Vuoden jatkoaikalainen 2021 – finaali

  • 34 346
  • 213

Vuoden jatkoaikalainen 2021

  • mikko600

    Ääniä: 39 13,6%
  • redpecka

    Ääniä: 20 7,0%
  • FASlapsi

    Ääniä: 59 20,6%
  • Fiftie

    Ääniä: 23 8,0%
  • Roger Moore

    Ääniä: 34 11,9%
  • heketsu88

    Ääniä: 14 4,9%
  • Turha Kaukalo

    Ääniä: 16 5,6%
  • V-G-

    Ääniä: 9 3,1%
  • Sistis

    Ääniä: 53 18,5%
  • Everton

    Ääniä: 19 6,6%

  • Äänestäjiä
    286
  • Poll closed .

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onnittelut voittajalle, eli nimimerkille @FASlapsi. Meillä on suuri arvo nimeltään demokratia, ja se puhui näin. Tulos on aina oikea.

Olen loppupeleissä oikeastaan varsin tyytyväinen siitä, että voitto lipui toisaalle. Olen kuitenkin pohjimmiltani niin vaatimaton luonne, että moinen titteli olisi aiheuttanut vain valtavaa hämmennystä ja epäuskoisuutta, etten oikein osaisi suhtautua siihen. On sen vuoksi hyvä, että voitto meni sinne, missä titteliin on jo totuttu, ja missä sitä osataan arvostaa asiaankuuluvalla tavalla.

Sijoitukseni parani viime vuodesta. Tulivat äänet sitten tosissaan tai huumorilla, niin ne kaikki lasketaan. Ja tästä kiitokset äänestäjille. Olen kuitenkin sitä mieltä, että tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku, ja minun olisi myös kiitettävä koko helvetin koronaviruspandemiaa siitä, että ylipäätään olin finaalissa. Siihen en kuitenkaan ryhdy, vaan salaa toivon, että ensi vuonna pandemia on jo ohi ja olemme palanneet normaaliin päiväjärjestykseen.

Vielä kerran: onnittelut voittajalle ja kiitokset äänestäneille. Ja myös muille kanssafinalisteille.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Nyt tiedän miltä Janne Ahosesta tai Jari Isometsästä tuntuu.
Minne Paavo unohtui?

Saadaanko vastaus ikiaikaiseen kysymykseen: voiko vitutukseen kuolla? Ja mikä on aikataulu?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minne Paavo unohtui?

Saadaanko vastaus ikiaikaiseen kysymykseen: voiko vitutukseen kuolla? Ja mikä on aikataulu?
Jos Rogerista ei enää kuulu mitään, niin voinemme olettaa että vitutukseen voi kuolla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ai niin joo, joku tämmönenkin juttu oli täällä käynnissä, en millään muotoa viitsinyt edes seurata miten tää etenee, mutta vissiin kävi siis niin että voitin? No, ihan sama, kuka näitä laskee ees.. OLEN NELINKERTAINEN VUODEN JATKOAIKALAINEN!!! NELINKERTAINEN!! NELIN! KERTAINEN!! OLEN PARAS!!!

Voittajan on helppo hymyillä, siispä hymyilen ihan vitusti kun samalla julistan että hyvänä ja reiluna voittajana HAASTAN KAIKKI FINAALISSA MINUA VASTAAN OLLEET, ÄÄNESTYKSEN JÄRJESTÄJÄN, JA VÄÄRIN ÄÄNESTÄNEET OIKEUTEEN!!!! Lisäksi määrään Turengin mafian lakkautettavaksi, ja Moderaattoreiden täytyy tatuoida otsiinsa sana "MODERAATTORI" ja kumartaa viisi kertaa päivässä minun suuntaani, tai muuten TEEN TEISTÄ HILLARY CLINTONEJA!!!

Ja jottei totuus unohtuisi eikä sädekehäni himmenisi, listaan tähän alle viime vuosien voittajat siltä osin kun jaksan niitä täältä kaivella, ja varastan samalla härskisti @redpecka teksti-tv -värityskirjaidean:

VUODEN JATKOAIKALAISET:
2006 vlad 90 ääntä** (2. sv veinikretski, 3. @Cobol / Routainen )
...
2013: @Jaws 16 ääntä* (2. FASlapsi/ Lexaa )
2014: vlad 18 ääntä* (2. MustatKortit 3. Joppe K )
2015: @pettter 22 ääntä* (2. @Everton, 3. @Cobol / MustatKortit )
2016: FASlapsi 33 ääntä (2. @Henkka, 3. @Pisin Kääpiö 186cm )
2017: FASlapsi 46 ääntä (2. @Roger Moore, 3. Van Taimeri )
2018: FASlapsi 19 ääntä* (2. @Bosco, 3. @vilperi )
2019: Pernaveikko 57 ääntä (2. Punamusta, 3. FASlapsi)
2020: @Tuamas 34 ääntä (2. @mikko600, 3. @Sistis / @Vanha Len )
2021: FASlapsi 59 ääntä (2. @Sistis, 3. @mikko600 )

Nuo löysin kun etsin otsikoista sanalla "Vuoden", voi olla että muitakin kisoja on ollut mutta ne livahti nyt tutkan alta. Aika paljon on syystä tai toisesta palstalta kadonneita kirjoittajia, osa vissiin ihan nimimerkin vaihdoksista tai ikibanneista johtuvia, mutta ikävämpiäkin juttuja on ollut katoamisten taustalla. Niinku vaikka vedonlyöntitappiosta johtuvia.

Tähtimerkeistä, yhden tähden äänestykset oli tehty sillee että piti ihan kirjoittaa äänestyksen sen nimimerkin nimi, jota äänesti. Näissä oli aina paljon vähemmän äänestäjiä kuin näissä missä voi vaan anonyymisti klikata jotain äänestysvaihtoehtoja. Palstan systeemit ei tainneet ennen vuotta 2016 tämmöstä hienoa äänestyssysteemiä ees mahdollistaa, mutta jostain syystä vuonna 2018 pidettiin myös tämmönen julkinen kirjoitusäänestys, vaikka mahis normaaliäänestykseenkin olisi jo ollut.

Vuoden 2006 äänestys oli joku ihan käsittämätön, suljettu yv-äänestyshomma, jossa Vuoden Jatkoaikalaisen lisäksi valittiin myös muita kategorioita, niinku Vuoden SM-liiga -kirjoittaja, Vuoden NHL-kirjoittaja, Vuoden Kohukirjoittaja ja jopa Jatkoajan toimituksestakin äänestettiin parhaat. Aivan saatananmoinen urakka on varmasti tuon äänestyksen järjestäjällä ollut aikanaan pitää kaikki langat järjestyksessä, varsinkin kun ääniä on ilmeisesti aika helvetin paljon jaksettu kuitenkin antaa.

Mutta mitä tästä kaikesta opimme? Sen, että MINÄ OLEN NELINKERTAINEN VUODEN JATKOAIKALAINEN, JA YKSINKERTAINEN HOPEAMITALISTI, JA YKSINKERTAINEN PRONSSIMITALISTI, JA KUULUN MENSA-KERHOON ELI OLEN VIISAS, HAUSKA, ÄLYKÄS, SUOSITTU, KOMEA JA RIKAS!!! OIKEUDESSA TAVATAAN!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös