Vuoden jatkoaikalainen 2021 – finaali

  • 34 378
  • 213

Vuoden jatkoaikalainen 2021

  • mikko600

    Ääniä: 39 13,6%
  • redpecka

    Ääniä: 20 7,0%
  • FASlapsi

    Ääniä: 59 20,6%
  • Fiftie

    Ääniä: 23 8,0%
  • Roger Moore

    Ääniä: 34 11,9%
  • heketsu88

    Ääniä: 14 4,9%
  • Turha Kaukalo

    Ääniä: 16 5,6%
  • V-G-

    Ääniä: 9 3,1%
  • Sistis

    Ääniä: 53 18,5%
  • Everton

    Ääniä: 19 6,6%

  • Äänestäjiä
    286
  • Poll closed .

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minä olen sitä mieltä että tämä on mediapeliä, tässä halutaan selvästi välttää se asetelma että toisella kierroksella olisin vienyt potin itselleni.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Tämä on mielenkiintoisempaa kuin maakuntavaalit. Enkä paljasta ketä äänestin. Mikähän lienee äänestysprosentti näissä vaaleissa?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tämä on mielenkiintoisempaa kuin maakuntavaalit. Enkä paljasta ketä äänestin. Mikähän lienee äänestysprosentti näissä vaaleissa?
En tiedä, mutta nyt jo annettu enemmän ääniä kuin vuosi sitten, vaikka äänestys ollut vasta kaksi vuorokautta pystyssä. Loistavaa aktiivisuutta!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pistesijoilla ollaan! Kyllä se niin on, että kovat ovat kovia ja minä kaikkein kovin. Tehkää itse perässä!
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aion olla äänestämättä, koska on niin 2021-lukua hakea aina vaan voittajaa. Miksi?! Tärkeintä ei ole voitto vaan, että kaikki osallistuu.

Ps. Onks pakko käydä suihkussa jos ei tullu hiki?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tässä voisi kaikkien mieliksi olla eri luokat. Painavimmassa superraskaassa sarjassa ainoana kilpailee @Roger Moore ja muut sitten alemmissa painoluokissa. @FASlapsi taitaa olla kärpässarjalainen?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Veli Fiftie sai ääneni, mutta uhkaavasti näyttää siltä ettei buumi nyt vaan riitä.
Jäi ns. piippuun "pipe" kuten eräällekin Kuusamakujan asukille viime vaaleissa.
No, muutama vuosikymmen eteenpäin niin @Fiftie on omissa muisteluissaan tämän kisan voittaja joka tapauksessa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Taisin sanoa jo aiemmin, että en äänestä koska en halua millään tavalla arvottaa. Ja nyt minulle onkin aivan se ja sama kuka noista 3-4 eniten ääniä saaneesta hienosta nimimerkistä tittelin voittaa..

Siksipä annan oman ääneni finalistille, joka ei näemmä taistele voitosta: @heketsu88. Koska näin monta vuotta music awards ketjua pyörittäneenä en voi kuin sympatiseerata sielunveljeä, joka yksinään pitää UMK- ja euroviisuketjua pystyssä vuodesta toiseen. Sen verran minä olen homoseksuaali, että sitä on pakko arvostaa..
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Pistesijoilla ollaan! Kyllä se niin on, että kovat ovat kovia ja minä kaikkein kovin. Tehkää itse perässä!

Vahvistamattomien tietojen mukaan minulle on tulossa kosolti kirjeääniä, joita ei vielä ole avattu. Eihän täällä yritetä varastaa äänestystä?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Siksipä annan oman ääneni finalistille, joka ei näemmä taistele voitosta: @heketsu88. Koska näin monta vuotta music awards ketjua pyörittäneenä en voi kuin sympatiseerata sielunveljeä, joka yksinään pitää UMK- ja euroviisuketjua pystyssä vuodesta toiseen. Sen verran minä olen homoseksuaali, että sitä on pakko arvostaa..

Pyrin kumoamaan Euroviisuketjuillani tiettyjen Jatkoajan nimimerkkien harhaa siitä, että Euroviisut olisivat vain vähemmistöseksuaalien tapahtuma.

Ps. Kiitos äänestä!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No niin, NO NIIN! Jostain löytyi yhtäkkiä tarpeeksi viisaita ja/tai rikkaita ihmisiä, jotka heti antoivat äänensä minulle, koska niin rikkaat ja/tai viisaat tekevät! Tilanne ei ole vielä ohi, peli jatkuu! Valheita syytävä fake news- media ei meitä pysäytä! Olen saanut selville että Sistis on saanut tuhansia ja taas miljoonia fake-ääniä, ja samalla minun äänestäjieni ääniä on poltettu isoissa tynnyreissä, ja minun äänestäjiäni on poltettu vielä isommissa tynnyreissä, mutta tietenkään tästä ei media kirjoita koska fake news ja rigged ja valtavia maskeja!

Haluaisitko sinäkin olla rikas JA viisas? Äänestä minua ja niin tapahtuu, lisäksi pääset kuoltuasi taivaaseen ja vittumainen naapurisi joutuu helvettiin, ja pääset vieläpä vilkuttamaan hänelle ennen kuin se molopää tipahtaa helvetin tuliseen pätsiin ikiajoiksi!

Muita lupauksia, jotka lupaan kaikki 100% varmuudella toteuttaa jos minä voitan:
- Jatkan NHL:n suomalaisten 20 pisteen kierrosennätyksen metsästyksestä spämmäämistä
- Lopetan täysin NHL:n suomalaisten 20 pisteen kierrosennätyksen metsästyksestä spämmäämisen
- Jatkan Jatkoaikaan kirjoittamista
- Lopetan Jatkoaikaan kirjoittamisen
- Jatkan elämistä
- Kuolen
- Pysyn viisaana Mensa-kerholaisena
- Alan Jokeri-faniksi

Kaikki nämä toteutuu, jos voitan, ja petän tuosta listasta juurikin ne lupaukset jotka juuri sinä tahtoisit minun pettävän, paitsi että lupaan 100% varmuudella toteuttaa kaiken lupaamani koska olen rehti ja rehellinen kansanmies enkä mikään valtavan maskin takana fake news median sätkynukkena mumiseva Sleepy- @Sistis .

Tämä on totta.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
@Sistis ehdottomasti

Seurailin koronaketjua aktiivisesti joskus muinoin, ja ei voinut olla huomaamatta miten kärsivällisesti ja asiallisesti jaksoi vastailla, vaikka aika moni kirjoittelija oli aika hyökkäävällä ja provosoivalla asenteella. Aika monta kertaa kävi silloinkin mielessä että pitäisi antaa tästä tunnustusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös