Löytyykös väittämälle "lentokoneen lentäminen kyseisellä tavalla on mahdotonta" jotain konkreettista matskua taakse? Jotain ihan kunnon linkkejä, ei mielellään mitään "mä joskus luin" tai "kaveri on lentäjä ja se sano". Mieluummin vielä jotain kunnollisia sivustoja kuin näitä "THESECRETTRUTHOF911".
Mites Pentagonin iskun epäilijät selittävät nuo kaatuneet lyhtypylväät? Ilmeisesti iskua on kuitenkin todistanut jopa toista sataa ihmistä, olisiko tällekin jotain lähdettä (uutislinkkiä tms.). Koitin kvg-temppua, mutta tarjosi perkule vain joitain epämääräisiä salkkarit ja virkkarit -sivustoja :D
Määrittele "kunnon linkki". Mun mielestä ei sellaisia ole olemassa, ja varsinkaan tuo mjr:n linkittämä sivusto ei täytä tätä kriteeriä. Tuollakin sivustolla käytetään aivan liikaa esimerkiksi termiä "estimate", ja myöskään mitään faktoja ei tuoltakaan löydy. Ja tiedän ettet halunnut tämäntyyppisiä linkkejä, mutta vilkaise tältä sivustolta löytyvää (paskan?)jauhantaa noista lyhtypylväistä ja kommentoi takaisin. En nojaa pelkästään tuohon, mutta siinäkin tulee ilmi kiinnostavia seikkoja jotka vähän vievät pohjaa tuolta koko "kaatuneet pylväät"- teorialta. Edelleenkään en usko pelkästään tällaiseen, vaan painotan etten itsekään tiedä mihin tässä koko tapauksessa ylipäätään pitäisi uskoa. Enkä väitä tuon olevan mikään faktoja pursuava lähde kuten jengi varmaan kohta väittää mun sanoneen.
Viimeksi muokattu: