Kysyn nyt tällaisen ihan alustavan sarjan kysymyksiä:
Mihin perustuu että lentäjä ei osannut lentää hyvin? Jos tiedot ovat vuosien takaiselta opettajalta, niin perustuu ettei kehitystä ole tapahtunut?
Mihin perustuu että kone lensi ihan maanpinnassa pitkän matkaa? Kuinka pitkän matkaa ja millä korkeudella?
Entä mihin perustuvat väitteet että paikalta löytyneet lentokoneen palaset kuuluvat johonkin muuhun konemalliin?
Toki minäkin olen nämä väitteet kuullut, mutta se, että joitain väitteitä toistetaan uudestaan ja uudestaan monissa paikoissa ei tarkoita, että ne olisivat totta. Erityisesti tällaisessa asiassa, jossa tietyt tahot haluavat tieten tahtoen vääristellä totuutta ja levittää omaa propagandaa. Tästä todisteena esimerkiksi se video, jossa palomies kommentoi räjähdystä vaikka puhuu ihan eri rakennuksesta. Tuollainen virhe ei tapahdu vahingossa, vaan on tarkoituksellista ja tahallista valehtelua&vääristelyä.
Kaipaan siis oikeita, kovia FAKTOJA, en oletuksia, väitteitä tai mallinnoksia. Varmasti normaaleissa lennoissa käytetään tiettyjä turvaetäisyyksiä, varmuuskertoimia ja käytäntöjä, joita itsemurhalentäjät eivät noudata.
Ihan ensiksi, onhan tuokin pelkkä väite ilman mitään faktapohjaa, että sinne kone olisi mennyt. En mä ainakaan koskaan ole mitään kuvia nähnyt eikä ole kukaan muukaan, koska sellaisia luultavasti ei ole. Eri tahojen alvontakamerakuvat takavarikoitiin tuona aamuna alta aikayksikön, yhdet silminnäkijät väittävät yhtä, toiset toista. Ja et sä voi vakavissasi vaatia "kovia FAKTOJA" jos edes virallista tutkintaa ei puolueettomat tahot ikinä saaneet suorittaa loppuun asti. "Kovia FAKTOJA" olisi koko maailman hyvä nähdä, sillä ei ole myöskään mitään faktapohjaa siihen, että esim. Pentagoniin osui lentokone.
Esimerkiksi koskien lentäjää, tuossa NY Timesin artikkelissa kerrotaan tuosta kyseisestä janarista
http://www.nytimes.com/2001/09/18/u...s-quest-be-pilot.html?sec=&spon=&pagewanted=1. Ja siinä viitataan iskuja edeltävään kuukauteen, mikä ei mun mielestä ole järin pitkä aika. Kuka on vuosien takaisesta mitään puhunut?
Ja tuosta lentokorkeudesta, sehän alkoi ihan valtakunnallisilla kanavilla tuo animointi miten kone sinne lensi kun ei oikeaa footagea tosiaan ollut saatavilla. Erinäiset lähteet ja erinäiset videot osoittaa tuon otaksutun lentoradan perustuen tuohon impaktin aiheuttamaan reikään Pentagonin kalkkikiviseinässä. Ja en minä mitään tiettyjä videoita ole katsellut eikä mitään oikeaa videota ole tuostakaan olemassa, paitsi nuo valvontakameroiden kuvat. Ja tuokin videopätkä joka annettiin julkisuuteen on erittäin epäilyttävä, miksi näyttää tuon verran jos ei voi kokonaan näyttää, mikä pointti on antaa tuollainen pätkä julkisuuteen? Siinähän käytännössä objekti joka osuu näyttää entistä enemmän joltain paljon pienemmältä kuin 757-koneesta.
http://www.freedomfiles.org/war/pentagon.htm Tuolla on kuvia esimerkiksi niistä osista joiden väitetään olevan peräisin 757:sta. Tuolla sivustolla on aikapaljon kaikkea mitä joku väittää huuhaaksi enkä nyt noihin muihin juttuihin vetoa, vaan tuolta on luettavissa lähinnä kiinnostavia asioita noista kyseisistä osista. Siinä pauttiarallaa vähän ennen puoltaväliä.
Voitko sä itse esimerkiksi todentaa jollain kovalla faktalla että tuossa lentokoneessa on ollut arabeja? Ainakaan matkustajaluettelossa ei ole ainuttakaan sellaista nimeä. Vai onko turvatarkastukset pettäneet niin toden teolla että 10 arabia on päässyt koneeseen ihan vahingossa?