Vitutusketju

  • 10 547 502
  • 56 138

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yllättävän paljon vituttaa 700 euron jääminen maalin päähän! VITTUJEN KEVÄT SENTÄÄN! Olis ollukin liian hyvä lisä opintotukiin näin joulun lähestyessä!

Muuten hyvin haettu Kalpan ja Ässien vieras voitot, mutta ifki ei sitten saanut sitä yhtä tehtyä kolmannen erän loppuun, vaikka radiosta kuultuna oli paikkoja! En kyllä taas vähään aikaan pelaa oman suosikki jengin voittoa-pettää aina! Sit viel vitutuksen huipennukseksi menivät häviämään jatkoajalla.

Ai niin, tasurilla olis tietenkin saanut 150 egee enemmän jos olis tajunnu laittaa!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua on pikkuhiljaa alkanut vituttamaan tämä jatkoajan keskustelupalsta. Varmaan vuoden tai kaksikin olen ajatellut että lopettaisin tänne kirjoittamisen ja vaihtaisin johonkin toiseen nettisivustoon, mutta jostain syystä en ole vielä tähän mennessä jaksanut. En sitten tiedä onko porukka täällä nuorentunut vai olenko minä vain vanhentunut, mutta monet ketjut ovat muuttuneet lähes täysin teinien leikkikentäksi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En sitten tiedä onko porukka täällä nuorentunut vai olenko minä vain vanhentunut, mutta monet ketjut ovat muuttuneet lähes täysin teinien leikkikentäksi.

Mihinkäs sitten ajattelit alkaa kirjoittelemaan?

Kysyn tätä kahdestakin syystä; pidän jatkoajan keskustelupalstaa loistavana keskustelupalstana johtuen ehkäpä suht tiukasta moderoinnista, mutta mikäli jostain löytyy "tasokkaampi" keskustelupalsta niin haluan olla mukana. Toinen syy on se, että haluan olla jatkossakin olla lukemassa kirjoituksiasi, olivat ne sitten feikkiä tai ei.

Itseäni vituttaa tämän iltaiset sählytreenit. Vittu, kolmistaan oltiin. Lisäksi vituttaa Kerhon pelin lopputulos.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Joskus vitutus on pienestä kiinni mutta vituttaa suuresti kun jokin "valopäät" kirjoittavat enää muodossa enään. Se "n" ei kuulu sinne perään.

vlad.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
***

Tällä hetkellä vituttaa se, etten pääse Jokerit-Ässät -peliin kiireiden vuoksi. Ja syy miksi tuo vituttaa on se, että jää näkemättä Pulkkisen debyytti liigassa.

Vieläkö vituttaa??? Voihan se peli toki olla hyvä vaikka oma joukkue/ennakkosuosikki ottaan sarjajumbolta nekkuun... ;)
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Mua on pikkuhiljaa alkanut vituttamaan tämä jatkoajan keskustelupalsta. Varmaan vuoden tai kaksikin olen ajatellut että lopettaisin tänne kirjoittamisen ja vaihtaisin johonkin toiseen nettisivustoon, mutta jostain syystä en ole vielä tähän mennessä jaksanut. En sitten tiedä onko porukka täällä nuorentunut vai olenko minä vain vanhentunut, mutta monet ketjut ovat muuttuneet lähes täysin teinien leikkikentäksi.

Siinä on käynyt mainitsemillasi molemmilla tavoilla, mutta älä nyt saatana lopeta huikeita raporttejasi tänne.. posliinikullit bb-juttuineen ovat kieltämättä osasyyllinen minunkin sydänvaivoihin, mutta muutamat muut aiheet ja kirjoittajat pitävät mielen virkeänä ja Jatkiksen yhtenä hienoimmista saiteista.
 

LexaMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FPS
Joskus vitutus on pienestä kiinni mutta vituttaa suuresti kun jokin "valopäät" kirjoittavat enää muodossa enään. Se "n" ei kuulu sinne perään.

vlad.

Joskus vitutus on pienestä kiinni mutta vituttaa suuresti kun jotkut "valopäät" kirjoittavat jotkut muodossa jokin. Se ei mene ihan niin. Enään.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Joskus vitutus on pienestä kiinni mutta vituttaa suuresti kun jotkut "valopäät" kirjoittavat jotkut muodossa jokin. Se ei mene ihan niin. Enään.

Nolottaa kirjoitusvirhe mutta mitä sitä voikaan odottaa kun huivissa oli jo tuolloin jonkin verran "ilolientä". Dorka mikä dorka - nyt ja aina...

Kaikesta huolimatta se enää ei ole "enään".

vlad.
 

LexaMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FPS
Kaikesta huolimatta se enää ei ole "enään".

vlad.

Samaa mieltä.. Ja iloliemi hupussa täälläkin painellaan. Pilke silmäkulmassa.

Mutta onko aamulla enään...?
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Mua on pikkuhiljaa alkanut vituttamaan tämä jatkoajan keskustelupalsta. Varmaan vuoden tai kaksikin olen ajatellut että lopettaisin tänne kirjoittamisen ja vaihtaisin johonkin toiseen nettisivustoon, mutta jostain syystä en ole vielä tähän mennessä jaksanut. En sitten tiedä onko porukka täällä nuorentunut vai olenko minä vain vanhentunut, mutta monet ketjut ovat muuttuneet lähes täysin teinien leikkikentäksi.

Mites se paikka minne scholl meni? Tunnustan että vähän kepeät mullat -tunnelmissa ehdotettu.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Vituttaa tietysti monikin asia, niinkun esim. työkaverit ja kanta-asiakkaat. Mutta kyllä nyt löi kovaa, kun ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen avas ton "Löytyykö kokkeja?"-ketjun. Joku on saanut käsiinsä ihanaa,, kallisarvoista, rakasta kauriinfilettä, niin eikö heti eka vinkki ole luokkaa: "Ota tylsä moottorisaha käteen ja anna mennä, muista kusta päälle." Siis ei kaikesta tarvi vittu tehdä pihvejä. Vetäytyminen, anyone?

Sensijaan se täytetty filee kuulosti erittäin hyvältä. Taidanpa kokeilla.
 

Veijari

Jäsen
joululaulut

pitääkö niitä soittaa joka paikassa marraskuusta lähtien ja sitten kun niitä oikeasti voisi kuunnella, eli jouluaattona, on saanut jo yliannostuksen.
 

Brode#13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa,Kaputt HEC ja puhtaasti taklaavat..
Kyrpii kympillä..

Unohdin sitten eilen vahvistaa lippuvarauksen ensi lauantain peliin ja kaiken kukkuraksi KalPan toimisto meneekin perjantaisin jo klo 12 kiinni.. Ei muuten,mutta muitakin kun minä pelkästään on lähdössä katsomaan peliä viikon päästä.. Toivottavasti maanantaina onnistuu tuo homma..
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Mutta kyllä nyt löi kovaa, kun ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen avas ton "Löytyykö kokkeja?"-ketjun. Joku on saanut käsiinsä ihanaa,, kallisarvoista, rakasta kauriinfilettä, niin eikö heti eka vinkki ole luokkaa: "Ota tylsä moottorisaha käteen ja anna mennä, muista kusta päälle." Siis ei kaikesta tarvi vittu tehdä pihvejä. Vetäytyminen, anyone?

Kuulosti niin pirun hyvältä reseptiltä, että piti mennä ketjua lukemaan. Nyt vituttaa, kun siellä ei tätä ohjetta ollutkaan, vaan jotain ihan normaaleja vastauksia kysymyksiin. No täytyypä googlata sitten toi resepti.
 

Europoli

Jäsen
Mua on pikkuhiljaa alkanut vituttamaan tämä jatkoajan keskustelupalsta. Varmaan vuoden tai kaksikin olen ajatellut että lopettaisin tänne kirjoittamisen ja vaihtaisin johonkin toiseen nettisivustoon, mutta jostain syystä en ole vielä tähän mennessä jaksanut. En sitten tiedä onko porukka täällä nuorentunut vai olenko minä vain vanhentunut, mutta monet ketjut ovat muuttuneet lähes täysin teinien leikkikentäksi.

Hitto vie, luulin olevani ainoa. Ei paljon kiinnosta edes käydä täällä nykyään, kun kaikki ketjut ovat täynnä mukahauskuuksia ja/tai keskinäistä nokittelua ja vittuilua. Silloin kun tänne tulin, täällä käytiin oikeasti mielenkiintoisia ja korkeatasoisia keskusteluja. Vituttaa myös se, että tämä foorumi tuntuu olevan täynnä niitä täydellisiä, joilla on oikeus nimitellä esim. julkisuuden henkilöitä tai asioista eri mieltä olevia miten tahansa. Kunnioitus puuttuu. Vittu mitä kusipäitä osa porukasta saatana. Joo, kyllä, nyt nimittelin itse. Mutten sentään kohdistanut kehenkään.

Niille, jotka menevät nyt heti selaamaan kaikki lähettämäni viestit: en edes kuvittele, että itse olisin tuonut kovinkaan paljon lisäarvoa tälle palstalle. En vaan sovi tämän palstan profiiliin. olen itse asiassa kerran jo meinanut poistaa tunnukseni, mutta modet tavallaan puhuivat ympäri. Nyt taidan itse asiassa pyytää että tunnukseni poistetaan kokonaan. hasta la vista ja hyvää loppuelämää.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Vituttaa olotila. Olen viikon verran ollut tupakoimatta, mutta eilen sitten kännissä pummasin muutaman. En tiedä sitten maistuiko se hyvälle silloin, mutta nyt maistuu suussa niin vahvalti paskalle, että ei mitään rajaa. Muutenkin meni tankkaus ns. perseelleen, kävi vanhanaikaisesti, kun korvasin nikotiinin määrää alkoholilla ja kaverin suostuttelusta joinpa sitten kirkkaitakin. No ei ollut hyvä idea sekään, tuossa aamun tunteita puski kaiken maailman sattumat suun kautta ulos.

Eli suomeksi, vituttaa se, että en taas oikein ajatellut alkoholimäärän seurauksia ja aiheutin itselleni ihan helvetinmoisen vapinan ja tärinän enkä malttanut olla tupakoimatta. Millon mä opin?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vituttaa sukulaiset. Onko se ihan normaalia, ettei lapsesta asti läheisin serkkuni - nykyisin tosin maantieteellisesti kaukaisin - yhtäkkiä soita puoleen vuoteen, eikä vastaakaan kun pari kertaa tuona aikana yritin soittaa ja sitten tänään soitin ja puhuimme muista asioista eikä hän sanonut vieläkään uudesta sukulaisestani. Ja taustalta kuului vauvan itkua, luulin sen jonkun kaverinsa vauva olevan ja vitsailinkin siitä, että sieltäpäs kuuluu itkua ja jälkikasvuakos siellä on, eikä se silloinkaan mitään kertonut, että oma lapsensa on ja viikko sitten kuulemma syntyi. Eikä meillä mitään riitoja ole koskaan ollut Kuulin toista kautta koko raskaudesta vasta sen puhelun jälkeen. Mitä vittua!

Millon mä opin?
Et koskaan. Kuten en minäkään. Eivätkä sukulaiseni. Eikä kukaan muukaan.
 
Viimeksi muokattu:

OJIS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomen maajoukkueet
Rosmo-osmot prkl

Vituttaa ku joku prkl rosmo-osmo ryöväs viime yönä koko mukana olleen omaisuuden. Rahallista arvoa ei onneksi ollu paljoa, mutta se prkl:n korttirulijanssi v:taa eniten. Kivaa lähtä kiertään joka stanan toimisto läpi että saa uudet kortit ja muut tarvittavat lippulaput. Ja niitten puhelinnumeroitten hankkiminen takas. Voi PRKL...
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Vituttaa se, että appiukko makaa sairaalassa. Kärsinyt jo useamman vuoden kroonintaudista ja kun ei tämä riittänyt niin eilen tuli rutiinikokeen yhteydessä selville, että vatsassa on veritulppa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös