Oma muija, taas. Vittu.
Avaudu toki enemmän. Jos sinulla menee huonosti ja kerrot siitä meille, se voisi ainakin lieventää meidän muiden vitutusta - jos ei muuten, niin vahingonilon kautta. Tai sitten ei.
Edit. Ja Heitinga myös.
Oma muija, taas. Vittu.
Vai tarkoitatko kuitenkin Etyj-kokousta, kuten BB-Anniina?Kaksi kirjainta ... YT. Vituttaa, vaikka tuo oli odotettavissa.
Ei helvetti tota Kerhon räpellystä! Alkakaa s-tana pelaamaan!!!
Kaikki päivän vedot menee HPK-voiton kautta. Monessa on tosin Blueskin...
Lainatakseni legendaarista Motor-yhtyeen solisti Vikkeä. "V...u mä oon hyvä"
Olet asian ytimessä.Tälläisenä lauantai-iltana olisin keskimäärin mieluummin baarissa kaljalla kuin kotona.
Suomi. Tällä kertaa sählyn finaalissa ollaan onnistuttu kääntämään 0-4 johto 6-4 tilanteeseen.
Juuri tulossa samasta asiasta sanomaan. Vittu mitä touhua, tää on mun Suomi.
Onneksi sentään päästiin takaisin rinnalle, mutta onhan tämä touhu oikeasti aika epätodellista, että kerta toisensa jälkeen finaali puppeloidaan. Vituttaa jo valmiiksi kun tiedän Suomen tämän kuitenkin häviävän.
Oma muija, taas. Vittu.
No eikös tuollainenkin jossittelu aika turhaa ole? Olisin minäkin saavuttanut viime lauantaina kaikkien aikojen lottopotin (tai siis ollut kolmantena jakamassa sitä) jos olisin veikannut oikein. Jos jos ja jos.
Erästä selostajalegendaa mukaillen, kaikki peliajalla tehdyt maalit lasketaan lopputulokseen. Opettele veikkaamaan. Tai kestä osaamattomuutesi kuin mies.Kuse muuntajaan pelle. Vittu saakai sitä ihmiset avautua jos läheltä liipannut pitkäveto voitto kusee ottelun viime sekunneilla tehtyyn maaliin.