Vuoden jatkoaikalainen 2021 – finaali

  • 34 350
  • 213

Vuoden jatkoaikalainen 2021

  • mikko600

    Ääniä: 39 13,6%
  • redpecka

    Ääniä: 20 7,0%
  • FASlapsi

    Ääniä: 59 20,6%
  • Fiftie

    Ääniä: 23 8,0%
  • Roger Moore

    Ääniä: 34 11,9%
  • heketsu88

    Ääniä: 14 4,9%
  • Turha Kaukalo

    Ääniä: 16 5,6%
  • V-G-

    Ääniä: 9 3,1%
  • Sistis

    Ääniä: 53 18,5%
  • Everton

    Ääniä: 19 6,6%

  • Äänestäjiä
    286
  • Poll closed .

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tulee kyllä jäätävän kova loppusuoran kamppailu. Turvan, rinnan, tai suksen mitalla ratkeaa ja niin niukasti, että Kurikan ison miehen sadasosasekunti ei ole enää mitään.
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Jos jollekin annetaan ääniä sen perusteella kun on kirjoittanut paljon ketjuun jonka olen ignoorannut niin en ainakaan häntä äänestä.
Tuskin kukaan sen perusteella ääntänsä antaa.

Haluaisitko sinäkin olla rikas JA viisas? Äänestä minua ja niin tapahtuu, lisäksi pääset kuoltuasi taivaaseen ja vittumainen naapurisi joutuu helvettiin, ja pääset vieläpä vilkuttamaan hänelle ennen kuin se molopää tipahtaa helvetin tuliseen pätsiin ikiajoiksi!
Menetit juuri kaikki saatananpalvojien äänet.
 

redpecka

Jäsen
Ääneni. Alkukantainen karjahdus. Jo muinaiset mensalaiset aikojen alussa...
 

Liitteet

  • ajatelkaalapsia.PNG
    ajatelkaalapsia.PNG
    54,1 KB · kertaa luettu: 100

redpecka

Jäsen
Nyt kun vasta itse äänestin, sain nuo salaiset äänestystulokset näkyviin. Ihan uskomatonta että olen saanut noin monta ääntä siltikin. Kakkukahveja, kakkukahveja. Silti ketjussa ei laskujeni mukaan kuin kaksi ole tohtinut tunnustaa julkisesti redpeckan vankkureissaolijaksi. Ehkä hyvä niin. Pidetään tää semmosena meidän undergroundjuttuna.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Nyt kun vasta itse äänestin, sain nuo salaiset äänestystulokset näkyviin. Ihan uskomatonta että olen saanut noin monta ääntä siltikin. Kakkukahveja, kakkukahveja. Silti ketjussa ei laskujeni mukaan kuin kaksi ole tohtinut tunnustaa julkisesti redpeckan vankkureissaolijaksi. Ehkä hyvä niin. Pidetään tää semmosena meidän undergroundjuttuna.
Minäkin olen positiivisesti yllättynyt tähän finaaliäänestykseen osallistuneiden määrästä. Alle kolmessa päivässä yli 200 ääntä annettu, mikä paljon enemmän kuin läheskään odotin.
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
RIGGED! RIGGED! Minulla on vedenpitävät todisteet siitä että tätä äänestystä peukaloidaan ja manipuloidaan ja minun äänestäjiäni viedään jatkuvasti junakuljetuksilla keskitysleireille! Minulla oli joku aika sitten 37 ääntä, ja olin 3 ääntä Sististä jäljessä. Nyt minulla on 42 ääntä, mutta mukamas OLEN EDELLEEN 3 ÄÄNTÄ SISTISTÄ JÄLJESSÄ!!! SATTUMAA MY ASS, ÄÄNESTYS ON RIGGED!!

Mutta me emme lannistu! Vain jatkamalla täysillä, yhtenäisessä rivissä voimme voittaa vääryyden ja fake news median, ja vapauttaa keskitysleireille viedyt ihmiset ja herättää takaisin henkiin suurissa tynnyreissä poltetut! MAKE JATKOAIKA GREAT AGAIN!! Äänestäkää, äänestäkää niin saatanasti että fake news Turenki ei enää voi peitellä miljoonia ja taas miljardeja ääniäni, vaan myöntää tappionsa ja MENNÄ VANKILAAN HILLARY CLINTONIN KANSSA! MJGA-hattuja kaikkialla!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt kun vasta itse äänestin, sain nuo salaiset äänestystulokset näkyviin. Ihan uskomatonta että olen saanut noin monta ääntä siltikin. Kakkukahveja, kakkukahveja. Silti ketjussa ei laskujeni mukaan kuin kaksi ole tohtinut tunnustaa julkisesti redpeckan vankkureissaolijaksi. Ehkä hyvä niin. Pidetään tää semmosena meidän undergroundjuttuna.

Hengitän jo. Niskassa. Niskaan.
 

redpecka

Jäsen
Vielä olisi aikavyöhykkeestä riippuen tommonen viitisen päivää aikaa äänestää. Ei oo oikein mitään tirehtööriä tässä huseeraamassa ja pitämässä showta yllä. @Steril hei!?

Itte olen tehnyt kampanjaa pitkin aurinkorannikkoa: "Hola señor, kiinnostaako teitä faslapset?" "Usted está interesado en hijos de FAS?

Vitut ketään kiinnosta. Mennyt tämä vaalikampanja ihan baareissa notkumiseksi. Pinssejäkin teetin toista tuhatta. Siitä mieleeni tuleekin: Joko sinulla on tällainen?
 

Liitteet

  • ajatelkaalapsia.PNG
    ajatelkaalapsia.PNG
    53,1 KB · kertaa luettu: 81
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
KATSOKAA NYT NOITA TULOKSIA!! Yhden - yhden!!! - äänen perässä olen sleepy-Sististä, mutta jos tuo tuosta tasatilanteeseenkin vielä vääntyy niin EIKÖHÄN JOSTAIN TAAS TURENGIN FAKE MEDIA KAIVA 5000 POSTIÄÄNTÄ SISTIKSELLE JA MINUN ÄÄNESTÄJÄNI VIEDÄÄN KAASUKAMMIOIHIN!!!!!

Ja jos joku minua parodioi television huumoriohjelmassa, niin minä järjestän niin että SINÄ MUKAMAS VAHINGOSSA AMMUT JONKUN ELOKUVAAJANAISEN!!

MAKE GREAT, NOT LOVE!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mitenkäs @Steril homma jatkuu, jos useammalla voittajaehdokkaalla on yhtä monta ääntä? Järjestetäänkö uusintakierros näiden ehdokkaiden välillä?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mitenkäs @Steril homma jatkuu, jos useammalla voittajaehdokkaalla on yhtä monta ääntä? Järjestetäänkö uusintakierros näiden ehdokkaiden välillä?
Kyllä näin ajattelin, että jos menee tasan niin sitten olisi vielä yksi viikko aikaa kaikkien antaa uudestaan ääni haluamalleen vaihtoehdolle näistä tasoissa olevista. Eli uusintakierros tulee jos päättyy tasan.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Koska näiden ehdokkaiden vaalitentit järjestetään?
Katsotaan nyt jos tosiaan tasapeli tulisi, niin voitaisiin joku tilaisuus pitää missä nämä voittajaehdokkaat saisivat kertoa meille kaikille miksi juuri heidät tulisi valita Vuoden jatkoaikalaiseksi tai jotain vastaavaa.

Nyt kuitenkin @Sistis on tämän päivän aikana karannut jo kolmen äänen johtoon!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Katsotaan nyt jos tosiaan tasapeli tulisi, niin voitaisiin joku tilaisuus pitää missä nämä voittajaehdokkaat saisivat kertoa meille kaikille miksi juuri heidät tulisi valita Vuoden jatkoaikalaiseksi tai jotain vastaavaa.

Nyt kuitenkin @Sistis on tämän päivän aikana karannut jo kolmen äänen johtoon!

RIGGED!!! Jälleen kerran olimme äänestäjieni kanssa saaneet Sleepy-Sistiksen kiinni, niin eikö vaan ”SATTUMALTA” jostain TAAS kaivanut korruptoitunut, VANKILAAN PIAN MENEVÄ TURENGIN MAFIA 3 RIGGED POSTIÄÄNTÄ SISTIKSELLE!!! Tämä on häpeällistä, ILJETTÄVÄÄ!!!

Vaalitenttejä ei tietenkään pidetä, KOSKA MINÄ VOITTAISIN NE YLIVOIMAISESTI!!!! RIGGED!! HAASTAN TEIDÄT KAIKKI OIKEUTEEN JA JOUDUTTE HILLARY CLINTONIN KANSSA SAMAAN SELLIIN!!!

FUCK JATKOAIKA, MAKE ME GREAT AGAIN!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
RIGGED!!! Jälleen kerran olimme äänestäjieni kanssa saaneet Sleepy-Sistiksen kiinni, niin eikö vaan ”SATTUMALTA” jostain TAAS kaivanut korruptoitunut, VANKILAAN PIAN MENEVÄ TURENGIN MAFIA 3 RIGGED POSTIÄÄNTÄ SISTIKSELLE!!! Tämä on häpeällistä, ILJETTÄVÄÄ!!!

Vaalitenttejä ei tietenkään pidetä, KOSKA MINÄ VOITTAISIN NE YLIVOIMAISESTI!!!! RIGGED!! HAASTAN TEIDÄT KAIKKI OIKEUTEEN JA JOUDUTTE HILLARY CLINTONIN KANSSA SAMAAN SELLIIN!!!

FUCK JATKOAIKA, MAKE ME GREAT AGAIN!

Ota jo lento Floridaan.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Miten voi olla noin sekaisin ja noin suosittu? Suosiosta suosiolla sekaisin sanoisin. No tämä on vain kateellisen panettelua.
 
K

Kiekkokatsoja

Miten voi olla noin sekaisin ja noin suosittu? Suosiosta suosiolla sekaisin sanoisin. No tämä on vain kateellisen panettelua.
Sanon näin yleisellä tasolla, että sekaisin olo ei välttämättä ole aina paha asia. Sitä kun on monenlaista, ja monella tasolla. Se voi olla todellista, tai sen taakse voi tekeytyä tai piiloutua. Se voi olla parhaimmillaan vain leppoisaa pelleilyä, ja kirjoittajan "omaa huumoria."
Typerää sekaisin oloa on epäkohteliaisuus, ylimielisyys, tylyt tavat kirjoittaa yms. Sellaista en arvosta yhtään. Ja sitä näkyy olevan. Tähän on palstalla keino, ja se on tuo näkymättömyyteen laittaminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös