luetteloa, että missä kaikki osat ovat. Heti räjähdyksen jälkeiset kuvat ovat täynnä savua ja tulta, joka peittää kaiken alleensa ja talojen sisältä otettuja kuvia ei ole julkaistu. Osa kuvista on otettu vasta myöhempinä päivinä, jolloin romuja oli jo siivottu pois.

Paikallisissa uutisissa esitettiin kuvia joissa esimerkiksi tuo yllämainittu tietokoneen näyttö näkyy selvästi kun aukon sisälle katsoo. En oikein jaksa uskoa että lentokoneen kaikki osat tuhoutuu tulipalossa ja/tai räjähdyksessä perusteellisesti, mutta joku tietokoneen näyttö säilyy ehjänä aivan räjähdyksen kohdalla. Ja tuokin on pelkkä esimerkki siitä mitkä asiat edelleenkin ovat ilman vastausta. Koita löytää sieltä sivuiltasi vastaus esimerkiksi tuohon.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei oikein. Vanhempi Bush hyökkäsi Irakiin jo vuonna 1990, vaikka mitään iskuja ei ollut silloin tapahtunut. Todistettavasti siis Irakiin hyökkäämiseen ei tarvittu yhtään kuollutta amerikkalaista. Toisekseen sodan tavoite, eli Saddamin kukistaminen ei onnistunut, joten motiivi oli edelleen olemassa.

Irak oli siis USA:lle suoranainen uhka ? War on terrorism oli pakko käydä hyökkäämällä heti IRAKIIN ? Ja vanhempi Bush on myös käsite erikseen, kuten sanoit, siitä oli 11 vuotta.

Tähän väliin muuten yksi kuriositeetti, moniko teistä uskoo että Bush sr. ja Bin Ladenin sukulaiset istuivat samassa kokoushuoneessa tuona aamuna Washingtonilaisessa hotellissa niinkuin Michael Moore väittää dokumentissaan ? Itse en näe tuossa suoranaisesti mitään radikaalia pahaa tai mitään muutakaan relevanssia tämän ketjun juttuihin, mutta kiinnostaisi vaan tietää mitä muut tuosta sattumasta ajattelee.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
En oikein jaksa uskoa että lentokoneen kaikki osat tuhoutuu tulipalossa ja/tai räjähdyksessä perusteellisesti, mutta joku tietokoneen näyttö säilyy ehjänä aivan räjähdyksen kohdalla. Ja tuokin on pelkkä esimerkki siitä mitkä asiat edelleenkin ovat ilman vastausta. Koita löytää sieltä sivuiltasi vastaus esimerkiksi tuohon.
Kaikki osat eivät ole tuhoutuneet, tuo on ihan valehtelua. Juuri täällä on puhuttu moottorin osista ja muitakin kuvia löytyy:
http://i101.photobucket.com/albums/m80/911debunker/image053.jpg
http://i101.photobucket.com/albums/m80/911debunker/image063.jpg

Myönnän, että FEMA ei ole tullut internet-nörttihörhöjen mieliksi käymään läpi julkisesti kaikkea löytyneitä osia, kuvaamaan ja luetteloimaan niitä videolle ja kertomaan niiden löytöpaikkoja, että voitaisiiin aukottomasti sanoa, että kaikki osat löytyivät oikeilta paikoiltaan. Harmi.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikki osat eivät ole tuhoutuneet, tuo on ihan valehtelua. Juuri täällä on puhuttu moottorin osista ja muitakin kuvia löytyy:
http://i101.photobucket.com/albums/m80/911debunker/image053.jpg
http://i101.photobucket.com/albums/m80/911debunker/image063.jpg

Myönnän, että FEMA ei ole tullut internet-nörttihörhöjen mieliksi käymään läpi julkisesti kaikkea löytyneitä osia, kuvaamaan ja luetteloimaan niitä videolle ja kertomaan niiden löytöpaikkoja, että voitaisiiin aukottomasti sanoa, että kaikki osat löytyivät oikeilta paikoiltaan. Harmi.

Kiertelet vähän tuota näyttö-juttua. Ja nuo mainitsemasi osat ovat kaikki sellaisia joista käydään enemmän tai vähemmän kädenvääntöä, koskien sitä mistä ne ovat peräisin. Jopa tuo värikäs pala runkoa on aiheuttanut aivan helvetisti närkästystä propagandapiireissä. Eli toisin sanoen kaikki osat tuhoutuivat palossa, kaikki joista voi 100% varmuudella sanoa, mistä ne tulevat. Ja edelleen, itse en väitä uskovani suoraan mitään cover-up-juttuja, mutta noiden(kin) outouksien myötä en usko kyllä mitään muutakaan.

Ainiin, sieltä löytyi myös uutiskuvien perusteella kirja. Ja puista kalustoa, ehjänä tietystikin.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ei minulla ole siitä näytöstä mitään tietoa. Internetissä väittivät, että tuo huone josta monitori näkyi oli ulkoilmalle alttiina romahduksen seurauksena, eikä niin että kuvassa näkyisi lentokoneen sisäänmenoaukko. Siisti reunus huoneen reunassa on, joten siksi selitys kuulostaa uskottavalta. Vähän kummalta se näyttää, mutta ei minullla ole vertailukohtaa kymmenistä lentokoneiden osumista romahtaneista rakennuksista.

Moottorissa ja tuossa katteen palasessa on sellainen yhteinen piirre, että ne ovat kumpikin sijainneet siivissä. Niinpä loogista on, että ne ovat jääneet ulkopuolelle, kun taas monet muut osat tai niiden jääneet ovat loogisesti painuneet rakennuksen sisään.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Myönnän, että FEMA ei ole tullut internet-nörttihörhöjen mieliksi käymään läpi julkisesti kaikkea löytyneitä osia, kuvaamaan ja luetteloimaan niitä videolle ja kertomaan niiden löytöpaikkoja, että voitaisiiin aukottomasti sanoa, että kaikki osat löytyivät oikeilta paikoiltaan. Harmi.

Internet-nettihörhöjen mieliksikö ne olisivat tulleet jos olisivat? Jos olisivat näyttäneet kaikki löytyneet osat ja kuvanneet ja luetteloineet ne videolle ja kertoneet niiden löytöpaikat, niin tarvitsisiko internet-nörttihörhöjen enää kysellä?
 

Koke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Philadelphia Flyers
Itseäni tässä keskustelussa ärsyttää suunnattomasti motiivin puute. Miksi ihmeessä "salaliittolaiset" kyhäisivät tällaisen tapahtumaketjun vain aloittaakseen sodan?
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin, ei ainakaan mun mielestä ole mitenkään helppoa selittää tuota. Ikuisuuskysymyksiksi nämä luultavasti jää, mutta kyllähän näitä tulee ihmeteltyä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
barryjenningsmystery.blogspot.com/

Pahoittelen, jos tämä linkki on ollut täällä jo aiemmin, mutta suosittelisin jokaista katsomaan kokonaisuudessaan tuon 20min ja 45sek pituisen videon. Tuossa on siis WTC 7 -rakennuksesta selvinneen Barry Jenningsin haastattelu. Mikäli virallinen tutkintalautakunta on häneltä noita samoja asioita kysellyt, niin tuskin kukaan voi väittää, että hän on keksinyt kaiken päästään, vai?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Internet-nettihörhöjen mieliksikö ne olisivat tulleet jos olisivat?
Tämän viestin pointti ei oikein auennut, mutta vastataan nyt kuitenkin.

Ei tuollaista ole koskaan maailmanhistoriassa ollut olemassa ja nyt internettihörhöt ovat tyytymättömiä kun osista ei ole tarpeeksi kuvia, joten kyllä.
Jos olisivat näyttäneet kaikki löytyneet osat ja kuvanneet ja luetteloineet ne videolle ja kertoneet niiden löytöpaikat, niin tarvitsisiko internet-nörttihörhöjen enää kysellä?
Tekisi mieleni vastata, että ei tarvitsisi, mutta käytännön kokemus on osoittanut, että kyselisivät he silti. Sellaisia kuvia tai todisteita ei ole olemassakaan joka saisi kyselyn loppumaan. Sitten teorioihin tulisi vain enemmän vittu-markoja, jotka nuo osat olisivat pöllineet läheisesti lentokonekorjaamolta.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ketjun alun muutamat ensimmäiset sivut on muuten äärimmäisen hienoa luettavaa, miksei tämä ketju edelleen voisi noudattaa tuota tasoa. Ei henkilökohtaisuuksia noin yleisesti, ja ihmiset kirjoittelevat vastatakseen toisten viesteihin, eivätkä hyökätäkseen tämän kimppuun vastakkaisen ajatusmaailman takia. Lisää tuota! Vai oonko mä niin totaalisen lahjaton kirjoittaja että herätän noin voimakkaita fiiliksiä ns. toisen kannan puolestapuhujissa? Ei se niinkään saisi olla, varsinkaan kun mulla itsellä ei ole tarvetta edustaa kumpaakaan ryhmää mitenkään radikaalisti.

Tahtoisin myös että joku ottaa kantaa noihin tänään täällä käsiteltyihin mielenkiintoisiin yksityiskohtiin...
 

Kumikaksonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En aio keskusteluun sen enempää osallistua, mutta tuolla on Zacarias Moussaouin oikeudenkäyntiin liittyvää todistusaineistoa, jossa seassa mm valokuvia pentagonin sisältä löytyneistä matkustajien ruumiista. Ei sillä että sekään faktaksi kelpaisi salaliittoporukalle, mutta onpa tarjottu.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Niin, ei ainakaan mun mielestä ole mitenkään helppoa selittää tuota. Ikuisuuskysymyksiksi nämä luultavasti jää, mutta kyllähän näitä tulee ihmeteltyä.

Asiaa voi tietenkin pitää esillä vaikka maailman tappiin, jos niin haluaa. Jos päättää, että lähtökohtaisesti asiaa ei voida mitenkään sevittää, niin varmasti keksii aina jotain perusteita epäillyille. Pentagonin iskua tosin ei enään jenkkien salaliittopiireissäkään enään juuri kukaan viitsi pitää esillä (tämäkin asia tosin on käyty läpi ketjussa jo neljä vuotta sitten). Mutta tuossa esim taas yksi linkki silminnäkijöiden todistuksiin. Eihän näistä tarvitse piitata, jos ei halua. Eiväthän kaikki usko ihmisen käyneen kuussa tai juutalaisia murhatun toisessa maailmansodassa.

Sitä minä vaan en ymmärrä, että miksi tämmöinen show oltaisiin ylipäätään aikaan saatu jonkin kuvitteellisen tavoitteen takia. Irakin sotahan ei riitä tavoitteeksi, koska siihen perusteet saatiin vasta Afganistanista saaduilta al-Qaidan johtajilta, jotka antoivat jenkeille tekosyyn lähteä Saddamin perään. Bushinkin suosio lopulta romahti sodan takia. Käsittääkseni ainoa, joka hommasta on hyötynyt on al-Qaida, joka on saanut kovasti lisää vettä myllyynsä. Jenkit taas yrittävät kovasti päästä pois Irakista ja Afganistanista, mutta vaikealta näyttää. Miten hitossa joku olisi muka osannut järjestää näin monimutkaisen salaliiton, mutta ei sitten pysty pitämään jatkuvuudesta huolta?
Jos salaliiton tavoitteena olisi ollut Irakin sota (missä ei ole mitään järkeä), niin mitä siitä hyödyttiin? Ja miksi sieltä ollaan sitten pois tulossa? Mikä porukka muka olisi pystynyt komentamaan al-Qaidaa ja tuhoamaan kylmäverisesti neljä lentokoneellista ihmisä + WTC:ssä kuolleet, mutta ei sitten pysty pitämään Obamaa pois pressan virasta tai Irakin sotaa käynnissä? Jos noin voimakas salaliitto olisi olemassa, niin ei se varmaankaan heittäisi saavuttamaansa pois noin vaan.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tiedän pointtisi liittyen tähän ja hyväksyn sen. Siltikin on olemassa aivan liikaa ihmeellisyyksiä liittyen tähän. Ja aivan turha pitää yllä tuota ihme hokemaa, että salaliittoteorian kannattajat tahallaan haluavat uskoa pelkästään omaan juttuunsa, ja että ovat "päättäneet että lähtökohtaisesti asiaa ei voi mitenkään selvittää". Ihan paskaa.

Itse en ainakaan toivo taustalla olevan ketään muu kuin Al-Qaida, mutta minun on mahdoton hyväksyä ihan mitkä tahansa selitykset, ja jos jossain asiassa on jotain epäselvää niin haluan tarttua niihin. Se ei tarkoita, että kaikki tuntisi samalla tavalla, mutta mitä vitun väliä? Mitä väliä vaikka nuo asiat on käyty läpi tässä ketjussa monta kertaa? Jos sinua ei huvita uudelleen ja uudelleen niitä käydä läpi niin kuka pakottaa?
Halusin keskustella tästä asiasta ja onhan tähän liittyen tottavie olemassa jäätävän paljon informaatiota joka on erittäinkin vajavaista ja epäkorrektia, ja jota haluan pohtia. Tosin jos olisin aavistanut että näitä totaaliteilaajia haittaa niin vitusti se, että kirjoitan tänne niin olisin alunperin jättänyt kirjoittamatta. Silloin tämä ketju olisi kohtuu kuollut.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En aio keskusteluun sen enempää osallistua, mutta tuolla on Zacarias Moussaouin oikeudenkäyntiin liittyvää todistusaineistoa, jossa seassa mm valokuvia pentagonin sisältä löytyneistä matkustajien ruumiista. Ei sillä että sekään faktaksi kelpaisi salaliittoporukalle, mutta onpa tarjottu.

Kelpaahan tuo, kiitos linkistä. Käykö jostain ilmi että ovat juuri matkustajien ruumiita ? En jokaista katsonut.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Tosin jos olisin aavistanut että näitä totaaliteilaajia haittaa niin vitusti se, että kirjoitan tänne niin olisin alunperin jättänyt kirjoittamatta. Silloin tämä ketju olisi kohtuu kuollut.

Niin no, tämä ei ehkä olisi suuri tragedia - tosi hienoa, että aktivoiduit keskustelemaan (vieläpä niin että pd ei ehtiny vaieta olosuhteiden pakosta kuin noin 15 minuuttia), mutta olemme tässä ketjussa näköjään keksineet ikiliikkujan, tai siis salaliittoon uskovat ovat. Ei kelpaa lukea vanhoja postauksia näistä asioista vaan tasaisin väliajoin kirjoitetaan uudestaan, käytännössä, ihan samoja viestejä tänne. Netikettiinhän kuuluisi käydä läpi ketju edes pääpiirteissään ja sitten puuttua lähinnä uusiin asioihin. No, tämä juna lähti viimeistään vuosina 2005-2007 (netissä siis, reaalimaailmassa vuosia aiemmin), joten koko keskustelu on jossain uskonnon ja alakulttuurin tasolla, joten oikeastaan koko ketjussa ei vuosikausiin ole ollut mitään uutta. Jos sitten on keksitty jotain uutta niin fysiikan ja insinööritieteiden suhteen pitäisi ottaa yhteyttä alan tutkimuslehtiin, ja sitten rikostutkinnan osalta radikaali-mediaan (ellei mihinkään viranomaiseen voi luottaa). Voin laittaa tänne linkkejä, minne ehdotettuja "uusia" löydöksiä netistä voisi lähettää. USA:ssa on hyvin vireä marginaali-lehdistö, joka käy taistelua kaikkia valtavirta-voimia ja -puolueita vastaan. Sinäkin olet ilmeisesti mielestäsi keksinyt selviä aukkoja nettitutkimuksesi avulla virallisesta tarinasta - ei varmaan kannata kirjoittaa näittää skuuppeja tänne vaan johonkin aitoon kansainväliseen mediaan.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sinäkin olet ilmeisesti mielestäsi keksinyt selviä aukkoja nettitutkimuksesi avulla virallisesta tarinasta - ei varmaan kannata kirjoittaa näittää skuuppeja tänne vaan johonkin aitoon kansainväliseen mediaan.

Sullahan karkaa mopo ihan totaalisesti käsistä. En minä halua mitään mitään skuuppeja luoda tai löytää, kunhan keskustelen asioista ja haluan selvittää lähinnä itselleni näitä, sekä nähdä jos minulla on mielipiteellisesti samoilla aaltopituuksilla olevia vastakappaleita täällä.

Ja mitä tuohon netikettiin tulee niin olen selaillut tätä ketjua läpi sieltä sun täältä, mutten ole kaikkea tuota ~165 sivullista vielä ehtinyt, enkä varmaan jaksakkaan.

En tiedä mitä ajat takaa tuolla totaalisella kieltämisellä joka asiaan, otit ketjun alussakin yhteen muiden kanssa puhuttaessa JFK:n murhasta ja siihen liittyvistä epäilyttävistä olosuhteista. En käsitä mikset voi avartaa tuota ihme uskomustasi hitusen, jotta edes tajuaisit esim. siinä vaiheessa suodattaa tekstiäsi kun puhutaan newyorkilaisista ja heidän asenteistaan sen jälkeen että ovat menettäneet itselleen tärkeitä ihmisiä (haukuit tyhmiksi :D). Tai mikset esimerkiksi sulata sitä, että ihmiset vetoavat propagandasivustoihin kun itse samalla tavalla kohtuu radikaaliin sivustoon vetoat jo ties monettako kertaa ? Kysynpähän vaan. Yhtä lailla sun sivustolla spekuloidaan ja erityisesti termi estimate on ahkerasti käytössä. Se ei mun tietääkseni viittaa faktatietoon tai mihinkään muuhunkaan erityisen luotettavaan (jos vertauskuvana käytetään mitä tahansa radikaalia propagandasivustoa esimerkiksi).
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Kysynpähän vaan.

Mutta et tunnu ymmärtävän vastauksia. Mikäs siinä, jatka totuuden hämmentynyttä etsimistä, uskon että päädyt varmasti jossakin vaiheessa johonkin vastaukseen. Olen myös noilla aiemmilla sivuilla useastikin selventänyt kantaani, joka on luottaa rationaaliseen, luonnontieteen metodeihin pohjautuvaan kantaan fysikaalisen maailman empiirisesti havainnoitavista tapahtumista. On rationaalista ajatella, että "virallisen selityksen" empiiriset osuudet pitävät paikkaansa. Voidaan myös ajatella, että ennen kuin löydetään mitään tilanteen muuttavaa todistusaineistoa, että Al Qaida on uskottavin taho, jonka voidaan katsoa omaavan päävastuun tapahtumista. Sinänsä minua ei kiinnosta minne tämä valitsemani metodi lopulta johtaa - jos kävisikin luonnontieteen metodien kautta ilmi, että kysymyksessä on historian massiivisin salaliitto, jonka johdossa ovat vaikkapa NWO:n perustaneet lisko-ihmiset (ja usko pois, tämäkin kysymys on siinä mielessä "epäselvä", kuten tapaat sanoa, että on satoja ihan uskottavan näköisiä verkkosivustoja, jotka näin väittävät - ehkäpä sinun pitäisi "muodostaa oma käsitys" tuosta lisko-asiastakin) niin sitten tämä olisi omakin kantani, mutta toistaiseksi rationaalista on havaintomateriaalin ja loogisen päättelyn valossa arvioida, että virallinen selitys pitää ainakin ulkonaisten fysikaalisten tapahtumien suhteen paikkansa.
 

Kumikaksonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kelpaahan tuo, kiitos linkistä. Käykö jostain ilmi että ovat juuri matkustajien ruumiita ? En jokaista katsonut.

Käy varmaan monestakin paikasta, kun tuolta löytyneistä ruumiista nimenomaan saatiin dna:t jonka avulla (suurin?)osa ruumiista tunnistettiin. En jaksa kaivella nyt linkkejä ja palata tähän sen tarkemmin, kun tuokin asia on käsitelty jo vuosia sitten perinpohjin. Laitoin tuon linkin vaan kun huomasin, että täällä on kehän kiertäminen tässä vaiheessa, eikä sitä oltu vielä postattu.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
koko tarina

Muista että tämä on keskustelupalsta kuitenkin. Muutenkin niin yli ymmärryksen menevää turhanpäiväistä löpinää on tällä sivulla ollut sun viestien sisältö, etkä ole edes ottanut kantaa viimeisimpiin kyseenalaisuuksiin mitä olen tänne liittänyt. No, sun kanta on ainakin selvillä.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Jos salaliiton tavoitteena olisi ollut Irakin sota (missä ei ole mitään järkeä), niin mitä siitä hyödyttiin? Ja miksi sieltä ollaan sitten pois tulossa? Mikä porukka muka olisi pystynyt komentamaan al-Qaidaa ja tuhoamaan kylmäverisesti neljä lentokoneellista ihmisä + WTC:ssä kuolleet, mutta ei sitten pysty pitämään Obamaa pois pressan virasta tai Irakin sotaa käynnissä? Jos noin voimakas salaliitto olisi olemassa, niin ei se varmaankaan heittäisi saavuttamaansa pois noin vaan.

Vastaan lyhyesti: Irakin sodan suurin hyötyjä on USA joka sai sodan seurauksena kayttöönsä irakin öljyvarannot sekä sotilaallisen läsnäolon vahvistuksen persianlahden alueella. Siis aivan Iranin vieressä. Lisätuloksi voidaan laskea myös sotateollisuuden voitot jotka tietysti sodan myötä nousivat.
Tämän teollisuudenhaaran suurimmat omistajat ovat muuten, yllätys yllätys, jenkkien johtoporrasta tai hyvin lähellä sitä.
Laskematta ei voi myöskään jättää Irakin jälleenrakennuksen tuomia projekteja jotka on väliaikaisen hallinnon kautta suunnattu jenkki firmoille, tällöin Irak maksaa osuutensa öljyrahoilla jotka kanavoituvat taas jenkkeihin. Arvaappas piruuttasi ketkä omistavat rakennusfirmat jotka irakissa urakoivat?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös