Vuoden jatkoaikalainen 2021 – finaali

  • 34 347
  • 213

Vuoden jatkoaikalainen 2021

  • mikko600

    Ääniä: 39 13,6%
  • redpecka

    Ääniä: 20 7,0%
  • FASlapsi

    Ääniä: 59 20,6%
  • Fiftie

    Ääniä: 23 8,0%
  • Roger Moore

    Ääniä: 34 11,9%
  • heketsu88

    Ääniä: 14 4,9%
  • Turha Kaukalo

    Ääniä: 16 5,6%
  • V-G-

    Ääniä: 9 3,1%
  • Sistis

    Ääniä: 53 18,5%
  • Everton

    Ääniä: 19 6,6%

  • Äänestäjiä
    286
  • Poll closed .

Center#30

Jäsen
Suosikkijoukkue
CAR, FLA, Suomen maajoukkue(et)
Jos metsänlaidassa kaatuu puu ja kukaan ei ole paikalla, kuuluuko siitä ääni? - Kyllä kuuluu. Se kuuluu minulle!

Maaginen yhden vaalikierroksen 20-pistettä on vain yhden äänen päässä! Sinä voit olla mukana tekemässä historiaa - eikö olisi hienoa saada oma nimi vihreällä sivulle 235?

Oma vaalibudjettini on loppu niin joutuu käyttää toisten vaaliteemoja.
Oli pakko päästää piinasta. Eikä edes tarvittu ruskeaa kirjekuorta.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Haluan muistuttaa, että jos yksi henkilö voittaa tämän niin tuleeko ikinä tapahtumaan kahdenkymmenen pisteen kierrosta? Salama kun ei iske samaan kohtaan kahdesti tjsp...
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Nyt näyttää vahvasti, että FASlapsen psykologinen mediapeli on tuottanut toivotun tuloksen, ja on karannut jo neljän äänen johtoon. Viimeinen vaaliyö jäljellä, ja jos Turengin mafia ei herää, niin voitto matkaa Saimaan rannoille (en tiedä missä @FASlapsi asuu mutta suosikkijoukkueen perusteella). Samalla todennäköisesti ainoa SaiPaan liittyvä voitto tälläkin kaudella Pitsiturnauksen lisäksi mutta sitäkin merkittävämpi.

Niinhän se Trumpkin voitti vaalit mediapelin avustuksella, joten historia toistamassa itseään? Riittääkö, se nähdään huomenna. Kuitenkaan vielä lihava leidi ei ole laulanut. Eikä @Sistis ole vielä antanut vastinettaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt näyttää vahvasti, että FASlapsen psykologinen mediapeli on tuottanut toivotun tuloksen, ja on karannut jo neljän äänen johtoon. Viimeinen vaaliyö jäljellä, ja jos Turengin mafia ei herää, niin voitto matkaa Saimaan rannoille (en tiedä missä @FASlapsi asuu mutta suosikkijoukkueen perusteella). Samalla todennäköisesti ainoa SaiPaan liittyvä voitto tälläkin kaudella Pitsiturnauksen lisäksi mutta sitäkin merkittävämpi.

Niinhän se Trumpkin voitti vaalit mediapelin avustuksella, joten historia toistamassa itseään? Riittääkö, se nähdään huomenna. Kuitenkaan vielä lihava leidi ei ole laulanut. Eikä @Sistis ole vielä antanut vastinettaan.

Korjataan heti yksi asiavirhe: minä en ole Turengin mafiaa, vaan enemmänkin ns. sudeetti-kerholainen. Kannatan siis samaa joukkuetta, mutta se ei välttämättä riitä vielä mafian äänestyspäätökseen. Yhtä kaikki, olen ollut tarkoituksella hiljaa, koska kunnioitan vaalirauhaa.

Mikä on muuten protokolla sitten kun peli näyttää selvältä? Pitääkö minun lähetää ensin yksityinen onnitteluviesti käyttäjälle @FASlapsi, ja sen jälkeen tunnustaa täällä tappio, vai miten menetellään?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mikä on muuten protokolla sitten kun peli näyttää selvältä? Pitääkö minun lähetää ensin yksityinen onnitteluviesti käyttäjälle @FASlapsi, ja sen jälkeen tunnustaa täällä tappio, vai miten menetellään?
Ei ole pakko lähettää mitään yksityisiä viestejä, minähän en niitä muutenkaan näe. Kun äänestys on päättynyt, voit tietenkin lähettää jonkun kiitosviestin omille äänestäjillesi ja onnitella samalla (jos tuon sodanlietsonnan jälkeen ylipäätään haluat) voittajaa.

Jokainen kilpailija voi kommentoida lopputulosta jos mieli tekee. Voittajalta tosin edellytän jonkinlaista puhetta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mikä on muuten protokolla sitten kun peli näyttää selvältä? Pitääkö minun lähetää ensin yksityinen onnitteluviesti käyttäjälle @FASlapsi, ja sen jälkeen tunnustaa täällä tappio, vai miten menetellään?
Minä aion vielä ainakin 20 vuoden päästä - ja kauemminkin - syyttää median luomaa asetelmaa ja todeta kuuluisat kolme sanaa:

Tämä on mediapeliä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei ole pakko lähettää mitään yksityisiä viestejä, minähän en niitä muutenkaan näe. Kun äänestys on päättynyt, voit tietenkin lähettää jonkun kiitosviestin omille äänestäjillesi ja onnitella samalla (jos tuon sodanlietsonnan jälkeen ylipäätään haluat) voittajaa.

Jokainen kilpailija voi kommentoida lopputulosta jos mieli tekee. Voittajalta tosin edellytän jonkinlaista puhetta.

Eli ei mennä samalla protokollalla kuin Yhdysvaltain presidentinvaaleissa joskus vanhoina hyvinä aikoina. Selvä homma. Totta kai minä tulen onnittelemaan voittajaa. Hän selkeästi haluaa voittoa suuresti, ja intohimo saa aikaan propagandaa. Arvostan!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä ratkaisi ääneni. Ei tämä kyseinen lupaus, tai kirjoitus vaan muisto. Muisto @FASlapsi n kirjoituksesta, jossa Lehterän kalmo huitoo vaihtoaitiossa samurai miekalla. Se on yksi hienoin tarina minkä olen koskaan kuullut.

JOS Fasulapsi kruunataan voittajaksi, toivoisin kuulevani kiitospuheessa tämän kyseisen tarinan.
En ole varma mitä tarinaa tarkoitat, joskus oli epäilys että Lehterä on mahdollisesti kuollut ja hänen laudoilla pystyyn tuettu kalmonsa seisoo SaiPan vaihtoaitiossa, koska Lehterä ei koskaan reagoinut mihinkään pelissä tapahtuneeseen asiaan mitenkään. Ja toisen kerran Lehterä mestasi erätauolla koirankoppiin joutuneen Ville Kohon samuraimiekalla. Pelikieltoa taisi tulla tuosta samuraimiekkatouhusta, tai sitten tuosta kuolleesta Lehterästä, koska ne ei olleet hyvän maun mukaisia juttuja muka. TURENGIN MAFIA SILLOIN JO OLI PIIKKINÄ LIHASSA!!! MUTTA KATSOKAA; TEILLE ON SYNTYVÄ NELINKERTAINEN VUODEN JATKOAIKALAINEN, KOLME ITÄMAAN MENSA-KERHOLAISTA ON JO MATKALLA HÄNEN LUOKSEEN, HERRAN ENKELIT JA ROUVAN PAIMENET KEDOLLAAN ODOTTAVAT.. öö.. tähti oli sit taivaalla, ja tota jossain rehukaukalossa makasi vieraissa käyneen naisen lapsi, ja veroja kiroiltiin ja en minä saatana muista miten se meni.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllähän tämä valitettavan ratkenneelta nyt näyttää. Pidän mediaa syyllisenä tähän, muutenkin tuntuu että median toimesta minusta on tehty pallo jota on mukava potkiskella. Se on täysin selvää että ilman mediaa minä ja Sistis olisimme kohdanneet toisella kierroksella ja minä olisin toisella kierroksella hänet voittanut.

En halua leimautua miksikään valittajaksi, mutta olenko nyt kuitenkin muistanut mainita että tämä on mediapeliä?
 

redpecka

Jäsen
@redpecka minä lähestyn! Oikeasti ääniä on minulla noin 150 mutta kaiken maailman hammaslääkärit eivät ole kuulleet kakkossyöttöäänistä.
Meidän vaalivalvojaisissa sivulla 235 on kaikille tarjolla margariittoja samalla kun jännätään saadaanko pidettyä tuo maaginen 20-pistettä voimassa loppuun asti. Olisit sinäkin vaan valinnut leirisi paremmin, voisit viettää juhlapäivää kanssamme tekstiteeveessä.

"Minä hörpin margariittaa, ihmiset on kummissaan. Voisin viettää juhlapäivää jälleen huomenna."



 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Meidän vaalivalvojaisissa sivulla 235 on kaikille tarjolla margariittoja samalla kun jännätään saadaanko pidettyä tuo maaginen 20-pistettä voimassa loppuun asti. Olisit sinäkin vaan valinnut leirisi paremmin, voisit viettää juhlapäivää kanssamme tekstiteeveessä.

"Minä hörpin margariittaa, ihmiset on kummissaan. Voisin viettää juhlapäivää jälleen huomenna."




One cock (Kukko) in hand ja saunassa !!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Hauskat sutkautuksetko ovat viemässä voiton ihmiskunnan suurimman sodanjälkeisen kriisin väsymättömältä kansantajuistajalta? Ymmärrän, että ihmiset kaipaavat poikkeusoloissa viihdettä, mutta onko tämä se linja, jota täällä halutaan ajaa? Missä asiakeskustelun arvostus? Onko kaikki äänet laskettu? Se, että itse äänestin muuta ehdokasta, ei muuta asiaa. Tuhahtelen ja paheksun täällä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kyllähän tämä valitettavan ratkenneelta nyt näyttää. Pidän mediaa syyllisenä tähän, muutenkin tuntuu että median toimesta minusta on tehty pallo jota on mukava potkiskella. Se on täysin selvää että ilman mediaa minä ja Sistis olisimme kohdanneet toisella kierroksella ja minä olisin toisella kierroksella hänet voittanut.

En halua leimautua miksikään valittajaksi, mutta olenko nyt kuitenkin muistanut mainita että tämä on mediapeliä?
Jätkä häviää mullekin. Aika noloa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hauskat sutkautuksetko ovat viemässä voiton ihmiskunnan suurimman sodanjälkeisen kriisin väsymättömältä kansantajuistajalta? Ymmärrän, että ihmiset kaipaavat poikkeusoloissa viihdettä, mutta onko tämä se linja, jota täällä halutaan ajaa? Missä asiakeskustelun arvostus? Onko kaikki äänet laskettu? Se, että itse äänestin muuta ehdokasta, ei muuta asiaa. Tuhahtelen ja paheksun täällä.
Taitaa vaikuttaa tämä äänestyspaikkojen rajallinen määrä äänestysaktiivisuuteen. Meno on kuin Kemijärvellä, jossa on jo useampi vuosi menty vaaleissa yhden äänestyspaikan taktiikalla sekä vaalipäivän että ennakkoäänestyksen suhteen. Ja kun ainoa paikka antaa ennakkoäänensä tai vaalipäivän äänensä on täällä Kierrätyskeskuksen uumenissa, niin epäilen, että monelta Sistiksen potentiaaliselta äänestäjältä saattaa jäädä koko äänestys huomioimatta ja moninkertainen voittaja FASlapsi karauttaa jälleen voittoon hupailua arvostavien Kierrätyskeskusaktiivien tuella.

Onnittelut muuten @redpecka kun sait kuin saitkin sen 20 ääntä rikki, mitä tavoittelit!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Onnittelut @FASlapsi vuoden jatkoaikalainen 2021-tittelistä! Hieno loppukiri ja sillä tehtiin eroa toiseksi tulleeseen @Sistis een.

Kiitokset minua äänestäneille! Oli kunnia olla mukana top-10:ssä ja tuloksena 9. sija.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitokset minua äänestäneille! Oli kunnia olla mukana top-10:ssä ja tuloksena 9. sija.
Oli mukava nähdä vähän tuoreempaakin verta tuolla Väyrysen tyylisten kestoehdokkaiden seassa. Parempi tuuri ensi kerralla!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Arvoisat palstalaiset! Äänestysaika on päättynyt ja meillä on voittaja selvillä, se on

FASlapsi!!!

Suuret onnittelut ja MY MAXIMUM RESPECT @FASlapsi , otit sen röyhkeästi mikä sinulle kuului!

Aplodit myös @Sistis hopeasta ja todella kovasta vastuksesta, laitoit voittajan ahtaalle ja jännitys pysyi tähän viimeiseen vaaliyöhön saakka. Espooseen myös pronssinen mitali, onnea @mikko600 .

Kaikille muillekin finalisteille kiitoksia osallistumisesta ja pää pystyyn, finaalipaikka ei ole koskaan itsestäänselvyys.

Kiitokset minun puolestani kaikille osallistujille ja äänestäjille, äänimäärä oli mahtava, 286 yhteensä! Paljon enemmän kuin uskalsin odottaa, hyvä me!!

Nyt jätän näyttämön @FASlapsi lle, joka saa alkaa valmistelemaan omaa voittopuhettaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
On se hyvä, että tässäkin kisassa on hyvä voittaja, joka antaa kaikille kilpakumppaneilleen reilua tunnustusta hyvästä kisasta eikä sorru yliampuvaan tekstiin, jolla pääsee piikittelemään toiseksi ja kolmanneksi tulleille. Tätä on demokratia kaikessa kauneudessaan.
 

redpecka

Jäsen
Kiitos kaikille äänestäjilleni niin alkukarsinnoissa kuin finaalissa: ilman teitä ei oltais saatu yhtään ääntä! Nyt kaikille meidän väelle margariitat, drinkkikupongin voi lunastaa sivulta 238.

Ja onnittelut @FASlapsi Voitto irtosi sitten melko easysti, ei tarvinnut edes luvata haravoida kaikkien suomalaisten metsiä.
 

Liitteet

  • 235 20p!!!.png
    235 20p!!!.png
    20,9 KB · kertaa luettu: 162
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös