No niin, tässä se nähdään, Turengin mafia ja pahat lohikäärmeihmiset ovat nyt kääntäneet tämän äänestyksen siten, että olet joko MINUN PUOLELLANI tai MINUA VASTAAN!!! Kaikki, jotka äänestävät jotain muuta kuin minua, eivät edes välitä kuka voittaa, vaan he vain HALUAVAT ETTÄ MINÄ EN VOITA!!! Tätä on kateus!!! Tätä on pienisieluisuus!!! Minä en edes suostu teitä hallitsemaankaan, LAITAN TEIDÄT KAIKKI GUANTANAMOON!!
Ja tässä sitten vielä tällaista panettelua!
Itse olet epäkohtelias, ja ylimielinen, ja sinulla on tylyt tavat kirjoittaa, YMS!!!! ENKÄ ARVOSTA YHTÄÄN SITÄ ASIAA!!! OLET LOHIKÄÄRME JA ENSIMMÄISENÄ GUANTANAMON JUNASSA! SIELLÄ VOIT SITTEN OLLA NÄKYMÄTTÖMÄNÄ MUIDEN TURENKILAISTEN KANSSA!!!
Kohta menen show-painimaan.
Ja tässä sitten vielä tällaista panettelua!
Sanon näin yleisellä tasolla, että sekaisin olo ei välttämättä ole aina paha asia. Sitä kun on monenlaista, ja monella tasolla. Se voi olla todellista, tai sen taakse voi tekeytyä tai piiloutua. Se voi olla parhaimmillaan vain leppoisaa pelleilyä, ja kirjoittajan "omaa huumoria."
Typerää sekaisin oloa on epäkohteliaisuus, ylimielisyys, tylyt tavat kirjoittaa yms. Sellaista en arvosta yhtään. Ja sitä näkyy olevan. Tähän on palstalla keino, ja se on tuo näkymättömyyteen laittaminen.
Itse olet epäkohtelias, ja ylimielinen, ja sinulla on tylyt tavat kirjoittaa, YMS!!!! ENKÄ ARVOSTA YHTÄÄN SITÄ ASIAA!!! OLET LOHIKÄÄRME JA ENSIMMÄISENÄ GUANTANAMON JUNASSA! SIELLÄ VOIT SITTEN OLLA NÄKYMÄTTÖMÄNÄ MUIDEN TURENKILAISTEN KANSSA!!!
Kohta menen show-painimaan.