Vitutusketju

  • 10 680 199
  • 56 229

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ostin valaisimen kotimaisesta, hyvämaineisesta verkkokaupasta. Parin päivän päästä heiltä tuli ilmoitus, että varastossa ei ko valaisinta ole, tulee joskus kuukauden päästä. Haistakoot paskan. Perun kohta koko kaupan ja marssin jonkin lamppuliikkeeseen ostamaan saman tuikun.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Ilmainen vinkki - kun herää viideltä, voi katsoa hyvillä mielin NHL-matsin. Ite katson aamuisin +150 matsia kauden aikana, tuo on just mitä mainioin prime time. Voi valita yön otteluista minkä tahansa.

Unta tarvitsisi vaan. Menen yleensä kahdentoista jälkeen nukkumaan, koska olen iltavirkku, niin jos viideltä herää, on kasassa vasta 4-5 tuntia unta.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Unta tarvitsisi vaan. Menen yleensä kahdentoista jälkeen nukkumaan, koska olen iltavirkku, niin jos viideltä herää, on kasassa vasta 4-5 tuntia unta.
No tuo tietysti vesittää homman. Itellä toki just toisin päin, ei millään meinaa pysyä hereillä iltaisin. Ja kukonlaulun aikaan mielellään jalkeilla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Alkaa jo vituttaamaan. Olen ollut jumissa Arlandan lentokentällä 8:30 lähtien. Lontooseen olen matkalla, ja siellä olisi pitänyt olla jo vaikka kuinka kauan sitten. Kolmatta kertaa istuskelen lentokoneessa odotellen, että kone lähtisi matkaan. Kahdella edelliskerralla helvetin pitkän odottelun jälkeen kone on tyhjennetty. Tämänkin lennon oli tarkoitus lähteä jo tunti sitten. Ei helveta sentään!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös