Vuoden jatkoaikalainen 2021 – finaali

  • 34 348
  • 213

Vuoden jatkoaikalainen 2021

  • mikko600

    Ääniä: 39 13,6%
  • redpecka

    Ääniä: 20 7,0%
  • FASlapsi

    Ääniä: 59 20,6%
  • Fiftie

    Ääniä: 23 8,0%
  • Roger Moore

    Ääniä: 34 11,9%
  • heketsu88

    Ääniä: 14 4,9%
  • Turha Kaukalo

    Ääniä: 16 5,6%
  • V-G-

    Ääniä: 9 3,1%
  • Sistis

    Ääniä: 53 18,5%
  • Everton

    Ääniä: 19 6,6%

  • Äänestäjiä
    286
  • Poll closed .

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Äänestin Roger Moorea.

Tältä ehdokaslistalta itselleni tutuin ja eniten keskusteluita keskenämme.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Vielä parin päivän loppukiri, äänestäkää nyt kaikki omaa suosikkianne keillä ääni vielä tallella! Lyödään se 300 ääntä tauluun vaikka väkisin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eräällä veljellä on 22 ääntä ja 8,4 %. Kysynkin missä kunnioitus?
Se ( kunnioitus) on niissä 22 äänessä, jotka minä ja 21 muuta veljeä ja siskoa olemme antaneet!! Ilmeisesti kaikki eivät muistaneet noudattaa metodia; " join the winners!!" -i assume!! Keep Rocking!! AB
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Se ( kunnioitus) on niissä 22 äänessä, jotka minä ja 21 muuta veljeä ja siskoa olemme antaneet!! Ilmeisesti kaikki eivät muistaneet noudattaa metodia; " join the winners!!" -i assume!! Keep Rocking!! AB
Ilmeisesti ei, minä mukaan lukien. Mutta olenkin vain uninen järjestäjä täältä metsänlaidasta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ilmeisesti ei, minä mukaan lukien. Mutta olenkin vain uninen järjestäjä täältä metsänlaidasta.
Järjestelyt ovatkin olleet tässä kisassa ns. " world class" -take my word!! " Veli" @Fiftie n " oikeat ja väärät" jaottelussa äänestyspäätöksesi tosin menee kategoriaan " väärät" -i assume!! AB
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Järjestelyt ovatkin olleet tässä kisassa ns. " world class" -take my word!! " Veli" @Fiftie n " oikeat ja väärät" jaottelussa äänestyspäätöksesi tosin menee kategoriaan " väärät" -i assume!! AB
Kiitos komplimentista - se lämmittää aina, Sinun erityisesti!! Br Steril, voting host A.D.2021
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Ilmeisesti ei, minä mukaan lukien. Mutta olenkin vain uninen järjestäjä täältä metsänlaidasta.
Metsänlaidalla on turhan negatiivinen kaiku. Metsänlaita on planeetan ehkä hienoimpia mestoja. Tosin ei sieltä käsin kukaan ole laittanut ensimmäistäkään ohjauspeliä kondikseen. Mutta hieno mesta joka tapauksessa!

E: Edelleen johtaa Lapsi yhdellä äänellä. Springfield vielä laskemati.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Metsänlaidalla on turhan negatiivinen kaiku. Metsänlaita on planeetan ehkä hienoimpia mestoja. Tosin ei sieltä käsin kukaan ole laittanut ensimmäistäkään ohjauspeliä kondikseen. Mutta hieno mesta joka tapauksessa!

E: Edelleen johtaa Lapsi yhdellä äänellä. Springfield vielä laskemati.
Täällä metsänlaidassa on ollut kyllä todella hyvä meininki koko ajan. Kyllä täällä viihtyy!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Alle vuorokausi aikaa äänestää, nyt kaikki kannelle ja kynnelle kykenevät äänestämään in case ääni vielä antamatta!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja in case epäselvää niin tässähän on vielä ainekset ns. todelliseen trilleriin " Big Time":

jos menee tasan niin sitten olisi vielä yksi viikko aikaa kaikkien antaa uudestaan ääni haluamalleen vaihtoehdolle näistä tasoissa olevista. Eli uusintakierros tulee jos päättyy tasan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tunnustan tappioni. Onnea joko @Sistis tai @FASlapsi vuoden jatkoaikalainen 2021-tittelin voitosta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos voitat, monin kertainen Vuoden Jatkoaikalainen olet?

Ps. ääneni on antamatta. Sen saa ruskeaa kirjekuorta vastaan. Siellä voi olla joko rahaa. Tai paskaa. Ruskeisuus on tärkeintä.
LÄHETÄN SULLE TUHANSIA JA TAAS MILJOONIA RUSKEITA KIRJEKUORIA!! JOISSAIN ON PASKAA, JOISSAIN SUKLAATA, TOISISSA RUSKEITA KIVIÄ!! RUSKEITA!! KAIKKIALLA RUSKEAA!!!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
LÄHETÄN SULLE TUHANSIA JA TAAS MILJOONIA RUSKEITA KIRJEKUORIA!! JOISSAIN ON PASKAA, JOISSAIN SUKLAATA, TOISISSA RUSKEITA KIVIÄ!! RUSKEITA!! KAIKKIALLA RUSKEAA!!!
Tällaista kirjaimellisesti PASKAA suoltavan tyypinkö jatkoaika haluaa voittajaksi?

Tämä on mediapeliä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tällaista kirjaimellisesti PASKAA suoltavan tyypinkö jatkoaika haluaa voittajaksi?

Tämä on mediapeliä.
Minä olen kasvottomat kasvot kiusatuille, maahan painetuille ja ylenkatsotuille. Kaikki ovat minua vastaan, mutta voittamalla kaikki, minä voitan myös kiusaajat ja kateelliset pienisielut! Ylensyöneet ja minä tiedämme miltä tämä tuntuu, ja me olemme saaneet tarpeekseemme! TAAS ON TURENKI MASINOINUT TÄLLÄ KERTAA MUUT EHDOLLA OLIJAT VETÄMÄÄN MINUT LOKAAN, JA YRITTÄVÄT KAIKIN KEINOIN SAADA IHMISET ÄÄNESTÄMÄÄN MINUA VASTAAN! Mutta se! Ei! Onnistu!

MEKSIKO MAKSAA LASKUN! Ruotsi nousun.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Voittaja voi sitten kertoa viikon päästä tulosten julkistamisesta, miten hänen elämänsä on muuttunut voiton jälkeen, miten hänen oma kotikuntansa on muistanut häntä tämän merkittävän saavutuksen saavuttamisesta sekä varsinkin siitä, miten voitto on vaikuttanut hänen suosioonsa vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa.
 

redpecka

Jäsen
Jos metsänlaidassa kaatuu puu ja kukaan ei ole paikalla, kuuluuko siitä ääni? - Kyllä kuuluu. Se kuuluu minulle!

Maaginen yhden vaalikierroksen 20-pistettä on vain yhden äänen päässä! Sinä voit olla mukana tekemässä historiaa - eikö olisi hienoa saada oma nimi vihreällä sivulle 235?

Oma vaalibudjettini on loppu niin joutuu käyttää toisten vaaliteemoja.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
LÄHETÄN SULLE TUHANSIA JA TAAS MILJOONIA RUSKEITA KIRJEKUORIA!! JOISSAIN ON PASKAA, JOISSAIN SUKLAATA, TOISISSA RUSKEITA KIVIÄ!! RUSKEITA!! KAIKKIALLA RUSKEAA!!!
Tämä ratkaisi ääneni. Ei tämä kyseinen lupaus, tai kirjoitus vaan muisto. Muisto @FASlapsi n kirjoituksesta, jossa Lehterän kalmo huitoo vaihtoaitiossa samurai miekalla. Se on yksi hienoin tarina minkä olen koskaan kuullut.

JOS Fasulapsi kruunataan voittajaksi, toivoisin kuulevani kiitospuheessa tämän kyseisen tarinan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös