Mainos

Vuoden jatkoaikalainen 2021 – finaali

• 34 938
  • 213

Vuoden jatkoaikalainen 2021

• mikko600

Ääniä: 39 13,6%
  • redpecka

Ääniä: 20 7,0%
  • FASlapsi

Ääniä: 59 20,6%
  • Fiftie

Ääniä: 23 8,0%
  • Roger Moore

Ääniä: 34 11,9%
  • heketsu88

Ääniä: 14 4,9%
  • Turha Kaukalo

Ääniä: 16 5,6%
  • V-G-

Ääniä: 9 3,1%
  • Sistis

Ääniä: 53 18,5%
  • Everton

Ääniä: 19 6,6%

• Äänestäjiä
    286
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olen vähän järkyttynyt tästä, että jotain jalkapallopoikia on top 3:ssa. Katsokaa nyt kuitenkin kuvallinen todistusaineisto, että kuka sitä kesän kuuminta urheilutapahtumaa tarkimmin seurasi.

Liitteet

• Screenshot_20220102-174800.jpg
    Screenshot_20220102-174800.jpg
    238,5 KB · kertaa luettu: 157
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olen vähän järkyttynyt tästä, että jotain jalkapallopoikia on top 3:ssa. Katsokaa nyt kuitenkin kuvallinen todistusaineisto, että kuka sitä kesän kuuminta urheilutapahtumaa tarkimmin seurasi.

Ainiin, itse toki äänestin @redpecka a. Mutta tämä onkin ihan paska äänestys.

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Voin paljastaa, että mun ääni meni selkeästi Roger Moorelle. Ainoa oikea valinta omasta mielestäni. Kun itse en saanut äänen ääntä alkukarsinnassa, niin äänestin jotain vähintään yhtä järkevää kirjoittajaa.

npc

Jäsen
Tää onkin hyvin luotu äänestys jäsen @Steril -iltä. Potentiaalia hänellä järjestäjämieheksi. Tästä ei kato nää ennen oman äänen antamista tilannetta niin ei voi taktikoida ja äänestää pahimmille kilpailijoilleen itse lisä-ääniä.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tää onkin hyvin luotu äänestys jäsen @Steril -iltä. Potentiaalia hänellä järjestäjämieheksi. Tästä ei kato nää ennen oman äänen antamista tilannetta niin ei voi taktikoida ja äänestää pahimmille kilpailijoilleen itse lisä-ääniä.
Kiitos komplimentista!

Tuo oli juuri tarkoitus, että ennen äänen antamista tilanne on mysteeri, ja itse asiassa niin se oli minullekin. Tässä yhteydessä voinkin paljastaa, että annoin oman ääneni sinulle.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

npc

Jäsen
Kiitos komplimentista!

Tuo oli juuri tarkoitus, että ennen äänen antamista tilanne on mysteeri, ja itse asiassa niin se oli minullekin. Tässä yhteydessä voinkin paljastaa, että annoin oman ääneni sinulle.
Erittäin hyvin luotu äänestys!

Panttaan vielä omaa ääntäni vaikka tiedänkin suunnilleen että se mennee kaikistä älykkäimmälle säälistä kun ei sitä varmaan kukaan nykynuoriso enää äänestäisi.

Tarjoan kakkukahvit silti lopuksi kaikille minua äänestäneille, kunhan nyt itse eka äänestän. Voitte noutaa tortut tykkäyksen muodossa viestienne alariviltä kannelta neljä infopisteestä. (Vieläköhän tää on hauskaa..?)

K

Kiekkokatsoja

@Sistis sai ääneni.
Asiallista kirjoitusta ketjuissa. Asialinja on säilynyt, muutamien satunnaisten kirjoittajien kiukutteluista huolimatta.
Edit. Korjattu yksi sana.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole vakuuttunut tämän hetken kärkikolmikosta. Sieltä löytyy korona-asiantuntija @Sistis, palstan yleinen hämmentäjä @FASlapsi, sekä draamakuningas/futismies @mikko600. Ja ainoastaan @FASlapsi tarjoaa jotain kiekkokeskusteluiden puolella.

Kunhan joku tuon tämän hetken kärkikolmikon ulkopuolelta voittaa, niin kaikki on hyvin.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Oman ääneni sai @Sistis ennenkaikkea siitä, että hänen asiallinen otteensa Koronaketjussa säilyy, vaikka painetta lyödään tasaisin väliajoin molemmilta laidoilta. Muutenkin kommenteista muuallakin palstalla paistaa, että kysymyksessä on asiallinen kirjoittaja.

Ja itsekin tilastoja tekevänä, lämmittää mieltä myös laskelmat siitä, kuinka homma voisi edetä, jos... Nämä laskelmat hakkaavat THL:n viralliset, kauhukuvia kerta kerran jälkeen maalailevat, laskelmat ihan 6-0 mennen tullen.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tässä äänestyksessä on hyviä ehdokkaita finaalissa. Sillä tavalla hyvä, mutta hankala päätös kelle äänensä antaa. Toisin on niissä Kesätyttö-äänestyksissä, kun yleensä finalisteista ei tee mieli äänestää ketään, suurinta osaa en edes muista mistään.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Just joo, joku Sleepy- @Sistis nyt on muka kärjessä, AIVAN FAKE NEWS KOKO HOMMA!! Sattumalta löydetty jostain valtava kasa ääniä tolle valtavan maskinsa takaa joka paikassa unettavuuksiaan horisevalle huijarille, tää on rigged, media valehtelee, STOP THE COUNT paitsi mun äänienlaskua ei todellakaan lopeteta! MAKE JATKOAIKA GREAT AGAIN JA VALLATKAA NYT SE VITUN TURENKI!! MENKÄÄ YLLÄPIDON CAPITOLIIN SARVET PÄÄSSÄ JA MAALIT NAAMASSA, HAKATKAA MODERAATTOREITA LIPUILLA!!! Ja jos joku nyt siinä sitten kuolee niin SE EI TODELLAKAAN OO MUN VIKA EN MÄ OO KETÄÄN SINNE MÄÄRÄNNYT MENEMÄÄN!!

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Just joo, joku Sleepy- @Sistis nyt on muka kärjessä, AIVAN FAKE NEWS KOKO HOMMA!! Sattumalta löydetty jostain valtava kasa ääniä tolle valtavan maskinsa takaa joka paikassa unettavuuksiaan horisevalle huijarille, tää on rigged, media valehtelee, STOP THE COUNT paitsi mun äänienlaskua ei todellakaan lopeteta! MAKE JATKOAIKA GREAT AGAIN JA VALLATKAA NYT SE VITUN TURENKI!! MENKÄÄ YLLÄPIDON CAPITOLIIN SARVET PÄÄSSÄ JA MAALIT NAAMASSA, HAKATKAA MODERAATTOREITA LIPUILLA!!! Ja jos joku nyt siinä sitten kuolee niin SE EI TODELLAKAAN OO MUN VIKA EN MÄ OO KETÄÄN SINNE MÄÄRÄNNYT MENEMÄÄN!!
Tämä sai minut vakuuttuneeksi, että annoin ääneni väärälle ehdokkaalle äänestäessäni Kuussatasen Mikkoa. Voisiko virkailija ystävällisesti vaihtaa ääneni Fassille?

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tämä sai minut vakuuttuneeksi, että annoin ääneni väärälle ehdokkaalle äänestäessäni Kuussatasen Mikkoa. Voisiko virkailija ystävällisesti vaihtaa ääneni Fassille?
Valitan, ei ole muutokset mahdollisia. Muuten täällä kohta kaikki avautuisivat kilpaa, ja joutuisin mitätöimään koko äänestyksen ja äänestämään itseni vuoden palstalaiseksi.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä vain alleviivaa Fassin analyysia!
Äänestys on rigged! Fake-Steril! Oikeuteen mennään ja oikeus tapahtuu!!! MINÄ OLEN VOITTAJA!

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Missä on Jatkoajan pääkonttori (vrt. Yhdysvaltojen kongressitalo)?

Loppiainen lähestyy...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy