Heti kun vähän avauduit niin ääniä rupesi satelemaan. Poliittista peliä, vai mitä?No niin, nyt on hyvä tilanne, STOP THE COUNT! STOP THE COUNT! VALLATKAA TURENKI!
Heti kun vähän avauduit niin ääniä rupesi satelemaan. Poliittista peliä, vai mitä?No niin, nyt on hyvä tilanne, STOP THE COUNT! STOP THE COUNT! VALLATKAA TURENKI!
Olen vähän järkyttynyt tästä, että jotain jalkapallopoikia on top 3:ssa. Katsokaa nyt kuitenkin kuvallinen todistusaineisto, että kuka sitä kesän kuuminta urheilutapahtumaa tarkimmin seurasi.
Kiitos palautteesta, jos ei miellytä niin stay out of my pages - trust me, se auttaa!!Ainiin, itse toki äänestin @redpecka a. Mutta tämä onkin ihan paska äänestys.
Minä olen aina tosissani, sillä olenhan varjomoderaattori. Ja Mikkoa en voi kehua, sillä olenhan United-kannattaja.Tänks bro!
Kiitos komplimentista!Tää onkin hyvin luotu äänestys jäsen @Steril -iltä. Potentiaalia hänellä järjestäjämieheksi. Tästä ei kato nää ennen oman äänen antamista tilannetta niin ei voi taktikoida ja äänestää pahimmille kilpailijoilleen itse lisä-ääniä.
Kiitos komplimentista!
Tuo oli juuri tarkoitus, että ennen äänen antamista tilanne on mysteeri, ja itse asiassa niin se oli minullekin. Tässä yhteydessä voinkin paljastaa, että annoin oman ääneni sinulle.
Erittäin hyvin luotu äänestys!Kiitos komplimentista!
Tuo oli juuri tarkoitus, että ennen äänen antamista tilanne on mysteeri, ja itse asiassa niin se oli minullekin. Tässä yhteydessä voinkin paljastaa, että annoin oman ääneni sinulle.
Ehkä kommenttiosioo lukemalla heitän tämän laulun @Fiftie -lle. Siis paksun ja karvaisen ennakkosuosikin viitan.
Tämä sai minut vakuuttuneeksi, että annoin ääneni väärälle ehdokkaalle äänestäessäni Kuussatasen Mikkoa. Voisiko virkailija ystävällisesti vaihtaa ääneni Fassille?Just joo, joku Sleepy- @Sistis nyt on muka kärjessä, AIVAN FAKE NEWS KOKO HOMMA!! Sattumalta löydetty jostain valtava kasa ääniä tolle valtavan maskinsa takaa joka paikassa unettavuuksiaan horisevalle huijarille, tää on rigged, media valehtelee, STOP THE COUNT paitsi mun äänienlaskua ei todellakaan lopeteta! MAKE JATKOAIKA GREAT AGAIN JA VALLATKAA NYT SE VITUN TURENKI!! MENKÄÄ YLLÄPIDON CAPITOLIIN SARVET PÄÄSSÄ JA MAALIT NAAMASSA, HAKATKAA MODERAATTOREITA LIPUILLA!!! Ja jos joku nyt siinä sitten kuolee niin SE EI TODELLAKAAN OO MUN VIKA EN MÄ OO KETÄÄN SINNE MÄÄRÄNNYT MENEMÄÄN!!
Valitan, ei ole muutokset mahdollisia. Muuten täällä kohta kaikki avautuisivat kilpaa, ja joutuisin mitätöimään koko äänestyksen ja äänestämään itseni vuoden palstalaiseksi.Tämä sai minut vakuuttuneeksi, että annoin ääneni väärälle ehdokkaalle äänestäessäni Kuussatasen Mikkoa. Voisiko virkailija ystävällisesti vaihtaa ääneni Fassille?
Tämä vain alleviivaa Fassin analyysia!Valitan, ei ole muutokset mahdollisia.
Äänestys on rigged! Fake-Steril! Oikeuteen mennään ja oikeus tapahtuu!!! MINÄ OLEN VOITTAJA!Tämä vain alleviivaa Fassin analyysia!
Äänestys on rigged! Fake-Steril! Oikeuteen mennään ja oikeus tapahtuu!!! MINÄ OLEN VOITTAJA!
TURENKI PALAA!Joko @FASlapsi kannattajat ovat äänestyspaikoilla vaatimassa ääntenlaskua uudelleen?