Ihan ensiksi, onhan tuokin pelkkä väite ilman mitään faktapohjaa, että sinne kone olisi mennyt. En mä ainakaan koskaan ole mitään kuvia nähnyt eikä ole kukaan muukaan, koska sellaisia luultavasti ei ole. Eri tahojen alvontakamerakuvat takavarikoitiin tuona aamuna alta aikayksikön, yhdet silminnäkijät väittävät yhtä, toiset toista.
Periaatteessa on hyvä huomio, että faktoja asiasta ei ole nähtävissä. Kuitenkin tapahtuman näki useita kymmeniä (vai oliko niitä jopa satoja) silminnäkijöitä, joiden haastatteluissa kertovat asiat tukivat virallista selitystä, joten oma vaakakuppini kääntyy 99.99%:sti sen kannalle.
Ja et sä voi vakavissasi vaatia "kovia FAKTOJA" jos edes virallista tutkintaa ei puolueettomat tahot ikinä saaneet suorittaa loppuun asti.
Tämä on hauska juttu. Jos otetaan näkökanta, että FEMA eli Federal Emergency Management Agencyon ei ole puolueeton taho, niin sitten asiaa ei ole tutkinut kukaan puolueeton taho. Toisaalta tässä näkökannasta pääsemme myös siihen, että maailmassa ei mitään muutakaan tapahtumaa tai onnettomuutta ole tutkittu puolueettomasti. Ihan samalla tavalla Estonian uppoamisenkin tutki vain suuronnettomuuslautakunta, jolloin Suomen valtion salaliitot jäivät selvittämättä.
En tiedä milloin internet-nörtit keksivät oikeudekseen päättää, että ketkä ovat puolueettomia tai erityisesti että ketkä eivät ole.
Sen sijaan väite siitä ettei heillä olisi ollut nauhoja käytettävissä taitaa olla paskapuhetta (en silti jaksa edes asiaa tarkastaa). Se että internet-hörhöillä ei niitä ole, ei tarkoita ettei muilla olisi. Ongelma on vain, että FEMAa tai hallitusta ei kiinnosta paskaakaan, että pari tuhatta nörttiä tahtoo niitä oikein kovasti.
Esimerkiksi koskien lentäjää, tuossa NY Timesin artikkelissa kerrotaan tuosta kyseisestä janarista
http://www.nytimes.com/2001/09/18/u...s-quest-be-pilot.html?sec=&spon=&pagewanted=1. Ja siinä viitataan iskuja edeltävään kuukauteen, mikä ei mun mielestä ole järin pitkä aika. Kuka on vuosien takaisesta mitään puhunut?
Hyvä, nyt päästään asiaan.
Artikkelissa sanotaan: "in 1999, according to Federal Aviation Administration records, he finally received his pilot's license."
Aikaisemmin sinä puhuit, ettei hänellä olisi lentolupaa. Joku tässä keskustelussa tökkii, joko sinä koitan tarkoituksella vääristellä asioita (en puhu enää faktoista) haluamaasi suuntaan tai sitten et ole lukenut tai ymmärtänyt.
Jonkun pilotin käsissä ketä ei edes ollut oikea lentäjä koska ei läpäissyt kokeita
Toki tuossa sanotaan ettei kuukausi aikaisemmin ollut vakuuttanut, joitain pienkonevuokraamon jamppoja. Kuitenkin yhtälailla puhutaan kuinka hänellä oli lentokoulutuksissa ollut vuosina 1996-1999 eli taustalla oli vuosien opintoja. Jos tavoitteet on muualla, niin ehkä hänellä ei ollut motivaatiota esitellä kaikkea osaamistaan tenteissä ja kaupallisien lentäjien testeissä.
Ja tuosta lentokorkeudesta, sehän alkoi ihan valtakunnallisilla kanavilla tuo animointi miten kone sinne lensi kun ei oikeaa footagea tosiaan ollut saatavilla. Erinäiset lähteet ja erinäiset videot osoittaa tuon otaksutun lentoradan perustuen tuohon impaktin aiheuttamaan reikään Pentagonin kalkkikiviseinässä.
Siis erinäiset lähteet ja erinäiset videot sekä kanavilla ollut animointi? No millä korkeudella se kone lensi niiden mukaan sata metriä ennen iskua?
http://www.freedomfiles.org/war/pentagon.htm Tuolla on kuvia esimerkiksi niistä osista joiden väitetään olevan peräisin 757:sta.
Kämäisiä kuvia joista ei saa mistään selvää eikä edes arvailijat itse tiedä mitä oikein väittävätkään. Shania Twainilla on sellainen laulu kuin "That Don't Impress Me Much" joka hyvin kuvaa tuntojani.
Voitko sä itse esimerkiksi todentaa jollain kovalla faktalla että tuossa lentokoneessa on ollut arabeja? Ainakaan matkustajaluettelossa ei ole ainuttakaan sellaista nimeä.
Minä en nyt oikein tiedä, että mitä tällä ajat takaa tai sitten meillä on erilaiset matkustajaluettelot. Viittaat itsekin Hani Hanjouriin, joka on syntyperäisin Saudi-Arabi. Tuon matkustajaluettelon mukaan hän istui koneen paikalla 1B:
http://911research.wtc7.net/planes/evidence/docs/Flight77.png
Vai onko turvatarkastukset pettäneet niin toden teolla että 10 arabia on päässyt koneeseen ihan vahingossa?
Ennen WTC:tä oli tosiaan mahdollista että samassa koneessa oli jopa 10 Arabia. Olen itsekin lentänyt pari kertaa koneella jossa heitä on ollut yli 10 kappaletta yhtä aikaa. Ja koneita ei sitäpaitsi kaapattu, voitko uskoa!