Juuh, vitutus iski. Hotellit oli varattu jo yms.
Muutta mutta, lähdetään muijan kanssa muuten vaan Helsinkiin, nähdään hyvää frendiä ja vedetään perseet. Eli eiköhän se tästä paremmaksi muutu.
Erästä selostajalegendaa mukaillen, kaikki peliajalla tehdyt maalit lasketaan lopputulokseen. Opettele veikkaamaan. Tai kestä osaamattomuutesi kuin mies.
Vituttaa ihmiset, jotka alkavat valittamaan heti, kun jokin suomalainen joukkue pärjää jossakin, kuten nyt salibandyssa.
Kun voitetaan, niin valitetaan siitä, että laji on niin pieni ja "kuka tahansa osaisi mennä kentälle kolopalloa lyömään takatolpalle" ja sitten, kun oltaisiin hävitty Ruotsille finaali, niin valitettaisiin siitä, kuinka ei pärjätä edes niin pienessä lajissa, kuin salibandy.
Juu itsekkin joskus olen suorittanut työharjoitteluita muutamia viikkoja, jossa en tehnyt juurikaan mitään. Yhdessä paikassa istuin monesti melkein koko päivän kahvihuoneessa räpläilen kännykkään ja kuunnelleen erittäin paskaa radiokanavaa. Aika hajottavaa.Vituttaa tämä työharjoittelu. Olen ollut täällä viimeiset viisi viikkoa ja nyt on (onneksi) menossa viimeinen työviikko. Ei tässä mitään, mutta kai ne olisivat voineet jotain tekemistä keksiä...
Noooh, perjantain jälkeen 1,5kk loma tiedossa!
Aloitus määrää jutun suunnan, antaa tarvittavan lähtöpotkun. Nyt vaan ei ole tarpeeksi nasevaa alkua tipahtanut... Nimenomaan tipahtanut, koska tietyt asiat vain tulevat; ne tavallaan "annetaan ylhäältä".
.
Kyllä senlaisilta pieksejiltä joutaisivat ihmisoikeudet pois ja joutaisivat suljetulle osastolle loppuiäksi. Kyllä myötävituttaa (jo oman valmiin yleisvitutuksen lisäksi) tuollaiset saatanan väkivaltaiset urpot, jonka kohteeksi Azul nyt on joutunut. Itsekin kerran sain ihan yhtäkkiä vain vastaantulevalta täysin tuntemattomalta n. 20-vuotiaalta urpolta nyrkin silmään, ilman, että kerkesin sinä pe-iltana klo 22 kieppeillä tehdä yhtään mitään. Kolmehan niitä siinä porukassa oli, enkä uskonut voimankäytössäni vastaavani kolmea paviaania. Siinä sitten kuukausi silmä mustana. Kyllä muuten vitutti se!
Mutta kaikkein eniten vituttaa se, että tässä "hyvinvointivaltiossa" annetaan kulkea vapaina sellaisten sekopäiden, jotka käyvät syyttä ja täysin äkkiarvaamatta päälle.
Niin usein teenkin, mutta tapanani on tehdä johdannoista hieman "erillisiä", siten että niissä on jokin pakinanomainen, ei-niin-asiatyylillä varsinaiseen tekstiin johdattava juju.No pyöräytä siihen alkuun johdanto, jossa kerrot miten aiot kyseistä aihetta käsitellä. Siitähän tuo lähtee sitten (toivottavasti) liikkeelle.
Kaikenmaailman idiootteja sitä maailmalla liikkuukin! Ei muuta ku jaksamista ja lihakauppaan biffiä silmälle ostamaan!
EDIT: Niin ja lisättäköön tähän vielä, että mua vitutttaa tällä hetkellä mun alaselkä. Se on aikas jumissa... Prkl, kun se vaikuttaa niin kokonaisvaltasesti! =(
EDIT: Niin ja lisättäköön tähän vielä, että mua vitutttaa tällä hetkellä mun alaselkä. Se on aikas jumissa... Prkl, kun se vaikuttaa niin kokonaisvaltasesti! =(
Tai sitten tulet joku päivä mun kanssa tallille lapioimaan paskaa =P
Näin helpolla Azulin kanssa treffeille? What's the catch.. heh.
Eivaan, ei muutakuin kauheet vaatimukset oikeudenkäynnissä. Sultahan meni kuitenkin rikki se känny, navikaattori, Channelin uus takki, laukku ja rakennekynnet siinä kun kaaduit lyönnin seurauksena.
Itseäni vituttaa lyhyesti ja ytimekkäästi työt.