Vuoden jatkoaikalainen 2021 – finaali

  • 34 349
  • 213

Vuoden jatkoaikalainen 2021

  • mikko600

    Ääniä: 39 13,6%
  • redpecka

    Ääniä: 20 7,0%
  • FASlapsi

    Ääniä: 59 20,6%
  • Fiftie

    Ääniä: 23 8,0%
  • Roger Moore

    Ääniä: 34 11,9%
  • heketsu88

    Ääniä: 14 4,9%
  • Turha Kaukalo

    Ääniä: 16 5,6%
  • V-G-

    Ääniä: 9 3,1%
  • Sistis

    Ääniä: 53 18,5%
  • Everton

    Ääniä: 19 6,6%

  • Äänestäjiä
    286
  • Poll closed .

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No niin, tässä se nähdään, Turengin mafia ja pahat lohikäärmeihmiset ovat nyt kääntäneet tämän äänestyksen siten, että olet joko MINUN PUOLELLANI tai MINUA VASTAAN!!! Kaikki, jotka äänestävät jotain muuta kuin minua, eivät edes välitä kuka voittaa, vaan he vain HALUAVAT ETTÄ MINÄ EN VOITA!!! Tätä on kateus!!! Tätä on pienisieluisuus!!! Minä en edes suostu teitä hallitsemaankaan, LAITAN TEIDÄT KAIKKI GUANTANAMOON!!

Ja tässä sitten vielä tällaista panettelua!
Sanon näin yleisellä tasolla, että sekaisin olo ei välttämättä ole aina paha asia. Sitä kun on monenlaista, ja monella tasolla. Se voi olla todellista, tai sen taakse voi tekeytyä tai piiloutua. Se voi olla parhaimmillaan vain leppoisaa pelleilyä, ja kirjoittajan "omaa huumoria."
Typerää sekaisin oloa on epäkohteliaisuus, ylimielisyys, tylyt tavat kirjoittaa yms. Sellaista en arvosta yhtään. Ja sitä näkyy olevan. Tähän on palstalla keino, ja se on tuo näkymättömyyteen laittaminen.

Itse olet epäkohtelias, ja ylimielinen, ja sinulla on tylyt tavat kirjoittaa, YMS!!!! ENKÄ ARVOSTA YHTÄÄN SITÄ ASIAA!!! OLET LOHIKÄÄRME JA ENSIMMÄISENÄ GUANTANAMON JUNASSA! SIELLÄ VOIT SITTEN OLLA NÄKYMÄTTÖMÄNÄ MUIDEN TURENKILAISTEN KANSSA!!!

Kohta menen show-painimaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tässä huomaa taas tämän miten media pyrkii luomaan minulle epäsuotuisan aseman. Ennakkoon oli jo tiedossa että mikäli minä ja Sistis olisimme toisella kierroksella niin minä olisin voittanut, mutta nyt tätä ei haluta toteuttaa.

Tämä on mediapeliä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kale

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

redpecka

Jäsen
Kovaa ja tiukkaa. Peli ratkeaa lopussa. Joko muuten Pieksämäen ja Jakomäen äänet on laskettu? Itte tekisin noihin vielä kiertuetta vaalipinttejä jakaen.

Minun mittarini lukema ei ole hievahtanut sitten ekan päivän, joten olenkin kääntänyt jo tuolin toiseen suuntaan ja seuraan kun @Turha Kaukalo konttaa Kallion mäkisiä katuja ylös. Minä istun ja juon Margariittaa - Turhis hengittää. Vai onko tuo jo läähättämistä.

Muoks: Ajattelin sittenkin tehdä vaalikiertueen vielä Lohjalle josko @Kari Oksanen ei olisi vielä äänestänyt. Saisin tuon MAAGISEN 20 PISTETTÄ RIKKI!
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Kovaa ja tiukkaa. Peli ratkeaa lopussa. Joko muuten Pieksämäen ja Jakomäen äänet on laskettu? Itte tekisin noihin vielä kiertuetta vaalipinttejä jakaen.

Minun mittarini lukema ei ole hievahtanut sitten ekan päivän, joten olenkin kääntänyt jo tuolin toiseen suuntaan ja seuraan kun @Turha Kaukalo konttaa Kallion mäkisiä katuja ylös. Minä istun ja juon Margariittaa - Turhis hengittää. Vai onko tuo jo läähättämistä.
Meitsi äänesti sua jo vuosi sitten, (alkukarsinnassa tosin) olisko maantietoristeily ollut silloin vastikään lähtenyt satamasta. Olin ehkä aikaani edellä, en muista, että komppasko sillon ees kukaan.

Tällä kertaa annoin ääneni @heketsu88 lle, koska historia visa.
 

redpecka

Jäsen
Meitsi äänesti sua jo vuosi sitten, (alkukarsinnassa tosin) olisko maantietoristeily ollut silloin vastikään lähtenyt satamasta. Olin ehkä aikaani edellä, en muista, että komppasko sillon ees kukaan.
Oi niitä aikoja. Oli @Evil ...ja ketä siellä nyt ei olisi ollut. Harmittavasti osa ehti karata botskilta ennen kuin saatiin turvallisuussyihin vedoten hitsattua kaikki ovet kiinni.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Oi niitä aikoja. Oli @Evil ...ja ketä siellä nyt ei olisi ollut. Harmittavasti osa ehti karata botskilta ennen kuin saatiin turvallisuussyihin vedoten hitsattua kaikki ovet kiinni.
Joko olemme Nuubiassa?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@Evil taisi vanhana opettajana sekoittaa maantietovisassa Ranskan ja Puolan. Ihan ymmärrettävää sinänsä. Miehen kovin itsevarma tyyli aiheutti tietenkin (virheen myötä) pienen vittuilun aallon. Olin itsekin mukana, sori siitä.
 

redpecka

Jäsen
Ehkä ne Nuubian äänet pitäisi laskea myös, ties vaikka joku ihan jokerikortti nousisi vielä voittajaksi.
Lähin äänestyspaikka taitaa olla Kairossa. Kuulemma Niilillä on satoja styroksikaislabensakanisteriponttooniviritelmiä lähtenyt kaljakellumaan kohti Kairoa. Siellä voi olla mullekin se yksi MAAGINEN ääni tulossa vaikka suurin osa menneekin @Uleåborgir -lle. Koska teki Nuubiasta Greatin taas.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ja FASlapsi menee ohi! Nyt eletään melkoisia vaa'ankieliaikoja tämän kisan suhteen.

Onko Turenki hereillä?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
STOP THE COUNT! STOP THE COUNT!

Selkeästi on niin, että Tamin ketjussa ansioituneilta veljiltä yritetään viedä buumi pois i assume?

Tämä johtaa väistämättä mellakkaan Turussa, joukossa on hyviä ihmisiä.
 

redpecka

Jäsen
STOP THE COUNT! STOP THE COUNT!

Selkeästi on niin, että Tamin ketjussa ansioituneilta veljiltä yritetään viedä buumi pois i assume?

Tämä johtaa väistämättä mellakkaan Turussa, joukossa on hyviä ihmisiä.
Mihin laituriin on juuttunut kaikki kuuraketit? Missä on Jeti? To name a few scale's tongue asbekts.
 

redpecka

Jäsen
Huomio: Jos minä en saa 20 pistettä rikki niin ei sitä saa koskaan suomalaisetkaan änärissä. Tämä ei ole uhkaus, tämä ei ole ennustus, tämä on fakta! Minulle on tämä kisa muuten ihan samantekevää kunhan muistetaan ajatella lapsia ja kunhan Bragulle ei rakennella mitään turhia kaukaloita.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikä on Turengin mafian siirto nyt kun tilanne on tasan fifty-sixty?? HYVÄ TULEE VOITTAMAAN!! Tai siis toivottavasti sittenkin MINÄ TULEN VOITTAMAAN!! LASKUN MAKSAA MEKSIKO JA SLEEPY-SISTIS ON GUANTANAMON JUNASSA HILLARYN KANSSA!!

Tämä on kaikkien aikojen taisto! Daavid vastaan Gallup! Jukka Keskisalo nousee jo toiseksi, VESIESTE!! Lewis Hamilton, moninkertainen suurmestari, vastaan joku räkänokka jolla on altavastaajan asemansa takia koko maailman sympatiat puolellaan. MUTTA VILLELEINOT TIETÄVÄT PAREMMIN!! Venäjä on tasoittanut kuusi sekuntia ennen loppua, mutta Kasperi Kapanen on jo valmiina ratkaisemaan jatkoajalla! JATKOAJALLA!! ELI TÄÄLLÄ!!! KUKA TEISTÄ ON KASPERI!! KUKA ON RASMUS RISTOLAINEN, PEPPI PITKÄTOSSU PERUUKKI ON JO JÄÄLLÄ!! NIKLAS HAGMANIN HOUSUT!!!!!! PIRITTA HAGMANIN HOUSUT!!!!!!!! JUHA PITKÄMÄKI!!!!!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Huomio: Jos minä en saa 20 pistettä rikki niin ei sitä saa koskaan suomalaisetkaan änärissä. Tämä ei ole uhkaus, tämä ei ole ennustus, tämä on fakta! Minulle on tämä kisa muuten ihan samantekevää kunhan muistetaan ajatella lapsia ja kunhan Bragulle ei rakennella mitään turhia kaukaloita.

Jumalauta tätä henkilövittuilua !! Pustä omat näytöt tiskiin - keskustellaan sitten enemmän!! br. Turhis lion 69
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös