Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Minä olen sitä mieltä että tämä on mediapeliä, tässä halutaan selvästi välttää se asetelma että toisella kierroksella olisin vienyt potin itselleni.
En tiedä, mutta nyt jo annettu enemmän ääniä kuin vuosi sitten, vaikka äänestys ollut vasta kaksi vuorokautta pystyssä. Loistavaa aktiivisuutta!Tämä on mielenkiintoisempaa kuin maakuntavaalit. Enkä paljasta ketä äänestin. Mikähän lienee äänestysprosentti näissä vaaleissa?
Minä tein sen jo edellä koska olen ollut sinun yläpuolella tuloksissa koko ajan.Pistesijoilla ollaan! Kyllä se niin on, että kovat ovat kovia ja minä kaikkein kovin. Tehkää itse perässä!
Minä tein sen jo edellä koska olen ollut sinun yläpuolella tuloksissa koko ajan.
Minä tein siis senkin paremmin koska osasin kommentoida. Olen hieno.Tämmösiin on vähän hankala kommentoida. En mä osaa.
No, muutama vuosikymmen eteenpäin niin @Fiftie on omissa muisteluissaan tämän kisan voittaja joka tapauksessa.Veli Fiftie sai ääneni, mutta uhkaavasti näyttää siltä ettei buumi nyt vaan riitä.
Jäi ns. piippuun "pipe" kuten eräällekin Kuusamakujan asukille viime vaaleissa.
Pistesijoilla ollaan! Kyllä se niin on, että kovat ovat kovia ja minä kaikkein kovin. Tehkää itse perässä!
Siksipä annan oman ääneni finalistille, joka ei näemmä taistele voitosta: @heketsu88. Koska näin monta vuotta music awards ketjua pyörittäneenä en voi kuin sympatiseerata sielunveljeä, joka yksinään pitää UMK- ja euroviisuketjua pystyssä vuodesta toiseen. Sen verran minä olen homoseksuaali, että sitä on pakko arvostaa..
@FASlapsi lähdetään Air Forge Onella Floridaan
Mä en nyt vielä oikein ymmärrä mitä mä teen tolla listalla. Kunhan kirjoittelen liikaa jalkapallosta muun urheilun puolella.
Tulisit vaan rohkeasti kaapista ulos.Pyrin kumoamaan Euroviisuketjuillani tiettyjen Jatkoajan nimimerkkien harhaa siitä, että Euroviisut olisivat vain vähemmistöseksuaalien tapahtuma.
Ps. Kiitos äänestä!
Tulisit vaan rohkeasti kaapista ulos.
Sinä fanitat euroviisuja. Se on riittävä todiste.Todista, että olen vähemmistöseksuaali.
Tämän toteuttamiseen edes sinä et usko itsekään.- Alan Jokeri-faniksi