Se ( kunnioitus) on niissä 22 äänessä, jotka minä ja 21 muuta veljeä ja siskoa olemme antaneet!! Ilmeisesti kaikki eivät muistaneet noudattaa metodia; " join the winners!!" -i assume!! Keep Rocking!! ABEräällä veljellä on 22 ääntä ja 8,4 %. Kysynkin missä kunnioitus?
Ilmeisesti ei, minä mukaan lukien. Mutta olenkin vain uninen järjestäjä täältä metsänlaidasta.Se ( kunnioitus) on niissä 22 äänessä, jotka minä ja 21 muuta veljeä ja siskoa olemme antaneet!! Ilmeisesti kaikki eivät muistaneet noudattaa metodia; " join the winners!!" -i assume!! Keep Rocking!! AB
Järjestelyt ovatkin olleet tässä kisassa ns. " world class" -take my word!! " Veli" @Fiftie n " oikeat ja väärät" jaottelussa äänestyspäätöksesi tosin menee kategoriaan " väärät" -i assume!! ABIlmeisesti ei, minä mukaan lukien. Mutta olenkin vain uninen järjestäjä täältä metsänlaidasta.
Kiitos komplimentista - se lämmittää aina, Sinun erityisesti!! Br Steril, voting host A.D.2021Järjestelyt ovatkin olleet tässä kisassa ns. " world class" -take my word!! " Veli" @Fiftie n " oikeat ja väärät" jaottelussa äänestyspäätöksesi tosin menee kategoriaan " väärät" -i assume!! AB
Metsänlaidalla on turhan negatiivinen kaiku. Metsänlaita on planeetan ehkä hienoimpia mestoja. Tosin ei sieltä käsin kukaan ole laittanut ensimmäistäkään ohjauspeliä kondikseen. Mutta hieno mesta joka tapauksessa!Ilmeisesti ei, minä mukaan lukien. Mutta olenkin vain uninen järjestäjä täältä metsänlaidasta.
Täällä metsänlaidassa on ollut kyllä todella hyvä meininki koko ajan. Kyllä täällä viihtyy!Metsänlaidalla on turhan negatiivinen kaiku. Metsänlaita on planeetan ehkä hienoimpia mestoja. Tosin ei sieltä käsin kukaan ole laittanut ensimmäistäkään ohjauspeliä kondikseen. Mutta hieno mesta joka tapauksessa!
E: Edelleen johtaa Lapsi yhdellä äänellä. Springfield vielä laskemati.
jos menee tasan niin sitten olisi vielä yksi viikko aikaa kaikkien antaa uudestaan ääni haluamalleen vaihtoehdolle näistä tasoissa olevista. Eli uusintakierros tulee jos päättyy tasan.
Minä en tunnusta ja syytän mediaa tästä asettelusta.
MINUA!!!!!!!!! MAKE FASLAPSI, NOT LOVE!!Ketä tässä siis pitää äänestää?
MINUA!!!!!!!!! MAKE FASLAPSI, NOT LOVE!!
LÄHETÄN SULLE TUHANSIA JA TAAS MILJOONIA RUSKEITA KIRJEKUORIA!! JOISSAIN ON PASKAA, JOISSAIN SUKLAATA, TOISISSA RUSKEITA KIVIÄ!! RUSKEITA!! KAIKKIALLA RUSKEAA!!!Jos voitat, monin kertainen Vuoden Jatkoaikalainen olet?
Ps. ääneni on antamatta. Sen saa ruskeaa kirjekuorta vastaan. Siellä voi olla joko rahaa. Tai paskaa. Ruskeisuus on tärkeintä.
Aika varmaa on kyllä että voittaja jompi kumpi näistä mutta Sistis nousi juuri pisteen päähän!
Tällaista kirjaimellisesti PASKAA suoltavan tyypinkö jatkoaika haluaa voittajaksi?LÄHETÄN SULLE TUHANSIA JA TAAS MILJOONIA RUSKEITA KIRJEKUORIA!! JOISSAIN ON PASKAA, JOISSAIN SUKLAATA, TOISISSA RUSKEITA KIVIÄ!! RUSKEITA!! KAIKKIALLA RUSKEAA!!!
Minä olen kasvottomat kasvot kiusatuille, maahan painetuille ja ylenkatsotuille. Kaikki ovat minua vastaan, mutta voittamalla kaikki, minä voitan myös kiusaajat ja kateelliset pienisielut! Ylensyöneet ja minä tiedämme miltä tämä tuntuu, ja me olemme saaneet tarpeekseemme! TAAS ON TURENKI MASINOINUT TÄLLÄ KERTAA MUUT EHDOLLA OLIJAT VETÄMÄÄN MINUT LOKAAN, JA YRITTÄVÄT KAIKIN KEINOIN SAADA IHMISET ÄÄNESTÄMÄÄN MINUA VASTAAN! Mutta se! Ei! Onnistu!Tällaista kirjaimellisesti PASKAA suoltavan tyypinkö jatkoaika haluaa voittajaksi?
Tämä on mediapeliä.
Tämä ratkaisi ääneni. Ei tämä kyseinen lupaus, tai kirjoitus vaan muisto. Muisto @FASlapsi n kirjoituksesta, jossa Lehterän kalmo huitoo vaihtoaitiossa samurai miekalla. Se on yksi hienoin tarina minkä olen koskaan kuullut.LÄHETÄN SULLE TUHANSIA JA TAAS MILJOONIA RUSKEITA KIRJEKUORIA!! JOISSAIN ON PASKAA, JOISSAIN SUKLAATA, TOISISSA RUSKEITA KIVIÄ!! RUSKEITA!! KAIKKIALLA RUSKEAA!!!