Vuoden jatkoaikalainen 2021 – finaali

  • 34 555
  • 213

Vuoden jatkoaikalainen 2021

  • mikko600

    Ääniä: 39 13,6%
  • redpecka

    Ääniä: 20 7,0%
  • FASlapsi

    Ääniä: 59 20,6%
  • Fiftie

    Ääniä: 23 8,0%
  • Roger Moore

    Ääniä: 34 11,9%
  • heketsu88

    Ääniä: 14 4,9%
  • Turha Kaukalo

    Ääniä: 16 5,6%
  • V-G-

    Ääniä: 9 3,1%
  • Sistis

    Ääniä: 53 18,5%
  • Everton

    Ääniä: 19 6,6%

  • Äänestäjiä
    286
  • Poll closed .

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
@mikko600 sai ääneni jo ekalla kierroksella ja saa nytkin. Perustelut aiemmalla kierroksella.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Siis mitä helvettiä, tää homma on nyt käynnissä ja täällä on nyt jotkut nevahöödit muka viemässä multa voittoa pois? Ja täällä kommenttiosiossakin on näköjään sama meininki ku Iltalehden vastaavassa, tyhjät väärää äänestävät kattilat kolisee kovimmalla äänillä, eikä mitään meteliä tule minua äänestäviltä viisailta ihmisiltä - joita sentään onneksi on ihan kiitettävästi yhä ollut, mutta tällä hetkellä näyttää karulla tavalla siltä että ei ole tarpeeksi.

Voi saatana, katoavaista on mainen kunnia ja kolminkertainen Vuoden Jatkoaikalaisuus. Ois pitänyt äänestää itteäni jo siinä alkukarsinnassa, diskata itteni sillä tavalla ja säästyä tältä häpeältä. Nytkin tietty itseäni äänestin, mutta ei sillä saa kai enää penaltia.
Annat aika paljon tasoitusta kun et kuulu ykköskenttään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Annat aika paljon tasoitusta kun et kuulu ykköskenttään.
Mikä vitun ykköskenttä, hä? En mä tarvii mitään saatanan ketjukavereita, mä oon Mario Lemieux, voitan aina ja yksinänikin, kun vaan tahdon ja viitsin!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mikä vitun ykköskenttä, hä? En mä tarvii mitään saatanan ketjukavereita, mä oon Mario Lemieux, voitan aina ja yksinänikin, kun vaan tahdon ja viitsin!
Selkeästi pari koulutuskeikkaa jäänyt välistä, kts. www.eurotam.com, siellä lisää!!

Olin ensimmäinen sotilas, joka antoi @V-G- äänen.
Se on hyvä että kaikki saavat ääniä, ettei kenellekään käy kuten Britannialle Euroviisufinaalissa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mä en nyt vielä oikein ymmärrä mitä mä teen tolla listalla. Kunhan kirjoittelen liikaa jalkapallosta muun urheilun puolella.
En ymmärrä minäkään. Ja niin kirjoitat. Ja vielä ihan vääriä mielipiteitä. Ja siis palaan maanantaina tähän John Terryn yliarvostamiseen.

Ja siis silti annoin ääneni sulle. Mikä MUA vaivaa?!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jos jollekin annetaan ääniä sen perusteella kun on kirjoittanut paljon ketjuun jonka olen ignoorannut niin en ainakaan häntä äänestä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Nyt on vähän hankala tilanne, finalisteista 4 on sellaisia joita voisi helposti äänestää, koska heidän nimimerkkeihin on ehkä eniten ns. kiinnittänyt huomiota. Veli @Sistis on hyvin esillä tuolla Korona ketjussa, Veli @Roger Moore puolestaan Bond -ketjussa ja onhan Roger kautta aikain 3:ksi paras Bond, Conneryn ja Craigin jälkeen. Kenraalit @Fiftie ja @Turha Kaukalo puolestaan heittävät uskomattonta settiä noissa Manu Juhania käsittelevissä ketjuissa. My GOD
Äänestän silti @Turha Kaukalo sillä hän on ollut yhtä jaksoisesti yli 6 kk metsän laidassa...
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Ääni meni @Roger Moore
Herrasmies, jonka sisältö myös IFKn osioon on aina tyylikästä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt on vähän hankala tilanne, finalisteista 4 on sellaisia joita voisi helposti äänestää, koska heidän nimimerkkeihin on ehkä eniten ns. kiinnittänyt huomiota. Veli @Sistis on hyvin esillä tuolla Korona ketjussa, Veli @Roger Moore puolestaan Bond -ketjussa ja onhan Roger kautta aikain 3:ksi paras Bond, Conneryn ja Craigin jälkeen. Kenraalit @Fiftie ja @Turha Kaukalo puolestaan heittävät uskomattonta settiä noissa Manu Juhania käsittelevissä ketjuissa. My GOD
Äänestän silti @Turha Kaukalo sillä hän on ollut yhtä jaksoisesti yli 6 kk metsän laidassa...

Joudut vaihtamaan äänesi, sillä en ole enää metsän laidassa, koska hääpäivä meidän perheessä osuu joulukuun seitsemännelletoista, josta ehkä jo tänä vuonna tulee uusi itsenäisyyspäivä Suomeen ja koko vapaaseen maailmaan Valko-Venäjää myöten.
 
K

Kiekkokatsoja

Listalla näkyy olevan puolenkymmentä kirjoittajaa, jotka varmuudella osaavat olla asiallisia toisille kirjoittajille. Oli sitten kirjoituksessa asialinja, niitänäitä kirjoitusta ajankuluksi, tai kevyttä huumoripitoista höpöttelyä.
Listalta löytyy myös muutama kirjoittaja joita en juurikaan muista palstalta. Ja pari epäasiallista ja ylimielistä tyyppiä.
Jokaiselle siis jotain, ja hyvä niin.
Ääneni joko asiakirjoittajalle, tai leppoisia kirjoittavalle.
 
Itselle hieman tuntemattomia nimiä nämä kyseiset finalistit, eikä kyllä oikein palstalla mieleen jääneet. @Roger Moore, @Turha Kaukalo , @heketsu88 ovat ainoat ketkä jollain tavalla muistan ehkä jostain otteluseurannasta(?). Itse annoin ääneni @Everton käyttäjälle!

Saa nähdä joko ensi joulukuussa vihdoin asettuisin itse ehdolle kilpailuun. Ihmettelin, että tänä vuonna en yhtään ääntä saanut, vaikka en tosin ollut ehdolle asettunutkaan. Kateus vie kalatkin järvestä sanoi entinen vanha sanonta!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Joudut vaihtamaan äänesi, sillä en ole enää metsän laidassa, koska hääpäivä meidän perheessä osuu joulukuun seitsemännelletoista, josta ehkä jo tänä vuonna tulee uusi itsenäisyyspäivä Suomeen ja koko vapaaseen maailmaan Valko-Venäjää myöten.

Mä en ääntäni vaihda, mutta nyt on kyllä iso arvostus Teitä kohtaan. Olet vienyt avioon puolisosi hienona päivänä... Siis samanapäivänä kun Neuvostoliitto kaatui. Jo tämäkin nostaa Sinun arvostuksesi todella korkealle...
Ehdotitko itse aikanaan kyseistä päivää =)
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Haluan vain huomauttaa tässä vaiheessa että tämä on mediapeliä.
 

Barney

Jäsen
Karsintavaiheessa en äänestänyt ollenkaan, mutta nyt kun tämä oli tehty niin helpoksi, että nappia painamalla pystyi äänestämään, niin vaivauduin. Ääneni sai @mikko600, koska hän oli vähiten paska vaihtoehto.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ääneni saa @V-G-

Nautin joka kerta siitä kun jäbä naulaa jokusen ajatuksen KHL-puolella. Se whataboutismin, selittelyn ja höpöpuheiden tulva joka siitä seuraa, on aina yhtä viihdyttävää.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Mikä tämä tällainen finaali on olevinansa, kun mitään raskasta tai heavyä ei ole kärkikympissä mukana?!
Äänestän tyhjää - tai no ihan uhallakin FASlapsi saakoon ääneni.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Karsintavaiheessa en äänestänyt ollenkaan, mutta nyt kun tämä oli tehty niin helpoksi, että nappia painamalla pystyi äänestämään, niin vaivauduin. Ääneni sai @mikko600, koska hän oli vähiten paska vaihtoehto.
Tänks bro!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei nyt sentään alennuta Paavon tasolle. Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu!
Kyllä tässä on vahvat vuoden 1994 presidentinvaalien fiilikset. Jos kaikki olisi mennyt kuten piti niin Paavo Väyrynen olisi voittanut toisella kierroksella Kalevi Sorsan!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kyllä tässä on vahvat vuoden 1994 presidentinvaalien fiilikset. Jos kaikki olisi mennyt kuten piti niin Paavo Väyrynen olisi voittanut toisella kierroksella Kalevi Sorsan!
Jotenkin tulee näistä Paavon jutuista aina mieleen Jope Ruonansuun upea Paavon tanhu. Kannattaa kuunnella ajatuksen kanssa.

We will make Jatkoaika great again!

 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No niin, nyt on hyvä tilanne, STOP THE COUNT! STOP THE COUNT! VALLATKAA TURENKI!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös